فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

اخذ اقامت ایتالیا با ثبت شرکت

اخذ اقامت ایتالیا با ثبت شرکت یکی از بهترین روش های اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و راه های مهاجرت و دریافت اقامت دائم این کشور است.دولت ایتالیا امتیازات ویژه ای را برای سرمایه گذاران خارجی که در این کشور مبلغ مشخصی را سرمایه گذاری کرده و یا تجارت خود را در مکان‌ مشخصی انجام دهند و اقدام به ثبت شرکت کرده اند، در نظر گرفته است!

اهمیت ویزای ایتالیا برای ایرانیان

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزانی از تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند. پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

درباره کشور ایتالیا

جمهوری ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی و پایتخت آن، شهر رم است و یکی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. ایتالیا با کشورهای تریش، سوئیس، فرانسه، اسلوانی، همسایه است.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند ابتدا باید درباره شرایط زندگی در ایتالیا اطلاعات کامل و کافی داشته باشند تا بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین مسیر مهاجرتی را انتخاب کنند توصیه ما به متقاضیان مهاجرت به ایتالیا دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا است!

درباره ویزای ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و تمکن مالی برای متقاضی دریافت ویزا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.

اطلاع از به روزترین اخبار مهاجرت به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، ویزای شنگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ، B ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای شینگن ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

ویزای توریستی، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزا) ، ویزای تجاری ایتالیا، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای کاری ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی ، ویزای دیدار با خانواده

سرمایه گذاری در ایتالیا با ثبت شرکت

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی و همچنین اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا کلیک کن.

افراد می توانند با روش های مختلفی به این کشور مهاجرت کنند و با اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اجازه ورود و اقامت در این کشور را به منظور تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره دریافت کنند.

ثبت شرکت یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاران خارجی می توانند با ثبت شرکت و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا اقامت دائم این کشور را اخذ کنند.

موقعیت جغرافیایی خاص ایتالیا و امکان دسترسی به آب های بین المللی موجب شده تا با سرمایه‌گذاری در این کشور به آسانی به بازارهای جنوب، مرکز و شمال اروپا و سایر کشور ها دسترسی داشته باشید. به همین دلیل بسیاری از مشاغل کشور ایتالیا درگیر تجارت، واردات و صادرات هستند. همچنین کشور ایتالیا از نظر اقتصادی در اروپا رتبه 3 و از نظر تولید ناخالص داخلی در دنیا رتبه 8 را دارد.

دولت ایتالیا امتیازات ویژه ای را برای سرمایه گذاران خارجی که در این کشور مبلغ مشخصی را سرمایه گذاری کرده و یا تجارت خود را در مکان‌ مشخصی انجام دهند و اقدام به ثبت شرکت کرده اند، در نظر گرفته است، از این رو ثبت شرکت یکی از بهترین روش های اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور است.

برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن تا بهترین نتیجه رو ببینی. 

اقامت ایتالیا از طریق ثبت شرکت

همان طور که گفته شد سرمایه گذاری در ایتالیا مزایایی دارد که می تواند یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور اروپایی باشد. یکی از مهمترین اهداف سرمایه گذاران خارجی که در این کشور اقدام به ثبت شرکت، کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار (استارتاپ) می کنند، علاوه بر کارآفرینی و سود بردن از بازارهای تجاری این کشور، اخذ اقامت دائم و تابعیت ایتالیا نیز هست و بسیاری از افرادی که در این کشور سرمایه گذاری می کنند تمایل به اخذ اقامت دائم و شهروندی ایتالیا را دارند. 

اما چگونه می توان بدون ریجکتی ویزای ایتالیا در کوتاه ترین زمان با صرف هزینه مناسب و کمترین ریسک برای مهاجرت به این کشور اقدام کرد؟ در این راستا توصیه ما به متقاضیان مهاجرت به ایتالیا دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا و اطلاع از به روزترین اخبار مهاجرت ایتالیا است!

