فهرست مطالب

آزمون تافل IBT هوم ادیشن تضمینی

از سال 2020 با توجه به وضعیت ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده جهت عدم حضور در مراکز برگزاری ، نسخه خانگی تافل توسط ETS به عنوان یک گزینه تست آنلاین برای جلوگیری از شیوع بیماری و راحتی کاربر برای برگزاری آزمون تافل در خانه در بستر اینترنت تحت نظارت یک ناظر معرفی شد.

آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل هوم ادیشن تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا با کمترین هزینه

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون ‌های زبان انگلیسی بین المللی است که توسط موسسه ETS در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران برگزار می‌ شود و مزایای داشتن مدرک تافل موجب شده تا هر ساله افراد بسیاری در سراسر دنیا در این آزمون شرکت کنند.

شرکت در آزمون تافل و اخذ مدرک آن با نمره خوب در تافل یکی از مهمترین مدارک برای اپلای تحصیلی در مقاطع مختلف در دانشگاه های معتبر کشورهای انگلیسی زبان است.

در حال حاضر آزمون تافل در بیش از 11 هزار موسسه و دانشگاه در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود و مدرک آزمون تافل مورد پذیرش بسیاری از دانشگاه‌ ها، مراکز آموزشی و علمی، سازمان ها و اداره مهاجرت کشورهای مختلف می ‌باشد و افراد می ‌توانند از مدرک تافل علاوه بر اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ‌های معتبر برای مهاجرت تحصیلی و شغلی به کشورهای انگلیسی زبان، دریافت پیشنهاد کاری و اخذ ویزای کاری نیز استفاده کنند.

اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در آزمون تافل IBT هوم ادیشن تضمینی شرکت کنی، برای اطلاع از قوانین شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن و قبولی در آزمون تافل تضمینی و امکان شرکت مجدد در تافل با تیم تخصصی هومان ویزا در ارتباط باش.

انواع آزمون تافل (TOEFL test) عبارتند از:

آزمون تافل آنلاین (اینترنتی) یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

آزمون تافل IBT در سال 2006 جایگزین نسخه قدیمی تافل CBT شد و به همین دلیل برگزاری تافل CBT متوقف شد. تافل IBT و تافل CBT هر دو به صورت کامپیوتری انجام می شوند، اما تفاوت هایی با هم دارند. تفاوت در ساختار و نمره دهی آزمون تافل در این دو نسخه از جمله تفاوت های تافل IBT و تافل CBT است.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود. تافل کاغذی فقط زمانی برگزار می شود که امکان برگزاری تافل آنلاین وجود نداشته باشد.

تفاوت در ساختار، نحوه برگزاری و نمره دهی از جمله تفاوت های آزمون تافل IBT و تافل PBT هستند.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition): نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر تعیین شده برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون حضوری برگزار می شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای تضمین قبولی در آزمون تافل IBT هوم ادیشن بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

آزمون تافل اسنشیالز (TOEFL Essentials): از فوریه ۲۰۲۱ سازمان ETS نسخه ی دیگری از آزمون تافل را به نام تافل اسنشیالز ارائه کرده است. آزمون تافل اسنشیالز شامل ترکیبی از سوالات آکادمیک و جنرال (عمومی) است و مدت زمان انجام این آزمون 90 دقیقه است و تافل اسنشیالز مبتنی بر کامپیوتر است و داوطلبان می توانند با اتصال به اینترنت پرسرعت در خانه یا هر مکان دیگری در تافل اسنشیالز شرکت کنند.

همچنین آزمون تافل پریمیر (Primary)، تافل جونیور (Junior) و تافل ITP از دیگر نسخه های آزمون تافل هستند که توسط موسسه ETS برگزار می شود.

