فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد.

جاب آفر ایتالیا

جاب آفر (Job Offer) یک نوع دعوت نامه ی کاری یا همان پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خارجی در کشور مقصد است که برای تکمیل نیروی متخصص و ماهر به کشورهای دیگر اعلام می شود.

برای مهاجرت شغلی به روش جاب آفر ایتالیا متقاضی باید پیشنهادهای شغلی از سوی کارفرمایان این کشور را بررسی کند.

مهاجرت شغلی به ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

یکی از روش های مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت دائم مهاجرت شغلی است و متقاضیان می توانند با یافتن شغل مناسب در این کشور و دریافت پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای ایتالیایی برای اخذ ویزای کاری ایتالیا اقدام کنند.

یکی از نکات مهمی که در مهاجرت شغلی به ایتالیا باید به آن اشاره کرد این نکته مهم است که کشور ایتالیا گرچه یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است و از نظر اقتصادی در جهان در رتبه هشتم قرار دارد اما به دلیل نرخ بالای بیکاری، یافتن شغل در این کشور دشوار است، از این رو مهاجرت از طریق اشتغال روش مناسبی نخواهد بود و شانس متقاضی برای مهاجرت به ایتالیا از طریق یافتن شغل در این کشور را کاهش می دهد و بهتر است افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند از روش های دیگری مانند سرمایه گذاری یا خود حمایتی اقدام نمایند.

درباره ویزای ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزانی از تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند. پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B  ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی، ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای تجاری ایتالیا، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای دیدار با خانواده ، گلدن ویزای ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا با جاب آفر

جاب آفر (Job Offer) یک نوع دعوت نامه ی کاری یا همان پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خارجی در کشور مقصد است که برای تکمیل نیروی متخصص و ماهر به کشورهای دیگر اعلام می شود.

برای مهاجرت شغلی به روش جاب آفر ایتالیا متقاضی ضمن دانش کافی درباره شرایط زندگی در ایتالیا باید پیشنهادهای شغلی از سوی کارفرمایان این کشور را بررسی کند و سوابق کاری، مهارت و تخصص خود را با شغل مورد نظر مقایسه کرده و به این ترتیب شغل مورد نظر خود را در ایتالیا پیدا کند.

پس با توجه به آنچه گفته شد، شهروندان خارجی غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند با یافتن شغل و کار کردن در این کشور اقامت کنند، پیش از آنکه برای اخذ ویزای کاری ایتالیا اقدام کنند، ابتدا باید از سوی یک کارفرما در این کشور پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشند.

طبق قوانین حمایت از نیروی کار داخلی اگر کارفرمایی در کشور ایتالیا بخواهد یک عنوان شغلی را به نیروی کار خارجی و یا خارج از اتحادیه اروپا پیشنهاد دهد، ابتدا باید این شغل را در کشور خود در مدت زمان تعیین شده آگهی نماید، اگر در این مدت شهروند ایتالیایی خواهان این شغل نبود، کارفرما باید شغل مورد نظر را برای مدت تعیین شده در اتحادیه اروپا آگهی نماید و چنانچه شخصی متناسب با شغل مورد نظر در اتحادیه اروپا یافت نشد، در این صورت کارفرما می تواند شغل مورد نظر را برای نیروی کار خارجی در کشور دیگری ارسال نماید، که در این صورت با رعایت شرایطی که طبق قانون کار برای شهروندان خارجی باید رعایت شود، آن شخص می تواند شغل مورد نظر را دریافت کن و با داشتن دعوت نامه و پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای ایتالیایی برای دریافت ویزای کاری ایتالیا اقدام کند.

ارسال دعوت نامه کاری یا جاب آفر مشروط به تعیین حداقل میزان دستمزد برای یک نیروی کار خارجی طبق قانون کار است.

نکته: دولت ایتالیا برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا سهمیه های سالانه برای صدور ویزای کار تعیین می کند. جهت آگاهی از به روزترین اطلاعات مهاجرت و  اقامت ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

شرایط دریافت جاب آفر ایتالیا

برای اینکه متقاضی بتواند جاب آفر ایتالیا را دریافت کند باید واجد شرایط باشد از جمله شرایط دریافت جاب آفر ایتالیا عبارتند از:

1- دریافت جاب آفر ایتالیا باید از سوی یک کارفرمای ایتالیایی معتبر انجام شود که دارای مجوز استخدام نیروی کار خارج از اتحادیه اروپا می ‌باشد و کارفرما باید اثبات کند که برای موقعیت شغلی مورد نظر نتوانسته نیروی کار ایتالیایی استخدام کند.

