فهرست مطالب

تغییر زمان یا مکان آزمون تافل

آزمون تافل هوم ادیشن تضمینی 

برای تغییر زمان و مرکز آزمون تافل (Reschedule) محدودیتی وجود نداردبرای اینکه متقاضی بتواند پس از ثبت نام تافل برای تغییر زمان یا مکان آزمون تافل اقدام نماید باید تا 4 روز پیش از برگزاری آزمون تافل برای این موضوع اقدام کند و در صورت کنسل کردن آزمون هیچ مبلغی به متقاضی مسترد نخواهد شد.

انواع آزمون تافل عبارتند از:

آزمون تافل اینترنتی یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition): نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر تعیین شده برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون حضوری برگزار می شود. ساختار ، سوالات و نمره دهی آزمون تافل IBT و IBT هوم ادیشن یکسان است، از این رو از اعتبار یکسانی برخوردار هستند.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود و تافل کتبی فقط در جایی برگزار می شود که شرکت در تافل آنلاین امکانپذیر نباشد از این رو فقط تعداد بسیار کمی از آزمون های تافل در سراسر دنیا به صورت کتبی برگزار می شود.

آزمون تافل Essentials: از فوریه ۲۰۲۱ سازمان ETS نسخه ی دیگری از آزمون تافل را به نام تافل اسنشیالز ارائه کرده است. ساختار آزمون تافل اسنشیالز شامل ترکیبی از سوالات آکادمیک و جنرال (عمومی). این آزمون مانند تافل آنلاین مبتنی بر کامپیوتر است و داوطلبان می توانند با اتصال به اینترنت پرسرعت در خانه یا هر مکان دیگری در تافل اسنشیالز شرکت کنند.

5- آزمون تافل ITP: تافل آی تی پی، جهت استفاده داخلی مراکز آموزشی، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و … طراحی شده است.

6- آزمون تافل جونیور (JUNIOR): تافل جونیور برای نوجوانان 11 تا 16 سال طراحی شده است.

7- آزمون تافل پریمیر (PRIMARY): تافل پریمیر برای کودکان 8 تا 11 سال طراحی شده است.

8- آزمون تافل مگوش (magoosh): تافل مگوش یک نسخه داخلی و غیر رسمی از آزمون تافل به صورت کاغذی و با قلم و کاغذ است.

تغییر زمان و کنسل کردن آزمون تافل

یکی از سوالاتی که برای داوطلبان در مورد شرکت در آزمون تافل مطرح می شود، امکان تغییر زمان یا مکان آزمون تافل است. یعنی اگر داوطلب در آزمون تافل ثبت نام کند و به دلایلی نخواهد در زمان یا مکان تعیین شده در آزمون شرکت کند، از این رو بخواهد زمان یا مکان آزمون تافل یا هر دو را تغییر بدهد، این کار امکانپذیر است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله داوطلبان می توانند پس از ثبت نام آزمون تافل IBT در صورت نیاز، زمان یا مکان شرکت در آزمون تافل را تغییر دهند و در تعداد دفعات تغییر زمان یا مکان آزمون تافل نیز محدودیتی برای داوطلبان وجود ندارد. همچنین علاوه بر تغییر زمان و مکان آزمون تافل داوطلب می تواند از شرکت در آزمون انصراف داده و آزمون تافل را کنسل کند.

برای دریافت لیست کامل مراکز برگزار کننده آزمون تافل در ایران و همچنین اطلاع از تمام تاریخ های برگزاری تافل در ایران با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

نحوه تغییر زمان و مکان آزمون تافل

برای اینکه متقاضی بتواند پس از ثبت نام تافل زمان و یا مرکز آزمون تافل را تغییر بدهد باید تا 4 روز پیش از برگزاری آزمون تافل اقدام کند و پس از این مدت امکان تغییر زمان آزمون امکانپذیر نخواهد بود و در صورت کنسل کردن آزمون هیچ مبلغی به متقاضی مسترد نخواهد شد. برای تغییر زمان و مرکز آزمون تافل (Reschedule) محدودیتی وجود ندارد و داوطلبان می توانند چندین مرتبه تاریخ آزمون را تغییر دهند.

