فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

گلدن ویزای ایتالیا

از برنامه گلدن ویزای ایتالیا که به عنوان “Investor visa for Italy” شناخته شده است، به طور رسمی از دسامبر 2017 توسط وزارت توسعه اقتصادی رونمایی شد. در حال حاضر، کشور ایتالیا گلدن ویزای دو ساله را به شهروندان غیر اروپایی که قصد مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری را دارند، ارائه می دهد

درباره ویزای ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند. پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B  ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با دعوتنامه ایتالیا یا بدون دعوتنامه ، به صورت جاب آفر و شغلی …) را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای تجاری ایتالیا، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای دیدار با خانواده ، ویزای بازنشستگی ، گلدن ویزای ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

فرانسه، ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند. درباره شرایط زندگی در ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند باید ابتدا برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند. افراد می توانند با اهداف مختلفی چون تحصیل، کار، سرمایه گذاری، گردشگری و … از طریق دریافت ویزای مربوطه به این کشور سفر کنند.

ایتالیا زیرساختارهای سیاسی و حقوقی قدرتمند و کارآمدی دارد و به عنوان مرکز برتر مالی برای سرمایه گذاری شناخته می شود. موقعیت ایتالیا برای ایجاد روابط تجاری قوی بین المللی و اروپایی بسیار مناسب است و به دلیل مزایای سرمایه گذاری در این کشور، سرمایه گذاری یکی از روش های مناسب برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور برای سرمایه گذاران خارجی است.

برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا بدونی شرایط لازم برای اخذ ویزای شینگن تضمینی برای ایرانیان چیه.

گلدن ویزا یا ویزای طلایی ایتالیا چیست؟

سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت و اخذ ویزای تضمینی ایتالیا است و افراد می توانند با انواع روش های سرمایه گذاری مانند خرید ملک، ثبت شرکت، خودحمایتی و غیره و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی به این کشور مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

ایتالیا آخرین کشور اروپایی است که به انجمن گلدن ویزا ملحق شده است. از برنامه گلدن ویزای ایتالیا که به عنوان “Investor visa for Italy” شناخته شده است، به طور رسمی از دسامبر 2017 توسط وزارت توسعه اقتصادی رونمایی شد. در حال حاضر، کشور ایتالیا گلدن ویزای دو ساله را به شهروندان غیر اروپایی که قصد مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری را دارند، ارائه می دهد؛ بنابراین سرمایه گذاران خارجی می توانند با اخذ گلدن ویزا یا ویزای طلایی ایتالیا برای اخذ شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنند.

یکی از مزایای مهاجرت از طریق اخذ گلدن ویزای ایتالیا امکان مهاجرت و اقامت در این کشور به همراه خانواده یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی است.

درباره نحوه دریافت ویزای ازدواج ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

روش های سرمایه گذاری برای اخذ گلدن ویزای ایتالیا

متقاضیان برای اخذ گلدن ویزای تضمینی ایتالیا می توانند در یکی از موارد زیر سرمایه گذاری کنند:

1- سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی به ارزش 2 میلیون یورو

2- سرمایه گذاری در پروژه های دولتی و عام المنفعه که به صورت هبه کردن یا اهدا به دولت می باشد.

3- سرمایه گذاری در بیزنس یا ثبت شرکت به ارزش 500 هزار یورو

4- سرمایه گذاری در استارتاپ و کسب و کارهای جدید و نوآورانه به ارزش 250 هزار یورو

برای اطلاع از هزینه، شرایط و مدارک لازم برای درخواست ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مدت اعتبار گلدن ویزای ایتالیا چقدر است؟

اعتبار ویزای طلایی ایتالیا 2 سال است. اگر متقاضی سرمایه گذاری خود را در طول 2 سال حفظ نماید، می تواند برای تمدید اقامت سه ساله در صورتی که ویزای قبلی حداقل 60 روز اعتبار داشته باشد، درخواست کند. متقاضی برای این درخواست باید نولا اوستا جدید داشته باشد و تمدید ویزای طلایی ایتالیا مشروط به تایید یا رد شورای بررسی خواهد بود.

