فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و شینگن و اخذ ویزا فعالیت ندارد

ویزای شینگن ایتالیا

متقاضی براساس هدف مهاجرتی خود به ایتالیا باید برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا اقدام کند، مانند ویزای شینگن تحصیلی، ویزای شینگن کاری، ویزای شینگن توریستی، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای شینگن پزشکی و…

شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای اقامت تا ۹۰ روز (اقامت کوتاه مدت) در این کشور و کشور ایتالیا نیازمند اخذ ویزای شینگن ایتالیا هستند.

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن مخصوص منطقه ‌ای در حوزه ی اروپا است که شامل ۲۶ کشور می ‌باشد. افرادی که قصد ورود به هر یک از کشورهای حوزه ی شینگن را دارند، باید اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایند. دارندگان ویزای شینگن می ‌توانند به ۲۶ کشور عضو وارد شده و برای مدت معینی در هر یک از این کشورها اقامت نمایند.

ویزای شینگن دارای انواع مختلفی است که با توجه به اهداف متقاضی برای مهاجرت متفاوت خواهد بود، مانند: ویزای کاری شینگن، ویزای توریستی شینگن، ویزای تحصیلی شینگن، ویزای تجاری شینگن و…

اگر تصمیم داری برای سفر به ایتالیا برای اخذ ویزای شینگن تضمینی اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا شروع کنی، برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی داری بپرس.

کشورهای عضو شینگن

26 کشور اروپایی در منطقه ی شینگن قرار دارند، که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد.

همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا، دارای مجوز رسمی مهاجرت است و بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انواع روش های مهاجرت و اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه و…) به شما معرفی می کند.

اهمیت ویزای شینگن برای ایرانیان

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

اخذ ویزای شینگن ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است. تمام افرادی که قصد ورود به این کشور را دارند باید ابتدا برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اقدام کنند، که با توجه به هدف مهاجرتی و سفر خود به ایتالیا ویزای مورد نظر با مدت اقامت محدود صادر می شود.

شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای اقامت تا ۹۰ روز (اقامت کوتاه مدت) در این کشور نیازمند اخذ ویزای شینگن هستند.

متقاضی براساس هدف مهاجرتی خود به ایتالیا باید برای دریافت اقامت ایتالیا و اخذ ویزای شینگن اقدام کند، مانند ویزای شینگن تحصیلی، ویزای شینگن کاری، ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه ، ویزای شینگن پزشکی و…

برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن تا بهترین نتیجه رو ببینی.

مدت اعتبار ویزای شینگن ایتالیا چقدر است؟

با توجه به نوع ویزای شینگن ایتالیا که یک بار ورود (سینگل)، دو بار ورود (دبل) یا چند بار ورود (مولتیپل) است به درخواست متقاضی برای کمتر از 90 روز صادر می شود و برای اقامت بیش از 90 روز متقاضی باید اقدام به اخذ ویزای ایتالیا بنماید و نمی تواند با ویزای شینگن ایتالیا بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشد. در واقع ویزای شینگن ایتالیا یک ویزای کوتاه مدت است.

یکی از سوالاتی که در خصوص ویزای شینگن ایتالیا مطرح می شود این است که آیا ویزای شینگن ایتالیا قابل تمدید است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت فقط در صورتی ویزای شینگن ایتالیا تمدید می شود که دارنده ی آن به هر دلیلی امکان خروج از کشور را در تاریخ مقرر نداشته باشد. در این صورت متقاضی باید مدرک محکمی ارائه دهد که نشان دهد نمی تواند پیش از انقضای ویزای شینگن ایتالیا این کشور را ترک کند.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد اخذ انواع ویزای همراه ایتالیا و ویزای ایتالیا در این کشور و اخذ گلدن ویزای ایتالیا تضمینی داری بپرس.

چند بار می توان با ویزای شینگن ایتالیا به این کشور وارد شد؟

به طور معمول وقتی متقاضی برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا درخواست می دهد، برای او ویزای یکنواخت شینگن یا ویزای متحدالشکل (USV) صادر می شود. دارندگان ویزای یکنواخت شینگن ایتالیا فقط می توانند برای هر 6 ماه از تاریخ ورود به منطقه شینگن تنها و حداکثر 90 روز اقامت کنند.

