فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد

دریافت شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

دریافت شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه گذاری بکی از مسیرهای مهاجرت به ایتالیا می باشد. اخذ شهروندی ایتالیا از مسیرهای متفاوتی مانند: ازدواج،تجارت، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و … باتوجه به مهارت، تخصص و امکانات متقاضی امکانپذیر است. 

درباره کشور ایتالیا

جمهوری ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی و پایتخت آن، شهر رم است و یکی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. ایتالیا با کشورهای تریش، سوئیس، فرانسه، اسلوانی، همسایه است. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

درباره اهمیت ویزای ایتالیا برای ایرانیان

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزانی از تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند. پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط و مشـاوره باشید

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شینگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B  ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با دعوتنامه ایتالیا یا بدون دعوتنامه ، به صورت جاب آفر و شغلی …) را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی، ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای تجاری ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای دیدار با خانواده ، ویزای ازدواج ایتالیا و گلدن ویزای ایتالیا

ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

ویزای سرمایه گذاری ایتالیا نوعی از ویزای ایتالیا است که سرمایه گذاران خارجی می توانند بدون نیاز به اینکه شهروند ایتالیایی را به عنوان مدیر شرکت مشخص کنند، اقدام به ثبت و راه اندازی شرکت در این کشور بنمایند. همچنین سرمایه گذاران خارجی که قصد اخذ ویزای خود اشتغالی دارند، باید پس از ثبت شرکت، به 3 سال فعالیت در زمینه مذکور مشغول باشند. همچنین برای ثبت شرکت شرایطی مانند حداقل سرمایه اولیه، سقف گردش مالی در یک سال، تعداد شهروندان استخدامی در شرکت و… وجود دارد. به طور تقریبی، سرمایه گذاران خارجی باید مبالغی بیش از ۱۰ هزار یورو را جهت تاسیس شرکت مسئولیت محدود هزینه کنند.

انواع روش های سرمایه گذاری در ایتالیا

برخی از روش های سرمایه گذاری در ایتالیا عبارتند از:

سرمایه‌گذاری طریق ثبت شرکت

در این روش، متقاضیان باید طرحی را ارائه دهند و بتوانند ثابت کنند که این طرح به اقتصاد ایتالیا کمک کرده و باعث سودآوری و همچنین اشتغال زایی خواهد شد.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک

در این روش، متقاضیان نسبت به خرید یک ملک در ایتالیا اقدام می‌کنند و مطمئناً به سود قابل توجهی دست می‌یابند. اما از آنجایی دولت ایتالیا هیچ برنامه‌ای در این خصوص ندارد، بنابراین هیچ گونه تضمینی برای دریافت کارت اقامت و یا شهروندی وجود ندارد.

سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی

در این روش، متقاضیان باید همانند روش ثبت شرکت، طرحی تجاری را ارائه دهند که دولت ایتالیا را قانع کند که به سودآوری و اشتغال زایی در کشورش منجر خواهد شد. حداقل سرمایه‌ای که برای کارآفرینی در ایتالیا لازم است، ۱۰۰۰۰ یورو تخمین‌زده شده است. درباره شرایط دریافت ویزای کار با متخصصان هومان ویزا در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی

برنامه تمکن مالی یا خود حمایتی ایتالیا، یکی از محبوب ترین روش مهاجرتی به ایتالیا است که مبتنی بر سرمایه محسوب می شود. در اقامت خود حمایتی ایتالیا متقاضی باید اثبات کند درآمد کافی برای اخذ اقامت در این کشور را دارد و با درآمد خود، بدون نیاز به کار در کشور ایتالیا یا حمایت دولت، می تواند هزینه های زندگی و اقامت خود و خانواده اش را در این کشور پرداخت کند.

در روش مهاجرت از طریق خود حمایتی و تمکن مالی ایتالیا برخلاف سایر کشورهای اروپایی نیازی به نگهداری پول در حساب نیست و فقط کافی است متقاضی اثبات کند که سالیانه 32 هزار یورو خارج از کشور ایتالیا درآمد دارد و در صورت داشتن همسر این مبلغ 20 درصد و داشتن فرزند 5 درصد افزایش می یابد.

