فهرست مطالب

تقلب در تافل هوم ادیشن

آزمـون تافل هوم ادیشن تضمینی

آزمون تافل هوم ادیشن همان تافل IBT است، با این تفاوت که به صورت آنلاین در منزل برگزار می شود. موسسه ETS برای جلوگیری از تقلب در تافل هوم ادیشن قوانین سختگیرانه ای را اعمال می کند، از این رو امکان تقلب در آزمون وجود ندارد.

آزمون تافل (TOEFL)

افرادی که قصد شرکت در تافل هوم ادیشن را دارند باید بدانند با اینکه این آزمون در منزل و غیرحضوری برگزار می شود، اما امکان تقلب در تافل هوم ادیشن به هیچ وجه وجود ندارد و تنها راه کسب نمره خوب در تافل هوم ادیشن تقویت مهارت های تافل است.

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون ‌های بین ‌المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران برگزار می‌ شود و مزایای داشتن مدرک تافل موجب شده تا هر ساله افراد بسیاری در سراسر دنیا با اهداف مختلفی در این آزمون شرکت کنند.

در حال حاضر آزمون تافل در بیش از 11 هزار موسسه و دانشگاه در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود و مدرک آزمون تافل مورد پذیرش بسیاری از دانشگاه‌ ها، مراکز آموزشی و علمی، سازمان ها و اداره مهاجرت کشورهای مختلف می ‌باشد و افراد می ‌توانند از مدرک تافل علاوه بر اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ‌های معتبر برای مهاجرت شغلی به کشورهای انگلیسی زبان، دریافت پیشنهاد کاری و اخذ ویزای کاری نیز استفاده کنند.

موسسه ETS انواع آزمون تافل را در نسخه های مختلفی ارائه کرده است که عبارتند از:

تافل IBT یا تافل آنلاین

تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition)

تافل PBT یا تافل کاغذی (تافل کتبی)

تافل ITP

تافل اسنشیالز (Essentials)

تافل جونیور (JUNIOR)

تافل پریمیر (PRIMARY)

 تافل مگوش (magoosh)

یکی از سوالات پر تکرار متقاضیان اپلای تحصیلی امکان تبدیل نمرات آیلتس به تافل است، جهت دریافت به روزترین اخبار آزمون های زبان و دانشگاه های مقصد با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن

آزمون تافل IBT هوم ادیشن در خانه و تحت نظارت یک ناظر برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و به دلیل عدم برگزاری آزمون تافل به صورت حضوری، برگزار می شود.

ساختار آزمون تافل IBT هوم ادیشن مانند تافل IBT است و شامل چهار بخش است که چهار مهارت اصلی و کلیدی زبان انگلیسی یعنی خواندن (درک مطلب)، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می کند.

بخش های مختلف آزمون تافل IBT هوم ادیشن عبارتند از:

1- بخش درک مطلب (Reading): بخش درک مطلب یا ریدینگ تافل IBT هوم ادیشن، از 3 یا 4 متن تشکیل شده است و داوطلبان برای هر متن به 10 سوال جواب می دهند و مدت زمان پاسخگویی به سوالات 54 تا 72 دقیقه است.

2- بخش شنیداری (Listening): بخش شنیداری یا لسینینگ تافل شامل 6 تا 7 قسمت است و داوطلبان برای هر قسمت به 5 تا 6 سوال پاسخ می دهند و مدت زمان پاسخگویی به سوالات این بخش 41 تا 57 دقیقه است.

3- بخش گفتاری (Speaking): بخش اسپیکینگ تافل هوم ادیشن پس از یک استراحت ۱۰ دقیقه ای آغاز می شود و مدت زمان پاسخگویی به سوالات 17 دقیقه می باشد. در بخش اسپیکینگ تافل داوطلبان باید به 4 سوال پاسخ بدهند.

4- بخش نوشتاری (Writing): چهارمین بخش آزمون تافل هوم ادیشن بخش نوشتاری است. در بخش رایتینگ تافل داوطلبان باید به دو سوال مختلف در مدت 50 دقیقه پاسخ دهند.

