فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت و اخذ ویزا فعالیت ندارد

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا 

یکی از معایب اخذ ویزای استارتاپ کانادا آن است که به دلیل رقابت بالای متقاضیان و سختگیری برای دریافت نامه ی حمایت، متقاضی باید بتواند بیزینس پلن (طرح تجاری) بسیار قوی ارائه دهد تا بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت نماید.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

کانادا یکی از کشورهای صنعتی و توسعه یافته جهان است که طی چند سال گذشته افراد بسیاری از سراسر دنیا با مقاصد مختلف به این کشور مهاجرت کرده اند و برخی نیز موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شده اند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند با توجه به شرایط و امکانات خود از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره به این کشور مهاجرت کنند.

یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری از طریق استارت آپ در این کشور است، که مستقیما منجر به دریافت اقامت دائم کانادا می شود.

اگر تصمیم داری از طریق سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنی، برای کسب اطلاعات در مورد تفاوت ویزای استارت آپ کانادا با کارآفرینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

متقاضی مهاجرت از طریق استارت آپ کانادا باید دارای یک ایده ی تجاری جدید باشد که بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت کند و قادر به جذب سرمایه گذار در این کشور باشد تا بتواند بیزینس خود را در کانادا با حمایت یک شرکت سرمایه گذار حامی راه اندازی کند. همچنین متقاضی باید از تمکن مالی برای سرمایه گذاری و پرداخت هزینه های اقامت در این کشور برخوردار باشد.

برای مهاجرت کاری به کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد شرایط مهاجرت از طریق استارت آپ، اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا و یا اخذ ورک پرمیت کانادا داری، بپرس.

همان طور که گفته شد متقاضی مهاجرت به کانادا می تواند از طرق مختلفی به این کشور مهاجرت کند و اما هریک از این روش های مهاجرتی مزایا و معایبی دارند که ممکن است پروسه ی مهاجرت را با دشواری و مشکل مواجه کنند و حتی ممکن است متقاضی، موفق به اخذ ویزا و دریافت اقامت نشود.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ نیز مانند سایر روش های دیگر دارای مزایا و معایبی است که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

چنانچه شخصی متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ است، برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور ابتدا باید یک بیزینس پلن و طرح تجاری قوی بنویسد، طرح او باید بتواند با سایر طرح های اقتصادی رقابت کند و طرحی نوآورانه و خلاقانه باشد که تا به حال مشابه آن ارائه نشده است، بیزینسی که متقاضی برای استارت آپ انتخاب می کند باید ظرفیت جذب نیروی کار و ایجاد اشتغال داشته باشد، پس از ارائه ی چنین طرح تجاری، متقاضی باید طرح و بیزینس خود را به شرکت های سرمایه گذار کانادایی که از استارت آپ های خارجی حمایت می کنند، ارائه دهد و شرکت های سرمایه گذار با بررسی طرح تجاری در صورت پذیرفتن و تایید آن، یک نامه ی ساپورت برای قبول حمایت و سرمایه گذاری در بیزینس متقاضی برای وی صادر می شود و یک نامه حمایت از سوی سازمان حامی (نامه ساپورت) نیز برای اداره ی مهاجرت ارسال می کنند. پس از اخذ نامه ی حمایت، متقاضی باید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند و سایر مدارک و شرایط اخذ ویزا را تهیه و ارائه نماید.

* نکته: افرادی که با روش های مختلف مانند تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت می کنند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، اجازه اقامت دریافت کنند.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا

دریافت ویزای استارت آپ کانادا برای کلیه متقاضیان به طور کلی دشواری هایی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

* به دلیل رقابت بالای متقاضیان و سختگیری برای دریافت نامه ی حمایت، متقاضی باید بتواند بیزینس پلن (طرح تجاری) بسیار قوی ارائه دهد تا بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت نماید و موفق به دریافت نامه ی حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی شود. در واقع یکی از دشوارترین مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن یک طرح تجاری جدید با قابلیت رقابت است.

* رقابت بالا برای اخذ حمایت از سازمان های حامی کانادایی

*طولانی بودن بررسی پرونده ی مهاجرت

* وجود قوانین سختگیرانه برای دریافت نامه ی حمایت

* ضروری بودن ارائه مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول (CLB5)

* هزینه های دریافت ویزای استارت آپ کانادا نسبت به برخی کشورها مانند فرانسه بیشتر است.

* با اخذ ویزای استارت آپ کانادا دارنده ی آن اجازه ی اشتغال در این کشور را نخواهد داشت و باید ابتدا اقامت دائم کانادا را دریافت کند تا بتواند برای جستجوی کار اقدام نماید.

* برای استارت آپ کانادا ابتدا باید سرمایه گذاری پروژه مشخص شود و باید متقاضی ابتدا برای طرح تجاری خود سرمایه گذار کانادایی پیدا کند، اما در برخی کشورها متقاضی می تواند ابتدا ویزای استارت آپ را دریافت و سپس اقدام به یافتن سرمایه گذار نماید.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای اشخاصی که تمکن مالی ندارند:

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را از طریق استارت آپ و سرمایه گذاری دارند به دو گروه تقسیم می شوند، یک گروه افراد جوانی هستند که طرح های تجاری جدیدی دارند و خلاق هستند و می خواهند بیزینس خود را در این کشور راه اندازی کنند، اما از تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری و پرداخت هزینه ها برخوردار نیستند و با کمبود سرمایه مواجه اند، بنابراین این افراد برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا با مشکلاتی روبرو هستند.

 معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای آنها به شرح زیر می باشد:
* داشتن هزینه‌ ی وکالت سنگین برای مشاوره و پیگیری پرونده ی مهاجرت

* داشتن تمکن مالی برای سرمایه گذاری در پروژه ی استارت آپ (متقاضی باید حداقل مالک 10 درصد از سهام شرکت باشد.)

* اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در کانادا تا زمان دریافت اقامت دائم (چرا که تا دریافت اقامت دائم اجازه ی کار به او داده نمی شود.)

* متقاضی باید توانایی همکاری با سایر اعضای پروژه را داشته باشد.

در مشاوره با تیم متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می تونی همه این موارد رو با موفقیت پشت سر بذاری.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای افراد میانسال

دسته ی دوم که برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام می کنند و قصد دارند از طریق سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار خود در این کشور اقامت دائم کسب کنند، افرادی هستند که سن بالاتری دارند و از تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری و پرداخت تمام هزینه های اخذ ویزا و اقامت در این کشور برخوردار هستند. این افراد به دلیل بالا بودن سن خود نمی توانند به روش های دیگر که دارای محدودیت سنی هستند، مهاجرت کنند، از این رو بهترین روش برای مهاجرت آنها از طریق استارت آپ کانادا و سرمایه گذاری است، اما اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای آنها معایبی خواهد داشت.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای افراد میانسال عبارتند از:

* به دلیل بالا بودن سن این افراد، اخذ مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه) در سطح CLB5 برای آنها مشکل است.

* این افراد باید بتوانند در پروژه استارت آپ با سایر اعضای جوان تر گروه که دانش بیشتری دارند، ارتباط برقرار کرده و همکاری نمایند.

* متقاضی باید حداقل به مدت دو سال و تا پایان پروسه ی اخذ اقامت دائم به ایران سفر نکنند.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می‌تونی یک مهاجرت موفق را تجربه کنی و درباره بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان باتوجه به توانایی های شغلی و تحصیلی راهنمایی دریافت کنی!

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

به دلیل رقابت بالای متقاضیان و سختگیری برای دریافت نامه ی حمایت، متقاضی باید بتواند بیزینس پلن (طرح تجاری) بسیار قوی ارائه دهد تا بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت نماید و موفق به دریافت نامه ی حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی شود. در واقع یکی از دشوارترین مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن یک طرح تجاری جدید با قابلیت رقابت است.

 با اخذ ویزای استارت آپ کانادا دارنده ی آن اجازه ی اشتغال در این کشور را نخواهد داشت و باید ابتدا اقامت دائم کانادا را دریافت کند تا بتواند برای جستجوی کار اقدام نماید.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای افراد میانسال عبارتند از:

* به دلیل بالا بودن سن این افراد، اخذ مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه) در سطح CLB5 برای آنها مشکل است.

* این افراد باید بتوانند در پروژه استارت آپ با سایر اعضای جوان تر گروه که دانش بیشتری دارند، ارتباط برقرار کرده و همکاری نمایند.

* متقاضی باید حداقل به مدت دو سال و تا پایان پروسه ی اخذ اقامت دائم به ایران سفر نکنند.

بله،  ارائه مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه) با نمره ی قابل قبول (CLB5) برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا ضروری است.

5/5 - (3 امتیاز)

16 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، برای جلوگیری از کلاهبرداری در استارت آپ کانادا باید به موسسات مهاجرتی معتبر مراجعه کنید، از این رو می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه استارت آپ کانادا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، رقابت بالا و سختگیری برای اخذ نامه حمایت یکی از مشکلات استارت آپ کانادا است اما به طور کلی استارت آپ کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور است. از این رو توصیه می کنم برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ ویزای تضمینی استارت آپ کانادا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، از مهمترین شرایط استارت دریافت آپ کانادا داشتن یک بیزینس پلن قوی و تمکن مالی برای راه اندازی کسب و کار در این کشور است. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اخذ ویزای استارت آپ کانادا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

  1. سلام
    برای دریافت مشاوره جهت صفر تا صد ویزای استارت آپ کانادا چه تایمی می توانم تماس بگیرم؟

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اخذ ویزای استارت آپ کانادا تضمینی می تونید در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، مراکز انکوباتور معمولاً توسط دانشگاه‌ ها و مراکز دولتی و سازمانی اداره و تأمین مالی می‌شوند. برای کسب اطلاعات کامل در خصوص هزینه انکوباتور کانادا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

    1. سلام دوست عزیز، با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و یک مشاوره کامل و رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا با استارت آپ و اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا تضمینی دریافت کن.

    1. سلام دوست عزیز، بله با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و یک مشاوره کامل و رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا با اخذ ویزای استارت آپ کانادا تضمینی دریافت کن.

    1. سلام دوست عزیز، با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و یک مشاوره کامل و رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا با اخذ ویزای استارت آپ کانادا تضمینی دریافت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×