با داشتن ویزای یکنواخت شینگن یک بار ورود ایتالیا، مسافران می توانند فقط یک بار در زمان تعیین شده وارد این کشور شوند و در صورت ترک کشور اعتبار ویزا فورا منقضی می شود و دارنده آن نمی تواند دوباره به ایتالیا بازگردد، حتی اگر تعداد روزهای درج شده در ویزا تمام نشده باشد.

در صورتی که متقاضی ویزای یکنواخت شینگن دو بار ورود ایتالیا داشته باشد، می تواند دو بار به این کشور سفر کند و پس از خروج دوم اعتبار ویزا منقضی می شود و دارنده آن نمی تواند برای بار سوم به ایتالیا بازگردد، حتی اگر روزهای درج شده در ویزا هنوز تمام نشده باشد.

با ویزای شینگن چند بار ورود ایتالیا مسافران می توانند به هر تعداد که بخواهند وارد این کشور شوند با این حال این ویزا فقط در دوره حداکثر 90 روزه و هر 6 ماه قابل دریافت است. محدوده زمانی 6 ماهه از اولین ورود مسافر به این کشور آغاز می شود.

ریجکت ویزای شینگن ایتالیا

ممکن است درخواست اخذ ویزای شینگن ایتالیا به دلایل مختلفی از سوی سفارت کشور ایتالیا ریجکت شود، یعنی درخواست متقاضی برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا از سوی سفارت ایتالیا پذیرفته نشده و رد شود.

برخی دلایل ریجکت ویزای شینگن ایتالیا عبارتند از:

* ارائه مدارک جعلی توسط متقاضی

* ارائه پاسپورت و یا مدارک شناسایی نامعتبر یا مخدوش

* ارائه اطلاعات دروغ و خلاف واقع از سوی متقاضی

* عدم اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های اقامت در این کشور

* نداشتن بیمه ‌نامه معتبر

* داشتن سوء سابقه

* نداشتن دلایل کافی برای سفر به ایتالیا

براساس توافق ‌نامه شینگن در صورت ریجکت ویزای شینگن، متقاضی می تواند دو روز پس از دریافت نامه ی ریجکتی با ارائه مدارک معتبر به ریجکت ویزا اعتراض نماید. اما بهترین راه جلوگیری از ریجکتی ویزای ایتالیا مشاوره با کارشناسان با تجربه شرکت مهاجرتی هومان ویزا است.

برای اینکه با ریجکت ویزای شینگن روبرو نشی، و درباره شرایط زندگی در ایتالیا اطلاعات کافی داشته باشی، بهتره قبل از هر اقدامی برای اخذ ویزا با مشاوران با تجربه در امور مهاجرتی مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا عبارتند از:

1- فرم درخواست ویزا

2- دو قطعه عکس پرسنلی

3- پاسپورت معتبر که در 10 سال گذشته صادر شده باشد و تا سه ماه پس از خروج از ایتالیا (منطقه شینگن) دارای اعتبار باشد.

4- پاسپورت های قدیمی که مهر ویزا داشته باشند.

5- بلیط رفت و برگشت که شامل تاریخ و شماره پرواز ورود و خروج باشد.

6- بیمه مسافرتی

7- اثبات محل اقامت متقاضی که شامل مدارکی است که اثبات می کند متقاضی در زمان سفر به ایتالیا در کجا اقامت خواهد کرد مانند تاییدیه رزرو هتل، قرارداد اجاره، دعوتنامه از سوی میزبان که متقاضی قرار است در منزل او در این کشور اقامت داشته باشد.