اعتبار مدرک تافل IBT هوم ادیشن

یکی از سوالاتی که در مورد تافل هوم ادیشن مطرح می شود، در مورد اعتبار مدرک آن برای اپلای تحصیلی است به دلیل اینکه تافل هوم ادیشن در منزل برگزار می شود، آیا مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است یا خیر؟ آیا دانشگاه های معتبر برای اپلای تحصیلی مدرک تافل هوم ادیشن را قبول می کنند یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، موسسه ETS قوانین سختگیرانه ای در خصوص برگزاری تافل هوم ادیشن اعمال می کند که موجب شده تقلب در این آزمون تقریبا غیرممکن باشد، از این رو مدرک تافل هوم ادیشن مانند تافل IBT اعتبار بالایی دارد و بسیاری از دانشگاه های معتبر مدرک آن را برای اپلای تحصیلی می پذیرند.

اگر تصمیم داری در تافل IBT هوم ادیشن شرکت کنی، بهتره قبل از آزمون با قوانین شرکت در تافل هوم ادیشن آشنا بشی تا با آمادگی بیشتری در آزمون شرکت کنی، از این رو برای دریافت مشاوره در این زمینه با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

راهکارهای امنیتی ETS برای تافل هوم ادیشن

همان طور که گفته شد ETS قوانینی را برای شرکت در تافل هوم ادیشن برای داوطلبان وضع کرده است که داوطلبان امکان تقلب در آزمون را نداشته باشند تا به اعتبار تافل هوم ادیشن لطمه ای وارد نشود و این آزمون مانند سایر آزمون های ETS همچنین آزمون تافل آنلاین معتبر بوده و مدرک آن مورد پذیرش دانشگاه ها، مراکز علمی، سازمان ها و… باشد.

راهکارهای امنیتی ETS برای تافل هوم ادیشن عبارتند از:

شناسایی صدای بیومتریک

فرایند دقیق تشخیص چهره

استفاده از ربات یا شخص که به صورت چرخشی در مراکز آزمون در حال چرخیدن و بررسی لحظه ای شرایط است.

برای دریافت منابع آزمون تافل و بهترین راهکارها برای قبولی صد در صد در آزمون تافل تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

بررسی مکان آزمون تافل هوم ادیشن

برای اینکه داوطلبان نتوانند در آزمون تافل تقلب کنند هنگام شروع آزمون یک اپراتور پشت سیستم با داوطلب صحبت می کند و از او می خواهد دوربین را در تمام اتاق بچرخاند تا مطمئن شود که شخص دیگری جز شرکت کننده در اتاق نیست. برای اینکه در مدت زمان انجام آزمون کسی نتواند وارد اتاق شود، داوطلب باید دوربین را طوری قرار دهد که علاوه بر چهره ی خود، درب اتاق نیز مشخص باشد، تا به این ترتیب ورود به اتاق در طور آزمون امکانپذیر نباشد.

احراز هویت داوطلب

برای اینکه ETS مطمئن شود شخص دیگری به جای داوطلب در آزمون شرکت نکرده است، از اسکن چهره استفاده می کند، برای احراز هویت داوطلب باید او پاسپورت خود را به دوربین نشان بدهد. سپس اپراتور چهره داوطلب را اسکن می کند. این عکس ها در هنگام ثبت نام تافل از او گرفته می شوند، و یکی از روش های احراز هویت داوطلب بشمار می رود.

یکی دیگر از روش های احراز هویت داوطلب برای شرکت در آزمون تافل هوم ادیشن بررسی مردمک چشم و اثر انگشت است. مردمک چشم و اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد بوده و یکی از بهترین روش های تشخیص هویت شرکت کننده و جلوگیری از تقلب در آزمون است، چرا که امکان جعل آن وجود ندارد.

همچنین از تطبیق صدا نیز برای تشخیص هویت داوطلب در هنگام آزمون استفاده می شود تا ETS مطمئن شود داوطلب خودش در آزمون شرکت می کند و از این جهت امکان تقلب در تافل هوم ادیشن وجود ندارد.

