فهرست مطالب

آزمون تافل آموزشگاه زبان امیربهادر

آزمـون تافل هوم ادیشن تضمینی

آموزشگاه زبان امیربهادر یکی از مراکز اصلی برگزاری آزمون تافل IBT در ایران به شمار می آید. آموزشگاه امیربهادر با برگزاری دوره های آموزشی زبان و آزمون های آزمایشی تافل IBT در موفقیت داوطلبان در آزمون تافل نقش بسزایی دارد. 

آموزشگاه زبان امیربهار

در حال حاضر آزمون تافل IBT در چندین مرکز مجاز در برخی شهرهای ایران از جمله آموزشگاه زبان امیربهادر برگزار می شود.

امروزه افراد بسیاری با اهداف مختلفی از جمله کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره اقدام به مهاجرت می کنند. افرادی که قصد دارند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند یا می خواهند به زبان انگلیسی تحصیل کنند، باید حتما به زبان انگلیسی در محیط های کاری و آکادمیک مسلط باشند.

یکی از مهمترین مدارکی که برای تحصیل به زبان انگلیسی مورد نیاز است مدرک زبان معتبر مانند مدرک تافل و آیلتس با نمره بالا است، بنابراین افرادی که تصمیم دارند برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر انگلیسی زبان اقدام کنند، ابتدا باید در آزمون زبان بین المللی مانند آزمون تافل شرکت کنند و موفق به کسب نمره بالا در آزمون بشوند، به این منظور موسسه زبان امیربهادر کلاس های آمادگی تافل و آزمون های آزمایشی برای شرکت در آزمون تافل (به صورت معمولی و فشرده) را برای موفقیت در آزمون تافل و کسب نمره بالا برگزار می کند.

آموزشگاه امیربهادر واقع در تهران، پایین تر از میدان ولی عصر (عج) بعد از سفارت عراق، بن بست صدف، پلاک 10

به دلیل اهمیت نمره تافل برای اپلای تحصیلی بهتره برای شرکت در آزمون تافل تضمینی با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

مزایای شرکت در آزمون تافل آموزشگاه امیر بهادر

یکی از مزایای شرکت در آزمون تافل برای ایرانیان برگزاری این آزمون در ایران است، چرا که بسیاری از آزمون های زبان بین المللی در ایران برگزار نمی شود. آزمون تافل در مراکز برگزار کننده آزمون تافل در برخی شهرهای ایران مانند تهران، زنجان، تبریز، اصفهان و غیره چندین بار در سال برگزار می شود و آموزشگاه زبان امیربهادر یکی از مراکز اصلی برگزار کننده آزمون تافل آنلاین (تافل IBT) در ایران است.
آموزشگاه زبان امیربهادر از 5 سایت که هر کدام ظرفیت 21 رایانه دارد و 105 داوطلب می توانند به طور همزمان در آزمون تافل IBT شرکت کنند، برخوردار است.
موسسه زبان امیربهادر با برگزاری کلاس های آمادگی برای تافل و آزمون تعیین سطح کمک بسزایی به زبان آموزان برای شرکت در تافل و کسب نمره بالا در این آزمون می کند.
برای دریافت لیست کامل مراکز برگزار کننده آزمون تافل و همچنین تاریخ های برگزاری آزمون تافل در ایران با ما تماس بگیر.

با دریافت بهترین راهکارها برای کسب نمره خوب در تافل تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا بهترین نتیجه رو بگیری.

دوره های آموزش تافل موسسه زبان امیربهادر

آموزشگاه زبان امیربهادر برای آمادگی زبان آموزان جهت شرکت در آزمون تافل IBT، دوره های آموزشی تافل را در سه سطح TOEFL IBT و Pre-TOEFL2 و Pre-TOEFL1 برگزار می کند، داوطلبان می توانند پس از شرکت در آزمون تعیین سطح موسسه امیربهادر با توجه به نمره ای که کسب کرده اند، در دوره های آموزشی تافل در یکی از این سه سطح ثبت نام کنند.

همچنین داوطلبان می توانند در آزمون های آزمایشی تافل موسسه زبان امیربهادر ثبت نام کنند تا با شرکت در آزمون آزمایشی با نوع سوالات و فضای آزمون تافل اصلی بیشتر آشنا شوند، چرا که آزمون تافل آزمایشی در سالن آزمون تافل اصلی برگزار می شود از این رو موجب کاهش استرس داوطلبان در هنگام شرکت در آزمون تافل اصلی می شود.

اگر در مورد تافل TPO (آزمون آزمایشی تافل) نمی دونی کلیک کن.

ووچر تافل آموزشگاه امیربهادر

ووچر تافل IBT آموزشگاه امیربهادر شامل هزینه های زیر می باشد:

هزینه ووچر تافل IBT (آزمون اصلی)

ووچر تافل (Voucher TOEFL) یک کد 16 رقمی منحصر به فرد است که پس از ثبت نام آزمون تافل IBT، متقاضی باید برای پرداخت هزینه آزمون، پرداخت نماید. ووچر تافل مختص ثبت نام تافل در کلیه مراکز آزمون مجاز در ایران و دارای تاریخ اعتبار یک ساله است. همچنین ووچر تافل محرمانه بوده و قابل عودت نمی باشد و هزینه ووچر تافل معادل 14 میلیون تومان است.