اگر متقاضی بخواهد زمان یا مکان آزمون را تغییر دهد باید تاریخ های باز و دارای ظرفیت در سایت ETS را انتخاب کند. در واقع تغییر زمان یا مرکز آزمون فقط در صورتی امکانپذیر است که تاریخ یا مرکز جدید باز باشد و امکان ثبت نام در آنها وجود داشته باشد.

در صورتی که داوطلب موفق نشود در تاریخ تعیین شده در تافل ثبت نام کند، تاریخ مورد نظر بسته می شود و مهلت ثبت نام معمولی به پایان می رسد، اما یک فرصت دیگر برای ثبت نام تافل در تاریخ مورد نظر نیز وجود دارد که به آن تاریخ قرمز در آزمون تافل گفته می شود و متقاضی می تواند با پرداخت هزینه ی اضافه تر معادل 40 دلار تا 4 روز پیش از برگزاری آزمون، با تاخیر در تافل ثبت نام کند و هزینه ثبت نام با تاخیر تافل 305 دلار است و متقاضی باید برای پرداخت هزینه تافل از سیستم ووچر یا کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کند.

نکته: ثبت نام با تاخیر در تافل فقط برای ثبت نام های آنلاین امکان پذیر است.

همان طور که گفته شد تغییر زمان یا مکان آزمون تافل دارای هزینه است و متقاضی باید این هزینه را با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت پرداخت نماید، همچنین می توانید برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل IBT (یا تافل IBT هوم ادیشن) و هزینه تغییر زمان و یا مکان آزمون از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا نیز استفاده کنید.

اطلاعات لازم برای تغییر زمان یا مکان تافل

متقاضی برای تغییر زمان و یا مکان آزمون تافل باید اطلاعات زیر را ارائه دهد:

* نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به اکانت خود در سایت  ETS

* تاریخ و مرکز جدید، شهر برگزاری آزمون

* شماره ملی یا گذرنامه

* تاریخ آزمونی که می خواهید آن را تغییر دهید.

* ملیت متقاضی

نکته: در صورتی که تا 4 روز قبل از آزمون تافل جا به جایی زمان یا مکان انجام نشد، متقاضی می تواند درخواست استرداد وجه نماید یا سفارش او به رزرو ثبت نام تافل تغییر کرده و باید در آزمون قبلی شرکت کرده و یا آن را کنسل کند.

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای قبولی صد در صد در آزمون تافل تضمینی بهترین راهکارها و منابع آزمون تافل را به شما ارئه می دهند تا بهترین نتیجه رو بگیری.

نمونه کارنامه قبولی آزمون تافل در شرکت مهاجرتی هومان ویزا

کارشناس آزمون تافل تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره آزمون تافل iBT که مخفف Test of English as a Foreign Language  است می گوید این آزمون  یکی از چند آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند. باتوجه به اینکه بسیاری از دانشگاه های معتبر کشورهای جهان جهت ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی، نحوه عملکرد و نمرات یک متقاضی در آزمون ارزیابی استاندارد زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار میدهند. آزمون تافل یکی از آزمون‌های استاندارد بین المللی است که برای سنجش سطح زبان انگلیسی متقاضیان استفاده می شود؛

اعتبار آزمون تافل دو سال است و تا دو سال پس از صدور نمره می­‌توان آن را به مراکز مورد نظر ارائه داده و در صورت گذشتن این مدت باید مجددا در آزمون شرکت کرده و نمره‌ جدیدی را کسب نمود.

باتوجه به اهمیت آزمون تافل در اپلای تحصیلی و پروسه مهاجرت، تیم تخصصی مهاجرت تحصیلی شرکت مهاجرتی هومان ویزا می تواند در کوتاه ترین زمان با مناسبترین هزینه به شما کمک کند تا در آزمون تافل هوم ادیشن (تافل آنلاین تضمینینمره خوب در تافل را دریافت کنید!

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت آزمون تافل (آزمون تافل هوم ادیشن) و سایر آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

محدودیتی برای تغییر تاریخ یا مکان آزمون تافل وجود ندارد.

برای تغییر زمان یا مکان آزمون تافل باید 4 روز قبل از آزمون اقدام کرد.

متقاضی برای پرداخت هزینه تغییر زمان و یا مکان آزمون تافل باید از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کند.

برای تغییر زمان یا مکان آزمون تافل باید هزینه 60 دلار پرداخت شود.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×