فهرست مطالب

تفاوت آزمون GRE و آزمون GMAT

آزمـون GRE تضمینی

برخی تفاوت آزمون GRE و آزمون GMAT شامل: تفاوت در ساختار آزمون، تفاوت در میزان سختی آزمون، تفاوت در مدت زمان برگزاری آزمون، تفاوت در محل برگزاری آزمون، تفاوت در دفعات شرکت در آزمون، تفاوت در نمره قبولی در آزمون، تفاوت در هزینه ثبت نام آزمون

آزمون GRE چیست؟

آزمون GRE با هدف ارزیابی توانایی تحصیلی داوطلبان که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه کشورهای ایالات متحده، کانادا، اروپا، انگلیس، سنگاپور و منطقه ANZ هستند، برگزار می شود.

مرکز برگزاری آزمون GRE در کشور آمریکا قرار دارد و به کمک موسسه ETS برگزار می شود.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ‌ارشد، دکتری و بالاتر آن را دارند، برای اپلای تحصیلی باید در این آزمون شرکت کنند. نتایج آزمون GRE در بیش از ۱۶۰ کشور جهان و هزاران دانشگاه و موسسه در سرتاسر جهان معتبر است و هر ساله افراد بسیاری با هدف اپلای تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در این آزمون شرکت می کنند.

اگر تصمیم داری برای مهاجرت تحصیلی به کانادا و آمریکا و اپلای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاه های معتبر آمریکا و کانادا در آزمون GRE شرکت کنی، برای قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

انواع آزمون GRE

آزمون GRE در دو نسخه و با اهداف مختلفی برگزار می شود. انواع آزمون GRE عبارتند از:

1- آزمون GRE جنرال (GRE General Test)

2- آزمون GRE سابجکت (GRE Subject Test)

آزمون جی آر ای جنرال به صورت کامپیوتری و آزمون GRE سابجکت به صورت کتبی برگزار می شود.

اغلب دانشگاه‌ ها از داوطلبان، نتایج آزمون جنرال رو درخواست می کنند و نوع سابجکت در رشته ‌های تخصصی مانند زیست، شیمی، ادبیات، ریاضی، فیزیک و روانشناسی کاربرد دارد.

به دلیل اهمیت آزمون GRE برای اپلای تحصیلی بهتره برای تضمین قبولی در آزمون GRE و همچنین اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری.

همچنین موسسه ETS در مارس 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در برگزاری آزمون GRE به صورت حضوری، نسخه GRE هوم ادیشن را ارائه کرده است تا داوطلبان بتوانند به صورت آنلاین و در منزل در آزمون GRE هوم ادیشن شرکت کنند. داوطلبان می توانند در خانه و تحت نظارت یک ناظر در آزمون GRE هوم ادیشن شرکت کنند. آزمون GRE هوم ادیشن همانند GRE حضوری در دو نسخه جنرال و سابجکت ارائه می شود.

سوالات، ساختار و نمره دهی در آزمون GRE هوم ادیشن همانند ساختار آزمون GRE حضوری است، با این تفاوت که به جای حضور در مرکز برگزاری، داوطلبان در خانه در آزمون شرکت می کنند. البته داوطلبان باید پیش از برگزاری آزمون از قوانین شرکت در آزمون GRE هوم ادیشن اطلاع یافته و با تجهیزات مورد نیاز و آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند.

اگر تصمیم داری در آزمون GRE برای اپلای تحصیلی به کانادا در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاه های معتبر کانادا شرکت کنی، برای تضمین قبولی در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ساختار آزمون GRE جنرال

ساختار آزمون GRE جنرال شامل سه بخش است و مدت زمان آزمون GRE جنرال، 3 ساعت و 10 دقیقه است که برای پاسخگویی سوالات به داوطلبان یک ساعت برای بخش درک مطلب، یک ساعت برای نگارش تحلیلی و 70 دقیقه برای بخش استدلال ریاضی مهلت داده می شود و نحوه برگزاری آزمون به صورت کامپیوتری می باشد.

بخش های اصلی آزمون GRE جنرال عبارتند از:

* بخش استدلال کلامی یا درک مطلب (Verbal Reasoning)

* بخش استدلال ریاضی (Quantitative Reasoning)

* بخش نوشتار تحلیلی (Analytical Writing)

برای اینکه بتوانید در هر یک از انواع آزمون GRE بهترین نتیجه رو کسب کنید، باید با مطالعه مناسبترین منابع آزمون GRE که به صورت کتاب ها و منابع آنلاین ارائه می شوند و شرکت در دوره های آمادگی GRE که به صورت کلاس های حضوری یا آنلاین برگزار می شود، شروع کنید.

