فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مهاجرت چیست؟

مهاجرت به جا به جایی طولانی مدت افراد با اهداف مختلف مانند تحصیل، کار و غیره گفته می ‌شود؛ از این رو شامل گردشگران که به صورت موقتی و کوتاه مدت به کشور مقصد سفر می کنند نمی ‌شود؛ بنابراین مهاجرت کوتاه مدت و فصلی نیروی کار به عنوان زیر مجموعه مهاجرت محسوب می شود.

طبق ماده 13 اعلامیه بین المللی حقوق بشر هیچ شهروندی نباید مانعی در رابطه با ترک کردن کشور خود داشته باشد. همچنین طبق قوانین مهاجرتی کشورها، مهاجرت افراد بدون تأیید رسمی، غیرقانونی محسوب می شود و دولت ها برای مهاجرت غیرقانونی مجازات بازداشت و حبس تعیین می کنند.

انواع روش های مهاجرت چیست؟

افراد می توانند با روش های مختلفی به کشور مقصد مهاجرت کنند.

انواع روش های مهاجرت عبارتند از:

مهاجرت از طریق تولد

مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت از طریق کار

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خارجی

مهاجرت از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق تولد

قوانین مهاجرتی برخی کشورها مانند کانادا و آمریکا به این صورت است که اگر فرزند افراد خارجی در خاک آن کشور متولد شود، تابعیت آن کشور را می ‌گیرد و شهروند آنجا محسوب می‌ شود و می ‌تواند پاسپورت آن کشور را بگیرد. همچنین در برخی کشورها با به دنیا آوردن فرزند افراد خارجی در خاک آن کشور، اقامت آن کشور به والدین نوزاد اعطا می شود و آنها می توانند از حق امتیاز شهروندی فرزندشان در کشور مقصد برخوردار شوند.

مهاجرت از طریق ازدواج

در بسیاری از کشورها اگر افراد خارجی با شهروند کشوری ازدواج کنند، می تواند از این طریق به کشور مقصد مهاجرت کند و به صورت قانونی اقامت نماید و همسرش که شهروند کشور مقصد است برای او درخواست ویزای مهاجرتی نماید. البته بسیاری از کشورها در این خصوص قوانین سختگیرانه ای دارند تا از سوء استفاده افراد در این خصوص جلوگیری شود.

مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت از طریق تحصیل در مدارس و دانشگاه ها نیز یکی از متداول ترین روش های مهاجرت به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته است، افراد می توانند با داشتن شرایط لازم برای تحصیل در کشور مقصد و ارائه مدارک لازم با اخذ ویزای تحصیلی به صورت قانونی به کشور مقصد مهاجرت کرده و تا زمانی که ویزای تحصیلی آنها اعتبار دارد در کشور مقصد اقامت داشته و به تحصیل بپردازند.

مهاجرت از طریق کار

مهاجرت شغلی یکی از روش های محبوب مهاجرت است، چرا که افراد می توانند با اخذ ویزای کاری کشور مقصد و تمدید آن در صورت چند سال کار و پرداخت مالیات، اقامت دائم کشور مقصد را دریافت کنند.

برای مهاجرت کاری متقاضی ابتدا باید اقدام به اخذ ویزای کاری نماید. همچنین شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری و قوانین مهاجرت از طریق کار در کشورهای مختلف متفاوت است، از این رو متقاضی مهاجرت شغلی حتما باید پیش از هر اقدامی با کارشناسان مهاجرتی مشورت نماید تا بتواند به هدف مهاجرتی خود جهت اشتغال در کشور مقصد برسد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خارجی

افرادی که شرایط تحصیل و یا اشتغال در کشورهای خارجی را نداشته باشند و نتوانند از طریق تحصیل یا اشتغال به کشور مقصد مهاجرت کنند می توانند از طریق سرمایه گذاری در کشور خارجی به آن کشور مهاجرت کرده و با اخذ ویزای سرمایه گذاری برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال اقامت کشور مقصد را دریافت کند.

در واقع سرمایه گذاران می توانند با داشتن یک ایده تجاری و طرح کسب و کار جدید (بیزینس پلن) در یکی از کشورهای خارجی با راه اندازی استارت آپ، ثبت شرکت، خوداشتغالی و غیره اقامت کشور مقصد را دریافت کنند.

برای اینکه بدونی سریع ترین، پر سودترین و کم ریسک ترین روش های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی چیه با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا یک مهاجرت موفق از طریق سرمایه گذاری رو تجربه کنی.

مهاجرت شغلی به آلمان با دوره آوسبیلدونگ

مهاجرت از طریق پناهندگی

پناهندگی یک نوع حمایت قانونی بین المللی است که به افراد پناه جو داده می شود. این حق به اشخاصی اعطا می شود که از بازگشت به کشور خود به دلایل مختلف می ترسند. این افراد به دلایلی چون آزار، شکنجه و ترس از صدمه دیدن وغیره اقدام به گرفتن پناهندگی در کشور مقصد می کنند.

وقتی شخصی در کشور مقصد درخواست پناهندگی می دهد یعنی می خواهد تابعیت کشور مقصد را دریافت کند و در اغلب موارد حق بازگشت به کشور مبدا را نخواهد داشت.