2- قرارداد کاری جاب آفر ایتالیا یکی از مهمترین مدارک برای اخذ ویزای کار ایتالیا است.

3- داشتن سابقه کاری مرتبط با حوزه شغلی مورد نظر، امتیاز بسیار خوبی برای دریافت جاب آفر ایتالیا محسوب می‌ شود که باعث می‌ شود شانس دریافت جاب آفر افزایش یابد.

4- همچنین افرادی که دارای مهارت‌ های بین ‌المللی و زبانی هستند و تخصص ‌های گوناگونی در زمینه ‌های مختلف دارند، شانس بیشتری برای دریافت جاب آفر ایتالیا دارند.

5- همچنین سن متقاضی تاثیر بسزایی در اخذ جاب آفر ایتالیا دارد.

6- تسلط به زبان رسمی ایتالیا یکی دیگر از شرایط مهم برای اخذ ویزای جاب آفر ایتالیا است. با توجه به اینکه زبان رسمی این کشور ایتالیایی است افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید برای برقراری ارتباط با سایر افراد در محیط های کاری و تحصیلی به زبان ایتالیایی مسلط باشند، همچنین باید مدرک زبان معتبر نیز با نمره قابل قبول ارائه نمایند و داشتن مدرک آن از الزامات انواع مهاجرت با ایتالیا است.

نکته: متقاضی باید توجه داشته باشد که به صورت آنلاین با او مصاحبه می ‌شود و باید به زبان ایتالیایی با کارفرما صحبت کند از این رو باید بتواند به زبان ایتالیایی به خوبی صحبت کند.همچنین با دارا بودن برخی شرایط متقاضی می تواند برای اخذ ویزای همراه ایتالیا اقدام نماید.

اخذ اقامت دائم ایتالیا با دریافت جاب آفر

افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت می کنند یکی از مهمترین اهدافی که دارند اخذ اقامت دائم ایتالیا است. در مورد جاب آفر ایتالیا باید گفت امکان اخذ اقامت دائم ایتالیا از طریق جاب آفر نیز وجود دارد و متقاضی می تواند پس از چند سال که با دریافت جاب آفر در این کشور اقامت موقت دارد، در صورت واجد شرایط بودن برای دریافت اقامت دائم ایتالیا اقدام کند و از مزایای شهروندی اتحادیه اروپا استفاده نماید.

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای توریستی ایتالیا و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا دریافت کن.

مدارک اخذ جاب آفر ایتالیا

برای اخذ جاب آفر ایتالیا متقاضی باید مدارک زیر را ارائه دهد:

* کپی قرارداد کار امضا شده

* نسخه اصلی Nulla Osta و یک نسخه اضافی

* پاسپورت معتبر (دارای حداقل دو صفحه خالی که حداقل سه ماه پس از مدت ویزا اعتبار داشته باشد.)

* تصاویر پاسپورت

* تکمیل فرم درخواست اقامت طولانی مدت ایتالیا

* مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی

* ارائه مدارک تحصیلی

* رزومه شغلی و سابقه کاری

* دو عکس در ابعادی که از سوی سفارت درخواست می ‌شود

* کپی از اطلاعات محل اقامت متقاضی در ایتالیا

* پرداخت هزینه ‌های اخذ ویزا و ارائه رسیدها

یکی از روش های دریافت شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور است، جزییات این روش در مشاوره با کارشناسان هومان ویزا

همچنین مدارک دیگری نیز برای اخذ ویزای کاری ایتالیا مورد نیاز است که متقاضی باید برای اطلاع از مدارک کامل اخذ ویزای کاری به سفارت ایتالیا مراجعه کند.