اگر نمی دونی برای اپلای تحصیلی آمریکا بدون آزمون GRE چطور باید اقدام کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی رو دریافت کن.

ساختار آزمون GRE سابجکت

آزمون GRE سابجکت برای برخی از رشته ‌های آکادمیک در نظر گرفته شده است که شامل زیست شناسی، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، شیمی، روانشناسی، فیزیک می باشد؛ البته در سال ۲۰۱۶ رشته های بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و ملکولی به این آزمون اضافه شدند ولی بنا به دلایلی در حال حاضر شامل این آزمون نمی‌ شوند. مدت زمان انجام آزمون جی آر ای سابجکت 2 ساعت و 50 دقیقه است و این آزمون به صورت کتبی برگزار می شود.

سوالات آزمون GRE سابجکت در رشته های مختلف عبارتند از:

* زیست ‌شناسی: 190 سوال پنج گزینه ای در زمینه ی زیست ‌شناسی سلولی و مولکولی، زیست ‌شناسی اندام، اکولوژی و تکامل

* شیمی: 130 سوال چند گزینه ای با گرایش ‌های مختلف شیمی

* ادبیات: 230 سوال در زمینه ی شعر، بیوگرافی، مقاله، داستان کوتاه، رمان، نقد، تئوری ادبیات و تاریخ زبان

* ریاضیات: 66 سوال چندگزینه ‌ای درزمینه ی محاسبات و کاربردهای آن

* فیزیک: ۱۰۰ سوال ۵ گزینه ‌ای در زمینه ی الکترومغناطیس، مکانیک کلاسیک، نور و پدیده موج، ترمودینامیک و مکانیک آماری، مکانیک کوانتوم، فیزیک اتمی و زمینه‌ های مرتبط است و سوالات به ‌شکل نمودار، گراف، داده ‌ها و توصیفات آزمایشگاه و غیره است.

* روانشناسی: ۲۰۵ سوال چندگزینه ‌ای در زمینه ی توصیف یک آزمایش یا نمودار، موقعیت‌ ها و وضعیت ‌های بیماری

آزمون GMAT چیست؟

آزمون GAMT یک آزمون ورودی دانشگاه به زبان انگلیسی است و برای پذیرش در رشته های MBA و MPA  و DBA به صورت هوشمند و کامپیوتری برای ارزیابی توانایی ‌ها و مهارت های داوطلبان برای تحصیل در رشته ‌های مدیریتی و تجارتی برگزار می شود. آزمون GMAT دانش و مهارت داوطلبان را در ریاضی، جبر، هندسه، تجزیه‌ داده و دستور زبان مورد ارزیابی قرار می ‌دهد.

سوالات آزمون GMAT طوری طراحی می شوند که روی مهارت‌ های کلیدی مدیریتی و توانایی ‌های مورد نظر بیزنس اسکول ‌ها تمرکز دارند. همچنین سوالات آزمون GMAT، توسط شورای پذیرش مدیریت تحصیلات طراحی می‌ شود و سازمان GMAC آزمون را برگزار کرده، نمرات را محاسبه می کند و به شورای پذیرش ارائه‌ می‌ دهد.

افرادی که قصد اپلای تحصیلی در رشته های مدیریت، حسابداری، تجارت و غیره را دارند، باید ابتدا در آزمون جی مت شرکت کنند و در صورت کسب نمره بالا و واجد شرایط بودن متقاضی، با درخواست پذیرش تحصیلی او از سوی دانشگاه مقصد موافقت می شود.

ساختار آزمون GMAT

ساختار آزمون GMAT از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:

1- نگارش تحلیلی یا AWA

در بخش نوشتاری تحلیلی یا AWA (Analytical Writing Assessment) داوطلب 30 دقیقه فرصت دارد تا مهارت خود را در نوشتن یک متن تحلیلی نشان دهد. در این بخش دو نمره داده می شود که از میانگین آنها یک نمره ی نهایی به دست می آید. نمره این بخش از 0 تا 6 به صورت نیم واحدی متغیر است و اگر داوطلب هیچ پاسخی به سوال ندهد برای این بخش نمره ی صفر به او داده می شود.

2- استدلال یکپارچه یا IR

بخش تحلیل یکپارچه یا IR (Integrated Reasoning) دارای 12 سوال چند بخشی است و داوطلب 30 دقیقه فرصت دارد تا به سوالات پاسخ دهد. امتیاز این بخش از 1 تا 8 و به صورت یک نمره ای متغیر است.