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

متقاضیان مهاجرت می توانند با خرید اوراق قرضه ایتالیا و داشتن شرایط لازم برای دریافت اقامت این کشور اقدام نمایند. خرید اوراق قرضه ایتالیا به دو روش امکانپذیر است: سرمایه گذاری با  سرمایه حداقل دو میلیون یورو با خرید اوراق قرضه اعلامی از طرف دولت ایتالیا ، سرمایه گذاری با سرمایه حداقل یک میلیون یورو و شرکت در پروژه های مورد توجه و تایید دولت ایتالیا

سرمایه گذاری از طریق گلدن ویزای ایتالیا

سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت و اخذ ویزای تضمینی ایتالیا است و افراد می توانند با انواع روش های سرمایه گذاری مانند خرید ملک، ثبت شرکت، خودحمایتی و غیره و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی به این کشور مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

ایتالیا آخرین کشور اروپایی است که به انجمن گلدن ویزا ملحق شده است. از برنامه گلدن ویزای ایتالیا که به عنوان “Investor visa for Italy” شناخته شده است، به طور رسمی از دسامبر 2017 توسط وزارت توسعه اقتصادی رونمایی شد. در حال حاضر، کشور ایتالیا گلدن ویزای دو ساله را به شهروندان غیر اروپایی که قصد مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری را دارند، ارائه می دهد؛ بنابراین سرمایه گذاران خارجی می توانند با اخذ گلدن ویزا یا ویزای طلایی ایتالیا برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنند.

یکی از مزایای مهاجرت از طریق اخذ گلدن ویزای ایتالیا امکان مهاجرت و اقامت در این کشور به همراه خانواده یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی است.

دریافت شهروندی در ایتالیا

اخذ شهروندی و تابعیت ایتالیا از مسیرهای متفاوتی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و … امکانپذیر است. مثلا متقاضی تابعیت ایتالیا می تواند از طریق (ویزای ازدواج) ازدواج فرد غیر ایتالیایی با شهروند ایتالیایی بعد از دو سال اقامت در ایتالیا، یا پس از سه سال اقامت در خارج از این کشور اقدام نماید. یا مثلا افرادی که از پدر و مادر غیر ایتالیایی متولد شده باشند طبق قوانین شهروندی ایتالیا، ضمن ولادت در خاک کشور ایتالیا باید تا سن 18 سالگی در این کشور زندگی کرده باشند آن گاه می توانند در این سن برای تابعیت ایتالیا درخواست دهند. مهاجرین با دارا بودن شرایطی می توانند براساس اقامت دائم خود و تعداد سال های اقامت قانونی این کشور درخواست شهروندی دهند. برای شهروندانی از غیر اتحادیه اروپا، باید اقامت قانونی این کشور برای حداقل 10 سال ثبت شده باشد و برای شهروندان اتحادیه اروپا، ثبت اقامت 4 سال کفایت می کند.

درباره تفاوت شهروندی و اقامت ایتالیا باید گفت : متقاضیانی که برای کار، ادامه تحصیل، تجارت و سرمایه‌گذاری به یتالیا مهاجرت می‌کنند می‌توانند برای اقامت این کشور اقدام نمایند اما جهت اخذ شهروندی ایتالیا افرادی که به مدت ۱۰ سال اقامت قانونی در این کشور داشته باشند می‌توانند برای دریافت شهروندی ایتالیا اقدام نمایند. یکی از مزایای شهروندی ایتالیا داشتن پاسپورت ایتالیایی و امکان کار و تحصیل در سراسر اتحادیه اروپا می باشد.

دریافت اقامت ایتالیا از طریق سرمایه‌گذاری

دولت ایتالیا برای این که متقاضیان بتوانند کارت اقامت یا شهروندی ایتالیا را از طریق سرمایه‌گذاری به دست آورند، شرایط و قوانینی را تعیین کرده که متقاضیان با رعایت آن‌ها می توانند به رویای خود برای اقامت در ایتالیا جامه عمل بپوشانند. علاوه بر روش‌هایی که در بالا به آن‌ها پرداخته شده، سرمایه‌گذاری از طریق خرید اوراق قرضه از دیگر روش‌هایی است که می‌تواند شما را به کارت اقامت و شهروندی برساند. مبلغ سرمایه‌گذاری در این روش حداقل ۲ میلیون یورو تخمین ‌زده شده است. مبلغی که برای سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت یا سهام شرکت‌های مشهور تخمین‌زده شده، ۱ میلیون یورو است. این مبلغ در صورتی که متقاضیان مایل به سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌ها باشند به 500.000 یورو تقلیل می‌یابد. سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری نرخ‌هایی از جمله مالیات، میزان تولید ناخالص داخلی و دیگر موارد را با دقت بررسی کنند و سپس سرمایه‌گذاری متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایند.