مهاجرت به همراه خانواده

یکی از دغدغه های افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، این است که آیا می توانند با خانواده ی خود یعنی همسر و فرزندانشان مهاجرت کنند یا خیر و آیا اداره مهاجرت کشور مقصد به خانواده ی آنها اجازه ی اقامت در کشور خود را می دهد؟

امروزه بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر با صدور ویزای همراه برای خانواده مهاجرین، این امکان را فراهم کرده اند، تا در مدتی که افراد برای تحصیل، کار یا سرمایه گذاری به کشور مقصد مهاجرت کرده اند، بتوانند با خانواده ی خود در کشور مقصد اقامت داشته باشند.

البته فرزندان متقاضی باید زیر 18 سال و یا تحت تکفل او باشند مانند، فرزندان بالای 18 سال که به دلیل معلولیت تحت تکفل متقاضی هستند.

در اغلب کشورها با صدور ویزای همراه برای بستگان درجه یک متقاضی آنها از برخی حقوق شهروندی مانند اجازه ی کار برای همسر متقاضی و همچنین اجازه ی تحصیل رایگان در مدارس دولتی برای فرزندان زیر 18 سال برخوردار می شوند.

مهاجرت به همراه خانواده یکی از مهمترین امتیازاتی است که کشورها برای مهاجرین فراهم کرده اند تا آنها با آرامش بیشتری در کشور مقصد اقامت داشته باشند.

بهترین موسسه مهاجرتی

امروزه تعداد افرادی که با اهداف مختلف مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره، متقاضی مهاجرت به کشورهای دیگر خصوصا کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اروپایی، آمریکا و استرالیا هستند، بسیار افزایش پیدا کرده است و بسیاری از متقاضیان تقریبا اطلاع دقیقی از قوانین مهاجرت کشورهای مختلف و شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزا و اقامت در کشورهای مقصد ندارند، از این رو نیازمند دریافت مشاوره و راهنمایی از مشاوران و کارشناسان با تجربه در امور مهاجرتی هستند.

متقاضیان برای مشاوره با کارشناسان در خصوص امور مهاجرتی باید به موسسه مهاجرتی مراجعه کنند.

بهترین موسسه مهاجرتی، شرکتی است که به صورت قانونی در زمینه ی مهاجرت به خارج از ایران فعالیت می‌ کند و متقاضیان را برای یک مهاجرت موفق راهنمایی می کند.

وکیل مهاجرت موسسه مهاجرتی کیست؟

وکیل مهاجرت به وکیلی گفته می شود که در خصوص حقوق بین الملل تجربه و تخصص دارد و افراد را در مورد قوانین مهاجرتی، شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزا و اقامت کشور مقصد راهنمایی می کند.

در واقع وکیل مهاجرت با عقد قرارداد با افراد برخی از امور و یا تمامی اقداماتی که برای مهاجرت کردن به سایر کشورها لازم است را به وکالت از آنها انجام می دهد.

توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که افراد بدون داشتن وکیل مهاجرت نیز می توانند امور مربوط به مهاجرت را انجام دهند اما به دلیل اینکه هر کشور قوانین خاص مهاجرتی خود را دارد و شرایط و مدارک برای اخذ انواع ویزا و دریافت اقامت کشورهای مختلف، متفاوت است، از این رو پروسه مهاجرت دشوار و پیچیده می شود و افراد با مراجعه به وکیل مهاجرت از قوانین مهاجرت کشور مقصد و مدارک لازم برای اخذ ویزا مطلع شده و راهکارهای وکیل مهاجرت بهترین موسسه مهاجرتی، شانس پذیرش درخواست اخذ ویزا از سوی اداره مهاجرت کشور مقصد را افزایش می دهد.

در حقیقت وکیل مهاجرت با توجه به تجربه خود و آشنایی کامل به امور و قوانین مهاجرتی سرعت روند مهارت شما و درصد موفقیت آن را بالا می برند.

وظیفه کارشناسان شرکت مهاجرتی چیست؟

همان طور که گفته شد متقاضیان به دلیل نا آگاهی از قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف و پروسه اخذ انواع ویزا و اقامت باید برای کسب اطلاعات دقیق به بهترین شرکت مهاجرتی مراجعه کنند و با کارشناسان مهاجرتی در این زمینه مشورت کنند.

اولین وظیفه‌ ی یک شرکت مهاجرتی، ارائه مشاوره تخصصی به متقاضیان است. ابتدا شرایط متقاضی باید به طور کامل توسط کارشناسان بهترین شرکت مهاجرتی بررسی شود تا آنها بتوانند مناسب ترین روش مهاجرت را متناسب با شرایط، مهارت ها و تخصص، تحصیلات و سرمایه متقاضی انتخاب کنند. پس از انتخاب بهترین روش مهاجرتی با رضایت و آگاهی متقاضی، کارشناسان اجرایی شرکت مهاجرتی به آماده ‌سازی مراحل پرونده متقاضی پرداخته که در نهایت به اخذ پذیرش و ویزای کشور مورد نظر منتهی می ‌شود.

با دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم در خصوص انواع مهاجرت و اخذ ویزا از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا یک مهاجرت موفق رو تجربه کن.

ویژگی های کارشناسان بهترین موسسه مهاجرتی چیست؟

کارشناسان بهترین موسسه مهاجرتی باید:

* با متقاضیان خود در تمامی خدمات ارائه شده صادق باشند.

* تمامی مراحل مهاجرت را به صورت قانونی به انجام برسانند.

* در خصوص کلیه روش ‌های مهاجرتی و خدمات خود، مشاوره ‌ای تخصصی در اختیار متقاضیان قرار دهند و اطلاعات کاملی در این زمینه به متقاضی ارائه دهند.

* در تمامی مراحل، متقاضی را نسبت به رویدادهای جاری در اطلاع قرار دهند.

* بهترین گزینه ی مهاجرت را با توجه به شرایط و امکانات متقاضی به او پیشنهاد دهند.

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا با داشتن تجربه و سابقه موفق در امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه ی انواع مهاجرت هستند.

بهترین شرکت مهاجرتی باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

متقاضیان مهاجرت که برای کسب اطلاعات کامل برای اهداف مهاجرتی خود و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه مهاجرت به دنبال بهترین شرکت مهاجرتی هستند باید، بدانند بهترین شرکت مهاجرتی باید چه مشخصاتی داشته باشد تا بتوان به کارشناسان شرکت اعتماد کرد و با اطمینان خاطر در مورد پرونده ی مهاجرتی خود با آنها مشورت کرد تا آنها بهترین راهکارها را برای رفع موانع مهاجرت ارائه نمایند.

مشخصات بهترین شرکت مهاجرتی عبارتند از:

1- داشتن مجوز فعالیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: شرکت مهاجرتی باید برای اعزام دانشجو به خارج از کشور از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز فعالیت دریافت نماید.

2- سوابق کاری و رضایت کلاینت‌ها: بهترین شرکت مهاجرتی پرونده های مهاجرتی بسیاری را با موفقیت به نتیجه رسانده است و متقاضیان بسیاری توانسته اند با راهنمایی ها، مشاوره ها و راهکارهای کارشناسان با تجربه شرکت مهاجرتی موفق به مهاجرت به کشور مورد علاقه خود شوند، از این رو شرکت های مهاجرتی نامعتبر به سادگی سوابق کاری خود را در اختیار متقاضیان قرار نمی دهند.

3- نحوه پرداخت هزینه ‌ها و امکان بازپرداخت مبلغ: بهترین شرکت مهاجرتی در قبال هزینه ‌ای که از متقاضیان دریافت می کند، کلیه خدمات ذکر شده در قرارداد را به کامل به انجام می رساند. همچنین شرکت مهاجرتی معتبر در قراردادهای خود امکان بازپرداخت هزینه ها را به متقاضی نیز درج می کنند.

4- داشتن یک تیم وکلای با تجربه: وکیل شرکت مهاجرتی به نیابت از متقاضی پروسه مهاجرت را در کشور مقصد انجام می دهد. به همین علت باید توانایی و تخصص کافی برای انجام این کار را داشته باشد. یک وکیل دادگستری به کمک یک تیم تخصصی می‌ تواند به‌راحتی بستر مهاجرت را برای متقاضیان فراهم کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا با اخذ مجوزهای رسمی در خصوص فعالیت در امور مهاجرتی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی مهاجرت است؛ پس اگر به دنبال بهترین شرکت مهاجرتی هستی، تا با مجرب ترین کارشناسان مهاجرتی در خصوص مهاجرت به کشور مورد علاقت مشورت کنی و بتونی یک مهاجرت موفق رو تجربه کنی، ما شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

اهمیت مراجعه به موسسه مهاجرتی

پروسه و فرآیند مهاجرت با توجه به قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف، متفاوت است و برخی از کشورها قوانین مهاجرتی سختگیرانه تری نسبت به اخذ انواع ویزا دارند، از این رو پروسه مهاجرت بسیار سخت و پیچیده است و در صورت عدم آگاهی متقاضی ممکن است درخواست وی برای اخذ ویزا از سوی اداره مهاجرت کشور مقصد رد شود و متقاضی شانس خود را برای اخذ ویزا و مهاجرت به کشور مقصد از دست بدهد.

اما در صورتی که متقاضی برای مشاوره با کارشناسان امور مهاجرتی به بهترین موسسه مهاجرتی مراجعه نماید و از قوانین مهاجرتی کشور مقصد و شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت مطلع شود و بتواند به موقع و در کوتاهترین زمان ممکن، مدارک خود را برای درخواست ویزا به طور کامل و بدون نقص ارائه دهد، احتمال پذیرش درخواست اخذ ویزا و مهاجرت به کشور مقصد را افزایش می دهد، از این رو می تونی با مراجعه به شرکت مهاجرتی هومان ویزا و دریافت کاملترین مشاوره و راهنمایی در زمینه امور مهاجرتی یک مهاجرت موفق رو تجربه کنی.

