فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

ویزای کاری ایتالیا

افرادی که قصد مهاجرت شغلی به کشور ایتالیا را دارند باید برای اقامت و دریافت مجوز کار در این کشور ویزای کاری ایتالیا را دریافت کنند، ویزای کاری ایتالیا با توجه به شرایط و تخصص متقاضی دارای انواع مختلفی است.

اهمیت ویزای ایتالیا برای ایرانیان

یکی از مزایای ویزای ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و تمکن مالی برای متقاضی دریافت ویزا نیاز است.

 همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.

درباره کشور ایتالیا

جمهوری ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی و پایتخت آن، شهر رم است و یکی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. ایتالیا با کشورهای تریش، سوئیس، فرانسه، اسلوانی، همسایه است.

درباره ویزای ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و تمکن مالی برای متقاضی دریافت ویزا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.

اطلاع از به روزترین اخبار مهاجرت به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B  ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با دعوتنامه ایتالیا یا بدون دعوتنامه ، به صورت جاب آفر و شغلی …) را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی، ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای تجاری ایتالیا، ویزای ترانزیت، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای دیدار با خانواده، گلدن ویزای ایتالیا

ویزای کاری چیست؟

ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است.

ویزای کاری یکی از انواع ویزا است که به دارندگان ویزای کاری این امکان داده می شود در کشور مقصد که ویزای کاری را برای متقاضی صادر کرده است اقامت داشته و به جستجوی کار بپردازد و با دارا بودن برخی شرایط، نیروی کار متخصص می تواند با داشتن ویزای کاری، اقامت دائم کشور مقصد را نیز دریافت نماید؛ که این ویزا از سوی سفارت (یا کنسولگری) کشور مقصد صادر می شود.

بسیاری از کشورها با صدور ویزای کار برای نیروی کار متخصص، کمبود نیروی کار کشور خود را جبران می کنند. نیروی کار ماهر و متخصص در زمینه های مختلف صنعتی، مهندسی و غیره و میانگین سن در توسعه ی اقتصاد و افزایش رفاه هر کشور نقش مهمی را ایفا می کند، به همین دلیل برخی کشورهای توسعه یافته، کمبود نیروی کار خود را با صدور ویزای کاری و اجازه ی اقامت نیروی کار ماهر در کشور خود جبران می کنند تا از خسارات مالی و اقتصادی ناشی از کمبود نیروی کار متخصص و ماهر جلوگیری کنند.

در حقیقت هدف از صدور ویزای کار، تامین نیروی کار متخصص و ماهر برای توسعه ی اقتصادی کشور مقصد است که با کمبود نیروی کار متخصص مواجه است.

اخذ ویزای کاری ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی و همچنین اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا کلیک کن.

افرادی که قصد مهاجرت شغلی به کشور ایتالیا را دارند باید برای اقامت و دریافت مجوز کار در این کشور ویزای کاری ایتالیا را دریافت کنند، ویزای کاری ایتالیا با توجه به شرایط و تخصص متقاضی دارای انواع مختلفی است. هر یک از انواع ویزای کاری ایتالیا دارای مدت اقامت مشخصی است که متقاضی می تواند تا پایان مدت اعتبار ویزای کاری در این کشور به طور قانونی اقامت کرده و مشغول به کار باشد و در صورت پایان اعتبار ویزای کاری دارنده ی آن باید خاک این کشور را ترک کند و یا ویزای کاری خود را تمدید نماید.

انواع ویزای کاری ایتالیا

انواع ویزای کاری ایتالیا عبارتند از:

ویزای کار فصلی

ویزای کار فصلی در فصول خاصی از سال صادر می ‌شود که در این فصل ها، ایتالیا به نیروی کار خارجی نیاز دارد. این ویزا مربوط به کار کشاورزی و گردشگری است. ویزای کار فصلی یک ویزای کوتاه مدت است و اعتبار آن بین ٢٠ روز تا ٩ ماه است.

ویزای کار فصلی طولانی مدت

نیروی کار خارجی با اخذ ویزای کار فصلی طولانی مدت می‌ تواند دو سال در ایتالیا در فعالیت‌ های فصلی کار کند.

ویزای استخدامی با حقوقی

با داشتن ویزای استخدامی با حقوق، کارفرما حمایت مالی از نیروی کار خارجی را برعهده دارد و متقاضی با داشتن قرارداد کاری امضا شده می‌ تواند ویزای استخدامی با حقوق را دریافت کند. متقاضی برای اخذ ویزای استخدامی با حقوق حتماً باید دعوتنامه ‌‌ای از یک کارفرما که دارای شرکت معتبری در کشور ایتالیا است‌، دریافت کرده باشد تا بتواند برای اخذ این ویزا اقدام کند.