تافل مگوش یک نسخه داخلی و غیر رسمی از آزمون تافل است که توسط ETS (سرویس تست آموزشی) برای دانشگاه ها، مدارس و سایر موسسات آموزشی توسعه یافته است که صورت کاغذی ارائه می شود

ساختار آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition)

تافل IBT هوم ادیشن و آزمون تافل IBT ساختار یکسانی دارند و مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی مانند آزمون CAE، آزمون BEC، آزمون CPE و غیره چهار مهارت اصلی و کلیدی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را در چهار بخش مورد ارزیابی قرار می دهد.

بخش های آزمون تافل هوم ادیشن شامل:

* بخش درک مطلب (Reading)

* بخش گفتاری (Speaking)

* بخش شنیداری (Listening)

* بخش نوشتاری (Writing)

همچنین آزمون تافل دارای یک بخش آزمایشی است که ممکن است در یکی از بخش های درک مطلب یا شنیداری تافل باشد. که به این بخش آزمایشی، لانگ فرمت تافل گفته می شود.

از آنجایی که ساختار و طراحی آزمون تافل IBT هوم ادیشن شبیه به آزمون تافل IBT است؛ محتوا، قالب و نوع سوالات آزمون تافل IBT هوم ادیشن با تافل iBT یکسان است، بنابراین مدرک تافل هوم ادیشن مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است و مدرک تافل هوم ادیشن برای اپلای تحصیلی مورد قبول بسیاری از دانشگاه های معتبر سراسر دنیا است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم، طی سال های اخیر تغییراتی در آزمون تافل IBT اعمال شده است از این رو زمان انجام آزمون کوتاه تر شده و زمان آزمون تافل از 3 ساعت و 30 دقیقه به 3 ساعت کاهش یافته است و زمان بیشتری برای پاسخ دادن به سوالات در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. البته در خصوص آخرین تغییرات تافل IBT باید به این نکته اشاره کرد که در فرمت کلی و نوع سوالات تافل تغییری ایجاد نشده است.

نکته: از آنجایی که نمره آزمون تافل برای اپلای تحصیلی بسیار اهمیت دارد، داوطلبان می توانند برای قبولی در آزمون تافل تضمینی با مطالعه منابع آزمون تافل تضمینی و شرکت در آزمون های آزمایشی مانند آزمون تافل TPO و آزمون تافل ژنتی آمادگی لازم برای شرکت در آزمون و کسب نمره بالا را پیدا کنند. همچنین آزمون تافل ماک آزمون آزمایشی تافل است که متقاضیان می توانند جهت کاهش استرس برای آزمون اصلی و ارزیابی مهارتهای چهارگانه خود در آن ثبت نام و شرکت نمایند. 

بخش درک مطلب (Reading) آزمون تافل IBT هوم ادیشن

بخش درک مطلب یا ریدینگ تافل IBT هوم ادیشن شامل سه متن 650 تا 750 کلمه ای است. این بخش دارای 30 تا 40 سوال است و و مدت زمان پاسخگویی به این بخش 54 تا 72 دقیقه است.

متونی که برای بخش درک مطلب آزمون تافل IBT انتخاب می شوند، بسیار متنوع است و اغلب از مجلات، کتاب ها، فضای مجازی و غیره در خصوص موضوعات عمومی و آکادمیک روز دنیا انتخاب می شوند و نمره دهی ریدینگ تافل در این بخش از 0 تا 30 است.

 

می توانید برای موفقیت در ریدینگ تافل IBT و کسب نمره بالا در این بخش از تکنیک های تقویت ریدینگ تافل از جمله گسترش دایره لغات انگلیسی، شرکت در آزمون های آزمایشی و بررسی سرعت خواندن با تایمر و غیره استفاده کنید.

اگر در مورد تفاوت ریدینگ تافل با آیلتس  نیاز به اطلاعات دقیق و به روز داری می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشی.

