فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

ویزای توریستی ایتالیا

یکی از مزایای ویزای توریستی ایتالیا عدم مصاحبه با کنسولگری سفارت ایتالیا است و متقاضی صرفا جهت انگشت نگاری، احراز هویت و ارائه مدارک شناسایی به کارگزاری ایتالیا در کشور خود مراجعه می کند. ویزای توریستی ایتالیا باتوجه به وقت سفارت و حضور در کارگزاری در نوع عادی و فوری صادر می شود. داشتن گردش حساب، تمکن مالی، تاریخچه مسافرت از مهمترین شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا می باشد.

درباره کشور ایتالیا

جمهوری ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی و پایتخت آن، شهر رم است و یکی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. ایتالیا با کشورهای تریش، سوئیس، فرانسه، اسلوانی، همسایه است.

درباره ویزای ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B  ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با دعوتنامه ایتالیا یا بدون دعوتنامه ، به صورت جاب آفر و شغلی …) را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی، ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای دیدار با خانواده ، ویزای تجاری ایتالیا، گلدن ویزای ایتالیا …

اقامت در ایتالیا با ویزای توریستی

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

فرانسه، ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

افرادی که قصد ورود و اقامت کشور ایتالیا را دارند باید ابتدا برای اخذ ویزا اقدام کنند، هر چند اقامت آنها در کشور ایتالیا کوتاه مدت باشد.

ویزای توریستی ایتالیا یک ویزای کوتاه مدت است؛ در واقع این ویزا یک ویزای شینگن توریستی است که به مسافران خارجی این امکان را می دهد که به مدت 90 روز در خاک این کشور اقامت کنند. همچنین دارنده ویزای شینگن توریستی علاوه بر ایتالیا می تواند در مدت اعتبار ویزا به سایر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی کلیک کن.

شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا

اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی برای افرادی مناسب است که قصد بازدید از اقوام و دوستان خود را در ایتالیا دارند، یا برای گردشگری و دیدن جاذبه های توریستی به این کشور سفر کرده اند و متقاضیان می توانند برای دریافت ویزای ایتالیا بدون دعوتنامه یا با دعوتنامه اقدام کنند.

در مورد شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی باید گفت برای دریافت این ویزا داشتن تمکن مالی بسیار اهمیت دارد. نکته ای که در خصوص تمکن مالی باید به آن توجه کرد این است که متقاضی برای اثبات تمکن مالی باید گردش حساب 250 تا 300 میلیونی داشته باشد و متقاضی نباید با هدف افزایش تمکن مالی یکباره مبلغ هنگفتی را به حساب خود واریز کند، چرا که گردش حساب متقاضی جهت اثبات مالی مد نظر است و در صورتی که مبلغ مورد نظر از طریق معامله وارد حساب متقاضی شده باشد، او باید سند خرید و فروش و معامله را با ترجمه ی آن به سفارت ارائه دهد. جهت دریافت مشاوره درباره ریجکتی ویزای ایتالیا و نحوه رفع آن با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا ندارید، می توانید با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنید، برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت شغلی به ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید تا به همه سوالات مربوط به مهاجرت به ایتالیا و دریافت بهترین مسیر مناسب با شرایط و امکانات متقاضی مانند ویزای ازدواج ایتالیا و … از به روزترین اطلاعات و اخبار بین المللی مطلع شوید.

اخذ ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه

بهترین راه‌ اخذ ویزای توریستی ایتالیا، داشتن دعوتنامه است. یکی از اعضای خانواده و یا دوستان متقاضی که در کشور ایتالیا زندگی می کند می‌ تواند با فرستادن یک دعوتنامه رسمی، او را به ایتالیا دعوت کند و برای این کار باید نسبت خانوادگی و یا رابطه دوستانه ی خود را با متقاضی اثبات کند.

دعوتنامه باید به تایید پلیس یا شهرداری شهری که فرد مدعو در آن اقامت دارد، برسد و در دعوتنامه باید مشخصات کامل محل زندگی فرد قید شود.

متقاضی اخذ ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه، باید مدارک اثبات تمکن مالی، را که نشان می دهد متقاضی می تواند هزینه سفر و هزینه های مربوط به اقامت در این کشور را پرداخت کند را ارائه دهد و به این منظور باید به همراه مدارک اصلی، پرینت حساب بانکی مربوط به سه ماه قبل خود را نیز ارائه دهد.

اما ممکن است میزبان که دعوتنامه را ارسال می کند، بخواهد هزینه های سفر متقاضی را تامین کند، در این صورت باید به همراه دعوتنامه و مدارک شناسایی خود، صورتحساب بانکی در یکی از بانک ‌های معتبر ایتالیایی یا بین ‌المللی را نیز ارائه دهد.

موجودی و گردش حساب بانکی میزبان در سه ماه گذشته باید نشان دهد که او در مدت اعتبار ویزای توریستی متقاضی، از تمکن مالی کافی برای حمایت از او در مدت اقامت در ایتالیا برخوردار است.

