فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

دلایل ریجکتی ویزای ایتالیا

از مهمترین دلایل ریجکتی ویزای ایتالیا می توان به این موارد اشاره کرد: عدم ارائه مدارک کافی /  عدم اثبات تمکن مالی / عدم وجود دلایل مشروع برای سفر / سابقه کیفـری / نداشتن هدف مشخص از سفر / نداشتن اقامتگاه مناسب / عدم رعایت شرایط ویزا / ارائه اطلاعات نادرست

درباره کشـور ایتالیا

جمهوری ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی و پایتخت آن، شهر رم است و یکی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. ایتالیا با کشورهای تریش، سوئیس، فرانسه، اسلوانی، همسایه است.

 جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

درباره ویزای ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزانی از تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند. پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط و مشـاوره باشید.

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شینگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B  ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با دعوتنامه ایتالیا یا بدون دعوتنامه ، به صورت جاب آفر و شغلی …) را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی، ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای تجاری ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای دیدار با خانواده ، ویزای ازدواج ایتالیا ، گلدن ویزای ایتالیا

شرایط دریافت ویزاي ایتالیا

ویزای توریستی شناور:

برای دریافت این ویزا داشتن اطلاعات کافی در مورد سفر خود مهم است که قبل از درخواست ویزا، باید سفر خود را به دقت برنامه ریزی کنید. برای دریافت ویزای توریستی شناور باید مدارکی مانند پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، فرم درخواست ویزا، عکس رنگی با زمینه سفید، بلیط رفت و برگشت و بیمه مسافرتی با پوشش کافی برای سفر داشته باشید. خوب است تا دلایل قانونی و قابل قبولی برای بازگشت به کشور خود داشته باشید، مانند کار، تعهدات خانوادگی، دارایی و غیره.

ویزای کار:

برای دریافت ویزای کار ایتالیا باید از یک شرکت یا سازمان مورد نظر خود در ایتالیا دعوتنامه دریافت کنید. لازم است که توانایی مالی و تحصیلات و مهارت های لازم برای کار در ایتالیا را دارا باشید. شما به مدارکی مانند پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 6 ماه، فرم درخواست ویزا، عکس رنگی با زمینه سفید، دعوتنامه از شرکت یا سازمان مورد نظر، مدارک تحصیلی و حرفه ای نیاز دارید.

یکی از مسیرهای مهاجرتی به ایتالیا ثبت شرکت است ، درباره شرایط و مراحل اخذ اقامت با ثبت شرکت در ایتالیا می توانید با متخصصان هومان ویزا در ارتباط باشید.

ویزای تحصیلی:

دریافت ویزای تحصیلی نیازمند پذیرش توسط یکی از موسسات آموزشی معتبر ایتالیا است. بهتر است تا توانایی مالی برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در ایتالیا را داشته باشید. وجود مدارکی مانند پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، فرم درخواست ویزا، پذیرش از موسسه آموزشی، گواهی تحصیلی ملزم است.

با دانش کافی درباره شرایط زندگی مردم در ایتالیا می توانید بهترین مسیر مهاجرت به ایتالیا را انتخاب و درباره بورسیه استانی ایتالیا اطلاعات کافی و جامعی برای اپلای تحصیلی تهیه کنید!

ویزای خانوادگی:

شما باید توانایی مالی برای تامین هزینه های زندگی در ایتالیا را داشته باشید. برای این منظور باید مدارکی مانند پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، فرم درخواست ویزا، نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی یا دعوت نامه یکی از اعضای خانواده در ایتالیا را داشته باشید.

درباره شرایط و مراحل اخذ ویزای ازدواج ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید! و درباره ویزای همراه ایتالیا از به روزترین اطلاعات مهاجرتی بهره مند شوید.

علت رد شدن و ریجکتی ویزاي ایتالیا

۲-  عدم ارائه مدارک کافی: یکی از شایع ترین دلایل رد درخواست ویزا عدم ارائه مدارک کامل و کافی است. برای هر نوع ویزا باید مدارک و مدارک مورد نیاز برای رفتن به سفارت یا کنسولگری ارائه شود. اگر هر یک از این مدارک ناقص یا غیر قابل قبول باشد، درخواست شما رد خواهد شد.

۲- عدم اثبات تمکن مالی: برای اخذ ویزا باید توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه های سفر و زندگی در ایتالیا را اثبات کنید. اگر نتوانید این توانایی مالی را اثبات کنید، ممکن است درخواست شما رد شود.

