فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه ثبت شرکت در خارج از کشور فعالیت ندارد.

ثبت شرکت در خارج از کشور 

باتوجه به گسترش اربتاطات بین المللی بسیاری از سرمایه گذاران و طراحان ایده های تجاری خلاق و جدید تمایل دارند، از سرمایه ی خود در کشور دیگری که امکان رشد و توسعه وجود دارد، استفاده نمایند و با ثبت شرکت در خارج از کشور خود به شکوفایی و گسترش ابعاد بیزنسی خود بپردازند.

ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت در کشورهای خارجی یکی از روش های مهاجرت است که متقاضی با داشتن شرایط لازم می تواند در صورت راه اندازی کسب و کار و تجارت در کشور مقصد اقدام به ثبت شرکت نماید و در این صورت می تواند در ابتدا با اخذ ویزا، اقامت موقت و سپس اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت نماید.

امروزه بسیاری از سرمایه گذاران و طراحان ایده های تجاری خلاق و جدید تمایل دارند، از طرح تجاری (بیزینس پلن) و سرمایه ی خود در کشور دیگری که امکان رشد و توسعه وجود دارد، استفاده کنند، از این رو با نوشتن بیزینس پلن و فراهم آوردن سایر شرایط لازم، اقدام به ثبت شرکت در کشورهای خارجی می کنند.

انتخاب بیزینس پلن برای ثبت شرکت در خارج از کشور

سرمایه گذار با ثبت شرکت در کشور خارجی مانند کشورهای توسعه یافته اروپایی می تواند کسب و کار خود را راه اندازی کرده و گسترش دهند و برای ارائه محصولات خود وارد بازارهای بین المللی شود. سرمایه گذار با انتخاب کشور مناسب برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری می تواند فعالیت تجاری خود را در سطح بازارهای جهانی توسعه دهد و با دستیابی به بازارهای بین المللی، ایده ها و طرح های نوآورانه ی خود را محقق سازد.

برای راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در خارج از کشور، متقاضی باید یک برنامه ی بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار قوی داشته باشد و برای انتخاب کسب و کار خود ابتدا باید بازارهای جهانی را در زمینه ی فعالیت اقتصادی که قصد دارد آن را راه اندازی کند، بررسی نماید و باید طرح تجاری در کشور مقصد و بازارهای بین المللی پر تقاضا باشد.

سرمایه گذار برای انتخاب طرح تجاری و بیزینس پلن خود باید تخصص و تجربه های خود در زمینه ی فعالیت اقتصادی و میزان سرمایه را مد نظر قرار دهد و برای کسب و کار خود در زمینه ای سرمایه گذاری کند که دارای تجربه و تخصص است و با ملزومات راه اندازی و توسعه ی آن آشنایی دارد.

اگر تصمیم داری با طرح تجاری و سرمایه ای که داری با ثبت شرکت یک کسب و کار جدید در کشور مورد علاقت راه اندازی کنی، بهتره قبل از هر اقدامی با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

انتخاب کشور خارجی برای ثبت شرکت

انتخاب کشور خارجی برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار بسیار حائز اهمیت است، در واقع بازارهای کشور مقصد عامل مهمی در توسعه و رونق کسب و کار سرمایه گذار است، بنابراین سرمایه گذید قبل از ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار خود به بررسی و شناخت بازارهای کشور مقصد بپردازد و عواملی از جمله نرخ بیکاری، صنعت بازرگانی، سیستم مالیاتی کشور مقصد، عرضه و تقاضای بازار را در انجام فعالیت اقتصادی خود مدنظر قرار دهد.

برای ثبت شرکت در اروپا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت در کشورهای پیشرفته که دارای اقتصاد قدرتمند و بازارهای پرتقاضا هستند و از ثبات اقتصادی برخوردارند، علاوه بر راه اندازی و توسعه ی کسب و کار مزایای بسیاری دارد. برخی مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور عبارتند از:

* متقاضی با ثبت شرکت در کشور خارجی می تواند اقامت کشور مقصد را برای خود و خانواده اش دریافت کند و از مزایای اقامت در کشور مقصد مانند تحصیل رایگان برای فرزندان خود استفاده کند.

* در صورت راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در کشور خارجی، امکان افتتاح حساب بین ‌المللی در بانک ‌های خارجی برای متقاضی فراهم خواهد شد.