اگر برای مهاجرت به ایتالیا سرمایه کافی برای سرمایه گذاری و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد شرایط اخذ بلو کارت تضمینی ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

نحوه یافتن شغل برای جاب آفر ایتالیا

همان طور که گفته شد افرادی که قصد دارند برای دریافت ویزای کاری ایتالیا از طریق دریافت پیشنهاد شغلی و جاب آفر (Job Offer) اقدام کنند باید ابتدا یک شغل متناسب با مهارت و سابقه کاری خود در این کشور پیدا کنند.

یکی از روش های یافتن شغل در ایتالیا مراجعه به سایت های کاریابی است که متقاضی می تواند با مراجعه به این سایت ها به صورت آنلاین با کارفرمایان ایتالیایی ارتباط گرفته و جاب آفر دریافت کند. برخی این وبسایت ها به زبان ایتالیایی و برخی به زبان انگلیسی هستند.

برخی از مهمترین سایت ها برای یافتن شغل در ایتالیا عبارتند از:

سایت Ti Consiglio

سایت Infojobs

سایت Jobrapido

سایت Jooble Italy

سایت Subito lavoro

سایت Kijiji

سایت Coldiretti

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

بهترین مشاغل برای دریافت جاب آفر ایتالیا

به طور کلی متقاضیان می توانند با توجه به مهارت، تخصص و سوابق کاری خود برای یافتن شغل مناسب و دریافت جاب آفر در ایتالیا اقدام کنند. اما بهتر است متقاضی برای یافتن شغل به نیازهای کشور ایتالیا برای تامین نیروی کار نیز توجه کند و در حوزه هایی به دنبال شغل باشد که مورد نیاز این کشور است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری در زمینه ‌های مختلف در ایتالیا، همچنین رونق گردشگری و غیره، بسیاری از مشاغلی که به نیروی کار نیاز دارند در این حوزه ها هستند، از این رو به برخی مشاغل مناسب در ایتالیا برای دریافت جاب آفر اشاره می کنیم:

* محصولات خودرویی و خودروسازی

* تکنولوژی و زیرمجموعه ‌های آن

* مهندسی نرم ‌افزار، برنامه ‌نویسی و مشاغل حوزه IT

* ریاضیات و زیرمجموعه های آن

* آموزش و پرورش

* مکانیک

* مهندسی و انواع آن

* مخابراتی و فناوری اطلاعات

البته همان طور که گفته می شود متقاضی می تواند در حوزه های دیگری نیز به دنبال شغل باشد، اما در صورتی که تخصص و مهارت او در زمینه نیازهای این کشور به نیروی کار باشد، شانس او برای یافتن شغل و دریافت جاب آفر ایتالیا بیشتر خواهد بود. یکی از موثرترین راه ها جهت انتخاب بهترین مسیر مهاجرتی و شرایط و مراحل اخذ اقامت پس از تحصیل در ایتالیا هم چنین جلوگیری از ریجکتی ویزای ایتالیا مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا است.

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای کاری

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای کاری ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای کاری و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

جهت اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا و اعتبار مدرک تافل هوم ادیشن برای سفارت ایتالیا جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور در ارتباط باشید.

ساعت کاری و آدرس سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان درباره شرایط دریافت انواع ویزای کویت، اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. 

محصولات خودرویی و خودروسازی، تکنولوژی و زیرمجموعه ‌های آن، مهندسی نرم ‌افزار، برنامه ‌نویسی و مشاغل حوزه IT، ریاضیات و زیرمجموعه های آن، آموزش و پرورش، مکانیک، مهندسی و انواع آن، مخابراتی و فناوری اطلاعات

مهمترین سایت های کاریابی عبارتند از: سایت Ti Consiglio، سایت Infojobs، سایت Jobrapido، سایت Jooble Italy، سایت Subito lavoro، سایت Kijiji، سایت Coldiretti

افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت می کنند یکی از مهمترین اهدافی که دارند اخذ اقامت دائم ایتالیا است. در مورد جاب آفر ایتالیا باید گفت امکان اخذ اقامت دائم ایتالیا از طریق جاب آفر نیز وجود دارد و متقاضی می تواند پس از چند سال که با دریافت جاب آفر در این کشور اقامت موقت دارد، در صورت واجد شرایط بودن برای دریافت اقامت دائم ایتالیا اقدام کند و از مزایای شهروندی اتحادیه اروپا استفاده نماید.

5/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×