همچنین متقاضی باید مدارک ووچر هتل را که نشان می دهد، متقاضی علاوه بر منزل میزبان در جای دیگر نیز اقامت دارد را به همراه دعوتنامه و سایر مدارک به سفارت ایتالیا ارائه دهد.

برای اخذ شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه گذاری با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن تا بهترین نتیجه رو ببینی.

اخذ ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

افرادی که قصد دارند با ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه به این کشور وارد شوند می توانند با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره شرایط و مراحل این روش در ارتباط باشند. مهمترین شرط اخذ ویزای توریستی داشتن تمکن مالی مناسب و پشتوانه مالی قوی متقاضی است؛ از این رو متقاضی باید مدارکی را برای اثبات تمکن مالی خود ارائه دهد مانند صورتحساب بانکی در سه ماهه اخیر که باید گردش مالی مناسبی داشته باشد.

برنامه دقیق سفر و واچر هتل از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه است.

روش دیگر برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا ارائه وثیقه مالی است. در این روش برخی سازمان ها و شرکت ها در ازای دریافت وثیقه مالی، برای سفر به ایتالیا دعوتنامه صادر می کنند. البته در این روش نیز تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی بسیار حائز اهمیت است.

مدارک اخذ ویزای توریستی ایتالیا

* تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی ایتالیا

* دو قطعه عکس پرسنلی که در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد.

* پاسپورت معتبر با حداقل دو صفحه خالی که مدت اعتبار آن از مدت اعتبار ویزای توریستی کمتر نباشد.

* اصل پاسپورت های قدیمی در صورت وجود

* برگه رزرو هتل که باید با برنامه سفر متقاضی همخوانی داشته باشد.

* دعوتنامه و مدارک شناسایی مدعو (در صورت داشتن دعوتنامه)

* ترجمه اجازه خروج محضری برای خانم‌ های متاهل و افراد زیر ۱۸ سال

* مدارک اثبات تمکن مالی که شامل پرینت سه ماهه گذشته حساب بانکی، صورتحساب سهام، سند ملکی و هر مدرک دیگری که نشان دهنده ی تمکن مالی متقاضی باشد.

* ترجمه رسمی تمام صفحات شناسنامه به زبان انگلیسی یا ایتالیایی

* بیمه مسافرتی

* رزرو هواپیما

* برنامه دقیق سفر

* ترجمه مدارک شغلی

* ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر و حکم کارگزینی

* گواهی اشتغال به تحصیل و ترجمه ی آن به زبان انگلیسی

برای اطلاع از شرایط و مدارک اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا و همچنین تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا چقدر است؟

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا با توجه به سن متقاضی متفاوت خواهد بود:

* اخذ ویزای توریستی برای بزرگسالان: ۶۰ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان زیر ۶ سال: رایگان

اگر تصمیم داری برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره به ایتالیا مهاجرت کنی، برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن، ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزای ایتالیا تضمینی و…) با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت کاملترین مشاوره در این زمینه بهترین نتیجه رو دریافت کنی.

مراحل اخذ ویزای توریستی ایتالیا

مراحل دریافت ویزای توریستی ایتالیا به ترتیب زیر می باشد:

پر کردن فرم پیشنهاد: اگر متقاضی تصمیم دارد با خانواده به ایتالیا سفر کند باید فرم پیشنهاد را برای تمام اعضای خانواده تکمیل کند.

تعیین وقت سفارت ایتالیا: قدم بعدی تعیین وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای توریستی است.

اگر دنبال بهترین روش برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا هستی، توصیه می کنیم خودتان برای این کار اقدام نکنید و این کار را به افراد متخصص و با تجربه واگذار کنید، کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا از تخصص و تجربه کافی در این زمینه (اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا) برخوردارند، پس گرفتن وقت سفارت رو به افراد متخصص بسپار، تا در اولین قدم برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا موفق بشی.

تهیه و تکمیل مدارک لازم: متقاضی پس از دریافت وقت سفارت ایتالیا و مشخص شدن روز مصاحبه باید مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی را برای روز مصاحبه آماده کند.

حضور در سفارت ایتالیا برای مصاحبه: متقاضی باید در روز مقرر برای مصاحبه و ارائه مدارک لازم، همچنین پرداخت هزینه اخذ ویزا به سفارت ایتالیا مراجعه کند. متقاضی باید رسید پرداخت هزینه را تا زمان دریافت ویزا نزد خود نگه دارد.

پردازش ویزا: در آخرین مرحله، مدارک ارائه شده توسط متقاضی برای اخذ ویزا بررسی می شود و در صورت تکمیل بودن مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی، درخواست اخذ ویزای توریستی ایتالیا پذیرفته می شود و ویزای توریستی برای متقاضی صادر می شود.

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا

مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا ۹۰ روز در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه است و این ویزا قابل تمدید نیست، جز در موارد خاصی مانند بیماری، حادثه و غیره که متقاضی نمی تواند خاک این کشور را در مهلت مقرر ترک کند، فقط در این صورت ویزای توریستی تمدید می شود و با انقضای مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا (ویزای شینگن تضمینی) متقاضی باید خاک این کشور را ترک کند.

