فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد

تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا

تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف متقاضی برای مهاجرت به این کشور مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، استفاده از خدمات درمانی، گردشگری و دیدار اقوام و دوستان متفاوت خواهد بود.

درباره ویزای ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و تمکن مالی برای متقاضی دریافت ویزا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

اخذ ویزای ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضو شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی و همچنین اخذ ویزای تضمینی شینگن اروپا کلیک کن.

ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند با توجه به اهداف مهاجرتی خود باید برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند تا اجازه ی ورود، اقامت، کار، تحصیل و غیره را در خاک این کشور داشته باشند.

اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت کاملترین مشاوره در زمینه مهاجرت کاری به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای تضمینی ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

* ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی

* ویزای سرمایه گذاری

ویزای ازدواج ایتالیا

* ویزای کاری ایتالیا تضمینی

* ویزای خودحمایتی ایتالیا تضمینی

* ویزای تجاری ایتالیا

* ویزای توریستی ایتالیا تضمینی

* ویزای همراه

* ویزای ترانزیت ایتالیا تضمینی

* ویزای بازنشستگی ایتالیا تضمینی

* ویزای پزشکی ایتالیا و….

اگر تصمیم داری با خرید ملک در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا چقدر است؟

متقاضی برای اخذ ویزای ایتالیا باید ابتدا مدارک لازم برای اخذ ویزای را تهیه کند و به اداره مهاجرت کشور ایتالیا تحویل دهد تا پس از بررسی مدارک وی در صورت تکمیل بودن مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی به درخواست وی ویزای مورد نظر صادر شود.

یکی از شرایط مهم اخذ ویزای تضمینی ایتالیا داشتن تمکن مالی متقاضی است و او باید از توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه های مهاجرت و اقامت در این کشور برخوردار باشد؛ از این رو یکی از مهمترین مدارک اخذ ویزای ایتالیا ارائه مدارک اثبات تمکن مالی و دانش کافی درباره شرایط زندگی در ایتالیا برای متقاضی است.

با توجه به اهداف متقاضی برای مهاجرت به ایتالیا مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، استفاده از خدمات درمانی، گردشگری و دیدار اقوام و دوستان میزان تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزا متفاوت خواهد بود.

مجموع ضمانت مالی لازم برای سفر به ایتالیا طبق معیارهای تایید شده توسط وزارت امور داخلی ایتالیا محاسبه شده و شامل هزینه بلیط سفر و اقامت نمی ‌شود. برای انواع ویزای تضمینی ایتالیا طبق مدت زمان و روزهای اقامت در این کشور باید تمکن مالی متفاوتی از سوی متقاضی ارائه شود.

مبلغ گواهی تمکن مالی باید به میزان خرج بیش بینی شده در طی یک سال اقامت متقاضی در این کشور باشد و بهتر است مقدار پولی که متقاضی در حساب خود دارد از مبلغ تمکن مالی بیشتر باشد.

برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس و مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان با مناسبترین هزینه بهترین نتیجه را اخذ و جواب همه سوالات مهاجرتی مانند رفع ریجکتی ویزای ایتالیا و … رو دریافت کنید.

مدارک اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا

1- اصل صورت حساب بانکی متقاضی با تراکنش های سه ماه گذشته با مهر و امضای مقام رسمی بانک (صورت حساب بانکی حداکثر تا یک ماه دارای اعتبار است.)

2- کپی کارت بانگی: نسخه کپی از کارت بانکی باید نشان دهنده نام و نام خانوادگی متقاضی باشد و نسخه کپی فیش دریافتی که در سه روز آخر از دستگاه خود پرداز دریافت کرده.

3- ضمانت نامه بانکی شخص میزبان یا کپی از اصل با امضای امضا میزبان (امضا کننده دعوتنامه)

4- برای حمایت مالی والدین از کودکان باید مدارک زیر ارائه شود:

* تضمین مالی والدین

* مدارک اثبات رابطه خانوادگی والدین با کودک

* نامه حمایت به زبان انگلیسی و ایتالیایی

* بلیط رفت و برگشت هواپیما برای والدین و کودکان

* مدرک اثبات محل اقامت برای سفر مشترک والدین با کودک

* اصل پاسپورت والدین

* کپی از صفحه با اطلاعات شخصی و یک عکس

* یک کپی از ویزای معتبر والدین

گواهی تمکن مالی چیست؟

گواهی تمکن مالی (POF) نامه یا سندی است که گواهی می دهد یک فرد دارای وجوه مالی کافی، برای زندگی، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره است. گواهی تمکن مالی توسط بانک صادر می شود تا تضمینی برای سفارت کشور ایتالیا باشد که متقاضی از سرمایه کافی برای اقامت و پرداخت هزینه ها در این کشور برخوردار است.