3- مهارت محاسباتی (تحلیل اعداد و ارقام و محاسبات ریاضی)

این بخش 31 سوال دارد که 14 تا 16 سوال آن مهارت داوطلبان را در تحلیل داده های عددی، جبر، حساب و هندسه ارزیابی می کند و 16 تا 19 سوال هم مهارت حل مسئله را می سنجد. مدت پاسخگویی به این بخش 62 دقیقه و نمره ی آن بین 0 تا 60 است.

4- مهارت کلامی (مهارت تحلیل زبانی)

در بخش مهارت کلامی آزمون GMAT مهارت اصلاح جملات با توجه به اصول نوشتاری زبان انگلیسی و مهارت خواندن متون گوناگون پیچیده ارزیابی می شود. این بخش دارای 41 سوال 5 گزینه ای است و داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات 75 دقیقه فرصت دارند.

داوطلبان می توانند ترتیب پاسخ به بخش های مختلف آزمون را خودشان انتخاب کنند.

تفاوت های آزمون GRE و آزمون GMAT چیست؟

همان طور که گفته شد آزمون GRE و GMAT هر دو آزمون های ورودی دانشگاه های معتبر دنیا هستند و افرادی که قصد مهاجرت و اپلای تحصیلی در این دانشگاه ها را دارند باید در این آزمون ها شرکت کنند و موفق به کسب نمره بالا شوند تا با درخواست پذیرش تحصیلی آنها از سوی دانشگاه مقصد موافقت شود.

اما آزمون GRE و آزمون GMAT تفاوت هایی با هم دارند که عبارتند از:

  • تفاوت در ساختار آزمون
  • تفاوت در میزان سختی آزمون
  • تفاوت در مدت زمان برگزاری آزمون
  • تفاوت در محل برگزاری آزمون
  • تفاوت در دفعات شرکت در آزمون
  • تفاوت در نمره قبولی در آزمون
  • تفاوت در هزینه ثبت نام آزمون

تفاوت در ساختار آزمون

همان طور که در مطالب فوق اشاره کردیم، آزمون GRE از سه بخش نگارش تحلیلی، لغت و درک مطلب و استدلال ریاضی تشکیل شده است، اما آزمون GMAT دارای 4 بخش نگارش تحلیلی، واژگان، استدلال یکپارچه و محاسبات است که قسمت استدلال یکپارچه خود شامل چند بخش متفاوت است.

به طور کلی آزمون GMAT برای سنجش استعداد داوطلبان برای تحصیل در حوزه مدیریت و تجارت است و آزمون GRE با توجه به دامنه وسیعی که دارد برای سنجش سوابق تحصیلی داوطلبان در رشته های مختلف برگزار می شود.

تفاوت در میزان سختی آزمون

آزمون GMAT نسبت به آزمون GRE سخت تر است و کسب نمره بالا در آزمون GMAT دشوارتر از آزمون GRE است. زیرا در آزمون جی مت سوال ها بیشتر استدلالی هستند، اما در آزمون جی آر ای سوال استدلالی وجود ندارد. در آزمون GMAT امکان تعویض سوال و برگشت به سوال قبل وجود ندارد و هر سوال زمینه ساز سوال بعدی است اما در آزمون GRE این امکان وجود دارد.

از دیگر دلایل سختی آزمون GMAT نسبت به آزمون GRE بخش Verbal است که در آزمون GMAT وجود دارد و دارای سه بخش است که برای پاسخگویی به سوالات آن تنها تسلط به گرامر و زبان انگلیسی کافی نیست بلکه داوطلب باید دارای هوش و دقت بالایی باشد.

یکی دیگر از دلایل سختی آزمون GMAT بخش سوالات تطبیقی است. سوالات در این بخش به این صورت است که با جواب صحیح دادن به یک سوال، سوال بعدی سخت تر می شود، اما در آزمون GRE با پاسخ دادن به سوالات یک بخش، بخش بعدی روی مانیتور برای داوطلب ظاهر می شود.

تفاوت در مدت زمان برگزاری آزمون

مدت زمان برگزاری آزمون GRE و آزمون GMAT تقریبا با هم یکسان است و تفاوت چشمگیری با هم ندارند. در آزمون GRE مدت زمان آزمون سه ساعت و چهل و پنج دقیقه است و در این مدت داوطلبان باید به هر سه بخش آزمون پاسخ دهند و در آزمون GMAT نیز مدت زمان برگزاری آزمون سه ساعت و سی دقیقه است و از نظر مدت زمان پاسخ دادن به سوالات بین این دو آزمون تفاوت چندانی وجود ندارد.