متقاضی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و ثبت شرکت در ایتالیا باید ابتدا یک طرح تجاری یا بیزینس پلن قوی داشته باشد. پس از اینکه متقاضی بیزینس پلن خود را به ادارات مربوطه ارائه کرد، با توجه به نوع شرکت و فعالیت تجاری آن بین ۲ تا ۴ ماه، به متقاضی اجازه اقامت موقت داده می شود که قابل تمدید خواهد بود. سرمایه گذاران خارجی بعد از 5 سال کار و فعالیت تجاری در ایتالیا و رعایت تمامی قوانین این کشور می توانند برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهند.

برای اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت تمامی فعالیت های تجاری و سود دهی شرکت مورد بررسی قرار می گیرد و سرمایه گذار باید پایبندی خود به بیزینس پلن ارائه شده و رعایت همه موارد قانونی مانند پرداخت بیمه و مالیات را اثبات نماید.

اگر برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی نیاز به راهنمایی داری، از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

مزایای ثبت شرکت در ایتالیا

ثبت شرکت در ایتالیا برای سرمایه گذاران خارجی مزایایی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

* ده سال معافیت مالیاتی محلی در مناطق با نرخ بیکاری بالا

* دریافت وام ها و کمک های مالی دولتی

* دریافت وام های کم بهره برای تشویق شرکت ها برای صادرات کالاهای ایتالیایی

* دریافت اقامت ایتالیا پس از سه سال فعالیت شرکت

* دسترسی آزادانه به تمام نقاط اروپا

* افتتاح حساب بانکی درایتالیا و سایر کشورهای اروپایی

مدارک ثبت شرکت در ایتالیا

مدارک ثبت شرکت در ایتالیا عبارتند از:

* پاسپورت معتبر

* اساسنامه و سرمایه شرکت

* ارائه فرم های بیمه کارمندان

* انتخاب مکان فعالیت شرکت

* افتتاح حساب بانکی برای واریز سرمایه اولیه شرکت

* ارائه مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره و تعداد آنها

* فرم مالیاتی

* ارائه فرم تأیید شده در خواست ثبت شرکت و مدارک شناسایی به اتاق بازرگانی

* ارسال فرم تکمیل شده به صورت آنلاین

* اسکن کردن از مدارک

* کپی از مدارک تحصیلی

* وکالتنامه

* کد اقتصادی  

بدون با ثبت شرکت و سرمایه گذاری در ایتالیا داری قدم بزرگی برای آیندت برمی داری، پس بهتره قبل از هر اقدامی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اول با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

انواع شرکت در ایتالیا

افرادی که قصد دارند در کشور ایتالیا با ثبت شرکت سرمایه گذاری کنند، باید با انواع شرکت و نحوه ثبت و نوع فعالیت تجاری و سرمایه مورد نیاز آنها آشنا شوند تا بتوانند برای ثبت شرکت در این کشور بهترین تصمیم گیری را نمایند.

انواع شرکت در ایتالیا عبارتند از:

شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود محدودیتی در تعداد سهامداران وجود ندارد و حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 10 هزار یورو است. شرکت با مسئولیت محدود نیاز به یک مدیر دارد. اگر تعداد سهامداران زیاد باشد، مسئولیت در میان سهامداران تقسیم می شود و هر سهامدار به مقدار سهامی که دارد در شرکت، مسئولیت خواهد داشت. ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای شرکت های کوچک است.

شرکت سهامی عام

برای ثبت شرکت سهامی عام محدودیتی در تعداد سهامدار وجود ندارد و شرکت باید حداقل دو سهامدار داشته باشد و ثبت شرکت به صورت سهامی عام برای شرکت های بزرگ است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی عام 120 هزار یورو است. سرمایه شرکت سهامی عام به سهام تقسیم می شود که می تواند در بازار سهام وارد شود.

شرکت شعبه

در صورتی که سرمایه گذار شرکتی در خارج از ایتالیا داشته باشد، می تواند شعبه ای از شرکت را در این کشور تاسیس کند. برای این شرکت باید یک مدیر اعلام شود و تمام بدهی های مالیاتی این شرکت بر عهده شرکت مادر خواهد بود.

شرکت مشارکت عمومی

برای ثبت این نوع شرکت، سرمایه ای لازم نیست و حداقل دو شخص حقوقی (دو شرکت) با هم مشارکت کرده باشند و قراردادی تحت نام یک شرکت را با هم امضاء کنند و تمام شرکا در مقابل زیان ها و بدهی های شرکت مسئول هستند.