3- ارائه اطلاعات نادرست: هنگام ارائه اطلاعات خود در فرم درخواست ویزا باید دقت کنید و اطلاعات صحیح و دقیق را وارد کنید. اگر اطلاعاتی که در فرم درخواست ویزا وارد کرده اید نادرست باشد، درخواست شما رد می شود.

4- عدم وجود دلایل مشروع برای سفر: برای اخذ ویزا باید دلایل موجه و قابل قبولی برای سفر داشته باشید و این دلایل را به متقاضی ویزا ثابت کنید. به عنوان مثال، شما باید دلایل معتبری برای بازگشت به کشور خود داشته باشید، مانند کار، تعهدات خانوادگی، دارایی و دارایی و غیره. اگر دلیل قانونی و قابل قبولی برای سفر خود ارائه نکنید، ممکن است درخواست شما رد شود.

5- سابقه کیفـری: در صورت داشتن سابقه کیفری، درخواست ویزای شما رد می شود. در برخی موارد، سفر به کشورهای خارجی ممکن است برای افراد دارای سابقه کیفری محدود یا غیرممکن باشد. بنابراین اگر سابقه قضایی دارید باید به این موضوع توجه کنید و شرایط ویزا را بررسی کنید.

6- نداشتن هدف مشخص از سفر: برای اخذ ویزا باید هدف خاصی از سفر داشته باشید و این هدف را به طور واضح و قاطع به متقاضی ویزا ثابت کنید. اگر هدف از بازدید شما مشخص نیست یا به وضوح بیان نشده است، ممکن است درخواست شما رد شود.

7- عدم رعایت شرایط ویزا: برای هر نوع ویزا شرایط خاصی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. به عنوان مثال، ویزای دانشجویی نیاز به پذیرش در یک موسسه آموزشی دارد.

8- نداشتن اقامتگاه مناسب: برای گرفتن ویزا باید اقامت کشور خود را داشته باشید. اگر اقامت ندارید، ممکن است درخواست ویزای شما ریجکت شود. به عنوان مثال، چنانچه در کشوری که در آن زندگی می کنید وضعیت قانونی نداشته باشید، درخواست شما برای ویزای توریستی شناور یا ویزای کار رد می شود. مهمترین نکاتی که درباره شرایط دریافت اقامت ایتالیا باید بدانید در مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا.

اعتراض به ریجکتی ویزاي ایتالیا

اعتراض به ریجکتی ویزای ایتالیا توسط افراد و گروه هایی که به دلایل مختلف به ایتالیا سفر می کنند و ویزای آنها رد شده است، می تواند به صورت قانونی مطرح شود. اما باید گفت که هر کشوری حق دارد محدودیت هایی برای ورود اتباع خارجی به کشور خود در نظر بگیرد و این محدودیت ها بر اساس قوانین و مقررات مربوط به ورود و اقامت در آن کشور تعیین می شود.

اگر شخصی با ریجکتی ویزای ایتالیا مخالفت کند، اولین قدم برای حل این مشکل این است که با سفارت ایتالیا در کشور محل اقامت تماس بگیرد. این افراد می توانند در خصوص دلایل ریجکت شدن روادید خود از مراجع ذیربط توضیحات بیشتری درخواست کنند و در صورت عدم رفع اعتراض با توضیحات مراجع ذیربط به دادگاه اداری مراجعه و از حق خود برای اعتراض به ویزای ریجکت شده استفاده کنند.

اما بهتر است قبل از هر گونه اعتراض، مقررات و شرایط ویزای کشور مورد نظر را به دقت مطالعه کنید و مطمئن شوید که مدارک و اطلاعات لازم برای ویزا را به صورت صحیح و کامل ارائه کرده اید.

هم چنین می توانید درباره شرایط و مراحل اخذ اقامت خود حمایتی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

نحوه رفع ریجکتی ویزاي ایتالیا

اگر فکر می‌کنید که ریجکتی ویزای شما ناعادلانه یا نامناسب بوده است، می‌توانید از راه‌های قانونی برای به چالش کشیدن و رفع رد ویزا استفاده کنید. ابتدا باید با سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود تماس بگیرید و در مورد دلایل ریجکت شدن ویزا اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما می توانید با ارائه مدارک و توضیحات مربوطه دلایل ریجکت شدن ویزا را ارائه و درخواست خود را توضیح دهید

در صورتی که ویزای شما به دلیل اشتباه در پرکردن فرم ها یا ارائه مدارک ناقص رد شد، می توانید مدارک مورد نیاز را پر کرده و مجددا درخواست ویزا را ارسال کنید.