آیا مدرک تافل هوم ادیشن مورد تایید و پذیرش سفارت ایتالیا است؟ پاسخ به این سوال و همه سوالات مهاجرتی شما در مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزای تعطیلات کاری

این ویزا برای مدت ١٢ ماه صادر می ‌شود و دارنده این ویزا به عنوان نیروی کار محلی می ‌تواند مشغول به کار شوند. ویزای تعطیلات کاری، فقط برای شهروندان کشورهای نیوزلند، استرالیا، کره جنوبی و کانادا صادر می شود.

ویزای تحقیقات علمی

ویزای تحقیقات علمی از سوی موسسات علمی یا دانشگاه‌ های محلی ایتالیا به افرادی که دارای تحصیلات آکادمیک هستند ارائه می‌ شود. دانشجویان خارجی پس از فارغ ‌التحصیل شدن از دانشگاه با حمایت مالی موسسه علمی یا دانشگاه محلی می ‌توانند به مدت ۶ تا ١٢ ماه در ایتالیا به جستجوی کار مشغول شوند. پس از یافتن شغل و دریافت پیشنهاد شغلی از یک شرکت ایتالیایی می‌ توانند برای اخذ ویزای کاری ایتالیا اقدام کنند.

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا آماده پاسخگویی و ارائه خدمات در زمینه اخذ انواع ویزا از جمله ویزای کشورهای حوزه خلیج فارس مانند ویزای عمان، ویزای امارات، ویزای کویت و… هستند.

اخذ ویزای کاری ایتالیا با جاب آفر

جاب آفر (Job offer) یک نوع دعوت نامه ی کاری یا همان پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خارجی در کشور مقصد است که برای تکمیل نیروی متخصص و ماهر به کشورهای دیگر اعلام می شود.

گاهی ممکن است کارفرمایان شرکت ها، کارخانه ها و موسسات به دلایل مختلف با کمبود نیروی ماهر مواجه شده و برای جبران کمبود نیروی کار از افراد متخصص و ماهر که خواهان کار در کشور مقصد هستند، در سایر کشورها دعوت به همکاری نمایند.

در صورتی که متقاضی بخواهد با روش جاب آفر به ایتالیا مهاجرت شغلی نماید، باید پیشنهادهای شغلی از سوی کارفرمایان ایتالیایی را بررسی کند و سوابق کاری، مهارت و تخصص خود را با شغل مورد نظر مقایسه نماید و به این ترتیب شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کند.

اخذ بلو کارت ایتالیا نیز یکی از روش های مهاجرت کاری به ایتالیا است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ بلو کارت ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

طبق قوانین حمایت از نیروی کار داخلی اگر کارفرمایی در کشور ایتالیا بخواهد یک عنوان شغلی را به نیروی کار خارج از این کشور و یا خارج از اتحادیه اروپا پیشنهاد دهد، ابتدا باید این شغل را در کشور خود در مدت زمان تعیین شده آگهی نماید، اگر در این مدت شهروند ایتالیایی خواهان این شغل نبود، کارفرما باید شغل مورد نظر را برای مدت تعیین شده در اتحادیه اروپا آگهی نماید و چنانچه شخصی متناسب با شغل مورد نظر یافت نشد، در این صورت کارفرما می تواند آن شغل را برای نیروی کار خارجی در کشور دیگری ارسال نماید، که در این صورت با رعایت شرایطی که طبق قانون کار برای شهروندان خارجی باید رعایت شود، آن شخص می تواند شغل مورد نظر را کسب نماید و با داشتن دعوتنامه و پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای ایتالیایی برای دریافت ویزای کاری ایتالیا اقدام کند.

ارسال دعوت نامه کاری (جاب آفر) مشروط به تعیین حداقل میزان دستمزد برای یک نیروی کار خارجی طبق قانون کار است.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد نحوه اخذ انواع ویزا مانند ویزای ازدواج ایتالیا و …داری بپرس.

مراحل اخذ ویزای کاری ایتالیا

همان طور که گفته شد برای مهاجرت شغلی به ایتالیا متقاضی باید برای اخذ ویزای کاری که در واقع مجوز ورود، کار و اقامت در این کشور در مدت تعیین شده است، اقدام نماید، برای اخذ ویزای کاری ایتالیا به طور کلی متقاضی باید دو مرحله را طی کند، که شامل:

1- مرحله ی اول یافتن یک شغل مناسب در ایتالیا و دریافت اجازه کار در خاک این کشور است. متقاضی ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای ایتالیایی (جاب آفر ایتالیا) در این کشور داشته باشد، سپس کارفرما برای متقاضی (نیروی کار خارجی) اجازه کار دریافت کند، به این منظور متقاضی باید مدارک لازم را برای دریافت اجازه کار به کارفرما ارائه نماید.

