فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه آزمون DHA و منابع آن فعالیت ندارد.

منابع آزمون DHA

تهیه بهترین منابع آزمون DHA برای مهاجرت کادر درمان به امارات متحده عربی اولین و مهمترین اقدام جهت کسب موفقیت در این آزمون می باشد.

آزمون DHA برای مهاجرت کادر درمان به امارات

پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران و سایر شاغلان و فارغ التحصیلان رشته‌ های حوزه ‌ی سلامت برای مهاجرت کاری به کشور امارات و فعالیت در حوزه‌ ی بهداشت و درمان باید برای دریافت مجوز کار در این کشور ابتدا در آزمون دی اچ ای شرکت کنند و در صورت کسب نمره ‌ی قابل قبول در این آزمون در صورت واجد شرایط بودن اجازه کار در حوزه‌ ی سلامت را دریافت خواهند کرد.

در واقع آزمون DHA امارات مجوزی از سوی سازمان بهداشت و درمان کشور امارات برای تایید صلاحیت کاری و حرفه ‌ای متقاضیان استخدام در مشاغل مرتبط با حوزه‌ سلامت در این کشور می ‌باشد.

این آزمون در برخی کشورها مانند امارات، ارمنستان، بحرین، عمان، ترکیه، قطر، ارمنستان و غیره برگزار می‌ شود.

آزمون پرومتریک ویژه مهاجرت کادر درمان

اگر پزشک، دندانپزشک یا پرستار هستی و تصمیم داری به کشور امارات مهاجرت کنی و با تخصصی که در حوزه بهداشت و درمان داری در این کشور کار کنی، بهترین راه برای مهاجرت کاری، مشورت با افراد با تجربه و متخصص در زمینه مهاجرت است، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می‌ کنیم.

بهترین منابع آزمون DHA

برای مهاجرت کاری پزشکان، دندانپزشکان و به طور کلی افرادی که در حوزه‌‌ ی سلامت فعالیت می‌ کنند، بتوانند ویزای کاری دریافت و به کشور امارات مهاجرت کنند و در این کشور در مشاغل حوزه‌ ی بهداشت و درمان مشغول به کار شوند، باید موفق به کسب نمره‌ ی قابل قبول در آزمون دی اچ ای شوند، به این منظور داوطلبان برای بالا بردن سطح دانش و مهارت خود باید از منابع مناسبی برای آمادگی و شرکت در آزمون استفاده کنند و ما در ادامه به بیان مهمترین منابع آزمون می ‌پردازیم.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا با تجربه‌ ترین کارشناسان برای دریافت مشاوره و راهنمایی ‌های لازم برای مهاجرت شغلی کادر درمان به امارات و شرکت در آزمون DHA را به شما معرفی می‌ کنه و هر سوالی در این زمینه داری می تونی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بپرسی.

منابع آزمون DHA برای رشته پزشکی عمومی

آزمون DHA برای پزشکان عمومی شامل 150 سوال است که داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات 165 دقیقه زمان دارند و نمره قابل قبول 60 درصد به بالا است.

برخی منابع معتبر برای رشته پزشک عمومی عبارتند از:

Nelson Textbook of Pediatrics, Latest Edition, Saunders (Elsevier)

Primary Care Medicine, Latest Edition, Goroll and Mulley

آزمون آیلتس تضمینی

منابع آزمون DHA برای رشته دندانپزشکی

آزمون دی اچ ای برای رشته دندانپزشکی عمومی و سایر تخصص ‌های مرتبط دارای 100 سوال است و داوطلبان باید در 150 دقیقه به سوالات پاسخ دهند و نمره قبولی در این رشته 60 درصد به بالا است.

