فهرست مطالب

ثبت نام و رزو آزمون OET 

آزمون OET صد در صد تضمینی 

هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره تضمین قبولی در آزمون و تسویه پس از قبولی مشاوره بگیری

آزمون OET چیست؟

آزمون زبان OET مانند آزمون CPE، آیلتس و تافل یک آزمون معتبر زبان انگلیسی است که برای سنجش دانش زبانی کادر درمان و پزشکی برگزار می شود و مانند سایر آزمون‌ های زبان انگلیسی از جمله CAE و FCE دانش زبانی داوطلبان را در چهار مهارت نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن و خواندن مورد ارزیابی قرار می دهد و مدت اعتبار مدرک آزمون OET دو سال است.

آزمون OET یکی از مهمترین آزمون‌ ها زبان بین المللی برای مهاجرت شغلی کادر درمان است و پزشکان و سایر مشاغل حوزه سلامت برای مهاجرت کاری به کشورهای انگلیسی زبان باید برای ارزیابی سطح زبان خود در این آزمون شرکت کنند. البته باید به این نکته توجه کرد که اخذ نمره بالا در  آزمون او ای تی تضمین کننده اخذ مجوز کار در مشاغل حوزه سلامت و همچنین دریافت ویزای شغلی نیست و داوطلبان باید براساس قوانین مهاجرت کشور مقصد، شرایط دیگری را نیز داشته باشند تا بتوانند موفق به دریافت ویزای کاری و اقامت در کشور مقصد شوند. کسب نمره بالا در آزمون OET مهمترین شرط دریافت ویزای کاری و مجوز کار برای شاغلان کادر درمان است و در صورت عدم کسب نمره قابل قبول متقاضی نمی‌تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.

تخصص های آزمون OET 

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین منابع و راهکارها را برای قبولی صد در صد در آزمون OET تضمینی به شما ارائه می دهند، پس برای اینکه بهترین نتیجه رو ببینی تماس بگیر.

کدام تخصص ها می توانند در آزمون OET شرکت کنند؟

آزمون OET برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی شاغلان کادر درمان در 12 تخصص علوم پزشکی برگزار می شود که عبارتند از:

  1. OET دندانپزشکی
  2. OET پزشکی
  3. OET کاردرمانی
  4. OET گفتار درمانی
  5. OET اپتومتری (بینایی سنجی)
  6. OET پرستاری
  7. OET رادیوگرافی
  8. OET فیزیوتراپی
  9. OET پاپزشکی
  10. OET داروسازی
  11. OET رژیم درمانی (تغذیه)
  12. OET دامپزشکی

آزمون OET به صورت کاغذی، کامپیوتری و هوم ادیشن (خانگی) برگزار می شود و هیچ تفاوتی بین انواع آزمون OET از نظر فرمت، ساختار و سطح دشواری نمی باشد و تنها تفاوت آنها در نحوه برگزاری آزمون است.

نمره قبولی در آزمون OET دامپزشکی چند است؟

حالا که با اهمیت شرکت در آزمون OET آشنا شدی، بهتره قبل از هر اقدامی برای شرکت در آزمون OET تضمینی، برای کسب اطلاعات لازم با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و مشورت کنی.

بیشتر بخوانید: مراکزی که در استرالیا آزمون OET را به رسمیت می شناسند

مراحل ثبت نام و رزرو آزمون OET

1- دلیل شرکت در آزمون OET

12 شغل در زمینه درمان و پزشکی وجود دارد که داوطلب باید در هنگام ثبت نام آزمون OET مشخص کند قصد شرکت در آزمون را برای کدامیک از مشاغل کادر درمان را دارد که این مشاغل عبارتند از:

پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، اپتومتری (بینایی سنجی)، کاردرمانی، تغذیه، گفتار درمانی، رادیوگرافی، پاپزشکی، فیزیوتراپی، داروسازی و دامپزشکی

2- انتخاب زمان و مکان برگزاری آزمون OET

در این مرحله از ثبت نام آزمون OET داوطلب باید یک مرکز برگزاری آزمون در نزدیکی خود انتخاب کند. نکته مهم برای ثبت نام و رزرو آزمون او ای تی این است که 12 حرفه‌ ی درمانی از جمله OET داروسازی، داندانپزشکی و OET پرستاری و غیره در هر مکان و تاریخی موجود نیست و بهتر است داوطلب حداقل سه تاریخ را برای آزمون انتخاب کند، به این دلیل که اگر ظرفیت مرکز برگزاری آزمون تکمیل شده باشد و اولین تاریخی که داوطلب برای ثبت نام و رزور آزمون OET انتخاب می کند، دیگر موجود نباشد. همچنین باید به این نکته نیز توجه کرد که در صورت عدم دریافت نمره‌ در اولین جلسه‌ ی آزمون، متقاضی دوباره برای شرکت در آزمون داوطلب شود. از این رو بهتر است متقاضی چند تاریخ را برای رزور آزمون مدنظر قرار دهد.

