فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

دریافت نامه حمایت از سازمان حامی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا

نامه ی حمایت (Letter of Support) اولین و مهمترین مدرکی است که متقاضی باید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا دریافت نماید. در واقع قبل از ارائه درخواست اخذ ویزا باید اقدام به اخذ نامه حمایت (نامه ساپورت) از یک سازمان حامی که مورد تایید دولت کانادا باشد، بنماید.

نحوه دریافت نامه حمایت از سازمان حامی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا 

ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی صادر می شود که دارای ایده ای نوآورانه و خلاق تجاری و کسب و کاری جدید هستند و قصد دارند کسب و کار و بیزینس خود را در این کشور راه اندازی کنند.

طراح ایده تجاری برای راه اندازی کسب و کار خود باید ابتدا ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کند تا اجازه ی ورود و اقامت در خاک این کشور را داشته باشد و متقاضی باید واجد شرایط اخذ ویزا باشد. از شرایط مهم برای درخواست اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول، مدارک اثبات تمکن مالی، داشتن پاسپورت معتبر و غیره است. متقاضی ویزای استارت آپ کانادا باید حداقل مالک 10 درصد از سهام شرکت باشد و شرکت می تواند حداکثر دارای 5 سرمایه گذار باشد و سرمایه گذاران در مجموع باید مالک حداقل 50 درصد سهام شرکت باشند و مهمترین مدرک برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اخذ نامه ی حمایت از سازمان های حامی مورد تایید کانادا است. برای یک مهاجرت استارتاپی موفق می تونی با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری.

نامه حمایت (Letter of Support) استارت آپ کانادا چیست؟

همان طور که گفته شد نامه ی حمایت (Letter of Support) اولین و مهمترین مدرکی است که متقاضی باید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا دریافت نماید. در واقع قبل از ارائه درخواست اخذ ویزا باید اقدام به اخذ نامه حمایت (نامه ساپورت) از یک سازمان حامی که مورد تایید دولت کانادا باشد، بنماید. پس از دریافت این نامه می تواند برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا درخواست دهد تا در صورت داشتن شرایط و مدارک درخواستی از سوی اداره ی مهاجرت کانادا موفق به اخذ ویزای استارت آپ کانادا شود و با داشتن این ویزا می تواند به این کشور وارد شده و اجازه ی اقامت و راه اندازی کسب و کار و اجرای طرح تجاری و بیزینس پلن خود را خواهد داشت.

درباره نکات ضروری بیزنس پلن و سرمایه گذاری خارجی در کانادا می تونی با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری.

طراح ایده ی تجاری باید با یک سرمایه گذار و سازمان کانادایی ارتباط برقرار کند و بیزینس پلن و طرح تجاری خود را برای او ارسال کند و سازمان حامی را برای اجرای طرح تجاری و بیزینس خود متقاعد سازد. سازمان حامی کانادایی بیزینس پلن را بررسی کرده و در صورتی که دارای سه شرط مهم باشد، یعنی طرح تجاری نوآورانه، جدید و خلاقانه باشد، طرح باید برای شهروندان کانادایی ایجاد اشتغال نماید و همچنین قابلیت رقابت داشته باشد، در این صورت سازمان حمایت کننده ی کانادایی برای اجرا و راه اندازی کسب و کار متقاضی حاضر به سرمایه گذاری خواهد بود، از این رو یک نامه ی حمایت یا نامه ی ساپورت مستقیم برای طراح ایده و یک نامه ی حمایت برای اداره ی مهاجرت کانادا ارسال می کند تا متقاضی بتواند برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند.

در صورت عدم تایید و رد شدن بیزینس پلن از سوی سازمان حمایت کنند ه ی کانادایی، متقاضی نمی تواند برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند، لازمه ی دریافت این ویزا ابتدا اخذ نامه ی ساپورت از یک سازمان حامی کانادایی است. درباره علت عدم تایید بیزنس پلن می تونی از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنی.

کدام سازمان های کانادایی از استارت آپ خارجی حمایت می کنند؟

سه نوع سازمان حامی در کانادا وجود دارد که از ایده ها و طرح های نوآورانه ی کارآفرینان خارجی در برنامه ی استارت آپ کانادا حمایت و سرمایه گذاری می کنند، که عبارتند از:

1- صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر کانادا (Venture Capital Firms):

22 شرکت سرمایه گذار ریسک پذیر در کانادا وجود دارند که مورد تایید دولت کانادا هستند.

2- سازمان های فرشته کانادا (Angel Investor Groups):

9 شرکت سرمایه گذار فرشته در کانادا مورد تایید هستند.

3- سازمان های انکوباتور (مرکز رشد) کانادا (Business Incubators):

38 شرکت سرمایه گذار انکوباتور کانادایی نیز برای حمایت از طرح های تجاری متقاضیان خارجی مورد تایید می باشد.

در مجموع 69 شرکت سرمایه گذار کانادایی مورد تایید دولت کانادا هستند که پس از بررسی طرح های تجاری، در صورت پذیرفتن طرح، برای متقاضی نامه حمایت یا نامه ی ساپورت صادر می کنند.