مشارکت محدود

برای ثبت شرکت با مشارکت محدود، حداقل یک نفر با مسئولیت محدود و یک نفر با مسئولیت کامل برای تعهدات شرکت ضروری است. مسئولیت بدهی ها و زیان های شرکت با نفری است که مسئولیت کامل دارد. شریک با مسئولیت محدود حق تصمیم گیری در شرکت را ندارد و مسئولیت آن به اندازه ی مقدار سهامی است که در شرکت دارد.

نکته: سرمایه گذاران خارجی با ثبت شرکت و راه اندازی استارتاپ می توانند گلدن ویزای ایتالیا تضمینی را دریافت کنند.

اگر تصمیم داری برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره به ایتالیا مهاجرت کنی، برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای کاری ایتالیا ، ویزای شینگن، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری، ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه و…) با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت کاملترین مشاوره در این زمینه بهترین نتیجه رو دریافت کنی.

شاخص های تاثیرگذار بر ثبت شرکت در ایتالیا

سرمایه گذاران خارجی که می خواهند در ایتالیا شرکت خود را ثبت کنند باید به شاخص های تأثیرگذار اقتصادی نیز توجه بسزایی داشته باشند و برای سرمایه گذاری در این کشور ابتدا شاخص های موثر در اقتصاد این کشور را مورد بررسی قرار دهند، تا با انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری به سود مورد نظر خود دست یابند.

شاخص های تاثیر گذار برای سرمایه گذاری در ایتالیا عبارتند از:

تولید ناخالص داخلی (GPD) ایتالیا

 یکی از عوامل تاثیر گذار در سرمایه گذاری میزان سرانه تولید ناخالص داخلی ایتالیا است. در اقتصادهای قدرتمند تولید ناخالص داخلی بیش از 35 هزار دلار در سال است. میانگین تولید ناخالص داخلی ایتالیا 35012.25 دلار آمریکا است.کشور ایتالیا در سال های 2010 و 2011 بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی و در سال های 2013 و 2014 کمترین میزان تولید ناخالص داخلی و در سال های اخیر میزان تولید ناخالص داخلی ایتالیا در سطح متوسطی قرار دارد.

نرخ بیکاری در ایتالیا

نرخ بیکاری در هر کشور نشان دهنده غنی بودن یا فقیر بودن یک کشور در زمینه های کارآفرینی است. نرخ بیکاری در ایتالیا 9.3 درصد است که در مقایسه با کشورهایی مانند آلمان و هلند که نرخ بیکاری کمتر از 4 درصد دارند، رقم بالایی است، از این رو امکان کاریابی برای مهاجران در این کشور دشوار خواهد بود و افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند باید نرخ بالای بیکاری در ایتالیا را مدنظر قرار دهند.

نرخ مالیات در ایتالیا

یکی از مهمترین شاخص های تاثیر گذار در سرمایه گذاری میزان نرخ مالیات است و افرادی که قصد دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند باید به نرخ مالیات در این کشور توجه نمایند.

نرخ مالیات بر درآمد بستگی به میزان در آمد شرکت دارد. کم ترین مقدار مالیات بر درآمد 23 درصد و بیشترین مقدار 43 درصد است.

اگر تصمیم داری با خرید ملک در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

نرخ تورم

نرخ تورم نشان دهنده درآمد و هزینه کشور است. تورم می تواند بر قیمت محصولات و یا خدماتی که شرکت ارائه می دهد تأثیر گذار باشد. نرخ تورم بر پایه درصد قیمت در کشور ایتالیا 0.7 است.