در گواهی تمکن مالی میزان سرمایه فعلی و تراکنش های مالی متقاضی درج می شود و دلیل اصلی صدور آن اثبات توانایی مالی متقاضی برای پرداخت هزینه های اقامت در ایتالیا است.

متقاضی برای اخذ گواهی تمکن مالی باید مدارکی را به بانک ارائه دهد تا به درخواست او گواهی تمکن مالی صادر شود که عبارتند از:

* اصل کارت ملی متقاضی

* اصل یا کپی پاسپورت

* تکمیل فرم درخواست صدور گواهی تمکن مالی

شرایط صدور گواهی تمکن مالی

گواهی تمکن مالی طبق برخی استانداردها و با توجه به نیاز سفارت ایتالیا صادر می شود. گواهی تمکن مالی باید در سربرگ مخصوص بانک صادر شود. همچنین اطلاعات تماس بانک مانند آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل باید در گواهی تمکن مالی ذکر شود.

گواهی باید به نام متقاضی صادر شود، اما در صورتی که متقاضی متاهل باشد می توان گواهی را به نام همسر متقاضی نیز صادر کرد. شماره حسابی که تراکنش و میزان سرمایه آن اعلام می شود و تاریخ افتتاح حساب باید به صورت دقیق در گواهی درج شود و حداقل 6 ماه از افتتاح حساب گذشته باشد و موجودی حساب در روزی که گواهی تمکن مالی صادر می شود باید درج شود.

تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

برای اینکه متقاضی بتواند ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی را دریافت کند باید میزان تمکن مالی او به اندازه ی پرداخت شهریه دانشگاه، هزینه های اقامت و زندگی مانند اجاره خانه، هزینه های خوراک، پوشاک و غیره باشد. در صورتی که دانشجو بدون دریافت بورسه تحصیلی بخواهد در ایتالیا تحصیل کند، باید حداقل میزان تمکن مالی مورد نیاز سفارت ایتالیا را داشته باشد:

تمکن مالی به ازای هر ماه ۴۶۷.۶۵ یورو و تمکن مالی به ازای یک سال ۶۰۷۹.۴۵ یورو است که باید این مبلغ در حساب بانکی متقاضی وجود داشته باشد.

همچنین اگر شخص دیگری برای تحصیل در ایتالیا از دانشجو حمایت مالی می‌ کند، تمکن مالی باید از سوی حامی به سفارت ایتالیا ارائه شود و تمکن مالی او برای حمایت از متقاضی اثبات شود.

تمکن مالی برای اخذ ویزای کاری ایتالیا

ویزای کاری ایتالیا تضمینی یکی از انواع ویزای بلند مدت (ویزای نوع D) است که دارنده ی آن می تواند به صورت قانونی به کشور ایتالیا وارد شود و با توجه به اعتبار ویزای کاری در این کشور اقامت داشته و به کار مشغول باشد.

برای اخذ ویزای کاری ایتالیا تضمینی نیز متقاضی باید مدارک اثبات تمکن مالی خود ارائه دهد و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای کاری با توجه به مدت زمان اعتبار ویزا و اقامت در این کشور تعیین می شود. تمکن مالی به ازای یک ماه اقامت در ایتالیا 467 یورو و به هر ازای یک سال 6079 یورو است. برای جلوگیری از ریجکتی ویزای ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

تمکن مالی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

سرمایه گذاری در ایتالیا از طریق ثبت شرکت، کارآفرینی و استارتاپ، خرید ملک، خرید اوراق قرضه و غیره امکانپذیر است و متقاضی در صورت واجد شرایط بودن و ارائه تمامی مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا می تواند برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا (گلدن ویزای تضمینی ایتالیا) اقدام کند.

تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی بسیار بیشتر از تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزاهای دیگر است، چرا که متقاضی علاوه بر تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های اقامت در این کشور باید از تمکن مالی کافی جهت سرمایه گذاری نیز برخوردار باشد و مبلغی که قصد دارد سرمایه گذاری کند در حساب او باشد، که با توجه به نوع کسب و کار و نوع شرکت و استارتاپ، میزان سرمایه نیز متفاوت خواهد بود و داشتن تمکن مالی و سرمایه کافی از مهمترین شرایط مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری است.

