فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت و اخذ ویزای شینگن فعالیت ندارد.

ویزای شینگن تضمینی

درباره ویزای شینگن باید گفت: حوزه شینگن متشکل از 27 کشور اروپایی است. پیمان شینگن توافق نامه‌ای است بین کشور‌های عضو این اتحادیه که این کشورها با امضای آن و با ایجاد یک ویزای واحد محدودیت تردد و معامله را بین مرزهای خود برداشته اند.

مهاجرت با ویزای شینگن چگونه است؟

ویزای شینگن مخصوص منطقه ‌ای در حوزه ی اروپا است که شامل ۲۶ کشور می ‌باشد. افرادی که قصد ورود به هر یک از کشورهای حوزه ی شینگن را دارند، باید اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایند. دارندگان ویزای شینگن می ‌توانند به ۲۶ کشور عضو وارد شده و برای مدت معینی در هر یک از این کشورها اقامت نمایند.

ویزای شینگن دارای انواع مختلفی است که با توجه به اهداف متقاضی برای مهاجرت متفاوت خواهد بود، مانند، ویزای کاری شینگن، ویزای توریستی شینگن، ویزای تحصیلی شینگن، ویزای تجاری شینگن و غیره.

درباره نحوه پذیرش در آزمون های زبان جهت اپلای تحصیلی دانشگاه های ایتالیا با اعتبار بالا در کشورهای حوزه شینگن با فرصت های استثنایی مانند آزمون آلفا تست ایتالیا با مشاورین شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

کشورهای عضو شینگن

26 کشور اروپایی در منطقه ی شینگن قرار دارند، که عبارتند از:

فرانسه، ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد.

همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

اگر تصمیم داری به یکی از کشورهای حوزه شینگن مهاجرت کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد شرایط مهاجرت به ایتالیا و کشورهای شینگن داری بپرس.

اعتبار ویزای شینگن چقدر است؟

مدت اعتبار ویزای شینگن با توجه به اهداف متقاضی، متفاوت خواهد بود. با توجه به هدفی که متقاضی از سفر به کشور مقصد دارد، مانند تحصیل ،کار، سرمایه گذاری، گردشگری و غیره نوع و مدت زمان ویزای شینگن تعیین خواهد شد.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانید یک مهاجرت موفق به کشورهای حوزه شینگن مانند ایتالیا و نحوه دریافت شهروندی از طریق سرمایه گذاری را با اخذ ویزای تضمینی شینگن تجربه کنید.

انواع ویزای شینگن

ویزای تضمینی شینگن براساس اهداف متقاضی برای ورود و اقامت در کشورهای عضو، انواع مختلفی دارد و مدت اعتبار ویزای شینگن نیز به نوع ویزا بستگی دارد.

ویزای شینگن به سه دسته تقسیم می‌ شود:

1- ویزای اتحادیه شینگن

2- ویزای اعتبار محدود منطقه ‌ای شینگن

3- ویزای ملی شینگن

ویزای اتحادیه شینگن

ویزای اتحادیه شینگن (USV) یا همان ویزای گردشگری اروپا به دارندگان آن اجازه می دهد هر 6 ماه یک بار حداکثر 90 روز به کشورهای عضو سفر کند و تا پایان مدت اعتبار ویزا در کشور مقصد اقامت نماید.

ویزای اتحادیه شینگن نیز به سه دسته تقسیم می ‌شود:

1- ویزای نوع A

2- ویزای نوع B

3- ویزای نوع C

ویزای اتحادیه شینگن نوع A

ویزای اتحادیه شینگن نوع A تنها مخصوص توقف در فرودگاه‌ های منطقه شینگن است و متقاضی با داشتن این ویزا نمی ‌تواند از محدوده ی فرودگاه خارج شود. ویزای شینگن نوع A یک نوع ویزای ترانزیت فرودگاهی است که دارنده ی آن تنها می تواند در یکی از فرودگاه ‌های کشورهای عضو شینگن پرواز خود را تعویض کند.

ویزای اتحادیه شینگن نوع B

ویزای اتحادیه شینگن نوع B یک نوع ویزای ترانزیتی و در زمینه ی حمل و نقل است که به پاسپورت متقاضی الصاق می شود. دارندگان ویزای شینگن نوع B به مدت پنج روز فرصت دارند تا از خاک کشورهای عضو شینگن عبور کنند.

ویزای اتحادیه شینگن نوع C

ویزای اتحادیه شینگن نوع C یک نوع ویزای کوتاه مدت است که دارندگان آن می توانند بدون محدودیت حداکثر 90 روز هر 6 ماه یک بار در یکی از کشورهای عضو اقامت نمایند.

ویزای شینگن نوع C نیز به سه دسته تقسیم می ‌شود، که شامل:

ویزای نوع D یا ویزای ملی شینگن

 ویزای شینگن نوع D برای افرادی صادر می شود که با هدف تحصیل، کار و یا اقامت دائم در یکی از کشورهای عضو شینگن اقامت دارند. ویزای شینگن نوع D برای افرادی صادر می ‌شود که قصد دارند در کشور مقصد اقامت بلند مدت داشته باشند

1- ویزای نوع D شینگن سینگل یا ویزای یک بار ورود

ویزای شینگن سینگل برای افرادی صادر می شود که با اهداف درمانی به منطقه ی شینگن وارد می شوند و متقاضی پس از طی دوره ی درمان و بهبودی کشور مقصد را ترک می کند و به کشور خود باز می گردد.

بهتره برای اخذ ویزای تضمینی شینگن با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت کنی، تا بتونی در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای تضمینی شینگن بشی.