در صورتی که تمامی راه های قانونی رفع ریجکتی ویزا در سفارت یا کنسولگری ایتالیا ناموفق باشد، می توانید از راه های قانونی دیگر استفاده کنید. برای مثال می توانید به دادگاه اداری ویزای ایتالیا در کشور خود مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنید. بهتر است بدانید با داشتن برخی شرایط می توانید ویزای بازنشستگی ایتالیا دریافت نمایید توصیه ما به شما مشاوره با تیم تخصصی شرکت مهاجرتی هومان ویزا است!

نامه تجدیدنظر براي رفع ریجکتی ویزاي ایتالیا

  1. نامه را با اشاره به نام و شماره پرونده خود شروع کنید: نامه شما باید با اشاره به نام و شماره پرونده شما شروع شود. این به مقامات مربوطه کمک می کند تا پرونده شما را سریع شناسایی کنند و به درخواست شما با دقت بیشتری پاسخ دهند.
  2. دلایل ریجکت شدن ویزای خود را بیان کنید: در نامه خود باید دلایل رد ویزای خود را به وضوح بیان کنید. در این قسمت از نامه، بهتر است دلایل ریجکت شدن ویزا به تفصیل ذکر شود و در صورت امکان با ارائه مدارک و شواهدی از ناعادلانه و ناعادلانه بودن دلایل ریجکت شدن ویزا اطمینان حاصل شود.
  3. بیان دلایل و مدارک جدید: در صورتی که درخواست ویزا را با مدارک و اطلاعات ناقص یا نامناسب ارائه کرده اید، می توانید دلایل و مدارک جدید را در نامه تجدیدنظر خود ذکر کرده و این اطلاعات را به مراجع مربوطه ارسال کنید. بهتر است اطلاعات و مدارک جدیدی را در این قسمت از نامه درج کنید که به رفع ریجکتی ویزای شما کمک می کند.
  4. تأثیر ریجکتی ویزای خود را بر برنامه های خود توضیح دهید: در نامه خود باید به مقامات مربوطه بگویید که ریجکتی ویزای شما چه تأثیری بر برنامه های شما داشته است و چه اتفاقی برای شما افتاده است. به عنوان مثال، اگر قصد دارید برای شرکت در یک رویداد مهم به ایتالیا سفر کنید و امتناع ویزای شما امکان شرکت در آن رویداد را برای شما غیرممکن کرده است، باید به این نکته توجه کنید.از آنجا که

    سفر به ایتالیا بدون ویزا امکانپذیر نمی باشد توصیه ما به متقاضیان دریافت مشاوره رایگان با تیم تخصصی شرکت مهاجرتی هومان ویزا است.

اصول و نحوه نگارش نامه تجدیدنظر رفع ریجکتی ویزاي ایتالیا

نوشتن نامه تجدید نظر برای رفع ریجکتی ویزای ایتالیا مستلزم رعایت اصول و نکات زیر است:

  1. مخاطب را شناسایی کنید: در نامه خود باید مخاطب خود را به دقت تعریف کنید. مخاطب شما معمولاً سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشورتان است.
  2. عنوان نامه: عنوان نامه خود را برای رسیدگی دقیق به موضوع ریجکتی ویزا تعریف کنید تا مخاطبان متوجه منظور شما شوند.
  3. بیانیه تاثیر رد ویزا بر برنامه های شما: بسیاری از افراد هستند که در نامه خود، تاثیر ریجکتی ویزای شان بر روی برنامه و سفری که دارند را، با عصبانیت بیان می کنند که این روش اصلا درست نیست. خوب است تا در عین نگارش قاطع، ادب و منطق را رعایت نمود.
  4. از زبان رسمی استفاده کنید: برای نوشتن نامه تجدید نظر برای رفع ریجکتی ویزای ایتالیا، بهتر است از زبان رسمی و قابل فهم استفاده کنید و به مقامات مربوطه در بیانیه خود احترام بگذارید
  5. استفاده از فرمت مناسب: برای نوشتن شکایت نامه، بهتر است از فرمت مناسب استفاده کنید و نامه خود را به صورت رسمی و قابل فهم طراحی کنید. همچنین بهتر است از فونت های رسمی و خوانا استفاده کنید و متن نامه را در قالب پاراگراف های مفهومی و قابل فهم ساختار دهید.
  6. امضای نامه: در خاتمه نامه باید نام و نام خانوادگی خود را ذکر کرده و امضا کنید. همچنین شماره تماس و آدرس پستی را در انتهای نامه ذکر کنید.

