فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت و اخذ ویزا فعالیت ندارد

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای مهاجرت

هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا 

سرمایه گذاری و استارت آپ کانادا یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت سرمایه گذاران مبتکر با ایده های خلاقانه برای راه اندازی کسب و کارهای جدید در این کشور است، در واقع کشور کانادا با صدور ویزای استارت آپ و اخذ اقامت دائم برای متقاضیان، اقدام به جذب طرح های تجاری جدید و سرمایه گذاران خارجی نموده است. سرمایه گذاران خلاق با ارائه یک طرح تجاری جدید می توانند با سایر متقاضیان رقابت کنند و موفق به اخذ ویزای استارت آپ کانادا شوند.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

اولین قدم برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا ارائه ی یک ایده ی تجاری جدید برای راه اندازی کسب و کار است. متقاضی مهاجرت از طریق استارت آپ، قبل از اینکه برای اخذ ویزا اقدام نماید، ابتدا باید طرح تجاری (بیزینس پلن) خود را برای پیدا کردن حامی و سرمایه گذار کانادایی آماده نماید و با ارائه ی طرح خود به سازمان های حمایت کننده ی کانادایی که از استارت آپ های خارجی حمایت می کنند، نامه ساپورت (نامه حمایت) دریافت کند. در واقع با اخذ نامه حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی، پروسه ی دریافت ویزای استارت آپ کانادا شروع خواهد شد.

در مشاوره با متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می تونی بهترین سازمان های حمایت کننده کانادایی رو بشناسی.

سازمان حامی، نامه ی ساپورت را به اداره ی مهاجرت ارسال می کند و متقاضی باید پس از آن برای تهیه مدارک دیگر اقدام نماید. علاوه بر ارائه ی نامه ی ساپورت و تعهدنامه از سوی سازمان حامی متقاضی باید مدارک زیر را نیز ارائه دهد:

* گذرنامه ی معتبر

* مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)

* گواهی عدم سوء پیشینه

* مدارک اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه ها

* مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول

* مدرک تحصیلی (متقاضی باید حداقل دارای یک سال تحصیلات دانشگاهی باشد.)

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کویت برای ایرانیان

در صورت دریافت نامه ی ساپورت و تکمیل بودن مدارک پرونده ی مهاجرتی و واجد شرایط بودن متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرین و سرمایه گذار می تواند به کانادا مهاجرت کند و پس از مدتی اقامت دائم این کشور را از طریق اجرای پروژه ی استارت آپ دریافت کند و به این ترتیب از حقوق شهروندی کانادا برخوردار شود.

درباره مزایای حقوق شهروندی کانادا با سرمایه گذاری خارجی می تونی از مشاوره های شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنی!

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا

مهاجرت از طریق برنامه ی استارت آپ کانادا مزایایی دارد که عبارتند از:

1- اخذ اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم

2- نیاز به مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه ) با سطح پایین تر

2- سریع ترین راه برای اخذ اقامت دائم کانادا

3- انتخاب استان و شهر مورد علاقه برای اقامت

4- راه اندازی پروژه ی استارت آپ با گروه 5 نفره

5- جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه استارت آپ

6- امکان دریافت پاسپورت کانادا پس از 3 سال

میخوای تو هر مرحله از مهاجرت به کانادا بهترین راه در کوتاه ترین زمان رو داشته باشی؟ با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

اخذ اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم

مهمترین مزایای مهاجرت از طریق اخذ ویزای استارت آپ کانادا نسبت به سایر روش های مهاجرتی مانند مهاجرت تحصیلی و کار، امکان دریافت اقامت دائم این کشور به صورت مستقیم است و متقاضی می تواند با سرمایه گذاری و اجرای پروژه ی استارت آپ در کانادا اقامت دائم این کشور را به صورت مستقیم دریافت کند. همچنین به صورت همزمان به متقاضی، همسر و فرزندان زیر 22 سال، اقامت دائم کانادا اعطا می شود.

شرایط اخذ ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان

در سایر روش های مهاجرتی ابتدا برای متقاضی یک ویزای موقت مانند ویزای دانشجویی یا ویزای کاری صادر می شود. متقاضی با اخذ ویزای دانشجویی یا ویزای کاری اقامت موقت کانادا را دریافت خواهد کرد و با پایان اعتبار ویزا باید یا ویزا را تمدید نماید یا خاک این کشور را ترک کند. البته لازم به ذکر است متقاضی تا قبل از دریافت اقامت دائم، اجازه ی کار کردن در کانادا را نخواهد داشت.

با دریافت اقامت دائم متقاضی و خانواده ی او می توانند از حقوق شهروندی کانادا مانند تحصیل رایگان فرزندان، اجازه ی کار تمام وقت برای متقاضی و همسر او و غیره استفاده کنند.

تفاوت های دیگری هم در اخذ اقامت دائم کانادا با ویزای استارتاپ کانادا وجود داره که می تونی با تماس با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا بدونی.

