فهرست مطالب

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری آیلتس

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری آیلتس در کنار استفاده از منابع آیلتس و یا شرکت در دوره های یادگیری آیلتس یکی از به روزترین ابزارها برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای موفقیت در آزمون آیلتس است. در ادامه بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری آیلتس را به شما معرفی می کنیم.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS)، یک آزمون زبان انگلیسی بین المللی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. آزمون آیلتس در بیش از ۲۷۰ مرکز واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

مدرک آزمون آیلتس مانند آزمون تافل تضمینی از اعتبار زیادی برخوردار است و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، اداره مهاجرت و سازمان های کشورهای مختلف می باشد. برای مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزیلند داشتن گواهی نامه آیلتس الزامی است و نمره ی این آزمون برای بسیاری از دانشگاه ها، صنایع دولتی و غیره در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، انگلستان و نیوزیلند، ملاک اصلی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی افراد است.

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس براساس اهداف مختلف مهاجرتی در چند نوع ارائه شده است و داوطلبان با توجه به اهداف مهاجرتی خود که ممکن است کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ملحق شدن به خانواده، اخذ اقامت و شهروندی باشد باید در یکی از انواع آزمون آیلتس شرکت کنند و موفق به کسب حداقل نمره قابل قبول شوند.

انواع آزمون آیلتس عبارتند از:

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون آیلتس و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون دولینگو، OET، تافل و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

اپلیکیشن های یادگیری آیلتس چیست؟

از آنجا که مدرک آزمون آیلتس (تافل و آزمون OET تضمینی و…) با نمره قابل قبول از جمله مدارک مهم برای مهاجرت محسوب می شود، داوطلبان باید برای کسب نمره قبولی تمام تلاش خود را به کار گیرند و از بهترین تکنیک ها و راهکارها برای تقویت مهارت های آیلتس استفاده کنند، چرا که با کسب نمره بالا در این آزمون، شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهید داشت.

در حال حاضر اپلیکیشن ها یکی از بهترین ابزارهای موثر برای یادگیری و تقویت مهارت های آزمون آیلتس و سایر آزمون های زبان انگلیسی مانند آزمون تافل (آزمون تافل IBT هوم ادیشن) هستند. این اپلیکیشن ها برای یادگیری مهارت های زبان انگلیسی در تمام سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته کاربرد دارند و استفاده از این اپلیکیشن ها توسط زبان آموزان در حال افزایش است.

برای تضمین موفقیت در آزمون آیلتس حتما باید علاوه بر استفاده از اپلیکیشن های یادگیری آیلتس، منابع استاندارد آزمون را نیز مطالعه کنید و یا در کلاس های آمادگی آیلتس شرکت کنید. اساتید این کلاس ها با معرفی بهترین و کاملترین منابع آیلتس و موثرترین روش های مطالعه ی زبان انگلیسی، در کسب نمره بالا در آزمون کمک بسزایی می کنند، همچنین آزمون های آزمایشی آیلتس از جمله آزمون ماک چهار مهارتی و آزمون ماک تک مهارتی آیلتس شما را با نمونه سوالات، فرمت و فضای برگزاری آزمون اصلی آشنا و کمک می کند تا با اعتماد به نفس و آرامش بیشتری در آزمون اصلی شرکت کنید. در واقع استفاده از چندین روش برای تقویت مهارت های آیلتس سریع ترین راه دریافت مدرک آیلتس و گرفتن بهترین نتیجه در آزمون است.

اپلیکیشن های یادگیری آیلتس

اپلیکیشن IELTS Prep App by British Council

این اپلیکیشن توسط شورای بریتانیا ارائه شده است و شامل تمرینات آزمون ‌های شبیه‌ سازی‌ شده آیلتس، روش ‌های آزمون دهی و تکنیک‌ های مربوط به چهار مهارت آیلتس (ریدینگ، رایتینگ، اسپیکنیگ و لیسنینگ) است. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید دایره لغات انگلیسی را گسترش دهید و گرامر زبان انگلیسی را نیز تقویت کنید. این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان دسترس کاربران قرار دارد و شما را در کسب بالاترین نمره در آیلتس یاری می کند.

اپلیکیشن IELTS Skills – Listening

از این اپلیکیشن می توانید به منظور تقویت مهارت لیسنینگ آیلتس استفاده کنید. این برنامه شامل ویدیوهای آموزشی و تمرینات تقویت مهارت شینداری است و منابع متنوعی از فایل های صوتی و تمرینات تعاملی را ارائه می دهد و با استفاده از این اپلیکیشن با مهمترین نکات لیسنینگ آیلتس آشنا می شوید. در واقع اپلیکیشن IELTS Skills – Listening یکی از بهترین برنامه های خودآموز آیلتس در بخش لیسنینگ بشمار می رود.