همچنین می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره آخرین اخبار مهاجرت به ایتالیا مانند اقامت خودحمایتی ایتالیا در ارتباط باشید.

مدارک اخذ شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه‌گذاری

برای درخواست ویزای طلایی یا همان ویزای سرمایه گذاری، متقاضیان و علاقمندان به مهاجرت باید مدارکی را آماده کرده و ارسال نمایند تا بتوانند فرآیند را برای ارسال درخواست آغاز نمایند.

– کپی از پاسپورت که اطلاعاتی مانند نام، عکس و شماره پاسپورت در آن قابل مشاهده باشد

– رزومه که شامل سوابق تحصیلی و کاری متقاضی می‌باشد

– صورت‌حساب‌های بانکی که نشان دهد قصد استفاده از منابع خود برای تأمین مالی و سرمایه‌گذاری را دارید

– نامه‌ای از بانک که مشروعیت و قابلیت انتقال وجوه شما را تأیید می‌کند

– گواهی عدم سوء پیشینه که اثبات کند شما هیچ گونه سابقه کیفری ندارید

– نامه‌ای که بتواند نشان دهد فرد متقاضی تجربه کمک مالی یا سرمایه‌گذاری را در گذشته داشته است

– مدارکی که نشان دهنده رضایت متقاضی از سرمایه‌گذاری باشد

– تعهد نامه: در این تعهد نامه باید میزان پولی که مایل به سرمایه‌گذاری هستید و جایی که قصد اقامت در ایتالیا را دارید ذکر کنید.

شرایط دریافت شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه‌گذاری

– متقاضیان باید هنگامی که درخواست خود را ثبت می‌کنند، حداقل ۱۸ سال تمام را دارا باشند.

– متقاضیان باید با ارائه گواهی عدم سوء پیشینه ثابت کنند که از نظر کیفری هیچ سابقه‌ای ندارند.

– متقاضیان می‌بایست با ارائه مدارک مستند ثابت کنند که از سلامت کامل برخوردارند

– علاقمندان به مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری می‌بایست حداقل ۵۰۰. ۰۰۰ یورو در یک شرکت استارت آپ سرمایه‌گذاری کنند

– سرمایه‌گذاری حداقل ۱ میلیون یورو در یک شرکت ایتالیایی نیز الزامی است

– متقاضیان باید بتوانند حداقل ۱ میلیون یورو در پروژه‌ای که تأثیر خوب و مثبتی بر اقتصاد ایتالیا خواهد داشت، سرمایه‌گذاری نمایند.

– متقاضیان و علاقمندان می‌توانند با در اختیار داشتن دو میلیون یورو نسبت به سرمایه‌گذاری از طریق اوراق قرضه اقدام نمایند.

مراحل دریافت شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه‌گذاری

اولین گام برای اقامت و شهروندی ایتالیا دریافت مجوز Nulla Osta است. برای شروع کار لازم است یک اکانت شخصی داشته باشید. فرم‌های مورد نیاز را پر کنید و در پلتفرم قرار دهید. بعد از انجام این مراحل، بررسی و ارزیابی اولیه توسط مراجع و دولت ایتالیا انجام می‌شود. کمیته درخواست ویزای ایتالیا شرایط و مدارک را بررسی کرده و بعد از ۳۰ روز نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد.

این نتیجه ممکن است چندین حالت داشته باشد:

در صورتی که مدارک مطابق با شرایط و قوانین دولت ایتالیا باشد، مجوز Nulla Osta را دریافت خواهید کرد.

در صورتی که نیاز به ارائه مدارک بیشتری باشد، به شما اطلاع داده می‌شود و موظف هستید ظرف ۳۰ روز نسبت به تکمیل و ارائه آن‌ها اقدام کنید.

آخرین نتیجه‌ای که ممکن است بعد از ارزیابی اولیه به شما اعلام شود، ریجکت شدن مدارک شما برای اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری است.