مهمترین موارد مندرج در نامه رفع ریجکتی ایتالیا

شروع و آغاز نامه: نامه شما باید با یک سلام آغاز شود. در این قسمت می توانید از عباراتی مانند «با احترام»، «با احترام» یا «با احترام» استفاده کنید.

بیانیه تمایل به همکاری: در نامه خود باید تمایل خود را برای همکاری با مقامات مربوطه در رفع ریجکتی ویزا اعلام کنید. می توانید ذکر کنید که آماده تصحیح و تکمیل هرگونه مدارک و فرم های لازم می باشید و در صورت نیاز آمادگی مراجعه به سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود را دارید.

نتیجه گیری: در پایان نامه را با ابراز قدردانی و ابراز امیدواری برای حل مشکل خود خاتمه دهید. می توانید از عباراتی مانند «از اینکه درخواست ویزای من را بررسی کردید متشکرم» یا «امیدوارم مشکلات ویزای من حل شود» استفاده کنید.

پیوست ها: اگر مدارک و اطلاعاتی دارید که به رفع ریجکتی ویزای شما کمک می کند، آنها را به نامه خود پیوست کنید. قبل از ارسال نامه، بهتر است پیوست های خود را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ مدرکی فراموش نشده است.

رعایت نکات عدم ریجکتی ویزاي ایتالیا

پرداخت هزینه های مربوطه: هزینه درخواست ویزا باید به موقع و به درستی پرداخت شود. در صورت عدم پرداخت هزینه، درخواست ویزا ممکن است رد شود.

رعایت شرایط ویزا: باید شرایط و مقررات مربوط به ویزای مورد نظر را به دقت بررسی کنید و درخواست خود را بر اساس آنها تنظیم کنید. مثلا برای ویزای تحصیلی باید مدرک تحصیلی و قبولی از دانشگاه مورد نظر را ارائه دهید.

ارائه اصل مهر و امضا: برای ارائه مدارکی که لازمه اصل بودن آنهاست باید دارای اصل مهر و امضا باشند. بنابراین باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید و اصل مدارک خود را به سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود ارائه دهید.

ارسال پاسخ نامه از میزبان: برای ویزای تحصیلی و کاری باید از میزبان درخواست نامه پاسخنامه دریافت کرده و به همراه سایر مدارک به سفارت یا کنسولگری ایتالیا ارسال کنید.

زمان ارسال درخواست: باید اطمینان حاصل کنید که درخواست ویزای خود را به موقع ارسال کرده اید. اگر درخواست خود را دیر ارسال کنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید.

شرایط و ضوابط جدید را بشناسید: باید به دقت با شرایط و ضوابط جدید ویزا آشنا شوید و درخواست خود را بر اساس آنها تنظیم کنید. قوانین و شرایط ویزا ممکن است هر از چندگاهی در کشورها تغییر کند، بنابراین باید در زمان درخواست ویزا، به‌روزرسانی‌های شرایط و ضوابط جدید را بررسی کنید.

ارائه مدارک بر اساس درخواست: برای ارسال مدارک و اطلاعات باید درخواست ویزای خود را به دقت بررسی کنید و مدارک و اطلاعات مورد نیاز را بر اساس آن ارائه دهید. برای مثال، درخواست ویزای تحصیلی ممکن است دارای مدارک تحصیلی متفاوتی نسبت به درخواست ویزای کار باشد. می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره شرایط و مراحل اخذ ویزای همراه تحصیلی ایتالیا در ارتباط باشید.

ارائه ترجمه مدارک: اگر مدارک شما به زبانی غیر از ایتالیایی یا انگلیسی است، باید آنها را ترجمه کرده و به همراه اصل مدارک به سفارت یا کنسولگری ایتالیا ارائه دهید. ترجمه مدارک باید توسط مترجم حرفه ای و قابل اعتماد انجام شود و باید دقیق و با کیفیت باشد.

مدت زمان رفع ریجکتی ویزاي ایتالیا

مدت زمان ریجکت شدن ویزای ایتالیا به دلایل ریجکت شدن ویزا و نوع درخواست ویزا بستگی دارد. به عنوان مثال اگر ریجکتی ویزای شما مربوط به مشکلات مالی باشد و بتوانید مشکلات مالی خود را حل کنید و مدارک لازم را ارائه دهید، ریجکتی ویزا در کمتر از یک هفته برطرف می شود.

