فهرست مطالب

آزمون تافل برای مهاجرت به استرالیا

آزمـون تافل هوم ادیشن تضمینی 

آزمون تافل برای مهاجرت به استرالیا مورد پذیرش است یا خیر؟ باتوجه به مهاجرت شغلی یا تحصیلی، متقاضیان مهاجرت باید با مکاتبه و ارتباط با مقصد خود جواب درست و قطعی را دریافت نمایند.

آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون ‌های بین ‌المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS برای ارزیابی مهارت های اصلی زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران برگزار می‌ شود.

شرکت در آزمون تافل (TOEFL test) و اخذ مدرک آن با نمره بالا یکی از مهمترین مدارک برای اپلای تحصیلی در مقاطع مختلف در دانشگاه های معتبر کشورهای انگلیسی زبان است.

در حال حاضر آزمون تافل در بیش از 11 هزار موسسه و دانشگاه در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود و مدرک آزمون تافل مورد پذیرش بسیاری از دانشگاه‌ ها، مراکز آموزشی و علمی، سازمان ها و اداره مهاجرت کشورهای مختلف می ‌باشد و افراد می ‌توانند از مدرک تافل علاوه بر اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ‌های معتبر برای مهاجرت شغلی به کشورهای انگلیسی زبان، دریافت پیشنهاد کاری و اخذ ویزای کاری نیز استفاده کنند.

انواع آزمون تافل

انواع آزمون تافل عبارتند از:

آزمون تافل آنلاین (اینترنتی) یا تافل IBT

آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود. این آزمون شامل 4 بخش لسینینگ (شنیداری)، اسپیکینگ (گفتاری)، رایتینگ (نوشتاری) و ریدینگ تافل IBT (درک مطلب) است. 

آزمون تافل IBT در سال 2006 جایگزین نسخه قدیمی تافل CBT شد و به همین دلیل برگزاری تافل CBT متوقف شد. تافل IBT و تافل CBT هر دو به صورت کامپیوتری انجام می شوند، اما تفاوت هایی با هم دارند. تفاوت در ساختار و نمره دهی آزمون تافل در این دو نسخه از جمله تفاوت های تافل IBT و تافل CBT است.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition)

آزمون تافل IBT هوم ادیشن نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر تعیین شده برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون حضوری برگزار می شود.

ساختار آزمون تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن یکسان است و محتوا و قالب مشابهی دارند، بنابراین مدرک تافل هوم ادیشن برای اپلای تحصیلی مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است و بسیاری از دانشگاه های معتبر در سراسر دنیا مدرک تافل هوم ادیشن را می پذیرند.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون تافل IBT هوم ادیشن کلیک کن.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT

آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود. آزمون تافل کاغذی تنها زمانی برگزار می شود که تافل آنلاین در دسترس نباشد و کمتر از سه درصد از آزمون تافل در سراسر جهان به صورت کاغذی برگزار می شود.

تفاوت در ساختار، نحوه برگزاری و نمره دهی از جمله تفاوت های آزمون تافل IBT و تافل PBT هستند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای قبولی در آزمون تافل تضمینی بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کنه تا بتونی با دریافت کاملترین مشاوره و راهنمایی، موفق به کسب نمره بالا در آزمون تافل تضمینی بشی.

آزمون تافل اسنشیالز (TOEFL Essentials)

از فوریه ۲۰۲۱ سازمان ETS نسخه ی دیگری از آزمون تافل را به نام تافل اسنشیالز ارائه کرده است. آزمون تافل اسنشیالز شامل ترکیبی از سوالات آکادمیک و جنرال (عمومی) است و مدت زمان انجام این آزمون 90 دقیقه است و تافل اسنشیالز مبتنی بر کامپیوتر است و داوطلبان می توانند با اتصال به اینترنت پرسرعت در خانه یا هر مکان دیگری در تافل اسنشیالز شرکت کنند.

تافل مگوش یک نسخه داخلی و غیر رسمی از آزمون تافل است که توسط ETS (سرویس تست آموزشی) برای دانشگاه ها، مدارس و سایر موسسات آموزشی توسعه یافته است که صورت کاغذی ارائه می شود

اهمیت نمره تافل برای مهاجرت به استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرپذیر است، که هر ساله افراد بسیاری از سراسر جهان با اهداف مختلف مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره به این کشور مهاجرت می کنند.

