فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت و اخذ ویزای نومد فعالیت ندارد.

ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومَد

هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

دیجیتال نومد به چه کسی گفته می شود؟

ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومد (ویزای کوچ گردی) یکی از انواع ویزا برای مهاجران است، که در برخی کشورها برای مهاجران صادر می شود. به افرادی که در کشورهای خارجی از طریق دورکاری فعالیت می کنند، کوچ گرد دیجیتال یا دیجیتال نومد گفته می شود.

مهاجران می توانند با اخذ ویزای دورکاری برای شرکت های متقاضی از دور و بدون نیاز به حضور در محل کار، به اشتغال بپردازند. هدف از صدور ویزای دیجیتال، جذب نیروی کار «بسیار ماهر» است. متقاضیان با داشتن ویزای دیجیتال نومد می توانند در کشور مقصد اقامت داشته باشند و کار کنند به شرط اینکه در بازار کار محلی وارد نشوند و مستقل از کارفرمایان محلی کار کنند.

در واقع برای افرادی که از فناوری برای کار از راه دور و بدون حضور در محل استفاده می کنند، ویزای دیجیتال نومد صادر می شود. ویزای دیجیتال نومد به افرادی که در کشورهای خارجی اقامت دارند، اجازه ی کار از راه دور را می دهد. همچنین متقاضیان با داشتن ویزای دیجیتال نومد اجازه ی کار برای کارفرمایان و شرکت های محلی را نخواهند داشت.

زمان و مکان کسب و کار دیجیتال نومدها محدودیتی ندارد و آنها می توانند در هر مکان و زمانی به صورت آنلاین به کار خود بپردازند و از طریق دورکاری کسب درآمد کنند.

با اخذ ویزای شینگن به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

برای کسب اطلاعات کامل در خصوص مهاجرت شغلی و اخذ انواع ویزای کاری کشورهای مختلف با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا کاملترین راهنمایی را در این زمینه دریافت کنی.

بهترین کشورها برای اخذ ویزای دورکاری (دیجیتال نومد) کدامند؟

افرادی که از طریق دورکاری کسب درآمد می کنند و شغل آنها به مکان خاصی وابسته نیست، می توانند به عنوان دیجیتال نومد به کشور مورد علاقه خود مهاجرت کنند. برخی از بهترین کشورها که برای متقاضیان ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومد را صادر می کنند، عبارتند از:

1- تایلند

2- آلمان

3- کاستاریکا

4- جمهوری چک

5- نروژ

6- پرتغال

7- مکزیک

8- استونی

9- گرجستان

10- دانمارک

11- استرالیا

12- کانادا

13- سوئیس

14- هلند

15- سنگاپور و….

کشور تایلند براساس معیارهای تعیین شده توسط Club Med به عنوان برترین کشور دنیا برای دیجیتال نومد شناخته می شود.

مهاجرت کاری با اخذ ویزای کار جاب آفر

اگر تصمیم داری با اخذ ویزای دورکاری در یکی از کشورهای خارجی فعالیت شغلی داشته باشی، اما در انتخاب بهترین کشورها برای دورکاری و اخذ ویزا مشکل داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و هر سوالی در این زمینه داری بپرسی تا بتونی بهترین کشور رو برای دورکاری انتخاب کنی و یک مهاجرت شغلی موفق رو تجربه کنی.

آیا برای دورکاری در کشور خارجی نیاز به اخذ ویزا است؟

اگر متقاضی بیش از مدت زمان اعتبار ویزای توریستی در کشور مقصد اقامت داشته باشد، در صورت واجد شرایط بودن، باید اقدام به اخذ ویزای دیجیتال نومد یا ویزای دورکاری نماید. شرایط اخذ ویزای دیجیتال نومد با توجه به قوانین کشور مقصد متفاوت است، اما با اخذ این ویزا در تمام کشورها یک وجه اشتراک وجود دارد، اینکه دارندگان این ویزا اجازه ی کار برای کارفرمایان محلی را نخواهند داشت.