برخی منابع برای رشته دندانپزشک عمومی عبارتند از:

Contemporary Oral and Maxillofacial Surgery, Hupp, Ellis, and Tucker, Latest Edition, Mosby

Handbook of Local Anesthesia, Malamed, Latest Edition, Mosby

Harrison’s Principles of Internal Medicine, Fauci et al, Latest Edition, McGraw-Hill

منابع آزمون DHA برای رشته داروسازی

آزمون دی اچ ای برای داوطلبان رشته ‌ی داروسازی شامل 150 سوال است که داوطلبان باید در مدت 165 دقیقه به سوالات پاسخ دهند و موفق به اخذ نمره 60 درصد به بالا شوند، تا بتوانند مجوز کار در رشته ‌ی داروسازی را برای کار در امارات دریافت کنند.

منابع معتبر آزمون برای رشته‌ ی داروسازی عبارتند از:

Remington “The Science and Practice of Pharmacy’’ Beringer, Paul et al, (Latest Edition)

Pharmacotherapy: A Pathophysiologic Approach, (Latest Edition)

منابع آزمون DHA برای رشته پرستاری

آزمون دی اچ ای برای رشته‌ ی پرستاری 150 سوال دارد و مدت پاسخگویی نیز 165 دقیقه است و داوطلبان با کسب نمره 55 درصد به بالا در صورت دارا بودن سایر شرایط می‌ توانند برای اخذ مجوز کار در امارات اقدام کنند. از آنجایی که اکثر بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی نیاز به پرستار دارند، رشته‌ ی پرستاری یکی از پر تقاضاترین رشته ها برای کار در کشور امارات است.

برخی منابع معتبر برای افزایش دانش و سطح علمی در حوزه پرستاری عبارتند از:

Leda M. McKenry, Tessier, and Mary Ann Hogan. Mosby’s Pharmacology in Nursing, Mosby Publishers, Latest Edition

ANA Code of Ethics, Latest Edition

آزمون OET تضمینی

همچنین مجموعه کامل نمونه سوالات سال‌های گذشته آزمون DHA نیز در دسترس است و متقاضیان می ‌توانند با روش ‌های مختلفی این نمونه سوالات را تهیه و برای آمادگی در آزمون مطالعه کنند.

منابع آزمون DHA برای رشته روانپزشکی

آزمون DHA برای رشته روانپزشکی دارای 100 سوال است و داوطلبان 150 دقیقه فرصت دارند تا به سوالات آزمون پاسخ دهند و نمره مورد قبول در این آزمون نمره 70 به بالا است.

برخی منابع آزمون دی اچ ای برای رشته روانپزشکی عبارتند از:

Kaplan and Sadock’sComprehensive Textbook of Psychiatry, Latest Edition

New Oxford Textbook of Psychiatry Edited by Michael Gelder, Nancy Andreasen, Juan Lopez-Ibor, and John Geddes, Latest Edition

منابع آزمون DHA برای رشته مامایی

آزمون دی اچ ای برای رشته مامایی 70 سوال دارد و مدت پاسخگویی 90 دقیقه است و داوطلبان با کسب نمره 50 به بالا می توانند برای اخذ مجوز کار در این رشته اقدام کنند.

برخی منابع آزمون DHA برای رشته مامایی عبارتند از:

Fetal Heart Monitoring, Latest Edition

AWHONN`s Perinatal Nursing: Co-Published with AWHONN, Latest Edition

NCLEX-RN® Maternal-Neonatal Nursing Made Incredibly Easy! (Incredibly Easy! Series) by Lippincott, Latest Edition

اهمیت آزمون MCCQE برای مهاجرت پزشکان به کانادا

چه کسانی می‌ توانند در آزمون DHA شرکت کنند؟

متقاضیان شرکت در آزمون DHA باید دارای مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط با رشته ‌های حوزه‌ ی بهداشت و درمان باشند. البته سابقه کار متقاضی با توجه به تخصص و رشته ‌ی مورد نظر متغیر می ‌باشد.