* با ثبت شرکت متقاضی می تواند با ورود به بازارهای جهانی محصولات خود را برای عرضه به تولید انبوه برساند.

* با ثبت شرکت در خارج از کشور امکان استفاده از معافیت ‌های مالیاتی نیز وجود دارد.

درباره مهمترین نکات اخذ اقامت با ثبت شرکت در ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

انواع شرکت خارجی برای ثبت شرکت

افرادی که قصد دارند برای راه اندازی کسب و کار و توسعه ی آن اقدام به ثبت شرکت در خارج از کشور بنمایند، باید ابتدا با انواع شرکت، هزینه ها و شرایط ثبت آن در خارج از کشور آشنا شوند و اینکه برای ایده و طرح اقتصادی خود کدام نوع شرکت را باید انتخاب کنند.

انواع شرکت در خارج از کشور عبارتند از:

شرکت سهامی

برای ثبت شرکت سهامی در خارج از کشور، حداقل به دو سرمایه گذار نیاز است و مسئولیت ‌های سهامداران براساس مبالغ اسمی سهام‌ ها خواهد بود.

شرکت با مسئولیت‌ محدود

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود تنها یک سرمایه گذار کافی است و سرمایه گذار می تواند به صورت مستقل اقدام به راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود نماید.

شرکت‌ تعاونی

برای ثبت شرکت های تعاونی حداقل به سه سرمایه گذار نیاز است و مسئولیت ‌های شرکت تعاونی می ‌تواند به صورت محدود و یا نامحدود باشد.

شعبه شرکت

افرادی که در ایران صاحب شرکت هستند، می توانند برای توسعه ی فعالیت اقتصادی خود یک شعبه شرکت در خارج از کشور ثبت نمایند.

شرکت مدنی- تجاری

این نوع شرکت از تجمیع تعدادی از سرمایه گذاران تشکیل می شود و هر یک، مالک سرمایه خود می باشد و سرمایه گذاران به صورت جمعی شرکت را اداره می کنند.

شرکت تجاری

شرکت های تجاری 4 نوع است که شامل شرکت سهامی عام و خاص، شرکت سهامی، شرکت تضامنی و شرکت تولیدی می باشد. باید گفت بیشتر شرکت هایی که در خارج از کشور به ثبت می رسند از نوع تجاری و بازرگانی هستند.

با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره دریافت ویزای تجاری ایتالیا و بهترین مسیر دریافت ویزای سرمایه گذاری ایتالیا مناسب با تخصص و مهارت متقاضی می توانید یک مهاجرت شغلی موفق را با کمترین ریسک تجربه کنید.

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور با توجه به زمینه ی فعالیت اقتصادی و قوانین کشورها متفاوت می باشد.

به طور کلی مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به شرح زیر می باشد:

1- تکمیل و ثبت فرم درخواست ثبت شرکت

2- تعیین نام و نوع شرکت

3- ارائه بیزینس پلن و طرح تجاری

4- تنظیم اسناد و مدارک متناسب با نوع شرکت که باید از سوی سازمان تجارت تایید شود.

5- افتتاح حساب در یکی از بانک های کشور مقصد

6- تشکیل پرونده ی مالیاتی و اخذ شماره ی مالیاتی

متقاضی می تواند پس از دریافت مجوز کسب و کار و اخذ مجوزهای لازم ،شرکت خود را در کشور مقصد ثبت نماید.

اگر برای اخذ مجوزهای لازم برای ثبت شرکت در خارج از کشور نیاز به مشاوره و راهنمایی داری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مدارک ثبت شرکت در خارج از کشور

مدارک ثبت شرکت در خارج از کشور با توجه به قوانین کشور مقصد و زمینه ی فعالیت شرکت، متفاوت خواهد بود و متقاضی ثبت شرکت باید در خصوص شرایط و مدارک لازم برای ثبت شرکت در کشور مقصد به دقت قوانین را بررسی کند و سپس اقدام به تهیه مدارک و فراهم کردن شرایط درخواست شده از سوی سازمان های مربوطه برای ثبت شرکت نماید.