آیا دیجیتال نومدها برای دور کاری مالیات پرداخت می کنند؟

یکی از سوالات مهم در زمینه ی دورکاری در خصوص پرداخت مالیات توسط دیجیتال نومدها است. آیا دیجیتال نومدها که اجازه ی دورکاری دارند، باید مالیات پرداخت کنند؟

پرداخت مالیات توسط دیجیتال نومدها به قوانین مالیاتی کشور مقصد بستگی دارد و هر کشور قوانین خود را در این خصوص اعمال می کند. مثلا در صورتی که در کشور کانادا دیجیتال نومد هستید، اگر در هر سال مالیاتی، 183 روز در این کشور حضور نداشته باشید و فاقد دارایی های قابل توجه باشید، مشمول پرداخت مالیات نخواهید بود، اما در این صورت برای متقاضی ویزای دورکاری یا دیجیتال نومد کانادا صادر نمی شود.

برای اطلاع از نحوه مهاجرت از طریق اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا کلیک کن.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا یک مهاجرت شغلی موفق را تجربه کن.

مزایای دیجیتال نومَد چیست؟

مزایای اخذ ویزای دیجیتال نومد و دورکاری عبارتند از:

1- با دورکاری می توانید در جایی که آزادی بیشتری دارید، در هر زمان و مکانی کار کنید.

2- دیجیتال نومدها می توانند در حالی که به مکان های مختلف دنیا سفر می کنند به کار خود بپردازند و آشنایی با فرهنگ های کشورهای مختلف را تجربه کنند.

3- به دلیل دسترسی گسترده به وای فای انجام کار آنلاین در همه جای دنیا فراهم شده است.

4- ارتباط با مسافران دورکار، دیجیتال نومد را با فضای کار جمعی، راه های کنترل هزینه زندگی و غیره آشنا می کند.

5- دیجیتال نومدها با دورکاری، از فضای کاری خسته کننده، از پشت میز نشستن های طولانی و استرس های محیط کار رها می شوند.

با توجه به آنچه در مورد مزایای دورکاری در کشورهای خارجی گفته شد، اگر تصمیم داری با دورکاری به کشور مورد علاقت مهاجرت کنی، اما نمی دونی باید از کجا شروع کنی و شرایط و مدارک لازم چیه، باید با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

شرایط اخذ انواع ویزای کویت برای ایرانیان

معایب کار به شیوه ی دیجیتال نومد چیست؟

درست است کسب درآمد از طریق دورکاری مزایایی دارد، اما اشتغال به کار از راه دور برای دیجیتال نومدها معایب و مشکلاتی نیز به همراه دارد، که عبارتند از:

1- هزینه های سفر: دیجیتال نومدها به دلیل جا به جایی مداوم باید هزینه های سنگینی برای سفر و جا به جایی بپردازند و فرصت پس انداز نخواهند داشت، از این رو پرداخت هزینه های سفر یکی از معایب دورکاری به شیوه ی دیجیتال نومد است.

2- دلتنگی برای خانواده و دوستان: دیجیتال نومدها به دلیل سفرهای پی در پی از خانواده ی خود دور می شوند و از این رو ممکن است برای دوستان و بستگان خود احساس دلتنگی کنند.

3- کم شدن انگیزه ی کاری: کار کردن با همکاران به صورت حضوری در فضاهای اشتراکی به افزایش تمرکز، رقابت و انگیزه ی کاری نیروی کار کمک بسزایی می کند. از این رو ممکن است گاهی افراد دورکار انگیزه ی خود را برای کار از دست بدهند.

4- کار کردن در چند منطقه ی زمانی: یکی از مشکلات دورکاری اختلاف ساعت محل اقامت دیجیتال نومد با محل اقامت کارفرما می باشد. بنابراین برنامه ریزی برای انجام کار برای دیجیتال نومدها دشوار خواهد شد.