اقامت پس از تحصیل در ایتالیا یکی از روش های دریافت اقامت این کشور است. می توانید درباره شرایط و مراحل این مسیر با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

مزایای دریافت شهروندی از طریق ویزای سرمایه‌گذاری ایتالیا

دریافت کارت شهروندی از طریق ویزای سرمایه‌گذاری ایتالیا دارای مزایای زیادی است که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم. ایتالیا یکی از کشور‌هایی است که زیرساخت‌های خوبی را برای سرمایه‌گذاری به خود اختصاص داده است. از دیگر مزایای دریافت کارت شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری این ‌است که این کشور نیروی متخصص و با تجربه‌ای را در زمینه تولید در اختیار دارد. این کشور به دلیل جاذبه‌های توریستی از نظر گردشگری رتبه بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مزایای اخذ کارت شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری می‌توان به دسترسی به سیستم آموزش عالی و مدارس با کیفیت اشاره کرد. متقاضیان و علاقمندان همچنین می‌توانند از سیستم و خدمات مراقبت بهداشتی خوب و با کیفیت در این کشور نهایت استفاده را ببرند. همچنین در این کشور، رویداد‌ها و نمایشگاه‌های بسیار زیادی در طول هر سال برگزار می‌شود و این هم از دیگر مزایای دریافت شهروندی ایتالیا محسوب می شود.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند ابتدا باید درباره شرایط زندگی در ایتالیا اطلاعات کامل و کافی داشته باشند تا بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین مسیر مهاجرتی را انتخاب و برای اقامت ایتالیا اقدام نمایند تا بتوانند بدون ریجکتی ویزای ایتالیا در کوتاه ترین زمان با صرف هزینه مناسب و کمترین ریسک برای مهاجرت به این کشور گام بردارند ، در این راستا توصیه ما به متقاضیان مهاجرت به ایتالیا دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا و اطلاع از به روزترین اخبار مهاجرت ایتالیا است!

تبدیل ویزای سرمایه گذاری ایتالیا به اقامت دائم

این سؤال که چگونه می‌توان ویزای سرمایه گذای ایتالیا را به اقامت دائم تبدیل کرد ذهن بسیاری از متقاضیان و علاقمندن به مهاجرت و زندگی در ایتالیا را به خود مشغول کرده است. کارشناسان تیم تخصصی مهاجرت به ایتالیا در شرکت مهاجرتی هومان ویزا در پاسخ به این سوال باید گفت: فرقی نمی‌کند که فرد متقاضی از چه طریق قصد داشته باشد که اقامت دائم یک کشور را از آن خود کند. مرحله اول برای دریافت اقامت دائم، دریافت ویزای کشوری است که قصد مهاجرت و زندگی یا کار را در آن دارید. توجه داشته باشید که با دریافت ویزای سرمایه‌گذاری شهروند ایتالیا محسوب نمی‌شوید. شما از طریق برنامه‌های سرمایه گذای فقط می‌توانید اقامت ایتالیا را داشته باشید. برای این که ویزای سرمایه‌گذاری را به اقامت دائم تبدیل کنید باید حداقل ۱۰ سال در ایتالیا اقامت داشته باشید و فعالیت‌های خود را ادامه دهید تا بتوانید از این طبق تابعیت و شهروندی ایتالیا را از آن خود کنید.

هم چنین با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره شرایط و مراحل اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا یا بهترین مسیر دریافت ویزای سرمایه گذاری ایتالیا مناسب با تخصص و مهارت خود می توانید یک مهاجرت شغلی موفق را با کمترین ریسک تجربه کنید و درباره دریافت انواع ویزای شینگن ایتالیا با کمترین مدارک در کوتاه ترین زمان مانند اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا و دانستن پردرآمدترین مشاغل برای ویزای کاری ایتالیا از به روزترین اخبار و اطلاعات قوانین مهاجرت به ایتالیا مطلع باشید تا از مسیرهای دیگر مهاجرتی مانند پناهندگی ایتالیا و … اقدام نکنید.

دلایل رد شدن و ریجکتی درخواست شهروندی ایتالیا

ریجکت شدن توسط مراجع ذیصلاح ایتالیا یکی از نگرانی‌های متقاضیان به مهاجرت به این کشور می‌باشد.

ارائه سند جعلی برای سفر یکی از دلایل ریجکت شدن درخواست متقاضیان به شمار می‌رود. متقاضیان باید هنگام ارائه درخواست خود نهایت صداقت را اعمال کنند. گذرنامه آسیب دیده از دیگر مواردی است که باعث می‌شود درخواست متقاضی ریجکت شود. سعی کنید از گذرنامه خود به خوبی نگهداری کنید و قبل از درخواست نسبت به ترمیم صفحات آسیب دیده اقدام نمایید.

سوء پیشینه قبلی از دیگر علل رد شدن درخواست شهروندی ایتالیا محسوب می‌شود. در صورتی که در سوابق شما جنایتی مشاهده شود که تهدیدی برای کشور مورد نظر به حساب آید، درخواست شما رد خواهد شد.