مهاجرت کادر درمان با شرکت در آزمون DHA 

مزایای مراجعه به بهترین موسسه مهاجرتی

متقاضی می ‌تواند با مراجعه به موسسه مهاجرتی بدون اینکه نیازی به رفتن به کشور مقصد داشته باشد، به کمک وکلای مهاجرت موسسه مهاجرتی، کارهای مهاجرت خودش را انجام دهد. به این دلیل در وقت و هزینه‌ های متقاضی بسیار صرفه ‌جویی خواهد شد. از سوی دیگر، موسسات مهاجرتی معتبر در ایران دارای تجربیات زیادی در خصوص مهاجرت بوده و پرونده های مهاجرتی بسیاری را با موفقیت انجام داده اند و به افراد بسیاری در زمینه مهاجرت کمک کرده اند و آنها توانسته اند با استفاده از راهکارها و کمک های وکیل مهاجرت بهترین موسسه مهاجرتی یک مهاجرت موفق داشته باشند و به اهداف مهاجرتی خود که ممکن است کار، تحصیل، سرمایه گذاری و اخذ اقامت در کشور مقصد باشند، دست یابند.

در واقع موسسه مهاجرتی پروسه مهاجرت را به بهترین شکل ممکن برای متقاضیان انجام می دهد.

اخذ ویزا با بهترین شرکت مهاجرتی

ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. دولت هر کشور با توجه به شرایط سیاسی و فرهنگی خود ممکن است شهروندان کشورهای دیگر را ملزم و یا معاف از اخذ ویزا نماید.

ویزا از سوی اداره ی مهاجرت کشورها صادر می شود و ممکن است بر اساس صلاح دید مقامات مهاجرت کشور مقصد، در هر زمان لغو شود. در واقع ویزای یک کشور تضمین کننده ی ورود به آن کشور نیست و مقامات مرزی مجاز به لغو اجازه ی ورود دارنده ی ویزا به کشور خود می باشند.

هر کشور ویزاهای مختلفی دارد و مراحل، شرایط و هزینه اخذ انواع ویزا در کشورهای مختلف متفاوت است، از این رو متقاضی برای مهاجرت و اخذ ویزا به دلیل پیچیدگی قوانین مهاجرت کشورهای مختلف در خصوص صدور ویزا، حتما نیازمند راهنمایی های کارشناسان بهترین شرکت مهاجرتی هستند تا بتوانند با اخذ ویزای کشور مقصد اجازه ی ورود و اقامت به کشور مقصد را کسب کنند.

انواع ویزا عبارتند از:

* ویزای تحصیلی

* ویزای کاری

* ویزای سرمایه گذاری

* ویزای همراه (برای همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی صادر می شود.)

* ویزای ترانزیت

* ویزای توریستی

* ویزای پزشکی

* ویزای اقامت

* ویزای کنفرانسی و…

مهاجرت تحصیلی با بهترین موسسه مهاجرتی

متقاضیان می توانند با تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی یا کمتر از دانشگاه برای متقاضیان زیر 18 سال و با دریافت ویزای تحصیلی در کشور مقصد اجازه ی اقامت و تحصیل داشته باشند.

برای اینکه متقاضیان بتوانند موفق به اخذ ویزای تحصیلی شوند ابتدا باید اقدام به اپلای تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مقصد نمایند، تا با ارائه پذیرش تحصیلی از سوی دانشگاه و همچنین ارائه سایر مدارک لازم مانند مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی، گواهی عدم سوء پیشینه، مدرک زبان معتبر و غیره بتوانند ویزای تحصیلی دریافت کنند. در واقع با صدور ویزای تحصیلی متقاضی اجازه ی ورود، اقامت و تحصیل در کشور مقصد را خواهد داشت.

امروزه مهاجرت تحصیلی به اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا به دلیل کیفیت بالای آموزشی و ارائه مدارک معتبر تحصیلی که در بسیاری از کشورهای جهان اعتبار دارد، همچنین امکان کار نیمه وقت در هنگام تحصیل برای دانشجویان خارجی و اخذ مجوز کار با ویزای تحصیلی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته و متقاضیان می توانند با مراجعه به موسسه مهاجرتی و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی برای مهاجرت تحصیلی اقدام نمایند.

نداشتن گپ تحصیلی غیرمجاز، توصیه نامه تحصیلی، رزومه ی تحصیلی، انگیزه نامه یا بیانیه هدف (SOP)، ریزنمرات از جمله مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مقصد هستند.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا بدونی مراحل اخذ ویزای تحصیلی چیه.

مهاجرت شغلی با بهترین موسسه مهاجرتی

به دلیل افزایش موقعیت های شغلی مناسب، درآمد بالا و کمبود نیروی کار در برخی کشورهای پیشرفته موجب شده تا بستر مناسبی برای مهاجرت شغلی افراد فراهم شود، از این رو متقاضیان می توانند با اخذ ویزای کاری کشور مقصد اقدام به مهاجرت نمایند و با توجه به مدت اعتبار ویزای کاری در کشور مقصد اقامت کرده و اجازه ی کار کردن داشته باشند.