2- در مرحله ی دوم، پس از اینکه متقاضی یک پیشنهاد شغلی در این کشور دریافت کرد، باید برای دریافت ویزای کاری کشور ایتالیا اقدام کند. ویزای کاری ایتالیا در یک مدت زمان خاصی ارائه می شود و هر ساله سهمیه مهاجرین کاری خارجی از سوی دولت ایتالیا مشخص می شود.

مدارک اخذ ویزای کاری ایتالیا

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری ایتالیا تضمینی عبارتند از:

* کپی قرارداد کار امضا شده

* گواهی رسمی و کپی نولا اوستا

* فرم تکمیل شده درخواست اقامت بلند مدت در این کشور

* پاسپورت معتبر با دو صفحه سفید و حداقل سه ماه اعتبار پس از پایان مهلت ویزا

* دو قطعه عکس پاسپورتی

* گواهی محل اقامت در ایتالیا

* ارائه مدارک اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (برای پرداخت هزینه های اقامت در ایتالیا)

* پرداخت هزینه رسیدگی به مدارک جهت صدور ویزای کاری ایتالیا

* ارائه کلیه مدارک تحصیلی و آموزشی مرتبط با حوزه فعالیت کاری متقاضی

نکته: شرایط صدور ویزای کاری ایتالیا تضمینی برای افراد مختلف متفاوت است، از این رو کارفرمایان در کشور ایتالیا، به نیروی کار خود توضیح می دهند، علاوه بر مدارک فوق چه مدارک دیگری باید ارائه دهند.

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار یا سرمایه گذاری به ایتالیا مهاجرت کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای کاری ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی (گلدن ویزای ایتالیا)، ویزای توریستی ایتالیا تضمینی و…) را دریافت کن.

روش های یافتن شغل در ایتالیا

مهمترین مرحله مهاجرت شغلی به کشور ایتالیا یافتن یک شغل مناسب و دریافت پیشنهاد کار از سوی کارفرما است. متقاضی برای یافتن شغل در ایتالیا به 4 روش می تواند اقدام نماید:

1- استفاده از آشنایان که در کشور ایتالیا اقامت دارند.

2- استفاده از آژانس های کاریابی رسمی در ایتالیا

3- استفاده از مراکز معرفی نیروی کار در شهرهای مختلف کشور ایتالیا

4- استفاده از سایت های کاریابی.

مهمترین سایت های کاریابی عبارتند از:

Monster Italy

StepStone Italy

BancalLavoro

org

JoBlitz

Cliccalavoro

TipTopJob

TransitionsAbroad

Jobonline

teachItaly

bancalavoro

skillpass

Opportunitalia

Universitaelavoro

Jobonline

برای اطلاع از هزینه، شرایط و مدارک لازم برای درخواست انواع ویزای ایتالیا تضمینی (ویزای کاری، ویزای سرمایه گذاری، گلدن ویزای ایتالیا تضمینی و…) با شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا برای دریافت مشاوره در این زمینه بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی کند.

آیا برای اخذ ویزای کاری ایتالیا مدرک زبان الزامی است؟

یکی از چالش های مهاجرت به کشورهای دیگر یادگیری زبان رسمی کشور مقصد است، چرا که شهروندان خارجی در کشورهای دیگر نیازمند برقراری ارتباط در محیط های کاری و اجتماعی با سایرین هستند، از این رو یکی از سوالاتی که در خصوص مهاجرت شغلی و اخذ ویزای کاری ایتالیا برای متقاضیان مطرح می شود، در مورد ارائه مدرک زبان برای اخذ ویزای کاری ایتالیا است.

برای اخذ ویزای کاری ایتالیا نیازی به ارائه مدرک زبان ایتالیایی نیست، اما متقاضیان برای یافتن کار و اشتغال در این کشور نیاز به یادگیری زبان رسمی این کشور دارند و افرادی که قصد مهاجرت شغلی به ایتالیا را دارند باید زبان ایتالیایی خود را تقویت کنند تا بتوانند برای زندگی و کار در این کشور با شهروندان ایتالیایی ارتباط برقرار کنند.

