فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا 

گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند!

اخذ ویزای ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند ابتدا باید برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اقدام کنند. در واقع ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. افراد می توانند با اهداف مختلفی چون تحصیل، کار، سرمایه گذاری، گردشگری، استفاده از خدمات پزشکی و غیره با اخذ ویزای مورد نظر به ایتالیا سفر کنند و اجازه ورود و اقامت در خاک این کشور را دریافت کنند.

اهمیت ویزای ایتالیا برای ایرانیان

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزانی از تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند. پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به دانش کافی درباره شرایط زندگی در ایتالیا و اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

* ویزای تحصیلی ایتالیا

* ویزای سرمایه گذاری ایتالیا (گلدن ویزای ایتالیا)

* ویزای کاری ایتالیا

* ویزای توریستی ایتالیا

* ویزای همراه ایتالیا

* ویزای ترانزیت ایتالیا

* ویزای خود حمایتی ایتالیا

* ویزای بازنشستگی ایتالیا

* ویزای پزشکی ایتالیا

* ویزای ازدواج ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای ایتالیا برای مهاجرت به این کشور گرفتن وقت سفارت ایتالیا است. گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا مانند ویزای تجاری ایتالیا دریافت کن.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا از سایت کنسولگری

یکی از روش های گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا مراجعه به سایت نوبت دهی سفارت ایتالیا است. پرتال وقت سفارت هر هفته یک مرتبه باز می‌ شود و متقاضیان می توانند وقت خود را رزرو کنند. اما به دلیل حجم بالای تقاضا ظرف چند دقیقه پس از باز شدن، تمام وقت ها پر می شود و متقاضی باید تا هفته ی دیگر منتظر بماند.

یکی از مشکلات دریافت وقت سفارت ایتالیا این است که کنسولگری و کارگزاری هیچ زمان مشخصی برای باز شدن نوبت سفارت اعلام نمی‌ کنند و ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا مشخص نمی باشد، تا از این طریق بتوانند ترافیک سایت خود را کنترل کنند؛ بنابراین متقاضی باید بتواند برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا پیش از پر شدن وقت سفارت با سرعت نوبت خود را رزرو کند.

درباره شرایط و مراحل دریافت ویزای همراه ایتالیا با تیم تخصصی هومان ویزا در ارتباط باشید. 

گرفتن وقت سفارت ایتالیا از سایت کارگزاری  CKGS

سفارت ایتالیا برای افزایش سرعت در پروسه خدمات ویزای ایتالیا اقدام به برون سپاری خدمات ویزا به شرکت CKGS نموده است. بناربراین متقاضیان برای درخواست ویزای ایتالیا باید به کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) مراجعه کنند.

دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

* وقت سفارت ایتالیا فوری

* وقت سفارت ایتالیا عادی و ویژه

* وقت سفارت ایتالیا آنلاین

اگر دنبال بهترین روش برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه هستی، توصیه می کنیم خودتان برای این کار اقدام نکنید و این کار را به افراد متخصص و با تجربه واگذار کنید، کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا از تخصص و تجربه کافی در این زمینه برخوردارند، پس گرفتن وقت سفارت رو به افراد متخصص بسپار، تا در اولین قدم برای اخذ ویزا موفق بشی.

وقت سفارت ایتالیا فوری

متقاضی می تواند با وقت فوری سفارت در کمتر از یک ماه به سفارت ایتالیا مراجعه کند. وقت فوری سفارت ایتالیا بیشتر توسط صاحبین مشاغل، تجار و یا افرادی که متصدی یک شغل در ایتالیا هستند دریافت می ‌شود. مثلا در مواقعی که تاریخ دعوت نامه متقاضی با تاریخ وقت سفارت همخوانی ندارد و به همین دلیل ممکن است تاریخ دعوت نامه تا موعد وقت سفارت باطل شود، در این صورت متقاضی باید وقت فوری سفارت را دریافت کند.