8- مدارک اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا که شامل مدارکی است که نشان می دهد متقاضی پول کافی برای پرداخت هزینه های اقامت در کشور ایتالیا در طول سفر خود به این کشور را دارد، مانند گردش حساب بانکی و…

9- رسید پرداخت هزینه اخذ ویزای شینگن ایتالیا

اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا ندارید، می توانید با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنید، برای دریافت کامل ترین مشاوره در زمینه مهاجرت کاری به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشاوره داشته باشید و از به روزترین اخبار مهاجرت به ایتالیا مانند شرایط پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و سایر قوانین این کشور آگاه باشید.

هزینه اخذ ویزای شینگن ایتالیا چقدر است؟

هنگام ارسال درخواست ویزای شینگن ایتالیا متقاضی باید هزینه ای را پرداخت نماید. کشورهای عضو شینگن از جمله ایتالیا در مورد هزینه اخذ ویزای شینگن برای تمام کسانی که متقاضی دریافت ویزای شینگن هستند به شرح زیر توافق کرده اند:

بزرگسالان: هزینه درخواست ویزای شینگن ایتالیا برای بزرگسالان 80 یورو یا 94.51 دلار آمریکا است.

کودکان بین 6 تا 12 سال: هزینه درخواست ویزای شینگن برای کودکان 40 یورو یا 47.25 دلار آمریکا است.

کودکان کمتر از 6 سال: هزینه درخواست ویزای شینگن ایتالیا رایگان است.

دارندگان گذرنامه دیپلماتیک که برای مقاصد رسمی سفر می کنند: هزینه درخواست ویزای شینگن رایگان است.

یکی از مسیرهای مهاجرتی به ایتالیا اخذ ویزای همراه تحصیلی است که دانشجویان ابتدا باید در دانشگاه یا موسسه آموزشی ایتالیا پذیرش شوند. جهت کسب اطلاعات دقیق و به روز درباره دریافت اقامت پس از تحصیل در ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

همچنین متقاضی تحصیل در ایتالیا می تواند با پذیرش در آزمون های زبان جهت اپلای تحصیلی دانشگاه های ایتالیا با اعتبار بالا در کشورهای حوزه شینگن با فرصت های استثنایی از آزمون هایی مانند آزمون آلفا تست ایتالیا برای مهاجرت برنامه ریزی نماید.

اعضای خانواده یک تبعه اتحادیه اروپا (EEA): هزینه درخواست ویزای شینگن رایگان است.

دانش آموزان به همراه معلمان در سفر مدرسه: هزینه درخواست ویزای شینگن رایگان است.

محققان و دانشمندان که به دلایل حرفه ای سفر می کنند: هزینه درخواست ویزای شینگن رایگان است.

نمایندگان سازمان های غیرانتفاعی با سن 25 سال یا کمتر: هزینه درخواست ویزای شینگن رایگان است.

اتباع ارمنستان، آذربایجان و روسیه: 41.35 دلار آمریکا

نکته: در صورت رد درخواست ویزای شینگن ایتالیا هزینه ای که متقاضی برای دریافت ویزا پرداخت کرده است، مسترد نخواهد شد و اگر دوباره برای اخذ ویزای شینگن درخواست بدهد دوباره باید هزینه درخواست ویزا را پرداخت نماید. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی درباره شرایط مهاجرت به ایتالیا اطلاعات کافی کسب کنید.

اگر تصمیم داری برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای تجاری ایتالیا

ویزای تجاری ایتالیا برای افرادی است که می خواهند برای تجارت به ایتالیا سفر کنند. این ویزا به صورت ویزای کوتاه مدت صادر می شود و حداکثر برای اقامت در ایتالیا 90 روز اعتبار دارد.

به طور کلی برای دریافت ویزای تجاری ایتالیا باید مدارکی ارائه کنید که هدف از سفر شما به عنوان یک تاجر یا کارآفرین را نشان دهد. پس از بررسی و تایید مدارک، ویزای تجاری ایتالیا برای شما صادر می شود.