بخش شنیداری (Listening) آزمون تافل IBT هوم ادیشن

بخش شنیداری یا لیسنینگ تافل آی بی تی هوم ادیشن شامل دو مکالمه و چهار سخنرانی است و این بخش مجموعا 28 تا 39 سوال دارد و مدت زمان پاسخگویی به سوالات بخش شنیداری 41 تا 57 دقیقه است و نمره دهی لیسنیگ تافل از 0 تا 30 است. هر متن سخنرانی سه تا پنج دقیقه و هر بخش مکالمه سه دقیقه طول می کشد.

در بخش شنیداری مهارت شنیداری زبان انگلیسی داوطلبان مورد ارزیابی قرار می گیرد و داوطلبان باید در این بخش دقت داشته باشند، که هر فایل صوتی فقط یک بار پخش می شود.

داوطلبان باید با استفاده از تکنیک های تقویت لیسنینگ تافل مهارت شنیداری خود را تقویت کنند تا در آزمون نمره بالاتری کسب کنند. یکی از تکینیک های تقویت لیسنینگ نت برداری در تافل است.

بخش گفتاری (Speaking) آزمون تافل IBT هوم ادیشن

بخش گفتاری یا اسپیکینگ تافل هوم ادیشن پس از استراحت 10 دقیقه ای شروع می شود.

بخش گفتاری، شامل چهار تسک است و داوطلب از طریق میکروفون به آنها جواب می ‌دهد. مدت زمان پاسخگویی به این بخش 17 دقیقه است.

این بخش سطح گفتار و حرفه ای بودن در صحبت کردن را مورد ارزیابی قرار می دهد و طبیعتا استفاده از کلمات و Idiom های پیشرفته و ساختار های گرامری پیچیده تر در بالا بردن نمره موثر است. این عمل باید با دقت بسیار بالا و تنها باید در صورتی که آزمون دهنده به ساختار و کلمه و نحوه به کار بردن آن مسلط است، انجام شود. استفاده اشتباه از کلمات می تواند تا حد زیادی باعث کسر نمره شود.

برای اینکه دواطلبان بتوانند در این بخش نمره خوبی کسب کنند باید با تکنیک های تقویت اسپیکینگ تافل آشنا باشند، تقویت مهارت شنیداری و خواندن و آشنایی با لهجه های مختلف زبان انگلیسی (بریتانیایی، استرالیایی، آمریکایی و…)، گسترش دامنه لغات انگلیسی و… از جمله تکنیک های تقویت مهارت گفتاری تافل هستند.

همچنین نمره دهی اسپیکینگ تافل مانند سایر بخش های تافل از 0 تا 30 است.

برای اطلاع از خرید ووچر تافل تضمینی و هزینه آن و همچنین نحوه ارسال گزارش نمره تافل تضمینی به دانشگاه ها با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

بخش نوشتاری (Writing) آزمون تافل IBT هوم ادیشن

در بخش نوشتاری (رایتینگ تافل) باید داوطلب دو متن را در مدت زمان 50 دقیقه بنویسد. ابتدا یک متن کوتاه 250 تا 300 کلمه ای را خوانده سپس به یک فایل مرتبط گوش داده و در پایان داوطلب با توجه به متن های قبلی باید به سوالات پاسخ دهد. داوطلبان برای نوشتن متن اول 20 دقیقه و برای متن دوم 30 زمان زمان دارند.

در بخش نوشتاری داوطلب باید متن ها را تایپ کند، از این رو بهتر است برای افزایش مهارت تایپ کردن خود نیز تمرین کند.

نمره دهی رایتینگ تافل از 0 تا 30 است و نمره نهایی تافل از مجموع نمرات هر یک از بخش های تافل به دست می آید.

اگر برای قبولی در آزمون تافل تضمینی و جلوگیری از هولد شدن (HOLDشدن) تافل نیاز به راهنمایی و مشاوره داری با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی رو در این زمینه دریافت کن.