یکی از دغدغه های متقاضیان اخذ ویزا ریجکتی ویزا می باشد توصیه ما جهت جلوگیری از ریجکتی ویزای ایتالیا مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا است!

وقت سفارت ایتالیا عادی و ویژه

با وقت عادی سفارت، متقاضی می تواند ظرف یک ماه به سفارت ایتالیا مراجعه کند. وقت عادی سفارت برای زمانی قابل‌ استفاده است که متقاضی برای سفر خود به این کشور برنامه خاصی ندارد. مثلا متقاضی به منظور گردشگری یا دیدار دوستان و اقوام قصد سفر به این کشور را دارد.

وقت عادی و ویژه (Premium) سفارت از نظر بررسی مدارک و تاریخ رزرو شده، تفاوتی با هم ندارند و فقط در نوبت ویژه از متقاضیان پذیرایی شده و در صف انتظار نمی مانند.

وقت سفارت ایتالیا آنلاین

یکی از نکات دریافت وقت سفارت ایتالیا این است که وقت سفارت تنها به صورت آنلاین داده می شود و متقاضی نمی تواند برای دریافت وقت سفارت ایتالیا به صورت حضوری اقدام کند. متقاضی می تواند بدون مراجعه به سفارت و به صورت آنلاین وقت سفارت را دریافت کند و سپس در تاریخ مشخص به سفارت ایتالیا مراجعه نماید.

همان طور که تاکنون متوجه شدید، گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا به زمان و تخصص نیاز دارد و توصیه می شود برای جلوگیری از هدر رفتن وقت خود برای دریافت وقت سفارت از مشاوران با تجربه در این زمینه کمک بگیرید، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

وقت خانوادگی سفارت ایتالیا

کارگزاری سفارت ایتالیا در پرتال نوبت دهی، بخشی را برای خانواده ‌ها در نظر گرفته است. وقت خانوادگی حداکثر برای 4 نفر از اعضای یک خانواده می ‌تواند رزرو شود. دریافت وقت سفارت خانوادگی ایتالیا به دو صورت زن و شوهر و زن و شوهر و فرزندان می باشد. اگر متقاضیان نسبتی غیر از این با یکدیگر داشته باشند باید وقت جداگانه ای بگیرند مثلا خواهر و برادر شامل وقت سفارت خانوادگی نمی ‌شوند و باید وقت انفرادی برای خود دریافت کنند.

در وقت سفارت ایتالیا باید چه مدارکی ارائه شود؟

پس از آنکه متقاضی موفق به اخذ وقت سفارت ایتالیا شود، تاریخ حضور او در سفارت ایتالیا تعیین می شود و متقاضی باید در تاریخ مقرر و با مدارک لازم به سفارت مراجعه کند.

مدارک لازم برای ارائه به سفارت ایتالیا عبارتند از:

1- فرم درخواست ویزای ایتالیا

2- پرینت نوبت سفارت ایتالیا

3- پاسپورت معتبر (پاسپورت متقاضی باید ۶ ماه اعتبار و حداقل دو صفحه خالی داشته باشد.)

4- دو قطعه عکس 4×3 با پس زمینه سفید، بدون روتوش، عکس باید کمتر از 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.

5- رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل

6- ترجمه اصل و ترجمه کلیه مدارک شخصی (ترجمه مدارک باید با مهر دارالترجمه رسمی باشد.)

7- بیمه مسافرتی

اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت کاملترین مشاوره در زمینه مهاجرت کاری به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

نحوه دریافت وقت سفارت ایتالیا

نحوه دریافت نوبت سفارت ایتالیا به ترتیب زیر می باشد:

1- ثبت نام با ورود به سایت کارگزاری (CKGS) و ایجاد یک حساب کاربری

2- در صفحه اصلی سایت گزینه تعیین وقت ملاقات را کلیک کنید. در گزینه اول، باید مشخص کنید که نوبت خانوادگی یا انفرادی می ‌خواهید.