2- ویزای نوع D شینگن مولتیپل یا ویزای چند بار ورود

دارندگان ویزای شینگن مولتیپل می توانند، به دفعات مختلف به کشورهای حوزه ی شینگن وارد و خارج شوند. ویزای چند بار ورود شینگن برای افراد زیر صادر می شود:

1- دانشجویان خارجی که قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های کشورهای عضو شینگن را داشته باشند. برای این افراد ویزای شینگن با اعتبار یک ‌ساله با قابلیت تمدید صادر می ‌شود.

2- دانشجویان خارجی که به منظور انجام پروژه‌ های تحقیقاتی قصد اقامت در یکی از کشورهای عضو را داشته باشند.

3- افرادی که فعالیت ‌های علمی و آموزشی در یک مرکز تحقیقاتی معتبر انجام می ‌دهند.

4- افرادی که دارای حرفه ی تخصصی خاصی باشند.

5- مواردی اضطراری ‌مانند شرایط حاد پزشکی که موجب شود، متقاضی قادر به ترک منطقه ی شینگن نباشد.

مدارک اخذ ویزای شینگن

کلیه مدارک اخذ ویزای شینگن باید ترجمه شده و دارای مهر دادگستری باشد.

مدارک اخذ ویزای تضمینی شینگن عبارتند از:

* تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن

* ترجمه‌ شناسنامه با کپی از تمام صفحات

* اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماهه، به همراه کپی از پنج صفحه اول و صفحاتی که در آنها مهر ویزا خورده است.

* عکس تمام رنگی با زمینه سفید در اندازه ی 4 × 6 (عکس باید جدید باشد.)

* واچر هتل یا تأییدیه رزرو اتاق (در صورتی که متقاضی دعوت نامه داشته باشد، نیازی به ارائه واچر هتل نمی باشد.)

* رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور مقصد

* بیمه مسافرتی که می تواند به صورت بیمه‌ فردی یا جمعی باشد.

* گواهی اشتغال به کار

* مدارک اثبات تمکن مالی

* در صورت داشتن بیمه کاری، سوابق سه ماه آخر قبل از درخواست ویزای شینگن.

* ارائه اصل و ترجمه سند ملکی در صورتی که به نام متقاضی باشد.

* نکته: متقاضیان می توانند با اخذ ویزای شینگن برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، ویزای همراه دریافت کنند تا آنها در کشور مقصد اجازه اقامت داشته باشند.

دلایل ریجکت ویزای شینگن

ممکن است درخواست اخذ ویزای شینگن به دلایل مختلفی از سوی سفارت کشور مقصد ریجکت شود، یعنی درخواست متقاضی برای اخذ ویزای شینگن از سوی سفارت کشور مقصد پذیرفته نشده و رد شود. برخی دلایل ریجکت ویزای شینگن عبارتند از:

* ارائه مدارک جعلی توسط متقاضی

* ارائه پاسپورت و یا مدارک شناسایی نامعتبر یا مخدوش

* ارائه اطلاعات کذب و خلاف واقع از سوی متقاضی

* عدم اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه ها

* نداشتن بیمه ‌نامه معتبر

توصیه ما جهت جلوگیری از ریجکتی ویزای ایتالیا و نحوه رفع آن مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا است.

براساس توافق ‌نامه شینگن در صورت ریجکت ویزای شینگن، متقاضی می تواند دو روز پس از دریافت نامه ی ریجکتی با ارائه مدارک به ریجکت ویزا اعتراض نماید.

اگر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی ایتالیا نمی دونی کلیک کن.

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شینگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ، B ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک، ارائه پاسپورت ایتالیا و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه، ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزا) ، ویزای تحصیلی، ویزای تجاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای کاری، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای بازنشستگی، ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه ، ویزای دیدار با خانواده و ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای پزشکی …

ویزای تجاری ایتالیا

ویزای تجاری ایتالیا برای افرادی است که می خواهند برای تجارت به ایتالیا سفر کنند. این ویزا به صورت ویزای کوتاه مدت صادر می شود و حداکثر برای اقامت ایتالیا 90 روز اعتبار دارد.

به طور کلی برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا باید مدارکی ارائه کنید که هدف از سفر شما به عنوان یک تاجر یا کارآفرین را نشان دهد. پس از بررسی و تایید مدارک، ویزای تجاری ایتالیا برای شما صادر می شود.

برای دریافت به روزترین اخبار مهاجرت به ایتالیا و شرایط زندگی مردم ایتالیا با کارشناسان هومان ویزا در ارتباط باشید.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا تضمینی برای اخذ ویزا

آیا میدانید ویزای همراه ایتالیا یا ویزای پارتنر ایتالیا یکی از انواع ویزای ایتالیاست که در انواع مختلف خانوادگی / تحصیلی / کاری و … برای متقاضیان مهاجرت به این کشور با تایید شرایط و مدارک لازم صادر می شود؟ درباره نحوه شرایط و مراحل اقدام جهت اخذ ویزای همراه تحصیلی ایتالیا با ما در ارتباط باشید.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

ویزای شینگن مخصوص منطقه ‌ای در حوزه ی اروپا است که شامل ۲۶ کشور می ‌باشد. افرادی که قصد ورود به هر یک از کشورهای حوزه ی شینگن را دارند، باید اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایند

 ویزای کاری شینگن، ویزای تحصیلی شینگن، ویزای توریستی شینگن، ویزای تجاری شینگن و غیره.

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد.

مدت اعتبار ویزای شینگن با توجه به اهداف متقاضی، متفاوت خواهد بود

5/5 - (9 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×