یکی از شرایط مهم برای مهاجرت به هر کشوری تسلط به زبان رسمی کشور مقصد است، بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و برای اثبات مهارت زبان انگلیسی خود باید در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی که مورد قبول دانشگاه ها، مراکز علمی، سازمان ها، اداره مهاجرت و غیره باشد، شرکت کنند و .موفق به کسب نمره بالا شوند

آزمون تافل یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که تمام دانشگاه های استرالیا مدرک آزمون تافل را برای اپلای تحصیلی می پذیرند.

در اکثر کشورها، نمره آزمون تافل فقط برای مهاجرت تحصیلی و استخدام کادر درمان لازم است، اما مدرک تافل برای مهاجرت به استرالیا در بسیاری از مسیرهای مهاجرتی مورد پذیرش است.

اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در آزمون تافل IBT هوم ادیشن شرکت کنی، برای اطلاع از قوانین شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن و قبولی در آزمون تافل تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و از قوانین شرکت در آزمون تافل تضمینی مطلع شو.

حداقل نمره تافل برای مهاجرت به استرالیا چقدر است؟

آزمون تافل نمره رد یا قبولی ندارد و نمی توان به طور قطعی گفت نمره قابل قبول در آزمون تافل برای مهاجرت به استرالیا چقدر است، چرا که نمره تافل با توجه به اهداف مختلف مهاجرتی متفاوت است و دانشگاه و سازمانی که گزارش نمره تافل را درخواست کرده است، حداقل نمره قابل قبول را تعیین می کند.

همچنین دانشگاه های مختلف برای اپلای تحصیلی با توجه به رشته مورد نظر و مقطع دانشگاهی که متقاضی تصمیم به تحصیل دارد، حداقل نمره قابل قبول برای آزمون تافل را تعیین می کنند. حداقل نمره تافل برای دانشگاه های مختلف متفاوت است. مثلا بعضی از دانشگاه ها حداقل نمره تافل IBT را 100 تعیین می کنند و بعضی دانشگاه ها نمره 80 را نیز قبول می کنند.

متقاضی می تواند به وب سایت دانشگاه مقصد مراجعه کند و از حداقل نمره تافل برای اپلای تحصیلی رشته مورد نظر مطلع شود.

برای اطلاع از خرید ووچر تافل تضمینی و هزینه آن و همچنین نحوه ارسال گزارش نمره تافل تضمینی به دانشگاه ها با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

حداقل نمره تافل برای اپلای تحصیلی استرالیا

حداقل نمره آزمون تافل، برای مهاجرت به استرالیا برای هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن به‌ صورت جداگانه تعیین می ‌شود.

دانشگاه ها                   نمره تافل         خواندن             گفتاری             نوشتاری          شنیداری

دانشگاه سیدنی              96               19               20               17               19

دانشگاه ملبورن              94               27               23               24               24

دانشگاه موناش              85               20               20               24               20

دانشگاه کوئیزلند            87               21               21               21               21

تکنولوژی سیدنی            110             27               27               24               27

استرالیای غربی              82               20               20               22               20

دانشگاه آدلاید               79               18               18               21               18

به دلیل اهمیت نمره تافل برای اپلای تحصیلی در معتبرترین دانشگاه های استرالیا متقاضی باید بتواند نمره بالایی در آزمون تافل تضمینی کسب کند. متقاضیان می توانند با مطالعه کتاب ها و منابع آزمون تافل تضمینی و همچنین شرکت در آزمون های آزمایشی مانند آزمون تافل TPO با آمادگی بیشتری در آزمون تافل تضمینی شرکت کنند و نمره بالاتری کسب کنند.

برای کسب نمره خوب در تافل می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشی تا با تقویت مهارت های چهارگانه این آزمون مانند یادگیری لغات ضروری تافل به روش کدینگ تضمینی و صد در صد قبول بشی!

آیا آزمون تافل در ایران برگزار می شود؟

بسیاری از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی در ایران برگزار نمی شوند و داوطلبان برای شرکت در این آزمون ها باید به کشورهای برگزار کننده مانند ترکیه سفر کنند؛ اما آزمون تافل آنلاین در ایران برگزار می شود و برگزاری آزمون تافل در ایران یکی از مهمترین مزایای شرکت در آزمون تافل تضمینی برای ایرانیان است.