هر چند که مدت اعتبار ویزای طلایی یا گلدن ویزای ایتالیا 2 سال است و برای متقاضی مجوز اقامت دو ساله ایتالیا صادر می شود، اما در صورتی که سرمایه گذار مبالغ مشخص شده را پرداخت نکند، گلدن ویزا پیش از انقضای آن باطل خواهد شد.

در صورتی که متقاضی 10 سال متوالی در ایتالیا اقامت داشته باشد می تواند برای اخذ تابعیت ایتالیا درخواست نماید. هم چنین با دارا بودن برخی شرایط می تواند برای اخذ ویزای همراه ایتالیا اقدام نماید.

شرایط اخذ گلدن ویزای ایتالیا

شرایط اخذ گلدن ویزای ایتالیا برای سرمایه گذاران خارجی عبارتند از:

* متقاضی در زمان درخواست اخذ ویزا، باید حداقل 18 سال داشته باشد.

* عدم سوء سابقه کیفری

* متقاضی از نظر پزشکی باید سالم باشد.

* متقاضی باید حداقل 250 هزار یورو در یک شرکت نوپا که در یک زمینه نوآورانه فعالیت می کنند، سرمایه گذاری کرده باشد.

* یا متقاضی می تواند مبلغ 500 هزار یورو را از طریق ثبت شرکت در ایتالیا سرمایه گذاری کند. در این نوع سرمایه گذاری متقاضی باید اثبات کند، حداقل یک میلیون یورو سرمایه شخصی دارد و حداقل 500 هزار یورو از آن را برای ثبت شرکت سرمایه گذاری نماید. در این روش سرمایه گذار می تواند شرکت با مسئولیت محدود نیز تاسیس یا سهام شرکت های موجود را خریداری کند.

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

* همچنین متقاضی می تواند حداقل یک میلیون یورو در یک شرکت ایتالیایی سرمایه گذاری کند که دارای برخی از معیارهای اعمال شده توسط دولت باشد و بیشتر به صورت عام المنفعه باشد. که این نوع سرمایه گذاری در زمینه آموزشی، فرهنگی و مدیریت مهاجرت می باشد.

* متقاضی می تواند در زمینه اوراق قرضه مصوب و صادر شده توسط دولت ایتالیا حداقل 2 میلیون یورو سرمایه گذاری کند.

* متقاضی باید حداقل تا 2 سال سرمایه گذاری خود را در ایتالیا حفظ کند و حداقل سرمایه اولیه مورد نیاز برای اخذ گلدن ویزای ایتالیا 250  هزار یورو است.

درباره ویزای همراه تحصیلی ایتالیا و شرایط و مراحل اخذ اقامت ایتالیا پس از تحصیل با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا جهت دریافت آخرین اطلاعات مهاجرتی در ارتباط باشید.

مزایای اخذ گلدن ویزای ایتالیا

دارندگان گلدن ویزای ایتالیا با سرمایه گذاری در این کشور از مزایای زیر بهره مند می شوند:

* متقاضی با اخذ گلدن ویزای ایتالیا می تواند پس از 10 سال برای اخذ شهروندی این کشور اقدام کند.

* سرمایه گذاران خارجی که دارنده گلدن ویزای ایتالیا هستند از یک سیستم مالیاتی ویژه بهره مند می شوند.

* دارندگان ویزای طلایی می توانند آزادانه به سایر کشورهای عضو شینگن سفر کنند.

* متقاضی می تواند هنگام درخواست پذیرش برای خانواده ی خود نیز اقدام کند.

* متقاضی و خانواده ی او می توانند در هر نقطه ای در این کشور مشغول به کار شوند.

* متقاضی می تواند از سیستم خدمات عمومی دولتی بهره مند شود.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه و…) داری، بپرس.

انواع سرمایه گذاری در ایتالیا

کشور ایتالیا دارای موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خارجی که قصد اخذ اقامت دائم را دارند، می باشد، چرا که این کشور عضو اتحادیه اروپاست و دارای اقتصادی پایدار است و سرمایه گذاری یکی بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد.