تفاوت در محل برگزاری آزمون

یکی از مهمترین تفاوت های آزمون GRE با آزمون GMAT محل برگزاری آزمون هاست. آزمون جی آر ای جنرال در ایران زیر نظر سازمان سنجش و تقریبا هر هفته برگزار می شود، اما آزمون GMAT در ایران برگزار نمی شود و داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید به کشورهای برگزار کننده مانند ترکیه، امارات، ارمنستان، قطر و غیره سفر کنند، از این رو شرکت در آزمون GMAT برای داوطلبان دشوارتر است و داوطلبان باید برای شرکت در این آزمون هزینه سفر نیز پرداخت کنند.

یکی از مهمترین مزایای آزمون GRE برگزاری این آزمون در ایران است و داوطلبان می توانند هنگام ثبت نام، هر یک از مراکز برگزار کننده GRE در ایران را انتخاب کنند. همچنین برای ثبت نام آزمون GRE می توانید از طریق سازمان سنجش یا سایت ETS اقدام کنید.

تفاوت در تعداد دفعات شرکت در آزمون

داوطلبان در صورت عدم کسب نمره قابل قبول در آزمون GRE می توانند هر 21 روز یک بار در آزمون شرکت کنند، اما تعداد دفعات شرکت در آزمون GRE در یک سال نباید بیشتر از 5 بار باشد؛ اما داوطلبان می توانند هر 16 روز یک بار در آزمون GMAT شرکت کنند. البته تعداد دفعات شرکت در آزمون GMAT در یک سال نیز مانند آزمون GRE نباید بیشتر از 5 بار باشد.

تفاوت در نمره دهی آزمون

نمره نهایی آزمون GRE جنرال براساس دو بخش درک مطلب و استدلال ریاضی محاسبه می شود که داوطلب جمعا می تواند امتیازی بین 260 تا 340 را کسب کند اما متوسط نمره قابل قبول دانشگاه ‌های معتبر برای اپلای تحصیلی در حدود 300-320 است.

نمره آزمون GRE سابجکت نیز از 220 تا 990 است و در بازه های 10 نمره ای تغییر می کند و نمره بالاتر از 700 برای این آزمون نمره خوبی محسوب می شود.

نمره ی آزمون GMAT بین 200 تا 800 است و داوطلب برای پذیرش در دانشگاه های معتبر باید نمره ی 700 به بالا را کسب کند.

تفاوت در هزینه ثبت نام آزمون

هزینه ثبت نام آزمون GRE در ایران و آزمون GMAT یکسان است و هزینه شرکت در هر دو آزمون 205 دلار آمریکا است، اما به دلیل اینکه آزمون GMAT در ایران برگزار نمی شود و داوطلبان باید برای شرکت در آزمون به کشورهای همسایه سفر کنند، هزینه سفر نیز برای شرکت در آزمون به هزینه ثبت نام در آزمون GMAT نیز اضافه می شود.

همچنین نحوه ی پرداخت هزینه آزمون GMAT و هزینه آزمون GRE در ایران مانند سایر آزمون های بین المللی از طریق کارت های اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت یا خرید ووچر آزمون GRE می باشد.

تضمین قبولی در آزمون GRE با دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا.

در مورد آزمون های ورودی برای اپلای تحصیلی بیشتر بدانید…

افرادی که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا هستند باید بدانند یکی از مهمترین مدارک اپلای تحصیلی ارائه مدرک آزمون ورودی دانشگاه مقصد در رشته ی مورد نظر است.

آزمون های ورودی به منظور ارزیابی سطح علمی داوطلبان ورود به دانشگاه در مقاطع مختلف دانشگاهی برگزار می شود و یکی از شروط اصلی برای قبول درخواست پذیرش تحصیلی از سوی دانشگاه مقصد است.

برخی آزمون های ورودی دانشگاه ها برای اپلای تحصیلی عبارتند از:

  • آزمون یوس ترکیه برای اپلای تحصیلی ترکیه
  • آزمون IMAT برای اپلای رشته پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا
  • آزمون ACT برای اپلای تحصیلی دانشگاه های آمریکا، کانادا و…
  • آزمون SAT برای اپلای تحصیلی دانشگاه های آمریکا، ترکیه و…
  • آزمون LSAT برای اپلای رشته حقوق در آمریکا و انگلیس و…
  • آزمون GRE برای اپلای مقطع کارشناسی ارشد در آمریکا، انگلیس و…
  • آزمون UCAT برای اپلای رشته پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا، نیوزیلند، انگلیس
  • آزمون GMAT برای اپلای تحصیلی رشته مدیریت و بازرگانی در آمریکا، انگلیس و….