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای کاری

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای کاری ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای کاری و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا برای دریافت وقت سفارت ایتالیا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون معطلی و هدر رفتن وقت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

نشانی سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

* کپی قرارداد کار امضا شده

* گواهی رسمی و کپی نولا اوستا

* فرم تکمیل شده درخواست اقامت بلند مدت در این کشور

* پاسپورت معتبر با دو صفحه سفید و حداقل سه ماه اعتبار پس از پایان مهلت ویزا

* دو قطعه عکس پاسپورتی

* گواهی محل اقامت در ایتالیا

* ارائه مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی برای پرداخت هزینه های اقامت در ایتالیا

* پرداخت هزینه رسیدگی به مدارک جهت صدور ویزای کاری ایتالیا

* ارائه کلیه مدارک تحصیلی و آموزشی مرتبط با حوزه فعالیت کاری متقاضی

نکته: شرایط صدور ویزای کاری ایتالیا برای افراد مختلف متفاوت است، از این رو کارفرمایان در کشور ایتالیا، به نیروی کار خود توضیح می دهند، علاوه بر مدارک فوق چه مدارک دیگری باید ارائه دهند.

جاب آفر (Job offer) یک نوع دعوت نامه ی کاری یا همان پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خارجی در کشور مقصد است که برای تکمیل نیروی متخصص و ماهر به کشورهای دیگر اعلام می شود.

طبق قوانین حمایت از نیروی کار داخلی اگر کارفرمایی در کشور ایتالیا بخواهد یک عنوان شغلی را به نیروی کار خارج از این کشور و یا خارج از اتحادیه اروپا پیشنهاد دهد، ابتدا باید این شغل را در کشور خود در مدت زمان تعیین شده آگهی نماید، اگر در این مدت شهروند ایتالیایی خواهان این شغل نبود، کارفرما باید شغل مورد نظر را برای مدت تعیین شده در اتحادیه اروپا آگهی نماید و چنانچه شخصی متناسب با شغل مورد نظر یافت نشد، در این صورت کارفرما می تواند آن شغل را برای نیروی کار خارجی در کشور دیگری ارسال نماید، که در این صورت با رعایت شرایطی که طبق قانون کار برای شهروندان خارجی باید رعایت شود، آن شخص می تواند شغل مورد نظر را کسب نماید و با داشتن دعوتنامه و پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای ایتالیایی برای دریافت ویزای کاری ایتالیا اقدام کند. ارسال دعوت نامه کاری (جاب آفر) مشروط به تعیین حداقل میزان دستمزد برای یک نیروی کار خارجی طبق قانون کار است.

ویزای کار فصلی در فصول خاصی از سال صادر می ‌شود که در این فصل ها، ایتالیا به نیروی کار خارجی نیاز دارد. این ویزا مربوط به کار کشاورزی و گردشگری است. ویزای کار فصلی یک ویزای کوتاه مدت است و اعتبار آن بین ٢٠ روز تا ٩ ماه است.

5/5 - (34 امتیاز)

16 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، دعوتنامه کاری ایتالیا براساس مدارک و سوابق تحصیلی و کاری متقاضی از سوی کارفرما ارسال می شود. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دعوتنامه کاری ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، داشتن پاسپورت معتبر، تمکن مالی، داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمای آلمانی، مدارک تحصیلی، سوابق شغلی از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری آلمان است. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ ویزای کاری تضمینی آلمان با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، برای مهاجرت شغلی به ایتالیا شما باید ابتدا برای یافتن یک پیشنهاد شغلی در ایتالیا اقدام کنید و جاب آفر دریافت کنید و سپس برای اخذ ویزای کاری ایتالیا اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای کاری ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، در مواقعی که برای شغل مورد نظر در کشور ایتالیا و سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیروی کار ماهر یافت نشود، در این صورت کارفرما می تواند از سایر کشورها اقدام به جذب نیروی کار نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت کاری تضمینی به ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، دانشجویان خارجی پس از پایان تحصیلات خود می توانند برای اخذ ویزای کاری ایتالیا اقدام کنند و در زمان تحصیل نیز اجازه ی 20 ساعت کار در هفته را دارند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای اسپانیایی و پاسپورت معتبر از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای کار اسپانیا هستند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اخذ ویزای کاری تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه معتبر در ایتالیا، داشتن پاسپورت معتبر، داشتن تمکن مالی برای پرداخت هزینه های تحصیل در ایتالیا از جمله شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا است. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، شرایط کار در ایتالیا با توجه به تخصص، مهارت و تحصیلات افراد متفاوت است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت کاری تضمینی به ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×