اخذ شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه گذاری نیز امکانپذیر می باشد درباره شرایط و مراحل این روش با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای شینگن ایتالیا گرفتن وقت سفارت ایتالیا است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای شینگن و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

نشانی سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری

ایمیل سفارت ایتالیا در تهران

ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت به مناسب ترین نتیجه دست یابید و پاسخ تمام سوالات خود درباره ویزای ازدواج ایتالیا و … را کامل و دقیق دریافت کنید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

با داشتن ویزای یکنواخت شینگن یک بار ورود ایتالیا، مسافران می توانند فقط یک بار در زمان تعیین شده وارد این کشور شوند و در صورت ترک کشور اعتبار ویزا فورا منقضی می شود. در صورتی که متقاضی ویزای یکنواخت شینگن دو بار ورود ایتالیا داشته باشد، می تواند دو بار به این کشور سفر کند و پس از خروج دوم اعتبار ویزا منقضی می شود.

با ویزای شینگن چند بار ورود ایتالیا مسافران می توانند به هر تعداد که بخواهند وارد این کشور شوند با این حال این ویزا فقط در دوره حداکثر 90 روزه و هر 6 ماه قابل دریافت است. محدوده زمانی 6 ماهه از اولین ورود مسافر به این کشور آغاز می شود.

ممکن است درخواست اخذ ویزای شینگن ایتالیا به دلایل مختلفی از سوی سفارت کشور ایتالیا ریجکت شود، یعنی درخواست متقاضی برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا از سوی سفارت ایتالیا پذیرفته نشده و رد شود.

برخی دلایل ریجکت ویزای شینگن ایتالیا عبارتند از:

* ارائه مدارک جعلی توسط متقاضی

* ارائه پاسپورت و یا مدارک شناسایی نامعتبر یا مخدوش

* ارائه اطلاعات دروغ و خلاف واقع از سوی متقاضی

* عدم اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های اقامت در این کشور

* نداشتن بیمه ‌نامه معتبر

* داشتن سوء سابقه

* نداشتن دلایل کافی برای سفر به ایتالیا

ویزای شینگن مخصوص منطقه ‌ای در حوزه ی اروپا است که شامل ۲۶ کشور می ‌باشد. افرادی که قصد ورود به هر یک از کشورهای حوزه ی شینگن را دارند، باید اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایند. دارندگان ویزای شینگن می ‌توانند به ۲۶ کشور عضو وارد شده و برای مدت معینی در هر یک از این کشورها اقامت نمایند.

26 کشور اروپایی در منطقه ی شینگن قرار دارند، که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

با توجه به نوع ویزای شینگن ایتالیا که یک بار ورود (سینگل)، دو بار ورود (دبل) یا چند بار ورود (مولتیپل) است به درخواست متقاضی برای کمتر از 90 روز صادر می شود و برای اقامت بیش از 90 روز متقاضی باید اقدام به اخذ ویزای ایتالیا بنماید و نمی تواند با ویزای شینگن ایتالیا بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشد. در واقع ویزای شینگن ایتالیا یک ویزای کوتاه مدت است.

5/5 - (38 امتیاز)

17 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا 90 روز است. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

    1. سلام دوست عزیز، خیر ایرانیان برای ورود به ایتالیا نیاز به اخذ ویزا دارند. برای کسب اطلاعات کامل در مورد اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

    1. سلام دوست عزیز، داشتن پاسپورت معتبر، اثبات تمکن مالی، بیمه مسافرتی و… از جمله شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و مدارک لازم و نحوه اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، مدت زمان صدور ویزای ایتالیا با توجه به نوع ویزا متفاوت است. اگر در مورد اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کن.

    1. سلام دوست عزیز، پاسپورت معتبر، مدارک اثبات تمکن مالی، مدارک هویتی، بیمه مسافرتی و… از جمله مدارک اخذ ویزای توریستی ایتالیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم و نحوه اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، پاسپورت معتبر، مدارک اثبات تمکن مالی، مدارک هویتی، بیمه مسافرتی و… از جمله مدارک اخذ ویزای توریستی ایتالیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم و نحوه اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، تمکن مالی برای اخذ انواع ویزای ایتالیا متفاوت است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در مورد تمکن مالی برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، با اخذ ویزای توریستی ایتالیا می توانید حداکثر 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید. اگر برای اخذ ویزا توریستی ایتالیا تضمینی نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×