با این حال، رفع ریجکتی ویزا ممکن است بیش از چند هفته طول بکشد. اگر ریجکت ویزا شما به دلیل عدم ارسال مدارک مورد نیاز یا اطلاعات نادرست باشد، باید مدارک و اطلاعات صحیح و کامل را جمع آوری کرده و مجددا درخواست خود را ارسال کنید. در این مورد، ممکن است چندین هفته یا حتی ماه ها طول بکشد تا ریجکتی ویزای شما رفع شود.

در هر صورت برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد مدت زمان ریجکتی ویزای ایتالیا، بهتر است با سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید. همچنین برای جلوگیری از ریجکت شدن ویزا، بهتر است از منابع و منابع رسمی و معتبر برای جمع آوری مدارک و اطلاعات استفاده کنید و شرایط و ضوابط ویزای ایتالیا را به دقت بررسی کنید.

یکی از مسیرهای مهاجرت اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک است که درباره به روزترین اطلاعات املاک کشور ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای ایتالیا برای مهاجرت به این کشور گرفتن  وقت سفارت ایتالیا است که باتوجه به حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا کاری دشوار است و درگاه رزرو وقت کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند، جهت اطلاع از ساعت باز شدن وقت سفارت ایتالیا با تیم تخصصی شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید تا درباره مصاحبه سفارت ایتالیا آمادگی لازم را کسب نمایید.

ضمانت بازگشت ویزای ایتالیا

به مقدار پولی که آژانس مسافرتی از مسافر به عنوان ضمانت بازگشت از کشور مقصد پیش از پایان اعتبار ویزا دریافت می کند، ضمانت بازگشت ویزا یا مسافر گفته می ‌شود. ضمانت بازگشت ویزا معمولا برای سفر به کشورهای حوزه شینگن مانند کشور ایتالیا از مسافر گرفته می ‌شود. برای مبلغ ضمانت بازگشت قوانین خاصی وجود ندارد و معمولاً بنابر شرایط کشور مقصد و مبلغ جریمه ‌ای که آن کشورها برای اقامت غیرمجاز مسافر در نظر گرفته ‌اند تعیین می‌ شود.

بلوکارت ایتالیا

بلو کارت یک مجوز کار در اتحادیه اروپا است که توسط ۲۵ کشور از ۲۸ کشور عضو، به اتباع غیر واجد شرایط، خارج از اتحادیه اروپا ارائه می ‌شود. دارندگان بلو کارت باید پیشنهاد شغلی از طرف شرکتی در ایتالیا (جاب آفـر) داشته باشند و با توجه به زمان قرارداد کاری، بلو کارت از ۶ ماه تا ۴ سال اعتبار دارد که قابل تمدید خواهد بود. همچنین خانواده متقاضی یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال می توانند با اخذ ویزای همـراه به صورت قانونی در این کشور اقامت داشته باشند. جهت دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره ویزای کاری با کارشناسان هومان ویزا در ارتباط باشید.

ساعت کاری و آدرس سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در اروپا و خارج از کشور، امارات… می باشد.

از مهمترین دلایل ریجکتی ویزای ایتالیا می توان به این موارد اشاره کرد: عدم ارائه مدارک کافی /  عدم اثبات تمکن مالی / عدم وجود دلایل مشروع برای سفر / سابقه کیفـری / نداشتن هدف مشخص از سفر / نداشتن اقامتگاه مناسب / عدم رعایت شرایط ویزا / ارائه اطلاعات نادرست

اگر شخصی با ریجکتی ویزای ایتالیا مخالفت کند، اولین قدم برای حل این مشکل این است که با سفارت ایتالیا در کشور محل اقامت تماس بگیرد

درباره رفع ریجکتی ویزای ایتالیا ابتدا باید با سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود تماس بگیرید و در مورد دلایل ریجکت شدن ویزا اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما می توانید با ارائه مدارک و توضیحات مربوطه دلایل ریجکت شدن ویزا را ارائه و درخواست خود را توضیح دهید

رفع رد ویزا ممکن است بیش از چند هفته طول بکشد. اگر ریجکت ویزا شما به دلیل عدم ارسال مدارک مورد نیاز یا اطلاعات نادرست باشد، باید مدارک و اطلاعات صحیح و کامل را جمع آوری کرده و مجددا درخواست خود را ارسال کنید. در این مورد، ممکن است چندین هفته یا حتی ماه ها طول بکشد تا رد ویزای شما برطرف شود.

5/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×