ثبت نام آزمون تافل Home Edition IBT

مراحل ثبت نام آزمون تافل IBT هوم ادیشن به ترتیب زیر می باشد: 

داوطلب برای ثبت نام آزمون تافل آی بی تی هوم ادیشن باید به سایت ETS مراجعه کرده و در صورتی که داوطلب اکانت کاربری ندارد باید اطلاعات خود را در فرم مربوطه وارد کرده و اکانت کاربری تافل بسازد.

سپس داوطلب باید در قسمت My Tests روی گزینه Register / Find Test Centers, Dates کلیک کند و در این صفحه گزینه TOEFL IBT را انتخاب کرده، بعد از آن گزینه Select Test Location فعال می ‌شود و داوطلب باید از بین گزینه‌ ها روی گزینه Home Edition کلیک کند. در قسمت پایین، داوطلب باید ایمیل خود را Verify کرده و به صفحه بعد برود.

در این مرحله داوطلب باید تاریخ و زمان آزمون را انتخاب کند.

در صفحه بعد، اطلاعات وارد شده توسط داوطلب نشان داده می ‌شود. در پایین صفحه داوطلب باید روی گزینه Register For This Test کلیک کند.

سپس در صفحه ی پرداخت، امکان پرداخت هزینه ثبت نام تافل IBT هوم ادیشن از طریق PayPal، مستر کارت و ویزا کارت به داوطلب داده می ‌شود.

پس از پرداخت هزینه ثبت نام، از طرف ETS ایمیلی برای داوطلب ارسال می شود که حاوی لینک ورود به تست در تاریخ آزمون است.

همچنین داوطلبان می توانند پس از ثبت نام تافل از شرکت در آزمون انصراف دهند و برای لغو آزمون تافل اقدام کنند و در این صورت می توانند 50 درصد هزینه آزمون را نیز پس بگیرند.

نکته: داوطلب باید با توجه به ددلاین (Deadline) اپلای دانشگاه، تاریخ آزمون تافل خود را تعیین کرده و ثبت نام آزمون تافل iBT هوم ادیشن را نهایی کند.

همچنین در مورد شرایط شرکت در آزمون تافل باید گفت برای شرکت در تافل شرط خاصی از جمله شرط سنی وجود ندارد و همه ی افراد می توانند با اهداف مختلف در آزمون تافل ثبت نام کنند.

زمان شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن

آزمون تافل هوم ادیشن ۲۴ ساعت پس از ثبت نام برای داوطلب فعال می‌ شود. داوطلب می تواند پس از گذشت ۲۴ ساعت در 4 روز در هفته، هر ساعتی از شبانه روز در آزمون تافل آی بی تی هوم ادیشن شرکت کند.

در مدت زمان برگزاری آزمون تافل IBT Home Edition داوطلب توسط یک ناظر آنلاین نظارت می شود و در صورت سرپیچی از قوانین هنگام برگزاری آزمون، آزمون تافل داوطلب لغو خواهد شد و هزینه شرکت در آزمون به داوطلب بازگردانده نمی شود.

چنانچه تا زمان برگزاری آزمون تافل کمتر از پنج روز باقی مانده باشد و متقاضی بخواهد برای شرکت در آزمون ثبت نام کند، به این زمان از ثبت نام، تاریخ قرمز در آزمون تافل گفته می شود، که در این صورت متقاضی برای ثبت نام باید هزینه ی بیشتری بپردازد. در صورتی که متقاضی زمان ثبت نام تافل IBT را از دست بدهد، می تواند تا 4 روز پیش از آزمون با تاخیر  ثبت نام کند، هزینه ثبت نام با تاخیر تافل نیز 40 دلار بیشتر از ثبت نام معمولی است.

نکته: پس از ثبت نام تافل امکان تغییر زمان یا مکان آزمون تافل نیز وجود دارد و متقاضی می تواند برای تغییر تاریخ یا مرکز برگزارکننده آزمون اقدام کند.