همراه داشتن موبایل در آزمون تافل هوم ادیشن

از آنجایی که تلفن همراه می تواند یکی ابزارهای تقلب در تافل هوم ادیشن باشد و داوطلب تلفن همراه خود را برای تقلب در آزمون بکار گیرد، از این رو ETS در استفاده از تلفن همراه در طول آزمون محدودیت هایی را اعمال کرده است. داوطلب می تواند در طول آزمون گوشی موبایل خود را همراه داشته باشد، اما طبق قوانین ETS از داوطلب خواسته می شود تا موبایل خود را روی میز کناری که به آن دسترسی ندارد، جلوی دوربین بگذارد.

به دلیل اهمیت نمره آزمون تافل برای اپلای تحصیلی بهتره برای کسب نمره بالا در آزمون تافل تضمینی قبل از شرکت در آزمون با کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کنه.

بررسی برنامه های موجود روی کامپیوتر

برای اینکه داوطلب نتواند از طریق کامپیوتر خود را به ابزار و روش های مختلف تقلب در تافل هوم ادیشن مجهز کند باید به اپراتور دسترسی بدهد تا بتواند کامپیوتر او را کنترل کند و برنامه های موجود در کامپیوتر را بررسی کرده تا مطمئن شود برنامه هایی که از طریق آن شخص دیگری بتواند به سوالات پاسخ دهد در کامپیوتر وجود ندارد. همچنین در طول انجام آزمون نباید هیچ برنامه ای در صفحه باز شود و این به منزله ی تقلب در آزمون محسوب می شود و به منظور جلوگیری از تقلب در تافل هوم ادیشن داوطلب فقط باید مرورگر صفحه شرکت در تافل را باز کند.

همان طور که مشاهده می کنید با توجه به آنچه گفته شد آزمون تافل هوم ادیشن با امنیت بالایی برگزار می شود و امکان تقلب با روش های مختلف در آزمون وجود ندارد، از این رو مدرک تافل هوم ادیشن مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است و مورد پذیرش بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا است. جهت جلوگیری از هولد شدن تافل و کاهش استرس و تسلط به نحوه شرکت در آزمون تافل و ارزیابی مهارت های چهارگانه این آزمون می توانید در آزمون تافل ماک یا همان آزمون آزمایشی تافل شرکت کنید!

آزمون تافل تضمینی (تافل هوم ادیشن تضمینی) 

با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در کوتاه ترین زمان

با کمترین هزینه

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت آزمون تافل (تافل هوم ادیشن) و آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، یا می خوای درباره شرکت مجدد در آزمون تافل اطلاعاتی داشته باشی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا برای آشنایی با نحوه ثبت نام تافل IBT هوم ادیشن از به روزترین اطلاعات برخوردار بشی!

پرداخت هزینه آزمون تافل (تافل هوم ادیشن) و آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

طبق قوانین ETS از داوطلب خواسته می شود تا موبایل خود را روی میز کناری که به آن دسترسی ندارد، جلوی دوربین بگذارد و اجازه استفاده از موبایل در طول آزمون را ندارد.

برای اطلاع از نحوه احراز هویت داوطلب در تافل هوم ادیشن کلیک کن.

هنگام شروع آزمون یک اپراتور پشت سیستم با داوطلب صحبت می کند و از او می خواهد دوربین را در تمام اتاق بچرخاند تا مطمئن شود که شخص دیگری جز شرکت کننده در اتاق نیست. برای اینکه در مدت زمان انجام آزمون کسی نتواند وارد اتاق شود، داوطلب باید دوربین را طوری قرار دهد که علاوه بر چهره ی خود، درب اتاق نیز مشخص باشد، تا به این ترتیب ورود به اتاق در طور آزمون امکانپذیر نباشد.

راهکارهای امنیتی ETS برای تافل هوم ادیشن عبارتند از:

شناسایی صدای بیومتریک، فرایند دقیق تشخیص چهره، استفاده از ربات یا شخص که به صورت چرخشی در مراکز آزمون در حال چرخیدن و بررسی لحظه ای شرایط است.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×