اگر تمکن مالی برای سرمایه گذاری در ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت کاملترین مشاوره در زمینه مهاجرت کاری به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای سرمایه گذاری

یکی از مهمترین مراحل دریافت اقامت ایتالیا با ثبت شرکت و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای سرمایه گذاری و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

نشانی سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

متقاضی برای ثبت شرکت در ایتالیا باید ابتدا یک طرح تجاری یا بیزینس پلن قوی داشته باشد. پس از اینکه متقاضی بیزینس پلن خود را به ادارات مربوطه ارائه کرد، با توجه به نوع شرکت و فعالیت تجاری آن بین ۲ تا ۴ ماه، به متقاضی اجازه اقامت موقت داده می شود که قابل تمدید خواهد بود. سرمایه گذاران خارجی بعد از 5 سال کار و فعالیت تجاری در ایتالیا و رعایت تمامی قوانین این کشور می توانند برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهند.

برای اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت تمامی فعالیت های تجاری و سود دهی شرکت مورد بررسی قرار می گیرد و سرمایه گذار باید پایبندی خود به بیزینس پلن ارائه شده و رعایت همه موارد قانونی مانند پرداخت بیمه و مالیات را اثبات نماید.

ثبت شرکت در ایتالیا برای سرمایه گذاران خارجی مزایایی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

* ده سال معافیت مالیاتی محلی در مناطق با نرخ بیکاری بالا

* دریافت وام ها و کمک های مالی دولتی

* دریافت وام های کم بهره برای تشویق شرکت ها برای صادرات کالاهای ایتالیایی

* دریافت اقامت ایتالیا پس از سه سال فعالیت شرکت

* دسترسی آزادانه به تمام نقاط اروپا

* افتتاح حساب بانکی درایتالیا و سایر کشورهای اروپایی

مدارک ثبت شرکت در ایتالیا عبارتند از:

* پاسپورت معتبر

* اساسنامه و سرمایه شرکت

* ارائه فرم های بیمه کارمندان

* انتخاب مکان فعالیت شرکت

* افتتاح حساب بانکی برای واریز سرمایه اولیه شرکت

* ارائه مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره و تعداد آنها

* فرم مالیاتی

* ارائه فرم تأیید شده در خواست ثبت شرکت و مدارک شناسایی به اتاق بازرگانی

* ارسال فرم تکمیل شده به صورت آنلاین

* اسکن کردن از مدارک

* کپی از مدارک تحصیلی

* وکالتنامه

* کد اقتصادی  

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود محدودیتی در تعداد سهامداران وجود ندارد و حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 10 هزار یورو است. شرکت با مسئولیت محدود نیاز به یک مدیر دارد. اگر تعداد سهامداران زیاد باشد، مسئولیت در میان سهامداران تقسیم می شود و هر سهامدار به مقدار سهامی که دارد در شرکت، مسئولیت خواهد داشت. ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای شرکت های کوچک است.

برای ثبت شرکت سهامی عام محدودیتی در تعداد سهامدار وجود ندارد و شرکت باید حداقل دو سهامدار داشته باشد و ثبت شرکت به صورت سهامی عام برای شرکت های بزرگ است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی عام 120 هزار یورو است. سرمایه شرکت سهامی عام به سهام تقسیم می شود که می تواند در بازار سهام وارد شود.

5/5 - (11 امتیاز)

8 پاسخ

    1. سلام
      جهت ثبت شرکت در فرانسه نیازی به اقامت یا شهروندی اتحادیه اروپا نیست. در صورت فراهم کردن شرایط ثبت شرکت و راه اندازی یک کسب و کار از طرف شما امکان فراهم شدن کارت اقامت دائم این کشور برایتان فراهم می شود.

    1. سلام به طور کلی ثبت شرکت در اسپانیا و دریافت اقامت، به 5 روش امکانپذیر است:
      راه اندازی یک کسب و کار و شرکت جدید
      فعالیت از طریق سرمایه گذاری مشترک
      فعالیت به عنوان زیر مجموعه یک شرکت اسپانیایی
      فعالبت به صورت خود اشتغالی
      افتتاح دفتر نمایندگی شرکت

    1. سلام دوست عزیز قبل از هرکاری باید یک جستجوی کلی نسبت به برند انجام دهید و مطمئن شوید برند مورد نظرتون، قبلا ثبت نشده باشد، قبل از ثبت برند در ایتالیا،اطلاعاتی مانند نحوه بایگانی برند اعم از شفاهی یا گرافیکی، نوع طبقه بندی و کلاس کالاها و خدمات و محل ثبت آن‌ها باید مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×