اخذ اقامت ایتالیا با ثبت شرکت یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور است و سرمایه گذاران خارجی می توانند با ثبت شرکت، کارآفرینی و استارتاپ، اقامت دائم ایتالیا را دریافت کنند. برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره را در این زمینه دریافت کن.

تمکن مالی برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا یک ویزای کوتاه مدت است؛ در واقع این ویزا یک ویزای شینگن توریستی است که به مسافران خارجی این امکان را می دهد که به مدت 90 روز در خاک این کشور اقامت کنند. همچنین دارنده ویزای شینگن توریستی علاوه بر ایتالیا می تواند در مدت اعتبار ویزا به سایر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کند.

اخذ ویزای توریستی ایتالیا، برای افرادی مناسب است که قصد بازدید از اقوام و دوستان خود را در ایتالیا دارند، یا برای گردشگری و دیدن جاذبه های توریستی به این کشور سفر کرده اند و متقاضیان می توانند با دعوتنامه یا بدون دعوتنامه برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی اقدام کنند.

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه با توجه به سن متقاضی متفاوت خواهد بود:

* اخذ ویزای توریستی ایتالیا برای بزرگسالان: ۶۰ یورو

* اخذ ویزای توریستی ایتالیا  برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو

* اخذ ویزای توریستی ایتالیا برای کودکان زیر ۶ سال: رایگان

این هزینه ها برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه نیز یکسان است.

مانده حساب متقاضی برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا برای ارائه تمکن مالی باید حداقل 200 میلیون تومان باشد، البته مبلغ تمکن مالی در گواهی باید به یورو صادر شود.

برای اثبات تمکن مالی متقاضی گردش حساب سه ماه برای ویزای توریستی اهمیت دارد و در گردش حساب به مبالغ ورودی و خروجی حساب توجه نمی شود و فقط تعداد تراکنشات مدنظر است.

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل دریافت اقامت ایتالیا با ثبت شرکت و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای سرمایه گذاری و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

نشانی سفارت ایتالیا در تهران

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا با توجه به سن متقاضی متفاوت خواهد بود:

* اخذ ویزای توریستی برای بزرگسالان: ۶۰ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان زیر ۶ سال: رایگان

مانده حساب متقاضی برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا برای ارائه تمکن مالی باید حداقل 200 میلیون تومان باشد، البته مبلغ تمکن مالی در گواهی باید به یورو صادر شود.

برای اثبات تمکن مالی متقاضی گردش حساب سه ماه برای ویزای توریستی اهمیت دارد و در گردش حساب به مبالغ ورودی و خروجی حساب توجه نمی شود و فقط تعداد تراکنشات مدنظر است.

برای اخذ ویزای کاری ایتالیا نیز متقاضی باید مدارک اثبات تمکن مالی خود ارائه دهد و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای کاری با توجه به مدت زمان اعتبار ویزا و اقامت در این کشور تعیین می شود. تمکن مالی به ازای یک ماه اقامت در ایتالیا 467 یورو و به هر ازای یک سال 6079 یورو است.

در صورتی که دانشجو بدون دریافت بورسه تحصیلی بخواهد در ایتالیا تحصیل کند، باید حداقل میزان تمکن مالی مورد نیاز سفارت ایتالیا را داشته باشد:

تمکن مالی به ازای هر ماه ۴۶۷.۶۵ یورو و تمکن مالی به ازای یک سال ۶۰۷۹.۴۵ یورو است که باید این مبلغ در حساب بانکی متقاضی وجود داشته باشد.

همچنین اگر شخص دیگری برای تحصیل در ایتالیا از دانشجو حمایت مالی می‌ کند، تمکن مالی باید از سوی حامی به سفارت ایتالیا ارائه شود و تمکن مالی او برای حمایت از متقاضی اثبات شود.

گواهی تمکن مالی طبق برخی استانداردها و با توجه به نیاز سفارت ایتالیا صادر می شود. گواهی تمکن مالی باید در سربرگ مخصوص بانک صادر شود. همچنین اطلاعات تماس بانک مانند آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل باید در گواهی تمکن مالی ذکر شود.