افرادی که دارای مدرک تحصیلی و سابقه کار در رشته ‌های زیر هستند، می ‌توانند برای ثبت ‌نام در این آزمون اقدام کنند:

  • متخصص داخلی
  • متخصص مغز و اعصاب
  • متخصص اعصاب
  • متخصص زنان و زایمان
  • متخصص بیهوشی
  • جراح عمومی
  • متخصص اورولوژی
  • جراح پلاستیک
  • روانشناسی بالینی
  • دندانپزشکی
  • داروسازی
  • فیزیوتراپی
  • رژیم درمانی و تغذیه
  • گوش و حلق و بینی
  • شنوایی سنجی
  • متخصص طب اورژانس
  • مامایی
  • اپتومتری
  • پرستاری
  • رادیولوژی
  • تکنسین آزمایشگاه
  • تکنسین پروتز
  • تکنسین میکروبیولوژی
  • تکنسین کاشت مو
  • تکنسین لیزر
  • تخصص ‌های مرتبط با دندانپزشکی مانند ارتودنسی، جراحی دهان، جراحی فک و…

بیشتر بخوانید: تفاوت آزمون OET و DHA

بهترین کشورها برای مهاجرت پزشکان از ایران

اگر تصمیم داری در آزمون دی اچ اِی شرکت کنی تا بتونی با قبولی در این آزمون به کشور امارات مهاجرت کنی و مجوز کار در حوزه‌ ی سلامت دریافت کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی و چطور باید برای ثبت ‌نام و شرکت در این آزمون اقدام کنی، این مشکل به سادگی حل میشه، چون می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و راهنمایی ‌های لازم را دریافت کنی. مطمئن باش اگر با کارشناسان با تجربه هومان ویزا مشورت کنی حتما موفق میشی.

شرکت در آزمون USMLE برای معادل سازی مدرک پزشکی در آمریکا

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان مهاجرت مانند تولک و تعیین میزان اهمیت مدرک تافل یا آیلتس برای مهاجرت ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد. برای دریافت به روزترین اطلاعات مربوط به آزمون های زبان مهاجرت ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باش.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای شینگن، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در اروپا، امارات… می باشد.

در واقع آزمون DHA مجوزی از سوی سازمان بهداشت و درمان کشور امارات برای تایید صلاحیت کاری و حرفه‌ ای متقاضیان استخدام در مشاغل مرتبط با حوزه‌ ی سلامت در این کشور می ‌باشد.

این آزمون در برخی کشورها مانند امارات، ارمنستان، بحرین، عمان، ترکیه، قطر، ارمنستان و غیره برگزار می ‌شود.

افرادی که دارای مدرک تحصیلی و سابقه کار در رشته ‌های زیر هستند، می‌ توانند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند:

متخصص داخلی، متخصص مغز و اعصاب، متخصص اعصاب، متخصص زنان و زایمان، متخصص بیهوشی، جراح عمومی، متخصص اورولوژی، جراح پلاستیک، روانشناسی بالینی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، رژیم درمانی و تغذیه، گوش و حلق و بینی، شنوایی سنجی، متخصص طب اورژانس، مامایی، اپتومتری، پرستاری، رادیولوژی، تکنسین آزمایشگاه، تکنسین پروتز، تکنسین میکروبیولوژی، تکنسین کاشت مو، تکنسین لیزر، تخصص ‌های مرتبط با دندانپزشکی مانند ارتودنسی، جراحی دهان، جراحی فک و…

آزمون دی اچ ای برای داوطلبان رشته‌ ی داروسازی شامل 150 سوال است که داوطلبان باید در مدت 165 دقیقه به سوالات پاسخ دهند و موفق به اخذ نمره 60 درصد به بالا شوند، تا بتوانند مجوز کار در رشته ‌ی داروسازی را برای کار در امارات دریافت کنند.

برخی منابع معتبر برای رشته پزشک عمومی عبارتند از:

Nelson Textbook of Pediatrics, Latest Edition, Saunders (Elsevier)

Primary Care Medicine, Latest Edition, Goroll and Mulley

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×