متقاضیان مهاجرت شغلی می توانند به سه روش اقدام به مهاجرت نمایند:

1- جاب آفر (Job Offer) جاب آفر مهاجرت شغلی با اخذ دعوت ‌نامه ‌ی شغلی است و متقاضی می تواند با دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای خارجی و اخذ ویزای کار جاب آفر به کشور مقصد مهاجرت کند.

2- جاب سیکر (Job Seeker): مهاجرت شغلی به روش جستجوی کار در کشور مقصد به این صورت است که با اخذ ویزای جاب سیکر، برای متقاضی یک مجوز اقامتی 6 تا 9 ماه صادر می شود تا با حضور در کشور مقصد شغل مناسبی پیدا کند.

3- اسکیلد ورکر (Skilled Worker): مهاجرت شغلی با سیستم امتیازبندی به این صورت است که متقاضی متناسب با شرایط خود مانند سن، تحصیلات، سطح زبان رسمی کشور مقصد، تجربه و تخصص کاری و غیره امتیاز کسب می کند و در صورتی که به امتیاز مورد نظر دست یابد برای او ویزای کاری صادر می شود.

برای اینکه بدونی برای مهاجرت شغلی کدوم روش مناسبتره، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا کاملترین راهنمایی رو در این زمینه دریافت کنی.

اخذ اقامت کشورهای خارجی با بهترین موسسه مهاجرتی

افراد می توانند با توجه به هدف مهاجرتی خود و اخذ ویزای مورد نظر در کشور مقصد با مدت تعیین شده برای خود و بستگان درجه ی یک یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال خود، اجازه ی اقامت بگیرند و پس از پایان اعتبار ویزا، مدت اقامت در کشور مقصد نیز پایان می یابد و متقاضی باید خاک کشور مقصد را ترک کند و ماندن در کشور مقصد پس از پایان اعتبار ویزا غیرقانونی خواهد بود.

اقامت در کشورهای خارجی با توجه به مدت زمان اقامت در کشور مقصد به دو دسته تقسیم می شود:

1- اقامت دائم: اقامت دائم به معنی اجازه ی سکونت شهروندان خارجی در کشور مقصد به مدت نامحدود می باشد و افرادی که دارای اقامت دائم هستند، می توانند از اکثر حقوق شهروندی کشور مقصد مانند انجام معامله، استفاده رایگان از خدمات دولتی مانند تحصیل رایگان در مدارس دولتی برای فرزندان زیر 18 سال و غیره استفاده کنند.

2- اقامت موقت: اقامت موقت به معنی اجازه ی سکونت شهروندان خارجی در کشور مقصد به مدت کوتاه و معین است. کسانی که دارای اقامت موقت هستند از حقوق شهروند محدودی برخوردارند و نمی توانند از تمام حقوق شهروندی کشور مقصد استفاده کنند. متقاضیان می توانند با اخذ ویزای تحصیلی، ویزای شغلی مانند ویزای جاب آفر، ویزای سرمایه گذاری، ویزای توریستی و غیره اقامت موقت کشور مقصد را دریافت کنند و پس از پایان مدت اقامت در صورت عدم تمدید ویزا امکان اقامت در کشور مقصد وجود ندارد و متقاضی باید به کشور خود بازگردد.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا چیست؟

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص امور مهاجرتی زیر افراد را مشاوره و راهنمایی می کند:

* آزمون های زبان تضمینی ویژه مهاجرت

* مشاوره سرمایه گذاری خارجی

* مشاوره ثبت شرکت در خارج از کشور

* اخذ ویزا

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص آزمون های زبان تضمینی ویژه مهاجرت

مدرک آزمون های زبان انگلیسی معتبر و بین المللی مانند آزمون تافل، آزمون آیلتس و غیره یکی از مدارک مهم برای انواع مهاجرت از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت شغلی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و غیره به کشورهای انگلیسی زبان است.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص آزمون های زبان ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی عبارتند از:

* آزمون تافل تضمینی

* آزمون OET ویژه مهاجرت کادر درمان

* آزمون آیلتس تضمینی

* آزمون GRE تضمینی

آزمون تافل تضمینی

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود و یکی از مهمترین مدارک برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا است. آزمون تافل در سه نسخه تافل IBT، تافل IBT هوم ادیشن و تافل PBT ارائه می شود. آزمون تافل IBT و IBT هوم ادیشن به صورت آنلاین و تافل PBT به صورت کاغذی برگزار می شود، همچنین ساختار آزمون تافل IBT با تافل IBT هوم ادیشن یکسان است ولی ساختار آنها با تافل PBT متفاوت می باشد و مدت اعتبار آزمون تافل در هر سه نسخه 2 سال است.

یکی از خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشاوره و راهنمایی و ارائه راهکارهای موثر جهت قبولی تضمینی در آزمون تافل است.

کلیک کن تا بدونی تفاوت آزمون تافل IBT با تافل PBT چیه.

آزمون OET تضمینی ویژه مهاجرت کادر درمان

آزمون OET آزمون تخصصی زبان انگلیسی ویژه مشاغل علوم پزشکی و حوزه درمان است که توسط مرکز آزمون ‌های بین ‌المللی دانشگاه کمبریج در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود و توانایی زبان انگلیسی کارکنان مشاغل حوزه سلامت را از نظر تخصصی مورد سنجش و ارزیابی قرار می ‌دهد و مدت اعتبار مدرک آزمون OET در هر 12 تخصص علوم پزشکی 2 سال است.