اعتبار مدرک آزمون تافلIBT هوم ادیشن چند سال است؟

اعتبار مدرک آزمون تافل IBT هوم ادیشن، تافل IBT و تافل PBT مانند آزمون آیلتس موقتی بوده و دو سال اعتبار دارد و پس از پایان این مدت مدرک آزمون تافل فاقد اعتبار خواهد بود و در صورتی که داوطلب بخواهد برای اپلای تحصیلی و سایر اهداف مهاجرتی مدرک آزمون تافل را ارائه نماید باید دوباره در آزمون شرکت کرده و مدرک جدیدی دریافت کند.

نکته: با وجود اینکه تافل هوم ادیشن در منزل برگزار می شود اما به دلیل قوانین سختگیرانه ای که ETS برای شرکت در این آزمون اعمال کرده است تقلب در تافل هوم ادیشن امکان پذیر نمی باشد و به همین دلیل مدرک تافل هوم ادیشن مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است.

اگر برای کسب نمره بالا و قبولی در آزمون تافل تضمینی نیاز به مشاوره و راهنمایی داری از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیر.

اعلام نتایج آزمون تافل IBT هوم ادیشن

اعلام نتایج آزمون تافل IBT هوم ادیشن بین ۴ تا ۸ روز پس از برگزاری آزمون می باشد و داوطلبان می‌ توانند نتیجه آزمون را روی وبسایت ETS مشاهده کنند.

پس از آماده شدن نتایج آزمون، ایمیلی از ETS برای داوطلب ارسال می شود. سپس داوطلب می‌ تواند به اکانت خود مراجعه کرده و نمرات خود را ببیند. سپس فایل PDF گزارش‌ نمره آزمون ۲ روز پس از ایمیل روی سایت قرار می ‌گیرد و قابل دانلود و چاپ است.

همچنین امکان اعتراض به نمره تافل نیز وجود دارد و داوطلبان می توانند پس از دریافت نتیجه آزمون تافل خود به وبسایت ETS مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

نکته: از آنجایی که آزمون تافل آی بی تی هوم ادیشن ساختاری مشابه با تافل IBT دارد، از این رو مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است.

آیا آزمون تافل IBT هوم ادیشن در ایران برگزار می شود؟

آزمون IBT هوم ادیشن در بیش از 190 کشور در جهان در دسترس است، اما امکان ثبت نام در آزمون در ایران وجود ندارد و داوطلبان ایرانی نمی توانند به طور مستقیم در آزمون ثبت نام کنند و داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار تغییر IP در آزمون تافل IBT هوم ادیشن شرکت کنند.

امکان برگزاری آزمون تافل در ایران یکی از مهمترین مزایای شرکت در آزمون تافل تضمینی برای ایرانیان است.

برای قبولی در آزمون تافل تضمینی و اطلاع از مراکز برگزار کننده آزمون تافل در ایران با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی داری بپرس.

تجهیزات لازم برای شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن

داوطلبان برای شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن باید تجهیزاتی را فراهم کنند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند، تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن عبارتند از:

کامپیوتر یا لپتاپ

دوربین کامپیوتر یا لپتاپ

میکروفون

اسپیکر (استفاده از هدفون و هندزفیری غیرمجاز است.)

نصب مرورگر ETS روی کامپیوتر

نکته: داوطلب می تواند برای چک کردن تجهیزات خود به صفحه ProctorU Equipment Check مراجعه کرده و از تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن مطلع شود.

تفاوت آزمون تافل IBT با هوم ادیشن با تافل IBT

ساختار آزمون تافل IBT هوم ادیشن همانند ساختار آزمون تافل IBT است و تفاوت آزمون تافل IBT هوم ادیشن با تافل IBT در محل برگزاری آزمون است. داوطلبان برای شرکت در آزمون تافل IBT باید به مراکز برگزاری آزمون تافل به صورت حضوری مراجعه کنند، در صورتی که آزمون IBT هوم ادیشن به صورت آنلاین در منزل برگزار می شود.

