فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت و اخذ ویزای اروپا فعالیت ندارد.

ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

ثبت شرکت در اروپا چگونه انجام می شود؟

امروزه مهاجرت به کشورهای توسعه یافته اروپایی علاقه مندان و متقاضیان بسیاری در سراسر دنیا دارد و افرادی زیادی با روش های مختلف موفق به اخذ ویزا و اجازه ی اقامت و زندگی در کشور اروپایی مورد علاقه ی خود می شوند، مهاجرت به کشورهای اروپایی با روش های متفاوتی انجام می شود، مانند مهاجرت از طریق تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری و غیره.

در روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری افراد می توانند با تاسیس و ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در یکی از کشورهای اروپایی موفق به اخذ ویزای کشور مقصد شوند و اجازه ی ورود و اقامت در خاک این کشور را دریافت کنند.

می تونی در مشاوره با متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا نحوه تضمین موفقیت در ثبت شرکت در کشورهای اروپایی رو بدونی!

ثبت شرکت با گلدن ویزای ایتالیا

البته باید به این نکته مهم توجه داشت، فقط برخی از کشورهای اروپایی هستند که از طریق ثبت شرکت به متقاضی اقامت می دهند و این روش برای تمام کشورها مناسب نیست، همچنین افراد صرفا با ثبت شرکت نمی توانند اقامت کشور مقصد را به دست آورند، بلکه باید فعالیت های دیگری نیز انجام دهند تا بتوانند اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت کنند. همچنین شخصی که شرکتی در کشور اروپایی ثبت می کند باید به عنوان نیروی کار شرکت، مشغول به کار شود تا موفق به اخذ اقامت کشور مقصد شود.

درباره نحوه دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور از مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا سوالاتت رو بپرس!

البته ثبت شرکت در کشور اروپایی و اخذ اقامت کشور مقصد، پیچیدگی هایی دارد که متقاضی نمی تواند بدون راهنمایی و مشورت با یک فرد با تجربه مانند یک وکیل کاردان در شرکت مهاجرتی هومان ویزا در این زمینه به موفقیت دست پیدا کند و متقاضی باید برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اروپا ابتدا از قوانین ثبت شرکت و مزایا و معایب این کار و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت مطلع شود و سپس اقدام به ثبت شرکت در اروپا بنماید.

کدام کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت مناسب هستند؟

برای تاسیس و ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی باید خوب و دقیق بررسی کنید تا بتوانید کشور مناسبی را برای ثبت شرکت انتخاب کنید. برای این منظور می تونید از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

کشور اروپایی که برای ثبت شرکت انتخاب می کنید باید بتواند بستر مناسبی برای تاسیس شرکت و سرمایه گذاری فراهم کند تا با ریسک کمتری سرمایه گذاری کنید. کشورهای اتریش و آلمان از جمله کشورهای مناسب برای تاسیس و ثبت شرکت و سرمایه گذاری هستند.

کسانی که قصد ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی را دارند، باید بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار و تجاری قوی ارائه دهند، سپس بیزینس پلن باید مورد تایید کشور مقصد قرار بگیرد و به این ترتیب برای متقاضی اقامت یک ساله صادر می شود. متقاضی ثبت شرکت در کشور مقصد می تواند برای مدیرعامل و سه نفر از اعضای هیات مدیره ی شرکت و خانواده ی آنها درخواست اقامت نماید.

برای اینکه بدونی تفاوت ویزای استارت آپ کانادا با ویزای کارآفرینی چیست کلیک کن.

روش های ثبت شرکت در اروپا

سرمایه گذاران خارجی می توانند برای تاسیس و ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپا به چهار روش زیر اقدام کنند که عبارتند از:

1- ثبت شرکت در اروپا از طریق ادغام

تاسیس شرکت در اروپا از طریق ادغام، با سه روش انجام می شود:1- ادغام با خرید شرکت

2- ادغام با تشکیل شرکت

3- ادغام توسط جذب شرکت

2- تاسیس شرکت تابعه اروپا

شرکت تابعه اروپا شرکت ‌سهامی یا شرکت با مسئولیت محدود است که توسط شرکت مادر کنترل می‌ شود.

3- تبدیل یا تغییر شرکت اروپایی

گاهی ممکن است صاحب شرکت اروپایی برای دستیابی به بازار کسب و کار مناسب تر تصمیم بگیرد، شرکت خود را تغییر دهد و در کشور اروپایی دیگری راه اندازی کند.

4- تاسیس شرکت هولدینگ اروپایی

برای اینکه بتونی به کشور اروپایی مورد علاقت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت مهاجرت کنی باید بدونی با توجه به شرایط، امکانات و سرمایه ای که داری، کدوم روش برای ثبت شرکت مناسبتره، از این رو برای دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم در این زمینه می تونی با کارشناسان مهاجرتی هومان ویزا به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری تماس بگیری

مراحل ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی را دارند، باید ابتدا مدارک مورد نیاز را برای ارائه ی درخواست خود تهیه نمایند، پاسپورت معتبر، مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)، مدارک تحصیلی، رزومه کاری، بیمه مسافرت و داشتن بیزینس پلن (طرح کسب و کار) از جمله مدارک لازم برای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی است. همچنین متقاضی باید دارای سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر باشد.