اپلیکیشن IELTS Word Power

اگر می خواهید دایره لغات خود را گسترش دهید بهتر است از این اپلیکیشن استفاده کنید. اپلیکیشن IELTS Word Power شامل بیش از ۱۰۰۰ لغت انگلیسی پرکاربرد است و لغات به‌ صورت گروه‌ بندی‌ با توضیحاتی در مورد معانی و کاربرد و مثال ‌های مرتبط با هر لغت، ارائه شده است. با استفاده از تمریناتی که در این برنامه برای یادگیری بهتر لغات ارائه می شود، می توانید لغات بیشتری یاد بگیرید و دایره لغات خود را گسترش دهید.

اپلیکیشن IELTS Writing

این برنامه برای تقویت مهارت رایتینگ آیلتس طراحی و ارائه شده است و شامل تمرینات نوشتاری در مورد موضوعات مختلف است و در این اپلیکیشن تکنیک های نوشتن آموزش داده می شود. شما می توانید اپلیکیشن IELTS Writing را به صورت رایگان دانلود کنید و به عنوان یک منبع یادگیری خودآموز زبان انگلیسی از مزایای آن برای آشنایی با مهمترین نکات رایتینگ آیلتس برای تقویت مهارت نوشتاری بهره مند شوید.

اپلیکیشن IELTS Speaking

اگر می خواهید با مهمترین نکات اسپیکینگ آیلتس آشنا شوید حتما از این برنامه استفاده کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه ها برای تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس است. اپلیکیشن IELTS Speaking شامل تمرینات مکالمه با اگزمینر آیلتس (کارشناس آزمون)، گفتار تحلیلی و بحث گروهی در قالب ویدیوها، تمرینات تعاملی و مثال های مکالمات و تکنیک های اسپیکینگ است. می توانید به آسانی این اپلیکیشن را دانلود کنید و با استفاده از توضیحات مربیان و تعامل دو طرفه مهارت گفتاری خود را به صورت خودآموز تقویت کنید.

اپلیکیشن IELTS Skills – Reading

این اپلیکیشن برای تقویت مهارت ریدینگ آیلتس و آشنایی زبان آموزان با مهمترین نکات ریدینگ آیلتس ارائه شده است و با امکاناتی که در این اپلیکیشن وجود دارد یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس محسوب می شود. این برنامه شامل تمرینات خواندن متون مختلف انگلیسی و پاسخ دادن به سوالات مربوط به متون و آموزش تکنیک های پاسخگویی به سوالات بخش ریدینگ آیلتس است. امکانات اپلیکیشن IELTS Skills – Reading شامل مشاهده پیشرفت‌ های زبان آموز در تمرینات مختلف و نمرات و توضیحات مدرسین در خصوص مواردی که زبان آموز نیاز به بهبود دارد، می باشد. همچنین در این برنامه زبان آموزان می توانند با متون مختلف آکادمیک و تخصصی بیشتر آشنا شوند که برای بهبود مهارت خواندن بسیار کمک کننده است.

اپلیکیشن IELTS Listening Test

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که به شما در تقویت مهارت لیسنینگ آیلتس به صورت خودخوان کمک می کند، اپلیکیشن IELTS Listening Test می باشد. با استفاده از نمونه سوالات لیسنینگ و فایل های صوتی مختلف که در این برنامه ارائه شده است و تمرین مداوم و استفاده از تکنیک های تقویت مهارت شنیداری می توانید مهارت گوش دادن خود را بهبود دهید.

اپلیکیشن IELTS Test Pro 2021

در این برنامه بهترین تست های مربوط به هر چهار مهارت آیلتس ارائه شده است و با استفاده از این تمرینات می توانید مهارت های لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ آیلتس را تقویت کنید و با فرمت و نمونه سوالات بیشتر آشنا شوید و با آمادگی بیشتری در آزمون آیلتس شرکت کنید.

اپلیکیشن IELTS Speaking Cue Card

این اپلیکیشن از جمله برنامه های تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس است و شامل بیش از ۱۰۰ کارت سوال مربوط به بخش اسپیکینگ می باشد. با استفاده از این برنامه با موضوعات پرتکرار در بخش اسپیکینگ (تحصیل، کار، فرهنگ، هنر و…) بیشتر آشنا می شوید و می توانید مهارت صحبت کردن خود را تقویت کنید.

اپلیکیشن The Official Cambridge Guide IELTS Mobile App

این برنامه توسط The Cambridge University Press  و با همکاری Cambridge ESOL ارائه شده است. امکانات این برنامه شامل فایل های مختلف صوتی و تصویری و مطالب آموزشی هر چهار مهارت آیلتس است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا در پاسخ دادن به سوالات بخش های مختلف آیلتس عملکرد بهتری داشته باشید.