باید برای وقت سفارت ایتالیا اطلاعات زیر را وارد کنید:

* هدف از سفر به ایتالیا

* نام و نام خانوادگی متقاضی

* جنسیت

* تاریخ و محل تولد

* کشور محل تولد، کشور محل اقامت، ملیت اصلی

* وضعیت تأهل

* شماره ی پاسپورت

* تاریخ صدور و انقضای پاسپورت

* صادرکننده پاسپورت

* استان، شهر، آدرس و کدپستی محل سکونت

* آدرس ایمیل

* شماره همراه متقاضی

* تعداد دفعاتی که قصد دارید وارد ایتالیا شوید

* کل مدت زمانی که در ایتالیا اقامت دارید

* تاریخ سفر به ایتالیا

یکی از مسیرهای مهاجرتی به ایتالیا اخذ ویزای همراه تحصیلی است که دانشجویان ابتدا باید در دانشگاه یا موسسه آموزشی ایتالیا پذیرش شوند. جهت کسب اطلاعات دقیق و به روز درباره اخبار مهاجرت به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

هزینه وقت سفارت ایتالیا چقدر است؟

در صورتی که متقاضی بتواند خودش وقت سفارت ایتالیا را دریافت کند، کارگزاری مبلغ 110 یورو برای وقت عادی و 151 یورو برای وقت ویژه در روز ملاقات دریافت می کند. همچنین متقاضی مبلغ 500 هزار تومان برای جلوگیری از رزرو نوبت ‌ها توسط ربات ‌ها، باید به صورت آنلاین پرداخت کند، البته این مبلغ در زمان حضور در کارگزاری به حساب متقاضی مسترد می شود.

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ضمانت بازگشت ویزای ایتالیا

به مقدار پولی که آژانس مسافرتی از مسافر به عنوان ضمانت بازگشت از کشور مقصد پیش از پایان اعتبار ویزا دریافت می کند، ضمانت بازگشت ویزا یا مسافر گفته می ‌شود. ضمانت بازگشت ویزا معمولا برای سفر به کشورهای حوزه شینگن مانند کشور ایتالیا از مسافر گرفته می ‌شود. برای مبلغ ضمانت بازگشت قوانین خاصی وجود ندارد و معمولاً بنابر شرایط کشور مقصد و مبلغ جریمه ‌ای که آن کشورها برای اقامت غیرمجاز مسافر در نظر گرفته ‌اند تعیین می‌ شود.

ساعت کاری و آدرس سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و چگونه می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت ایتالیا اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

* هدف از سفر به ایتالیا

* نام و نام خانوادگی متقاضی

* جنسیت

* تاریخ و محل تولد

* کشور محل تولد، کشور محل اقامت، ملیت اصلی

* وضعیت تأهل

* شماره ی پاسپورت

* تاریخ صدور و انقضای پاسپورت

* صادرکننده پاسپورت

* استان، شهر، آدرس و کدپستی محل سکونت

* آدرس ایمیل

* شماره همراه متقاضی

* تعداد دفعاتی که قصد دارید وارد ایتالیا شوید

* کل مدت زمانی که در ایتالیا اقامت دارید

* تاریخ سفر به ایتالیا

1- فرم درخواست ویزای ایتالیا

2- پرینت نوبت سفارت ایتالیا

3- پاسپورت معتبر (پاسپورت متقاضی باید ۶ ماه اعتبار و حداقل دو صفحه خالی داشته باشد.)

4- دو قطعه عکس 4×3 با پس زمینه سفید، بدون روتوش، عکس باید کمتر از 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.

5- رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل

6- ترجمه اصل و ترجمه کلیه مدارک شخصی (ترجمه مدارک باید با مهر دارالترجمه رسمی باشد.)