نیاز به مدرک زبان با سطح پایین تر

برخلاف سایر روش های مهاجرتی مانند مهاجرت تحصیلی، یکی از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه با سطح پایین تر است و برای اخذ این ویزا مهارت زبان در سطح CLB5 کافی است، مانند آیلتس جنرال با نمره ی 5، اما برای مهاجرت تحصیلی متقاضی باید دارای مهارت زبانی بالاتری باشد، مانند آیلتس با نمره ی 6 یا 7 به بالا (با توجه به مقطع تحصیلی)

سریع ترین راه برای اخذ اقامت دائم کانادا

پرونده ی مهاجرتی اخذ ویزای استارت آپ کانادا نسبت به سایر روش های مهاجرتی با سرعت بیشتری بررسی می شود و پروسه ی اخذ اقامت دائم از طریق برنامه ی استارت آپ کانادا معمولا 12 تا 16 ماه طول می کشد، اما پروسه ی اخذ اقامت دائم برای سایر روش های مهاجرت اغلب 48 تا 60 ماه طول می کشد.

* نکته: افرادی که با انواع روش ها به کانادا مهاجرت می کنند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، اجازه اقامت در این کشور را دریافت کنند.

برای تهیه مدارک مورد نیاز درخواست اقامت دائم می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری.

انتخاب استان و شهر مورد علاقه برای اقامت

یکی دیگر از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، آزادی در انتخاب استان و شهر مورد نظر برای اقامت و راه اندازی کسب و کار است. متقاضی باید برای انتخاب شهر مورد نظر برای اجرای پروژه ی استارت آپ خود با دقت و هوشمندانه عمل کند و شهری را انتخاب کند که با زمینه ی فعالیت استارت آپ و همچنین سرمایه ی شرکت هماهنگی داشته باشد. از این رو در هر شهری در کشور کانادا به جز استان کبک که مناسب برای اجرای پروژه است می تواند اقامت کند. استانهایی که برای راه اندازی کسب و کار پروژه مناسب هستن رو میشناسی؟ تماس بگیر تا از خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در این باره استفاده کنی!

اجرای پروژه استارت آپ با گروه 5 نفره

یکی دیگر از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا که مهاجرت از این طریق را جذاب تر می کند، امکان تشکیل تیم 5 نفره برای اجرای پروژه ی استارت آپ است و از سوی اداره ی مهاجرت کانادا برای هر 5 نفر به همراه اعضای خانواده اقامت دائم اعطا می شود، البته به این نکته باید توجه داشت که هر یک از اعضا باید مالک حداقل 10 درصد از سهام شرکت باشند و از اعضای اصلی پروژه محسوب شوند.

جذب سرمایه گذار برای پروژه استارت آپ

در صورتی که طرح تجاری متقاضی از سوی سازمان های حمایت کننده ی کانادایی پذیرفته شود، متقاضی می تواند مورد حمایت سازمان های سرمایه گذار کانادایی قرار بگیرد و این سازمان ها با سرمایه گذاری در پروژه ی استارت آپ به راه اندازی کسب و کار جدید کمک بسزایی نمایند و متقاضی و شرکای او می توانند بخشی از سرمایه ی خود را از این طریق تامین کنند.

اگر دوست داری در مورد اخذ ویزای دورکاری یا دیجیتال نومد بدونی کلیک کن.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

اولین قدم برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا ارائه ی یک ایده ی تجاری جدید برای راه اندازی کسب و کار است

در صورت دریافت نامه ی ساپورت و تکمیل بودن مدارک پرونده ی مهاجرتی و واجد شرایط بودن متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرین و سرمایه گذار می تواند به کانادا مهاجرت کند.

مهاجرت از طریق برنامه ی استارت آپ کانادا مزایایی دارد که عبارتند از:

1- اخذ اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم

2- نیاز به مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه ) با سطح پایین تر

2- سریع ترین راه برای اخذ اقامت دائم کانادا

3- انتخاب استان و شهر مورد علاقه برای اقامت

4- راه اندازی پروژه ی استارت آپ با گروه 5 نفره

5- جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه استارت آپ

6- امکان دریافت پاسپورت کانادا پس از 3 سال

پروسه ی اخذ اقامت دائم از طریق برنامه ی استارت آپ کانادا معمولا 12 تا 16 ماه طول می کشد، اما پروسه ی اخذ اقامت دائم برای سایر روش های مهاجرت اغلب 48 تا 60 ماه طول می کشد.

امتیاز دهید!

10 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، رقابت بالا و سختگیری برای اخذ نامه حمایت یکی از معایب استارت آپ کانادا است اما به طور کلی استارت آپ کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور است. از این رو توصیه می کنم برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ ویزای تضمینی استارت آپ کانادا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، اولین شرط اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن یک بیزینس پلن و طرح کسب و کار جدید است و سپس می توانید برای اخذ ویزای استارت آپ اقدام کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ ویزای استارت آپ تضمینی کانادا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

  1. سلام
    آیا می توانم برای دریافت مشاوره جهت صفر تا صد ویزای استارت آپ کانادا به شرکت مهاجرتی شما مراجعه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×