قبل از هر اقدامی برای مهاجرت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره شرایط زندگی در ایتالیا مشاوره دریافت کنید!

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای توریستی

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای توریستی ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای توریستی و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

نشانی سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

یکی از مسیرهای مهاجرتی به ایتالیا اخذ ویزای همراه تحصیلی است که دانشجویان ابتدا باید در دانشگاه یا موسسه آموزشی ایتالیا پذیرش شوند. جهت کسب اطلاعات دقیق و به روز درباره دریافت اقامت پس از تحصیل در ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

همچنین متقاضی تحصیل در ایتالیا می تواند با پذیرش در آزمون های زبان جهت اپلای تحصیلی دانشگاه های ایتالیا با اعتبار بالا در کشورهای حوزه شینگن با فرصت های استثنایی از آزمون هایی مانند آزمون آلفا تست ایتالیا برای مهاجرت تحصیلی برنامه ریزی نماید.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا ۹۰ روز در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه است و این ویزا قابل تمدید نیست، جز در موارد خاصی مانند بیماری، حادثه و غیره که متقاضی نمی تواند خاک این کشور را در مهلت مقرر ترک کند، فقط در این صورت ویزای توریستی تمدید می شود و با انقضای مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا متقاضی باید خاک این کشور را ترک کند.

پر کردن فرم پیشنهاد

تعیین وقت سفارت ایتالیا

تهیه و تکمیل مدارک لازم

حضور در سفارت ایتالیا برای مصاحبه

پردازش ویزا

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا با توجه به سن متقاضی متفاوت خواهد بود:

* اخذ ویزای توریستی برای بزرگسالان: ۶۰ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان زیر ۶ سال: رایگان

افرادی که قصد دارند با ویزای توریستی به ایتالیا سفر کنند، می توانند بدون دعوتنامه نیز برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا اقدام کنند. مهمترین شرط اخذ ویزای توریستی داشتن تمکن مالی مناسب و پشتوانه مالی قوی متقاضی است؛ از این رو متقاضی باید مدارکی را برای اثبات تمکن مالی خود ارائه دهد مانند صورتحساب بانکی در سه ماهه اخیر که باید گردش مالی مناسبی داشته باشد.

5/5 - (11 امتیاز)

20 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز مدت زمانی که ویزای توریستی ایتالیا اعتبار دارد حداکثر ۹۰ روز می باشد، اما گاهی باتوجه به نوع ویزای شینگن ایتالیا یعنی یک بار ورود دو بار و یا چند بار ورود به ایتالیا، ممکن است برای کمتر از ۹۰ هم روز ویزا صادر شود.

    1. سلام دوست عزیز باید گفت که در ایتالیا، ویزای توریستی (Schengen Visa Type C) تنها برای بازدید کوتاه مدت از این کشور و برای اقامت حداکثر 90 روز در هر 180 روز اعطا می‌شود و برای پناهندگی مناسب نیست. هر کشوری دارای قوانین و مقررات خاص خود برای پناهندگی است و شما باید به صورت جداگانه درخواست پناهندگی کنید.

        1. سلام دوست عزیز باید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در این باره مشاوره تلفنی دریافت کنید تا اطلاعات کامل داده بشه 09336267676

    1. سلام دوست عزیز مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا ۹۰ روز در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه است و این ویزا قابل تمدید نیست، جز در موارد خاصی مانند بیماری، حادثه و غیره

    1. سلام دوست عزیز درباره جزییات عملکرد دریافت ویزای توریستی ایتالیا و هزینه های مربوط به آن می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید

    1. سلام درباره هزینه وقت سفارت و ترجمه مدارک و سایر هزینه های موجود می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

    1. سلام دوست عزیز به طور کلی باید برای هزینه سفر تا 5 روز به ایتالیا برای سه نفر رو همراه داشته باشید، که مبلغ 695.22 یورو است. اگر سفرتان 6 تا 10 روز طول بکشد، باید 44.93 یورو در روز برای خود و 26.33 یورو اضافی در هر روز برای هر فرد که به عنوان وابسته با شما سفر می‌کند، داشته باشید

    1. سلام دوست عزیز می توانید درباره انواع ویزای ایتالیا و زمان و نحوه دریافت آن با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید

    1. سلام
      دو قطعه عکس پرسنلی 3.5 در 4 با زمینه سفید و مربوط به 6 ماه اخیر. پاسپورت با اعتبار 3 ماه که دارای 2 برگ سفید باشد. یک کپی از صفحه اول پاسپورت و در صورت لزوم کپی از ویزاهای شنگن که دارای مهرهای ورود و خروج باشد

    1. سلام دوست عزیز درباره نحوه پر کردن فرم درخواست ویزای ایتالیا حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشاوره بگیرید ممکن است با اشتباه پر کردن فرم ویزای شینگن باعث رد شدن درخواست ویزای شینگن خود بشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×