اپلیکیشن Vocab24 Vocabulary Builde

 از دیگر برنامه‌های مناسب برای آمادگی در آزمون آیلتس این اپلیکیشن تمرینات و محتوای خوبی در مورد لغات انگلیسی دارد و به یادگیری لغات بیشتر کمک می کند. این برنامه شامل تحلیل ‌های سرمقاله روزنامه، لغات جدید، معانی لغات، تست ها، آزمون ها، فیلم ها، اصطلاحات مهم، بازی ‌های تقویت کننده کلمات است.

اپلیکیشن IELTS Exam Preparation, Lessons & Study Guide

این اپلیکیشن توسط شرکت مگوش که پکیج و منابع آموزشی برای آزمون های مختلف از جمله آیلتس (آزمون GRE تضمینی، تافل، GMAT، LSAT و…) را ارائه می دهد، طراحی شده است. این برنامه با ارائه مشاوره های تخصصی توسط اساتید زبان انگلیسی، دروس و منابع مطالعه به روز شده و آموزش و راهنمایی مطالعه صحیح یکی از بهترین اپلیکیشن های برای یادگیری آیلتس می باشد.

اپلیکیشن IELTS Full

این برنامه تمام تکنیک ها و نکاتی را که زبان آموز برای موفقیت در آزمون آیلتس باید بداند را ارائه می دهد و شامل آزمون ها، دروس تمرینی، تکنیک های آزمون، استراتژی ها و بهترین منابع برای مطالعه است. در واقع اپلیکیشن IELTS Full یک برنامه کامل برای تقویت مهارت های آیلتس است. اگر به دنبال یک برنامه جامع برای تمرین و مطالعه مهارت های آیلتس هستید، اپلیکیشن IELTS Full بهترین انتخاب است تا با استفاده از آن درصد موفقیت خود را در آزمون آیلتس افزایش دهید.

اپلیکیشن IELTS Test Bank

در این برنامه حدود ۹۰۰۰ سوال در مورد هر چهار مهارت آیلتس ارائه شده است که با جواب دادن به سوالات آن می توانید علاوه بر ارزیابی سطح دانش زبان انگلیسی خود، با تکنیک های تست زنی و پاسخگویی به سوالات در بخش های مختلف آیلتس آشنا شوید و با شناخت نقاط ضعف خود و رفع آنها نتیجه بهتری در آزمون کسب کنید.

اپلیکیشن Duolingo

دولینگو یکی از بهترین برنامه ‌های آموزش زبان انگلیسی (و 30 نوع زبان دیگر) است و با هدف یادگیری آسان زبان انگلیسی و سایر زبان ها طراحی شده است که به صورت رایگان در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است. تمرینات برنامه دولینگو شامل ترجمه، تطبیق، سوالات چند گزینه ‌ای، تلفظ با تشخیص گفتار، مرتب کردن کلمات در جمله و… است.

اپلیکیشنKnudge.me

این برنامه از طریق فلش کارت و بازی و تمرینات متنوع، لغات انگلیسی جدید، املا و تلفظ و معنی صحیح کلمات را آموزش می دهد. در این برنامه پکیج های آموزشی مختلفی وجود دارد که زبان آموزان با توجه به سطح دانش زبانی خود می‌ توانند از آن استفاده کنند. همچنین برنامه Knudge.me برای دو سیستم عامل iOS و Android رایگان است.

اپلیکیشن نصرت

اپلیکیشن نصرت یکی از قدیمی ‌ترین نرم افزارهای داخلی برای آموزش زبان انگلیسی است که بیشتر به تقویت مهارت گفتاری و مکالمه کمک می کند.

اپلیکیشن زبان‌ شناس

این برنامه محتواهای آموزشی خود را براساس گیمیفیکیشن (بازی سازی) ارائه می دهد و یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری مهارت های آیلتس است و می توانید برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون های زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل، OET و غیره استفاده کنید. اپلیکیشن زبان شناس با استفاده از سیستم عامل اندروید، آیفون و وب قابل دسترسی است.

اگر تصمیم دارید برای مهاجرت تحصیلی به کشور مورد نظرتون در آزمون آیلتس و یا سایر آزمون های بین المللی برای اپلای تحصیلی مانند آزمون GRE، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… شرکت کنید، می توانید برای پرداخت هزینه آزمون از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

ووچـر آزمون آیلتس مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

استفاده از اپلیکیشن ها در کنار مطالعه منابع آیلتس، شرکت در آزمون های آزمایشی و یا شرکت در دوره های آمادگی آیلتس برای موفقیت در آیلتس موثر هستند. 

خیر برخی اپلیکیشن ها مانند دولینگو به صورت رایگان ارائه می شود.

بله اپلیکیشن های زبان انگلیسی به راحتی در دسترس هستند و می توانید آنها را به صورت رایگان یا پرداخت هزینه دانلود کنید.

اپلیکیشن های بسیاری برای تقویت مهارت های آیلتس ارائه شده است و شما باید با توجه به سطح مهارت زبان انگلیسی خود اپلیکیشن مورد نظر را انتخاب کنید.

5/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×