مدرک آزمون OET با نمره بالا یکی از مدارک مهم برای مهاجرت شغلی پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان کادر درمان است.

آزمون OET در 12 تخصص علوم پزشکی برگزار می شود که شامل: OET دندانپزشکی، OET پزشکی،OET پرستاری، OET کار درمانی، OET گفتار درمانی، OET رژیم درمانی، OET اپتومتری، OET پا پزشکی، OET فیزیوتراپی،OET رادیوگرافی، OET داروسازی، OET بینایی سنجی، OET دامپزشکی

یکی دیگر از خدمات مهم شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص آزمون OET تضمینی است، چرا که امروز متقاضیان مهاجرت شغلی کادر درمان به کشورهای انگلیسی زبان نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته، از این رو مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا متقاضیان را که از پزشکان و کارکنان کادر درمان هستند را برای تضمین قبولی در آزمون OET راهنمایی می کنند. برای دریافت کاملترین مشاوره و راهنمایی در خصوص شرکت در آزمون OET با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

آزمون GRE تضمینی

آزمون GRE یک آزمون به زبان انگلیسی است که با هدف ارزیابی توانایی تحصیلی داوطلبان که متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند در دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه کشورهای آمریکا، کانادا، اروپا، انگلیس، سنگاپور و منطقه ANZ هستند، توسط EST برگزار می شود.

آزمون GRE در دو نسخه آزمون GRE جنرال و آزمون GRE سابجکت ارائه می شود. GRE جنرال به صورت کامپیوتری و آزمون GRE سابجکت به صورت کتبی برگزار می شود و ساختار آزمون GRE در این دو نسخه با هم متفاوت است. مدت اعتبار مدرک آزمون GRE پنج سال است.

مهمترین مزیت آزمون GRE نسبت به سایر آزمون ها این است که آزمون GRE در ایران برگزار می شود و داوطلبان می توانند پس از ثبت نام آزمون GRE و اطلاع از مراکز برگزاری آزمون GRE در ایران در این آزمون شرکت کنند و دیگر نیازی نیست برای شرکت در آزمون به کشورهای همسایه سفر کنند و به این ترتیب در وقت و هزینه داوطلبان جهت شرکت در آزمون GRE صرفه جویی می شود.

اگر در مورد قوانین شرکت در آزمون GRE نمی دونی کلیک کن.

برای تضمین قبولی در آزمون GRE بهتره قبل از هر اقدامی ابتدا به بهترین شرکت مهاجرتی مراجعه کنی و با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

آزمون آیلتس تضمینی

آزمون آیلتس (IELTS) یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در سطح بین المللی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده ی توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است.

آزمون آیلتس در بیش از ۲۷۰ مرکز واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

آزمون آیلتس در سه نسخه آیلتس آکادمیک، آیلتس جنرال و آیلتس لایف اسکیلز برگزار می شود و هر یک از نسخه های آزمون آیلتس به منظور خاصی برای مهاجرت طراحی شده است؛ همچنین مدت اعتبار مدرک آزمون آیلتس در هر سه نسخه 2 سال است و پس از 2 سال اعتبار آن منقضی خواهد شد و دارنده ی آن برای اهداف مختلف مهاجرتی باید دوباره در آزمون شرکت کند و مدرک جدیدی اخذ نماید.

اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنی، برای تضمین قبولی در آزمون آیلتس آکادمیک و کسب نمره بالا در آزمون با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشورت کن.

آزمون های زبان دانشگاه کمبریج

آزمون های زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج جزو معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است و هزاران مرکز و سازمان در سراسر دنیا مدرک آزمون های زبان کمبریج را برای اهداف مختلف مهاجرتی می پذیرند. در واقع ارائه مدرک آزمون های زبان معتبر یکی از مهمترین مدارک برای مهاجرت تحصیلی و شغلی است.

از جمله آزمون های زبان کمبریج عبارتند از:

آزمون KET

آزمون زبان کی ای تی در سطح مبتدی (سطح A2) برگزار می شود و این آزمون برای نوجوانان که قصد ادامه تحصیل در مدارس کشورهای انگلیسی زبان را دارند طراحی شده است.

آزمون PET

آزمون زبان پی ای تی در سطح متوسط (سطح B1) برگزار می شود و توانایی زبان انگلیسی افراد در مهارت های عملی در زندگی روزانه را مورد ارزیابی قرار می دهد.

آزمون FCE

آزمون زبان اف سی ای در سطح متوسط (سطح B2) برگزار می شود و داشتن مدرک آزمون FCE نشان دهنده آمادگی متقاضی برای حضور در محیط های انگلیسی زبان و استفاده از مهارت های آکادمیک برای تحصیل در دانشگاه های معتبر است.