گواهی باید به نام متقاضی صادر شود، اما در صورتی که متقاضی متاهل باشد می توان گواهی را به نام همسر متقاضی نیز صادر کرد. شماره حسابی که تراکنش و میزان سرمایه آن اعلام می شود و تاریخ افتتاح حساب باید به صورت دقیق در گواهی درج شود و حداقل 6 ماه از افتتاح حساب گذشته باشد و موجودی حساب در روزی که گواهی تمکن مالی صادر می شود باید درج شود.

1- اصل صورت حساب بانکی متقاضی با تراکنش های سه ماه گذشته با مهر و امضای مقام رسمی بانک (صورت حساب بانکی حداکثر تا یک ماه دارای اعتبار است.)

2- کپی کارت بانگی: نسخه کپی از کارت بانکی باید نشان دهنده نام و نام خانوادگی متقاضی باشد و نسخه کپی فیش دریافتی که در سه روز آخر از دستگاه خود پرداز دریافت کرده.

3- ضمانت نامه بانکی شخص میزبان یا کپی از اصل با امضای امضا میزبان (امضا کننده دعوتنامه)

4- برای حمایت مالی والدین از کودکان باید مدارک زیر ارائه شود:

* تضمین مالی والدین

* مدارک اثبات رابطه خانوادگی والدین با کودک

* نامه حمایت به زبان انگلیسی و ایتالیایی

* بلیط رفت و برگشت هواپیما برای والدین و کودکان

* مدرک اثبات محل اقامت برای سفر مشترک والدین با کودک

* اصل پاسپورت والدین

* کپی از صفحه با اطلاعات شخصی و یک عکس

* یک کپی از ویزای معتبر والدین

5/5 - (21 امتیاز)

18 پاسخ

    1. سلام ضمن اینکه می توانید برای ورود به سایت ویزای ایتالیا از طریق نشانی های موجود در اینترنت استفاده کنید می توانید از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره نحوه ورود و ثبت نام و ساخت اکانت کاربری درباره دریافت ویزای تضمینی ایتالیا مشاوره رایگان دریافت کنید

    2. سلام درباره نشانی سایت ویزای ایتالیا علاوه بر سرچ در اینترنت می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره نحوه ثبت نام و ایجاد و ساخت حساب کاربری ( ویزای تضمینی شنگن و ویزای تضمینی ایتالیا) مشاوره رایگان دریافت کنید

    1. سلام درباره نحوه محاسبه تمکن مالی ایتالیا می تونید از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا و اخذ ویزای ایتالیای تضمینی بهره مند شوید.

    1. سلام قیمت ویزای ایتالیا باتوجه به پروسه های دریافت وقت از سفارت – تمکن مالی و مدارک….. در هر شرکت و موسسه مهاجرتی متفاوت است ، جهت دریافت اطلاعات دقیق از نحوه اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و هزینه های موجود با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

    1. سلام گواهی تمکن مالی در واقع نشان‌دهنده توانایی تامین هزینه‌های خود در مدت زمان اقامت در ایتالیا است. که برای هر نوع از ویزای ایتالیا متفاوت است . جهت دریافت مشاوره رایگان درباره ویزای شنگن ایتالیای تضمینی می تونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

    1. سلام تمکن مالی ایتالیا با ارز دولتی و آزاد فرقی ندارد و مهم تهیه درست و دقیق مدراک و ارائه انها به کنسولگری است. درباره نحوه دریافت ویزای ایتالیای تضمینی و میزان تمکن مالی می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

    1. سلام ویزای توریستی – همراه- تحصیلی – سرمایه گذاری از جمله پر استفاده ترین ویزاهای صادر شده برای ایتالیا می باشد اما انواع دیگری از ویزای ایتالیا نیز وجود دارد که در مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا باتوجه به شرایط و مدارک و سوابق ویزای متقاضی توضیح داده میشود. جهت دریافت مشاوره رایگان درباره انواع ویزای ایتالیای تضمینی می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

    1. سلام تمکن مالی برای ویزای توریستی ایتالیا به صورت تضمینی و بازگشت وجه متقاضی توسط کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا انجام خواهدشد

    1. سلام برای میزان تمکن مالی و تعداد گردش مالی جهت اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و ویزای تضمینی شینگن می تونید از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشاوره رایگان بگیرید

    2. سلام درباره گردش حساب برای سفارت ایتالیا جهت اخذ ویزای تضمینی ایتالیا می تونید از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×