به طور کلی برخی مدارک ثبت شرکت در خارج از کشور عبارتند از:

* کپی برابر اصل گواهی ثبت علامت تجاری شرکت

* بیزینس پلن (طرح تجاری و کسب و کار)

* اساس ‌نامه مبنی بر اهداف برنامه ی اقتصادی شرکت

* تکمیل فرم ثبت شرکت بین ‌المللی و ترجمه ی آن

* اطلاعیه تأسیس شرکت و آخرین تغییرات شرکت که در روزنامه ‌ها چاپ ‌شده است.

* درخواست کتبی اداره ثبت علائم تجاری با درج نام کشور مقصد

* مدارک شناسایی مدیران و صاحبان شرکت که دارای حق امضا هستند.

* اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری

* پرداخت هزینه ها

* تهیه معرفی ‌نامه روی سربرگ شرکت که ممهور به مهر شرکت باشد و به امضای مدیران و صاحبان حق امضا رسیده باشد.

اخذ اقامت با ثبت شرکت در خارج از کشور

همان طور که گفته شد یکی از روش های اخذ اقامت کشورهای خارجی از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت است. متقاضی می تواند با ارائه یک طرح اقتصادی و تجاری قوی و تایید آن توسط سازمان های مربوطه در کشور مقصد، اقدام به ثبت شرکت نماید و کسب و کار و فعالیت اقتصادی خود را راه اندازی کند.

مدت زمان اقامت برای سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار در کشورهای خارجی با توجه به قوانین مهاجرتی کشورها متفاوت است، به طور مثال در اغلب کشورهای اروپایی، متقاضی پس از ۵ سال اقامت موقت می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید و یا در کشور روسیه پس از 3 سال اقامت موقت متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید. اما به طور کلی در بیشتر کشورها سرمایه گذاران خارجی پس از ثبت شرکت خود می توانند، اقامت موقت کشور مقصد را دریافت کنند و پس از آن برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات کامل در مورد سرمایه گذاری خارجی با ثبت شرکت در امارات متحده عربی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

بیزینس پلن یا طرح تجاری یک ایده و طرح نوآورانه و جدید برای راه اندازی کسب و کار است. افرادی که تصمیم دارند در یکی از کشورهای خارجی سرمایه گذاری کنند باید یک طرح تجاری یا بیزینس پلن قوی ارائه نمایند.

انتخاب کشور خارجی برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار بسیار حائز اهمیت است، در واقع بازارهای کشور مقصد عامل مهمی در توسعه و رونق کسب و کار سرمایه گذار است، بنابراین سرمایه گذار باید قبل از ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار خود به بررسی و شناخت بازارهای کشور مقصد بپردازد و عواملی از جمله نرخ بیکاری، صنعت بازرگانی، سیستم مالیاتی کشور مقصد، عرضه و تقاضای بازار را در انجام فعالیت اقتصادی خود مدنظر قرار دهد.

انواع شرکت خارجی عبارتند از:

شرکت سهامی

شرکت با مسئولیت‌ محدود

شرکت‌ تعاونی

شعبه شرکت

شرکت مدنی- تجاری

شرکت تجاری

یکی از روش های اخذ اقامت کشورهای خارجی از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت است. مدت زمان اقامت برای سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار در کشورهای خارجی با توجه به قوانین مهاجرتی کشورها متفاوت است، به طور مثال در اغلب کشورهای اروپایی، متقاضی پس از ۵ سال اقامت موقت می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید و یا در کشور روسیه پس از 3 سال اقامت موقت متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید. اما به طور کلی در بیشتر کشورها سرمایه گذاران خارجی پس از ثبت شرکت خود می توانند، اقامت موقت کشور مقصد را دریافت کنند و پس از آن برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایند.

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور با توجه به زمینه ی فعالیت اقتصادی و قوانین کشورها متفاوت می باشد.

به طور کلی مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به شرح زیر می باشد:

1- تکمیل و ثبت فرم درخواست ثبت شرکت

2- تعیین نام و نوع شرکت

3- ارائه بیزینس پلن و طرح تجاری

4- تنظیم اسناد و مدارک متناسب با نوع شرکت که باید از سوی سازمان تجارت تایید شود.

5- افتتاح حساب در یکی از بانک های کشور مقصد

6- تشکیل پرونده ی مالیاتی و اخذ شماره ی مالیاتی

متقاضی می تواند پس از دریافت مجوز کسب و کار و اخذ مجوزهای لازم ،شرکت خود را در کشور مقصد ثبت نماید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×