آزمون CAE

آزمون زبان سی اِی ای در سطح پیشرفته یا سطح C1 برگزار می شود، در واقع اخذ مدرک آزمون CAE دستاورد بزرگی در زبان انگلیسی است و دارنده ی آن صلاحیت، برای حضور در مجامع علمی، دانشگاهی و حرفه ای را دارد.

آزمون CPE

آزمون زبان سی پی ای در سطح فوق پیشرفته یا سطح C2 برگزار می شود و نشان می دهد، دارنده ی مدرک آزمون CPE آمادگی تحصیل در رشته های بسیار سخت در مقاطع ارشد و دکتری را دارد و می تواند در مورد مسائل پیچیده و حساس به زبان انگلیسی صحبت کند و به سوالات سخت در این زمینه پاسخ دهد.

آزمون BEC

آزمون BEC دارای سه سطح مقدماتی (B1)، متوسط (B2) و پیشرفته (C1) است. ساختار آزمون برای هر سه سطح آزمون شامل چهار بخش درک مطلب (Reading)، شنیداری (Listening)، گفتاری (Speaking) و نوشتاری (Writing) می باشد، که چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی که خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن هستند، را ارزیابی می کند. همچنین آزمون BEC به دو روش کتبی و کامپیوتری برگزار می شود.

امکان شرکت در آزمون های زبان کمبریج در ایران وجود ندارد و داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و غیره که آزمون را برگزار می کنند سفر کنند.

برای اینکه بدونی با توجه به مهارت و تحصیلات خود برای مهاجرت باید در کدوم آزمون زبان شرکت کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشورت کن.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص سرمایه گذاری در خارج از کشور

یکی دیگر از خدمات بهترین شرکت مهاجرتی، مشاوره در خصوص سرمایه گذاری در کشورهای خارجی است. به دلیل پیچیدگی و حساسیت سرمایه گذاری خارجی، سرمایه گذار باید حتما به بهترین شرکت مهاجرتی مراجعه نماید و با مشاوران با تجربه در زمینه سرمایه گذاری در خارج از کشور مشورت نماید تا با دریافت مشاوره و راهنمایی کامل در خصوص سرمایه گذاری خارجی با کمترین ریسک ممکن در کشور مقصد با یکی از روش های مناسب سرمایه گذاری نماید.

به جریان سرمایه از یک کشور به کشور دیگر و اعطای سهام مالکیت شرکت‌ ها و دارایی ‌های کشور میزبان، سرمایه گذاری خارجی گفته می شود.

یکی از روش های مهاجرت به کشورهای دیگر سرمایه گذاری خارجی است و برای سرمایه گذاری در خارج از کشور روش های مختلفی وجود دارد.

روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور عبارتند از:

* ثبت شرکت در خارج از کشور

* سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و استارت آپ

* سرمایه گذاری با خرید ملک در کشور مقصد

* سرمایه گذاری از طریق خوداشتغالی

* سرمایه گذاری از طریق فرانچایزها و رستوران های زنجیره ای

* سرمایه گذاری در هاستل ها (اجاره دادن اتاق به گردشگران)

* سرمایه گذاری با خرید اوراق قرضه دولتی

اگر تصمیم داری در یکی از کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه گذاری کنی، اما نمی دونی کدوم روش برای سرمایه گذاری خارجی در این کشوره ها مناسبتره، می تونی برای انتخاب بهترین روش برای سرمایه گذاری خارجی و اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور مقصد از کارشناسان با تجربه شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشاوره و راهنمایی دریافت کنی.

اگر در مورد سرمایه گذاری خارجی با اخذ ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینی و اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا نمی دونی کلیک کن تا اطلاعات بیشتری کسب کنی.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای خارجی است که متقاضی با داشتن شرایط لازم می تواند در صورت داشتن ایده های تجاری جدید (بیزینس پلن) و راه اندازی کسب و کار در کشور مقصد اقدام به ثبت شرکت نماید و در این صورت می تواند در ابتدا اقامت موقت و سپس اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت نماید.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص ثبت شرکت در خارج از کشور شامل:

* ثبت شرکت در اروپا

* ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند ثبت شرکت در امارات، عمان، قطر و…

سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در خارج از کشور با ثبت شرکت را دارند، باید به بهترین موسسه مهاجرتی مراجعه کنند و با دریافت کاملترین مشاوره و راهنمایی از کارشناسان مجرب در خصوص شرایط، مدارک و سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در خارج از کشور بتوانند با توجه به طرح تجاری خود بهترین کشور را برای ثبت شرکت انتخاب کنند. در واقع انتخاب بهترین کشور با توجه به نوع سرمایه گذاری خارجی یکی از مهمترین مراحل سرمایه گذاری و ثبت شرکت در خارج از کشور است.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در اروپا برای سرمایه گذاران خارجی مزایای زیادی دارد و همین امر سبب شده است تا افراد بسیاری متقاضی سرمایه گذاری در اروپا باشند. ورود به بازارهای بین المللی، استفاده از برند تجاری اروپا، امکان مالکیت 100 درصد شرکت برای مدیرعامل و سهامداران شرکت، امکان اقامت دائم اروپا پس از 5 سال اقامت موقت، از جمله مزایای ثبت شرکت در اروپا هستند.