داوطلبان می توانند با اطلاع از مراکز برگزار کننده آزمون تافل در ایران برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

همچنین آنها می توانند هر 12 روز یک بار و 5 مرتبه در سال در آزمون تافل در مراکز مجاز در شهرهای مختلف ایران مانند تهران، زنجان، تبریز و غیره شرکت کنند.

برای اطلاع از تاریخ های برگزاری آزمون تافل در ایران کلیک کن.

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین منابع، آزمون ها و راهکارها را برای قبولی در آزمون تافل تضمینی به شما معرفی می کنند.

اگر سوالی درباره ووچر (Voucher) و خرید اکانت آزمون تافل(تافل هوم ادیشن) و سایر آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

نمونه کارنامه قبولی آزمون تافل در شرکت مهاجرتی هومان ویزا

جهت کاهش استرس و ارزیابی مهارتهای 4گانه آزمون تافل می توانید در آزمون تافل ماک یا همان آزمون آزمایشی تافل شرکت کنید و از تیم تخصصی شرکت مهاجرتی هومان ویزا دراین باره مشاوره دریافت نمایید تا با شناخت اشتباهات رایج آزمون تافل و مرور آزمون آزمایشی از هولد شدنhold شدن) در آزمون اصلی جلوگیری کنید.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان و اهمیت مدرک تافل یا آیلتس برای مهاجرت ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

بله آزمون تافل در برخی شهرهای ایران مانند تهران، زنجان، تبریز در مراکز مجاز برگزار می شود.

تمام دانشگاه های استرالیا نمره تافل را برای اپلای تحصیلی معتبر می دانند و آن را قبول می کنند.

آزمون تافل نمره رد یا قبولی ندارد و دانشگاه ها، مراکز علمی و سازمان های درخواست کننده مدرک تافل نمره قابل قبول را تعیین می کنند و هر چه نمره تافل متقاضی بالاتر باشد شانس بیشتری برای قبول شدن درخواست پذیرش تحصیلی خواهد داشت.

آزمون تافل در سه نسخه ارائه می شود که عبارتند از:

آزمون تافل آنلاین یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition): نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر تعیین شده برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون حضوری برگزار می شود.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود. آزمون تافل کاغذی تنها زمانی برگزار می شود که تافل آنلاین در دسترس نباشد و کمتر از سه درصد از آزمون تافل در سراسر جهان به صورت کاغذی برگزار می شود.

5/5 - (12 امتیاز)

18 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، حداقل نمره تافل IBT هوم ادیشن با توجه به اهداف مختلف مهاجرتی متفاوت است. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد کسب نمره بالا در تافل هوم ادیشن تضمینی برای مهاجرت به استرالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت مشاوره رایگان در مورد نمره آزمون های زبان تضمینی برای مهاجرت به استرالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، حداقل نمره آزمون PTE برای مهاجرت به استرالیا توسط مرکز و سازمان درخواست کننده مدرک آزمون PTE تعیین می شود. به طور کلی باید نمره آزمون بیشتر از متوسط باشد. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد آزمون PTE تضمینی جهت مهاجرت به استرالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، آزمون های تافل و آیلتس هر دو از آزمون های معتبر زبان انگلیسی هستند که مورد قبول دانشگاه های معتبر استرالیا برای اپلای تحصیلی می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد آزمون های زبان ویژه مهاجرت تحصیلی تضمینی به استرالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، مدارک آزمون های تافل، آیلتس، ناتی، OET و غیره از جمله آزمون های زبان مورد تایید استرالیا هستند. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد آزمون های زبان تضمینی ویژه مهاجرت به استرالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، مدارک آزمون های تافل، آیلتس، ناتی، OET و غیره از جمله آزمون های زبان مورد تایید استرالیا هستند. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد آزمون های زبان تضمینی ویژه مهاجرت به استرالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، خیر متاسفانه آزمون PTE در ایران برگزار نمی شود و متقاضی برای شرکت در این آزمون باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه، ارمنستان و غیره سفر کند. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد نحوه شرکت در آزمون PTE با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت لیست کامل مراکز برگزاری آزمون آیلتس تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×