کدام یک از سازمان های حامی کانادایی برای اخذ نامه ی حمایت بهتر است؟

انتخاب نوع سازمان حامی کانادایی بستگی به نوع استارت آپ و بیزینس پلن متقاضی و معیارهای دیگری دارد، مثلا سازمان های ریسک پذیر در طرح های تجاری که دارای پتانسیل بالا و ریسک پذیری بیشتری هستند، سرمایه گذاری می کنند. اما سازمان های انکوباتور (مرکز رشد) بیشترین سرمایه گذاری و حمایت را از استارت آپ های خارجی می کنند. طبق آمارها طی سال های اخیر سازمان های حامی انکوباتور بیشترین حمایت و سازمان های ریسک پذیر کمترین حمایت را از استارت آپ های خارجی کرده اند.

بهترین راه شناخت شرکت های انکوباتور در کانادا مشاوره با حوزه بین المللی شرکت مهاجرتی هومان ویزا است.

لیست شرکت های انکوباتور در کانادا

افراد غیر کانادایی تنها مجاز به همکاری با انکوباتورهای مشخصی هستند که توسط مقامات کانادایی اعلام شده اند، که در پایین مشاهده می کنیم.

  • Alacrity Foundation

    Alberta Agriculture and Forestry

    Agrivalue Processing Business Incubator

    Food Processing Development Centre

    Biomedical Commercialization Canada Inc. (operating as Manitoba Technology Accelerator)

    Creative Destruction Lab

    Empowered Startups Ltd.

    Extreme Innovations

    Genesis Centre

    Highline BETA Inc.

    Innovacorp

    Innovation Cluster – Peterborough and the Kawarthas

    Interactive Niagara Media Cluster o/a Innovate Niagara

    Invest Ottawa

    Knowledge Park o/a Planet Hatch

    LatAm Startups

    Launch Academy – Vancouver

    LaunchPad PEI Inc.

    Millworks Centre for Entrepreneurship

    NEXT Canada

    North Forge East Ltd.

    North Forge Technology Exchange

    Platform Calgary

    Pycap Inc (o/a Pycap Venture Partners)

    Real Investment Fund III L.P. o/a FounderFuel

    Ryerson Futures Inc.

    Spark Commercialization and Innovation Centre

    Spring Activator

    The DMZ at Ryerson University

    Toronto Business Development Centre (TBDC)

    TSRV Canada Inc. (operating as Techstars Canada)

    University of Toronto Entrepreneurship Hatchery

    VIATECWaterloo Accelerator Centre

  • York Entrepreneurship Development Institute

حمایت سازمان های حامی کانادایی از استارت آپ ها چه تفاوتی با هم دارند؟

تفاوت حمایت شرکت های سرمایه گذار حامی کانادایی در میزان سرمایه گذاری آنها برای استارت آپ است، مثلا شرکت های فرشته حداقل 75000 دلار و شرکت های ریسک پذیر حداقل 200000 دلار برای راه اندازی کسب و کار سرمایه گذاری می کنند و به میزان سرمایه گذاری خود صاحب بخشی از سهام شرکت خواهند بود. همچنین شرکت های انکوباتور برای حمایت از استارت آپ خارجی، سرمایه گذاری نقدی انجام نمی دهند و برای حمایت از بیزینس، پذیرفته شدن در برنامه های آنها کافی است، البته برای به دست آوردن حمایت این شرکت ها رقابت بسیاری وجود دارد و متقاضی باید بیزینس پلن قوی که قابلیت رقابت با طرح های دیگر را داشته باشد، ارائه نماید.

* نکته: متقاضی می تواند برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا از چند سازمان حامی کانادایی نامه حمایت دریافت کند.

برنامه ی استارت آپ و راه اندازی کسب و کار با ایده های جدید و خلاقانه یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم و برخورداری از حقوق شهروندی کانادا است. در واقع سرمایه گذاران کانادایی با حمایت از استارت آپ های خارجی و طرح ها و ایده های جدید و کارآفرینان خلاق در زمینه های مختلف تجاری، امکان مهاجرت و اخذ اقامت دائم این افراد را به کشور کانادا فراهم کرده است، از این رو افراد بسیاری با حمایت و سرمایه گذاری سازمان های حامی کانادایی توانسته اند بیزینس خود را در این کشور راه اندازی نمایند و اقامت دائم این کشور را برای خود و خانواده شان به دست آورند.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

 متقاضی ویزای استارت آپ کانادا باید حداقل مالک 10 درصد از سهام شرکت باشد و شرکت می تواند حداکثر دارای 5 سرمایه گذار باشد و سرمایه گذاران در مجموع باید مالک حداقل 50 درصد سهام شرکت باشند و مهمترین مدرک برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اخذ نامه ی حمایت از سازمان های حامی مورد تایید کانادا است.

1- صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر کانادا (Venture Capital Firms)

2- سازمان های فرشته کانادا (Angel Investor Groups)

3- سازمان های انکوباتور (مرکز رشد) کانادا (Business Incubators)

سرمایه گذاران کانادایی با حمایت از استارت آپ های خارجی و طرح ها و ایده های جدید و کارآفرینان خلاق در زمینه های مختلف تجاری، امکان مهاجرت و اخذ اقامت دائم این افراد را به کشور کانادا فراهم کرده است،

در متن مقاله درباره تفاوت

حمایت سازمان های حامی کانادایی از استارت آپ ها توضیحاتی داده شد، کلیک کنید و بخوانید

4.8/5 - (5 امتیاز)

11 پاسخ

  1. سلام
    ببخشید برای دریافت نامه ی حمایتی ، انکوباتورها چند جلسه دوره آموزشی برگزار میکنند؟

    1. سلام دوست عزیز، شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اخذ ویزای تضمینی استارت آپ کانادا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید و کاملترین راهنمایی را در این زمینه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×