برای تاسیس و ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی سرمایه گذار باید خوب و دقیق بررسی کند تا بتواند کشور مناسبی را برای ثبت شرکت انتخاب کند. کشورهای اروپایی که سرمایه گذار برای ثبت شرکت انتخاب می کند باید بتواند بستر مناسبی برای تاسیس شرکت و سرمایه گذاری فراهم کند تا بتوان با ریسک کمتری سرمایه گذاری کرد. کشورهای اتریش و آلمان از جمله کشورهای مناسب برای تاسیس و ثبت شرکت و سرمایه گذاری هستند.

از آنجایی که سرمایه گذاری در خارج از کشور ممکن است با ریسک بالایی همراه باشد، از این رو سرمایه گذار باید حتما برای انجام هر اقدامی با کارشناسان شرکت مهاجرتی که با سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اروپا آشنایی و تجربه کافی دارند، مشورت کند و تمام مراحل ثبت شرکت خود در اروپا را تحت نظارت و با راهنمایی های کارشناسان مهاجرتی انجام دهد.

سرمایه گذار می تواند با کمک کارشناسان مهاجرتی مجرب، کم ریسک ترین کشور اروپایی را برای سرمایه گذاری و اجرای ایده و طرح تجاری خود انتخاب کند تا بتواند به اهداف مهاجرتی خود از طریق سرمایه گذاری دست یابد.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص ثبت شرکت در امارات

یکی دیگر از مهمترین خدماتی که شرکت مهاجرتی هومان ویزا به متقاضیان ارائه می دهد، در مورد ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند ثبت شرکت در امارات، قطر، عمان و غیره است.

کشور امارات، به دلیل داشتن اقتصاد رو به رشد و پایدار و ایجاد 45 منطقه آزاد تجاری یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاران خارجی به منظور ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار است.

سرمایه گذار خارجی می تواند با ثبت شرکت در امارات برای خود و خانواده اش اجازه ی اقامت 3 ساله با امکان تمدید نامحدود دریافت نماید.

اگر قصد ثبت شرکت در این کشور را دارید باید بدانید هر کدام از شیخ نشین های امارات برای ثبت شرکت قوانین خاص خود را دارند و قوانین آنها در این خصوص با یکدیگر متفاوت است، اما همه ی آنها از پادشاهی این کشور پیروی می کنند.

اگر در مورد ثبت شرکت در امارات نیاز به مشاوره و راهنمایی داری با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص اخذ ویزا

همان طور که گفته شد افرادی که با اهداف مختلف قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند باید ابتدا برای اخذ ویزای کشور مقصد اقدام نمایند، چرا که بدون اخذ ویزا افراد اجازه ی ورود، اقامت، کار، تحصیل را در خاک کشور مقصد را نخواهند داشت. پس اولین برای ورود به خاک یک کشور اخذ قانونی ویزای کشور مورد نظر است.

همچنین شرایط و مدارک لازم برای اخذ انواع ویزای کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و متقاضی باید حتما برای کسب اطلاعات کامل در خصوص اخذ ویزا به موسسه مهاجرتی مراجعه کند و با کارشناسان در این زمینه مشورت کند.

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

مهاجرت به جا به جایی طولانی مدت افراد با اهداف مختلف مانند تحصیل، کار و غیره گفته می ‌شود؛ از این رو شامل گردشگران که به صورت موقتی و کوتاه مدت به کشور مقصد سفر می کنند نمی ‌شود؛ بنابراین مهاجرت کوتاه مدت و فصلی نیروی کار به عنوان زیر مجموعه مهاجرت محسوب می شود.

انواع روش های مهاجرت عبارتند از:

مهاجرت از طریق تولد

مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت از طریق کار

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خارجی

مهاجرت از طریق پناهندگی

پناهندگی یک نوع حمایت قانونی بین المللی است که به افراد پناه جو داده می شود. این حق به اشخاصی اعطا می شود که از بازگشت به کشور خود به دلایل مختلف می ترسند. این افراد به دلایلی چون آزار، شکنجه و ترس از صدمه دیدن وغیره اقدام به گرفتن پناهندگی در کشور مقصد می کنند.

وقتی شخصی در کشور مقصد درخواست پناهندگی می دهد یعنی می خواهد تابعیت کشور مقصد را دریافت کند و در اغلب موارد حق بازگشت به کشور مبدا را نخواهد داشت.

مهاجرت شغلی به روش های جاب آفر، جاب سیکر و اسکیلد ورکر انجام می شود.

اقامت دائم به معنی اجازه ی سکونت شهروندان خارجی در کشور مقصد به مدت نامحدود می باشد و افرادی که دارای اقامت دائم هستند، می توانند از اکثر حقوق شهروندی کشور مقصد مانند انجام معامله، استفاده رایگان از خدمات دولتی مانند تحصیل رایگان در مدارس دولتی برای فرزندان زیر 18 سال و غیره استفاده کنند.

کارکنان و شاغلان کادر درمان برای مهاجرت شغلی به کشورهای انگلیسی زبان باید در آزمون OET شرکت کنند.

5/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×