مزایای اخذ ویزای عمان برای ایرانیان

چگونه به یک دیجیتال نومد تبدیل شویم؟

دیجیتال نومدها به صورت مستقل از مکان کار می کنند و افرادی که قصد دارند یک دیجیتال نومد باشند، باید بتوانند کسب و کاری را مستقل از مکان راه اندازی کنند. دیجیتال نومدها به شیوه های زیر کار می کنند:

* کارمند دورکار: کارمند دورکار باید به یک شرکت متعهد باشد.

* فریلنسر: فریلنسرها می توانند بدون تعهد به شرکت ها دورکاری نمایند.

* کارآفرینان دورکار

درآمد دیجیتال نومدها چقدر است؟

درآمد دیجیتال نومدها بستگی به نوع کسب و کار آنها دارد، اگر به عنوان یک کارمند دورکار مشغول به کار باشند، حقوق آنها به اندازه ی یک کارمند معمولی است. در صورتی که دیجیتال نومد به عنوان یک فریلنسر کار کند، به دلیل سطح بالای دامنه ی کاری، فریلنسرها با توجه به مهارت های خود می توانند درآمد بیشتری کسب کنند، اما ممکن است گاهی اوقات نیز به دلایلی موفق به کسب درآمد نباشد.

کارآفرینان به دلیل استفاده از دارایی ها و سرمایه های خود، ظرفیت بیشتری برای کسب درآمد از طریق دورکاری خواهند داشت، از این رو درآمد آنها از فریلنسرها و کارمندان دور کار بیشتر است.

شرایط مهاجرت کاری با ورک پرمیت کانادا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

دیجیتال نومدها به شیوه های زیر کار می کنند:

* کارمند دورکار: کارمند دورکار باید به یک شرکت متعهد باشد.

* فریلنسر: فریلنسرها می توانند بدون تعهد به شرکت ها دورکاری نمایند.

* کارآفرینان دورکار

به افرادی که در کشورهای خارجی از طریق دورکاری فعالیت می کنند، کوچ گرد دیجیتال یا دیجیتال نومد گفته می شود.

ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومد (ویزای کوچ گردی) یکی از انواع ویزای کاری برای مهاجران است، که در برخی کشورها برای مهاجران صادر می شود. مهاجران می توانند با اخذ ویزای دورکاری برای شرکت های متقاضی از دور و بدون نیاز به حضور در محل کار، به اشتغال بپردازند.

اگر متقاضی بیش از مدت زمان اعتبار ویزای توریستی در کشور مقصد اقامت داشته باشد، در صورت واجد شرایط بودن، باید اقدام به اخذ ویزای دیجیتال نومد یا ویزای دورکاری نماید. شرایط اخذ ویزای دیجیتال نومد با توجه به قوانین کشور مقصد متفاوت است، اما با اخذ این ویزا در تمام کشورها یک وجه اشتراک وجود دارد، اینکه دارندگان این ویزا اجازه ی کار برای کارفرمایان محلی را نخواهند داشت.

پرداخت مالیات توسط دیجیتال نومدها به قوانین مالیاتی کشور مقصد بستگی دارد و هر کشور قوانین خود را در این خصوص اعمال می کند. مثلا در صورتی که در کشور کانادا دیجیتال نومد هستید، اگر در هر سال مالیاتی، 183 روز در این کشور حضور نداشته باشید و فاقد دارایی های قابل توجه باشید، مشمول پرداخت مالیات نخواهید بود، اما در این صورت برای متقاضی ویزای دورکاری یا دیجیتال نومد کانادا صادر نمی شود.

امتیاز دهید!

6 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، امروزه کشورهای بسیاری ویزای دیجیتال دور کاری (دیجیتال نومد) را صادر می کنند. برای دریافت لیست کامل کشورهای صادر کننده ویزای دور کاری با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، ویزای فریلنسری یک ویزای دورکاری و دیجیتال نومد است که در سال 2020 وارد قوانین کشور استونی شده است. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ ویزای دورکاری تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اقامت الکترونیک استونی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×