اگر سوالی درباره ووچر (Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

آزمون GRE با هدف ارزیابی توانایی تحصیلی داوطلبان که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه کشورهای ایالات متحده، کانادا، اروپا، انگلیس، سنگاپور و منطقه ANZ هستند، برگزار می شود. افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ‌ارشد، دکتری و بالاتر آن را دارند، برای اپلای تحصیلی باید در این آزمون شرکت کنند.

آزمون GAMT یک آزمون ورودی دانشگاه به زبان انگلیسی است و برای پذیرش در رشته های MBA و MPA  و DBA به صورت هوشمند و کامپیوتری برای ارزیابی توانایی ‌ها و مهارت های داوطلبان برای تحصیل در رشته ‌های مدیریتی و تجارتی برگزار می شود. آزمون GMAT دانش و مهارت داوطلبان را در ریاضی، جبر، هندسه، تجزیه‌ داده و دستور زبان مورد ارزیابی قرار می ‌دهد.

تفاوت های آزمون های GRE و GMAT عبارتند از:

* تفاوت در ساختار آزمون

* تفاوت در میزان سختی آزمون

* تفاوت در محل برگزاری آزمون

* تفاوت در تعداد دفعات شرکت در آزمون

* تفاوت در نمره قبولی در آزمون

یکی از مهمترین تفاوت های آزمون GRE با آزمون GMAT محل برگزاری آزمون هاست. آزمون جی آر ای جنرال در ایران زیر نظر سازمان سنجش و تقریبا هر هفته برگزار می شود، اما آزمون GMAT در ایران برگزار نمی شود و داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید به کشورهای برگزار کننده مانند ترکیه، امارات، ارمنستان، قطر و غیره سفر کنند، از این رو شرکت در آزمون GMAT برای داوطلبان دشوار است و داوطلبان باید برای شرکت در این آزمون هزینه سفر نیز پرداخت کنند.

آزمون GRE از سه بخش نگارش تحلیلی، لغت و درک مطلب و استدلال ریاضی تشکیل شده است، اما آزمون GMAT دارای 4 بخش نگارش تحلیلی، واژگان، استدلال یکپارچه و محاسبات است که قسمت استدلال یکپارچه خود شامل چند بخش متفاوت است.

به طور کلی آزمون GMAT برای سنجش استعداد داوطلبان برای تحصیل در حوزه مدیریت و تجارت است و آزمون GRE با توجه به دامنه وسیعی که دارد برای سنجش سوابق تحصیلی داوطلبان در رشته های مختلف برگزار می شود.

5/5 - (4 امتیاز)

16 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، آزمون GRE دامنه وسیعی دارد و برای سنجش سوابق تحصیلی داوطلبان در رشته های مختلف مانند زیست، ریاضی، فیزیک، شیمی، روانشناسی و غیره برای اپلای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می شود. اگر برای قبولی در آزمون GRE تضمینی نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، آزمون GMAT برای سنجش استعداد داوطلبان برای تحصیل در حوزه مدیریت و تجارت است و آزمون GRE با توجه به دامنه وسیعی که دارد برای سنجش سوابق تحصیلی داوطلبان در رشته های مختلف مانند زیست، ریاضی، فیزیک، شیمی، روانشناسی و غیره در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می شود. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد آزمون GRE و GMAT تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، برای اطلاع دقیق از نحوه تبدیل نمره GMAT به آزمون GRE تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، حداقل نمره قابل قبول برای اپلای تحصیلی با توجه به دانشگاه مقصد و رشته مورد نظر متفاوت است. برای کسب نمره بالا در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

    1. سلام دوست عزیز، خیر متاسفانه آزمون GMAT در ایران برگزار نمی شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شرکت در آزمون GMAT تضمینی برای ایرانیان با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، آزمون GMAT برای سنجش استعداد داوطلبان برای تحصیل در حوزه مدیریت و تجارت است و آزمون GRE با توجه به دامنه وسیعی که دارد برای سنجش سوابق تحصیلی داوطلبان در رشته های مختلف مانند زیست، ریاضی، فیزیک، شیمی، روانشناسی و غیره در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می شود. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد آزمون GRE و GMAT تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت نمونه سوالات آزمون GMAT تضمینی با کارشناسان شرکت مهاچرتی هومان ویزا تماس بگیر.

    1. سلام دوست عزیز، آزمون GRE از سه بخش نگارش تحلیلی، لغت و درک مطلب و استدلال ریاضی تشکیل شده است، اما آزمون GMAT دارای 4 بخش نگارش تحلیلی، واژگان، استدلال یکپارچه و محاسبات است که قسمت استدلال یکپارچه خود شامل چند بخش متفاوت است. اگر برای شرکت در آزمون GRE تضمینی نیاز به راهنمایی بیشتری داری با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×