7- بیمه مسافرتی

کارگزاری سفارت ایتالیا در پرتال نوبت دهی، بخشی را برای خانواده ‌ها در نظر گرفته است. وقت خانوادگی حداکثر برای 4 نفر از اعضای یک خانواده می ‌تواند رزرو شود. دریافت وقت سفارت خانوادگی ایتالیا به دو صورت زن و شوهر و زن و شوهر و فرزندان می باشد. اگر متقاضیان نسبتی غیر از این با یکدیگر داشته باشند باید وقت جداگانه ای بگیرند مثلا خواهر و برادر شامل وقت سفارت خانوادگی نمی ‌شوند و باید وقت انفرادی برای خود دریافت کنند.

در صورتی که متقاضی بتواند خودش وقت سفارت ایتالیا را دریافت کند، کارگزاری مبلغ 110 یورو برای وقت عادی و 151 یورو برای وقت ویژه در روز ملاقات دریافت می کند. همچنین متقاضی مبلغ 500 هزار تومان برای جلوگیری از رزرو نوبت ‌ها توسط ربات ‌ها، باید به صورت آنلاین پرداخت کند، البته این مبلغ در زمان حضور در کارگزاری به حساب متقاضی مسترد می شود.

1- ثبت نام با ورود به سایت کارگزاری (CKGS) و ایجاد یک حساب کاربری

2- در صفحه اصلی سایت گزینه تعیین وقت ملاقات را کلیک کنید. در گزینه اول، باید مشخص کنید که نوبت خانوادگی یا انفرادی می ‌خواهید.

5/5 - (12 امتیاز)

16 پاسخ

    1. سلام پرتال وقت سفارت ایتالیا هر هفته یک مرتبه باز می‌ شود و متقاضیان می توانند وقت خود را رزرو کنند. اما به دلیل حجم بالای تقاضا ظرف چند دقیقه پس از باز شدن، تمام وقت ها پر می شود و متقاضی باید تا هفته های دیگر منتظر بماند.

    1. سلام دوست عزیز به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از این کانالها استفاده کنید جهت کسب اطلاعات و مشاوره می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید

    1. سلام دریافت وقت سفارت ایتالیا برای ویزای دانشجویی ممکن است بین یک تا دو ماه زمان ببرد، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

    1. سلام متاسفانه یکی از مشکلات دریافت وقت سفارت ایتالیا این است که کنسولگری و کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هیچ زمان مشخصی برای باز شدن نوبت سفارت اعلام نمی‌ کنند تا از این طریق بتوانند ترافیک سایت خود را کنترل کنند؛ بنابراین متقاضی باید بتواند پیش از پر شدن وقت سفارت با سرعت نوبت خود را رزرو کند.

    1. سلام برای تعیین وقت سفارت ایتالیا در مرکز خدمات ویزای ایتالیا (VFS Global) در ایران، می توانید به وبسایت VFS Global مراجعه نمایید. و با انتخاب تاریخ و زمان مورد نظر خود، وقت ملاقات خود را با مراجعه حضوری در مرکز VFS Global تعیین کنید.یا با شماره تلفن های VFS Global تماس بگیرید و از اپراتور در مورد زمان های موجود بپرسید.

  1. سلام
    آیا می توانم برای آموزش گرفتن وقت سفارت ایتالیا به شرکت شما مراجعه کنم؟

    1. سلام ربات تعیین وقت سفارت ایتالیا نرم افزاری کاربردی است که به صورت خودکار و بدون نیاز به ارتباط با اپراتور، به شما کمک می کند تا وقت ملاقات خود در سفارت ایتالیا را تعیین و ثبت کنید. این ربات با توجه به تقویم و وضعیت سفارت، به شما زمان های خالی و موجود در سفارت را نمایش دهد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به ارتباط تلفنی یا حضور در سفارت، وقت ملاقات خود را تعیین کنید.

    1. سلام آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا (Cox and Kings) در تهران واقع در ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×