همچنین امکان شرکت در آزمون OET تضمینی به صورت آنلاین یکی از مزایای آزمون OET تضمینی است، که شرکت در آزمون را برای داوطلبان آسان تر می کند.

3- بررسی ظرفیت مکان‌ های برگزاری آزمون

همه‌ ی تاریخ‌ های برگزاری آزمون OET در دسترس داوطلب نیستند و ممکن است، ظرفیت محل برگزاری آزمون OET در تاریخی که مد نظر داوطلب است، قبلا تکمیل شده باشد و داوطلب باید ابتدا اطلاعاتی در خصوص مکان‌ هایی که ظرفیت آنها تکمیل شده یا به زودی تکمیل خواهد شد را به دست آورد.

اگر تصمیم داری برای مهاجرت در آزمون OET شرکت کنی، اما اطلاعات کافی در این زمینه نداری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی داری بپرس.

4- پرداخت هزینه ثبت نام آزمون OET

پرداخت هزینه‌ ثبت نام آزمون OET با دلار استرالیا انجام می شود و داوطلب می تواند به سه روش هزینه‌ ی آزمون را پرداخت نماید.

1- پرداخت هزینه‌ ثبت نام آزمون OET با کارت اعتباری (ویزا کارت و مستر کارت)

2- پرداخت با چک بانکی یا حواله که در این صورت باید همراه با فرم رزرو آنلاین به مرکز آزمون OET ارسال شود.

3- اداره‌ ی دولتی یا یک سازمان از طرف داوطلب هزینه را پرداخت نماید.

اهمیت آزمون OET گفتار درمانی برای مهاجرت

5- ایجاد حساب کاربری برای ورود به سیستم MY OET

در این مرحله از ثبت نام آزمون OET داوطلب باید یک حساب ورود بهMY OET  جهت ثبت نام و رزرو آزمون ایجاد کند.

6- ثبت نام آزمون OET به صورت آنلاین

پس از آنکه داوطلب برای ثبت نام و رزور آزمون OET مرحله ی پنجم را طی کرد باید به شبکه‌‌ رسمی اینترنت OET رفته و به حساب کاربری MY OET خود که ایجاد کرده بود وارد شود و رزرو آزمون را انجام دهد.

پس از ثبت نام و رزرو آزمون OET، داوطلب باید به طور منظم ایمیل خود را بررسی کند.

با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می‌ تونی یک مهاجرت شغلی موفق را تجربه کنی و در کشور مورد علاقت اقامت بگیری و کار کنی.

نکته: یکی از آسان ترین روش های پرداخت هزینه آزمون OET تضمینی استفاده از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا است. کارشناسان با تجربه شرکت مهاجرتی هومان ویزا به شما در خصوص پرداخت هزینه آزمون OET کمک می کنند.

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های رایگان و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

آزمون او ای تی به دو روش کتبی و کامپیوتری برگزار می شود.

مدت اعتبار مدرک آزمون او ای تی 2 سال است و پس از 2 سال اعتبار آن به پایان می رسد و دیگر مورد قبول مراکز درمانی و بیمارستان ها نخواهد بود.

آزمون او ای تی مانند سایر آزمون های زبان انگلیسی چهار مهارت زبان را ارزیابی می کند که شامل مهارت درک مطلب، شنیداری، گفتاری و نوشتاری است.

داوطلب می‌تواند به سه روش هزینه‌ی آزمون را پرداخت نماید:

1- پرداخت هزینه‌ی آزمون با کارت اعتباری

2- پرداخت با چک بانکی یا حواله که در این صورت باید همراه با فرم رزرو آنلاین به مرکز آزمون OET ارسال شود.

3- اداره‌ی دولتی یا یک سازمان از طرف داوطلب هزینه را پرداخت نماید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×