متقاضیان با روش های مختلفی می توانند در این کشور سرمایه گذاری کنند، که عبارتند از:

* سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

* سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی

* سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی

* سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

* سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

اگر تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری خارجی در ایتالیا برخوردار نیستی می تونی با اخذ بلوکارت ایتالیا تضمینی و همچنین گرفتن جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی.

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ گلدن ویزای ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ گلدن ویزای ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای شینگن و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

آدرس سفارت ایتالیا: تهران، خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقای سابق)، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵.

آدرس کارگزاری CKGS در ایران: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم

برای اخذ ویزای ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس و با مشاوره درباره به روزترین اخبار مهاجرت و جلوگیری از ریجکتی ویزای ایتالیا بهترین مسیر مهاجرتی را انتخاب کنید.

یکی از مسیرهای مهاجرتی به ایتالیا اخذ ویزای توریستی است، از مزایای ویزای توریستی ایتالیا عدم مصاحبه با کنسولگری سفارت ایتالیا است و متقاضی صرفا جهت انگشت نگاری، احراز هویت و ارائه مدارک شناسایی به کارگزاری ایتالیا در کشور خود مراجعه می کند. ویزای توریستی ایتالیا باتوجه به وقت سفارت و حضور در کارگزاری در نوع عادی و فوری صادر می شود. داشتن گردش حساب، تمکن مالی، تاریخچه مسافرت از مهمترین شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا می باشد. درباره مهاجرت به ایتالیا با ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

* سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

* سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی

* سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی

* سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

* سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

گلدن ویزای ایتالیا یک ویزای سرمایه گذاری است که متقاضیان با اخذ این ویزا می توانند با روش های مختلفی در این کشور سرمایه گذاری کنند و از مزایای ویژه ای بهره مند شوند.

متقاضیان برای اخذ گلدن ویزای ایتالیا می توانند در یکی از موارد زیر سرمایه گذاری کنند:

1- سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی به ارزش 2 میلیون یورو

2- سرمایه گذاری در پروژه های دولتی و عام المنفعه که به صورت هبه کردن یا اهدا به دولت می باشد.

3- سرمایه گذاری در بیزنس یا ثبت شرکت به ارزش 500 هزار یورو

4- سرمایه گذاری در استارتاپ و کسب و کارهای جدید و نوآورانه به ارزش 250 هزار یورو

اعتبار ویزای طلایی ایتالیا 2 سال است. اگر متقاضی سرمایه گذاری خود را در طول 2 سال حفظ نماید، می تواند برای تمدید اقامت سه ساله در صورتی که ویزای قبلی حداقل 60 روز اعتبار داشته باشد، درخواست کند.

هر چند که مدت اعتبار ویزای طلایی یا گلدن ویزای ایتالیا 2 سال است و برای متقاضی مجوز اقامت دو ساله ایتالیا صادر می شود، اما در صورتی که سرمایه گذار مبالغ مشخص شده را پرداخت نکند، گلدن ویزا پیش از انقضای آن باطل خواهد شد.

5/5 - (60 امتیاز)

8 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز یکی از شرایط متقاضیان ویزای سرمایه گذاری اسپانیا داشتن بیمه درمانی معتبر و همچنین نداشتن سابقه ریجکتی ویزای شینگن یا هریک از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. هم چنین داشتن تمکن مالی مناسب می تواند بسیار موثر و مفید باشد

    1. سلام در حال حاضر و با قوانین فعلی کشور ایتالیا به صرف خرید ملک نمی توان به اقامت کشور ایتالیا رسید. این کشور در حال حاضر ویزای طلایی (Golden Visa) برای خرید املاک و مستغلات ندارد. می توانید درباره جزییات اقامت در ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید

    1. سلام با توجه به مقصد و هدف مهاجرت متقاضی شرایط مهاجرت به ایتالیا متفاوت است که می توانید جهت کسب اطلاعات و مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید

    1. سلام دوست عزیز، سرمایه لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا با توجه به نوع کسب و کار شما متفاوت خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×