هزینه ووچر تافل IBT آزمایشی

آزمون آزمایشی تافل به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون تافل توسط آموزشگاه زبان امیربهادر برگزار می شود. ووچر تافل آزمایشی اعتبار یک ساله دارد و صرفا مخصوص ثبت نام در آموزشگاه زبان امیربهادر می باشد و ووچر تافل آزمایشی محرمانه بوده و قابل عودت نمی باشد و هزینه آن معادل 480 هزار تومان است.

بسته ووچر تافل IBT آزمایشی (بسته دو تایی)

بسته دو تایی ووچر آزمون آزمایشی تافل IBT دارای اعتبار یک ساله و مخصوص ثبت نام در آموزشگاه امیربهادر می باشد و محرمانه بوده و قابل عودت نمی باشد و هزینه آن 864 هزار تومان است.

بسته ووچر تافل IBT آزمایشی (بسته چهار تایی)

بسته ووچر آزمون آزمایشی تافل IBT دارای اعتبار یک ساله و مخصوص ثبت نام در آموزشگاه امیربهادر می باشد و محرمانه بوده و قابل عودت نمی باشد و هزینه آن 1632000 تومان است.

بسته ووچر تافل IBT آزمایشی (بسته شش تایی)

بسته ووچر آزمون آزمایشی تافل IBT دارای اعتبار یک ساله و مخصوص ثبت نام در آموزشگاه امیربهادر می باشد و محرمانه بوده و قابل عودت نمی باشد و هزینه آن 2304000 تومان است.

اگر برای پرداخت هزینه آزمون تافل مشکل داری می تونی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنی.

در مورد آزمون تافل بدانید که

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون ‌های بین ‌المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS (در آمریکا) در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران برگزار می‌ شود.

شرکت در آزمون تافل و اخذ مدرک آن با نمره بالا یکی از مهمترین مدارک برای اپلای تحصیلی در مقاطع مختلف در دانشگاه های معتبر کشورهای انگلیسی زبان است.

در حال حاضر آزمون تافل در بیش از 11 هزار موسسه و دانشگاه در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود و مدرک آزمون تافل مورد پذیرش بسیاری از دانشگاه‌ ها، مراکز آموزشی و علمی، سازمان ها و اداره مهاجرت کشورهای مختلف می ‌باشد و افراد می ‌توانند از مدرک تافل علاوه بر اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ‌های معتبر برای مهاجرت شغلی به کشورهای انگلیسی زبان، دریافت پیشنهاد کاری و اخذ ویزای کاری نیز استفاده کنند.

موسسه ETS انواع آزمون تافل را در نسخه های مختلفی ارائه کرده است که عبارتند از:

تافل IBT یا تافل آنلاین

تافل IBT هوم ادیشن

تافل PBT یا تافل کاغذی

تافل اسنشیالز

تافل ITP

تافل پریمیر (تافل کودکان 8 تا 11 سال)

تافل جونیور (تافل نوجوانان 11 تا 16 سال)

آزمون تافل مگوش (magoosh)

مدت اعتبار مدرک تافل در نسخه های مختلف 2 سال است و پس از 2 سال فاقد اعتبار خواهد بود. آزمون تافل آنلاین 50 مرتبه در سال برگزار می شود و محدودیتی در تعداد دفعات شرکت در آزمون وجود ندارد و فقط باید بین دو آزمون 12 روز فاصله باشد.

آزمون تافل تضمینی (تافل هوم ادیشن تضمینی) 

با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در کوتاه ترین زمان

با کمترین هزینه

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت آزمون تافل (تافل هوم ادیشن) و آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون تافل (تافل هوم ادیشن) و آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

نمونه کارنامه قبولی آزمون تافل در شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

بله، آموزشگاه امیر بهادر برای آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون تافل آزمون های آزمایشی تافل را در بسته های مختلفی ارائه می دهد.

آموزشگاه زبان امیربهادر برای آمادگی زبان آموزان جهت شرکت در آزمون تافل، دوره های آموزشی تافل را در سه سطح TOEFL IBT و Pre-TOEFL2 و Pre-TOEFL1 برگزار می کند، داوطلبان می توانند پس از شرکت در آزمون تعیین سطح موسسه امیربهادر با توجه به نمره ای که کسب کرده اند، در دوره های آموزشی تافل در یکی از این سه سطح ثبت نام کنند.

با شرکت در آزمون آزمایشی با نوع سوالات و فضای آزمون تافل اصلی بیشتر آشنا شوند، چرا که آزمون تافل آزمایشی در سالن آزمون تافل اصلی برگزار می شود از این رو موجب کاهش استرس داوطلبان در هنگام شرکت در آزمون تافل اصلی می شود.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×