عدم ارائه دلایل کافی برای اقامت نیز دلیل دیگری است که درخواست شما رد می‌شود. فرد متقاضی باید دلایل کافی و هدف خود را برای اقامت و مهاجرت به کشور مورد نظر به افسر کنسولگری ارائه دهد.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای ایتالیا برای مهاجرت به این کشور گرفتن  وقت سفارت ایتالیا است که باتوجه به حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا کاری دشوار است و درگاه رزرو وقت کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند، جهت اطلاع از ساعت باز شدن وقت سفارت ایتالیا با تیم تخصصی شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید تا درباره مصاحبه سفارت ایتالیا آمادگی لازم را کسب نمایید.

بسته غیر مسکونی اقامت ایتالیا fast-track VISA 

یکی از تدابیر دولت ایتالیا جهت ارائه سریعتر ویزا برای جذب مهاجرین با تمکن مالی بالا که تمایل به مهاجرت مجدد به ایتالیا را دارند و قصد بازگشت به کشورشان را ندارند، استفاده از   fast-track VISA و بسته مالیاتی به آنها می باشد. این بسته شامل 100000 یورو مالیات ثابت بر درآمد خارجی برای مهاجرینی است که بعد از حداقل 9 سال اقامت در خارج از کشور ایتالیا، مقیم این کشور می شوند. از مزایای این بسته آن است که این مالیات ثابت ( با اصطلاح گیلاس چینی) نهایتا به مدت 15 سال پرداخت خواهدشد. دولت ایتالیا این بسته مالیاتی ثابت را با برنامه روش سریع دریافت ویزا برای سرمایه گذاران و همراهان آنها ترکیب کرده است. متقاضیان واجد شرایط می توانند درباره جزییات این طرح دولت ایتالیا با کارشناسان مهاجرت به ایتالیا در شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشند.

ضمانت بازگشت ویزای ایتالیا

به مقدار پولی که آژانس مسافرتی از مسافر به عنوان ضمانت بازگشت از کشور مقصد پیش از پایان اعتبار ویزا دریافت می کند، ضمانت بازگشت ویزا یا مسافر گفته می ‌شود. ضمانت بازگشت ویزا معمولا برای سفر به کشورهای حوزه شینگن مانند کشور ایتالیا از مسافر گرفته می ‌شود. برای مبلغ ضمانت بازگشت قوانین خاصی وجود ندارد و معمولاً بنابر شرایط کشور مقصد و مبلغ جریمه ‌ای که آن کشورها برای اقامت غیرمجاز مسافر در نظر گرفته ‌اند تعیین می‌ شود.

بلوکارت ایتالیا

بلو کارت یک مجوز کار در اتحادیه اروپا است که توسط ۲۵ کشور از ۲۸ کشور عضو، به اتباع غیر واجد شرایط، خارج از اتحادیه اروپا ارائه می ‌شود. دارندگان بلو کارت باید پیشنهاد شغلی از طرف شرکتی در ایتالیا (جاب آفر) داشته باشند و با توجه به زمان قرارداد کاری، بلو کارت از ۶ ماه تا ۴ سال اعتبار دارد که قابل تمدید خواهد بود. همچنین خانواده متقاضی یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال می توانند با اخذ ویزای همراه ایتالیا به صورت قانونی در این کشور اقامت داشته باشند.

ساعت کاری و آدرس سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در امارات… می باشد.

سرمایه‌گذاری طریق ثبت شرکت ، سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک؛ سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی

اخذ شهروندی و تابعیت ایتالیا از مسیرهای متفاوتی مانند: ازدواج،تجارت، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و … باتوجه به مهارت، تخصص و امکانات متقاضی امکانپذیر است

دسترسی به سیستم آموزشی با کیفیت بالا – برخورداری از امکانات توریستی و گردشگری – بهره مندی از خدمات بهداشتی و درمانی با بالاترین امکانات – بازدید از نمایشگاه های متعدد سالانه

یکی از تدابیر دولت ایتالیا جهت ارائه سریعتر ویزا برای جذب مهاجرین با تمکن مالی بالا که تمایل به مهاجرت مجدد به ایتالیا را دارند و قصد بازگشت به کشورشان را ندارند، استفاده از   fast-track VISA و بسته مالیاتی به آنها می باشد. این بسته شامل 100000 یورو مالیات ثابت بر درآمد خارجی برای مهاجرینی است که بعد از حداقل 9 سال اقامت در خارج از کشور ایتالیا، مقیم این کشور می شوند.درباره جزییات این طرح به متن مقاله مراجعه کنید.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×