به طور کلی مراحل ثبت شرکت در اروپا به ترتیب زیر می باشد:

1- متقاضی باید فرم درخواست ثبت شرکت را تکمیل و نام شرکت را انتخاب کند.

2- متقاضی باید بیزینس پلن یا همان طرح تجاری خود را ارائه دهد.

3- تهیه اسناد رسمی مربوط به ثبت شرکت

4- اسناد ارائه شده از سوی متقاضی باید توسط سازمان تجارت تایید شود.

5- متقاضی باید یک حساب بانکی در کشور مقصد افتتاح کند.

6- ثبت نام در اداره مالیات کشور مقصد (متقاضی باید شماره ی مالیاتی و شماره ی VAT (مالیات بر ارزش افزوده) دریافت نماید.)

7- اخذ مجوز کسب و کار در کشور مقصد

عوامل تاثیرگذار در ثبت شرکت در اروپا

برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی باید به برخی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار توجه کرد که تعیین کننده وضعیت سرمایه گذاری و ثبت شرکت است. در همین راستا افراد برای کسب موفقیت به مشاوره با افراد کاردان نیاز دارند که متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا با ارائه آخرین اخبار و اطلاعات بین المللی در این زمینه می توانند خدمات مشاوره ای به متقاضیان ارائه دهند

سه شاخص مهم و تاثیرگذار در ثبت شرکت اروپایی عبارتند از:

* مالیات بر درآمد

* نرخ تولید ناخالص داخلی

* نرخ تورم سالانه (نرخ تورم نشان دهنده ی ثبات اقتصادی و ثبات قیمت ها است.)

شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای ایرانیان

مزایای ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی مزایایی دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

* متقاضی می تواند برای مدیرعامل و سه نفر از اعضای هیات مدیره ی شرکت و خانواده هایشان اقامت کشور مقصد را دریافت نماید.

* با ثبت شرکت در اروپا می توان به بازارهای بین المللی ورود کرد.

* استفاده از برند تجاری اروپا

* با ثبت شرکت در کشورهای اروپایی، صاحب شرکت به بستر بسیار مناسب برای فروش خدمات یا محصولات خود دسترسی پیدا خواهد کرد.

* با ثبت شرکت در اروپا امکان مالکیت 100 درصد شرکت برای مدیرعامل و سهامداران شرکت وجود خواهد داشت.

* با ثبت شرکت، افتتاح حساب شرکتی و شخصی در بانک های اروپایی با قابلیت انتقال وجه در سراسر دنیا برای متقاضی امکان پذیر خواهد بود.

* با ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی امکان درخواست اقامت دائم اروپا پس از 5 سال اقامت موقت و پرداخت مالیات برای متقاضی فراهم خواهد شد.

* برای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی نیازی به ارائه ی مدرک زبان رسمی کشور مقصد نمی باشد.

* متقاضی با ثبت شرکت در اروپا می تواند با استفاده از مدارک شرکت و حساب بانکی، اقدام به اخذ ویزای کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و انگلیس بنماید.

* با ثبت شرکت در اروپا، متقاضی می تواند از قوانین گمرکی و تجارت آزاد در محدوده ی اتحادیه اروپا استفاده کند.

* متقاضی می تواند با ثبت شرکت از امکانات شهروندی کشور مقصد استفاده کند

هم چنین با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره شرایط و مراحل اخذ ویزای تجاری ایتالیا و بهترین مسیر دریافت ویزای سرمایه گذاری ایتالیا مناسب با تخصص و مهارت خود می توانید یک مهاجرت شغلی موفق را با کمترین ریسک تجربه کنید و درباره دریافت انواع ویزای شینگن ایتالیا با کمترین مدارک در کوتاه ترین زمان مانند اخذ ویزای توریستی ایتالیا و اپلای تحصیلی برای ویزای تحصیلی ایتالیا از به روزترین اخبار و اطلاعات قوانین مهاجرت به ایتالیا مطلع باشید.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

در روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری افراد می توانند با تاسیس و ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در یکی از کشورهای اروپایی موفق به اخذ ویزای کشور مقصد شوند و اجازه ی ورود و اقامت در خاک این کشور را دریافت کنند.

کسانی که قصد ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی را دارند، باید بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار و تجاری قوی ارائه دهند، سپس بیزینس پلن باید مورد تایید کشور مقصد قرار بگیرد و به این ترتیب برای متقاضی اقامت یک ساله صادر می شود.

1- ثبت شرکت در اروپا از طریق ادغام

2- تاسیس شرکت تابعه اروپا

3- تبدیل یا تغییر شرکت اروپایی

4- تاسیس شرکت هولدینگ اروپایی

جهت مطالعه این مطلب می توانید به متن مقاله مراجعه نمایید.

خیر، برای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی نیازی به ارائه ی مدرک زبان رسمی کشور مقصد نمی باشد.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×