یکی از سوالات مهم درباره آزمون تافل هوم ادیشن میزان اعتبار آن است که برای مهاجرت و اپلای تحصیلی برای کشورهایی مانند ایتالیا قابل پذیرش هست یا خیر ؟ درباره اعتبار مدرک تافل هوم ادیشن برای سفارت ایتالیا می توانید با کارشناسان هومان ویزا در ارتباط باشید.

در پایان آزمون تافل IBT هوم ادیشن داوطلبان می ‌توانند نمرات غیر رسمی بخش درک مطلب و شنیداری آزمون را مشاهده کنند، اما در آزمون تافل IBT تمام نتایج پس از 8 روز پس از برگزاری آزمون به صورت رسمی روی سایت EST قابل مشاهده خواهد بود.

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت آزمون تافل (آزمون تافل هوم ادیشن) و آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون تافل (تافل هوم ادیشن) از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

نمونه نمرات قبولی آزمون تافل در شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون ‌های بین ‌المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران برگزار می‌ شود.

انواع آزمون تافل (TOEFL) عبارتند از:

آزمون تافل اینترنتی یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition): نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر تعیین شده برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون حضوری برگزار می شود.

بخش های آزمون تافل هوم ادیشن شامل:

درک مطلب (Reading)

گفتاری (Speaking)

نوشتاری (Writing)

شنیداری (Listening)

اعتبار مدرک آزمون تافل IBT هوم ادیشن همانند تافل IBT و تافل PBT دو سال است و پس از پایان این مدت مدرک آزمون تافل فاقد اعتبار خواهد بود.

کامپیوتر یا لپتاپ

دوربین کامپیوتر یا لپتاپ

میکروفون

اسپیکر (استفاده از هدفون و هندزفیری غیرمجاز است.)

نصب مرورگر ETS روی کامپیوتر

نکته: داوطلب می تواند برای چک کردن تجهیزات خود به صفحه ProctorU Equipment Check مراجعه کرده و از تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن مطلع شود.

5/5 - (21 امتیاز)

16 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، در مورد تقلب در آزمون تافل هوم ادیشن باید گفت قوانین سختیگرانه ای به منظور جلوگیری از تقلب در تافل هوم ادیشن اعمال می شود که امکان تقلب در آزمون را به شدت کاهش می دهد. اگر برای کسب قبولی در آزمون تافل هوم ادیشن تضمینی نیاز به راهنمایی بیشتری داری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

    1. سلام دوست عزیز، برای اطلاع دقیق از تاریخ های برگزاری آزمون تافل هوم ادیشن با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، آمون تافل هوم ادیشن یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی بین المللی است که بسیاری از دانشگاه های دنیا مدرک آن را به رسمیت شناخته و آن را برای اپلای تحصیلی می پذیرند. اگر در مورد قبولی در آزمون تافل هوم ادیشن تضمینی به راهنمایی بیشتری نیاز داری با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، برای کسب اطلاع دقیق از هزینه تافل هوم ادیشن تضمینی در سال جدید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، بله کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا متقاضیان بسیاری را در زمینه تافل هوم ادیشن تضمینی راهنمایی کرده و داوطلبان بسیاری موفق به اخذ نمره بالا در آزمون تافل هوم ادیشن شده اند.

    1. سلام دوست عزیز، بله شما می توانید برای دریافت نمونه مدرک تافل هوم ادیشن تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، نتیجه آزمون تافل هوم ادیشن به صورت نمره از 0 تا 120 مشخص می شود و هر یک از بخش های آزمون دارای نمره جداگانه است. برای کسب اطلاعات کامل در مورد نحوه نمره دهی به هر یک از بخش های تافل هوم ادیشن تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، آمون تافل IBT هوم ادیشن یکی از معتبرترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که بسیاری از کشورها از جمله کانادا مدرک این آزمون را به رسمیت شناخته و آن را می پذیرند. اگر برای قبولی در آزمون تافل تضمینی نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×