فهرست مطالب

شرکت مهاجرتی هومان ویزا در حال حاضر در حوزه مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزا فعالیت ندارد

ویزای استارتاپ ایتالیا

ویزای استارتاپ ایتالیا جدیدا توسط دولت ایتالیا معرفی شده است. این ویزا برای کارآفرینان و کسب و کارهای نوپا و نوآور در ایتالیا طراحی شده است. فرد باید یک طرح کسب و کار نوآورانه و خلاقانه در حوزه‌هایی مانند فناوری، سلامت، محیط زیست و غیره داشته باشد.برای اخذ این ویزا، نیاز به حداقل دو فرد دارای سهام در کسب و کار است.

حوزه شینگن یا منطقه شینگن Schengen Area

متشکل از 27 کشور اروپایی است. پیمان شینگن توافق نامه‌ای است بین کشور‌های عضو این اتحادیه که این کشورها با امضای آن و با ایجاد یک ویزای واحد محدودیت تردد و معامله را بین مرزهای خود برداشته اند. به کمک این معاهده کشور‌های عضو توانسته اند علاوه بر گسترش فعالیت های خود در حوزه توریستی، در افزایش امنیت مرزهای زمینی، دریایی و هوایی، یکپارچه سازی اقدامات پلیس و مجرمان، همسانی حریم خصوصی اطلاعات با یکدیگر همکاری داشته باشند.

پیمان شینگن در سال ۱۹۸۵ بین پنج کشور هلند، آلمان، بلژیک، فرانسه و لوکزامبورگ به امضا رسید و به مرور بعدها 21 کشوردیگر به این معاهده پیوستند.

کشورهای عضو شینگن

 آلمان ، فرانسه، ایتالیا ، لهستان، لتونی، مالت ، دانمارک ، فنلاند ، رومانی ، هلند ، بلژیک ، یونان، جمهوری چک ، استونی، جمهوری ایرلند، اسلواکی ،اسپانیا ، لیتوانی ، پرتغال ، سوئد ، مجارستان ، اتریش ، بلغارستان ، قبرس ، کرواسی ، اسلوونی ، لوکزامبورگ

 ویزای شینگن دارای چهار نوع اصلی است :A – B – C – D – LTV

جهت کسب اطلاعات به روز از اخبار مهاجرت با ویزای شینگن می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

درباره کشور ایتالیا

جمهوری ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی و پایتخت آن، شهر رم است و یکی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. ایتالیا با کشورهای تریش، سوئیس، فرانسه، اسلوانی، همسایه است. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید.

درباره اهمیت ویزای ایتالیا برای ایرانیان

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و میزانی از تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی  PCRیا قرنطینه اجباری ندارند. بهتر است بدانید پاسپورت ایتالیا یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پاسپورت های جهان است که به دارندگان این امکان را می دهد تا بدون ویزا یا با درخواست ویزای کوتاه مدت به بیش از 120 کشور سفر کنند. در سال 2023پاسپورت ایتالیا رتبه 2 جهان را دریافت کرد. جهت کسب اطلاعات به روز و آخرین اخبار مربوط به مهاجرت به ایتالیا می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط و مشـاوره باشید.

انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شینگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C  و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B  ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C  ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با دعوتنامه ایتالیا یا بدون دعوتنامه ، به صورت جاب آفر و شغلی …) را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا شامل:

ویزای توریستی با دعوتنامه ، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، و گلدن ویزای ایتالیا ، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای تجاری ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای الحاق) ، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای دیدار با خانواده ، ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

شرایط اقتصادي کشور ایتالیا

وضعیت اقتصادی ایتالیا در سال‌های اخیر روند تقریبا نزولی را پشت سر گذاشته است. بعد از رکود اقتصادی جهانی در دهه گذشته به خصوص در سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، ایتالیا با مشکلاتی مانند کاهش رشد اقتصادی، بیکاری در برخی از مقاطع مواجه شده است.

بدهی عمومی ایتالیا یکی دیگر از مشکلات این کشور است. چنین پیشامدی، ضربه بزرگ و غیر قابل جبرانی به کشور ایتالیا و سرمایه گذاری در این کشور وارد می کند. بیکاری نیز یکی دیگر از مشکلات اساسی ایتالیا می باشد. در سال ۲۰۲۱، نرخ بیکاری در ایتالیا حدود ۱۰ درصد بود. این می‌تواند باعث کاهش تولید و درآمد مردم شود.

اما با تمام وجود این مشکلات باز هم ایتالیا یکی از کشورهای پیشرفته اروپا به حساب می آید و صادرات قوی در صنایعی مانند خودروسازی، ماشین‌آلات، مواد غذایی و لباس دارد. وجود چنین مشکلاتی برای کشور ایتالیا باعث نشده است که این کشور را از رده خارج کند. هنوز هم آنقدر ایتالیا شرایط خوبی دارد که سالانه داشنجویان و مهاجران زیادی به این کشور برای ادامه تحصیل و زندگی به آن جا می روند.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند ابتدا باید درباره شرایط زندگی در ایتالیا اطلاعات کامل و کافی داشته باشند تا بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین مسیر مهاجرتی را انتخاب و برای اقامت ایتالیا و نیز دریافت کارت پرمیسو اقدام نمایند تا بتوانند بدون ریجکتی ویزای ایتالیا در کوتاه ترین زمان با صرف هزینه مناسب و کمترین ریسک برای مهاجرت به این کشور گام بردارند ، در این راستا توصیه ما به متقاضیان مهاجرت جهت دریافت تابعیت و شهروندی ایتالیا بهره مندی از مشاوره های رایگان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا و اطلاع از به روزترین اخبار مهاجرت ایتالیا است!

شرایط کار و درآمد مردم در ایتالیا

شرایط کاری و سطح درآمد مردم ایتالیا وضع خوبی دارد. مردم ایتالیا در ساعات کاری ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر مشغول به کار هستند و این روند شش روزه است، مانند شرایط کاری در اکثر کشور های اروپایی و آسیایی. اما در برخی صنایع و شرکت‌ها، هفته‌کاری پنج روزه نیز وجود دارد. کارکنان  ایتالیایی به طور متوسط از پاداش و حقوق خوبی برخوردار هستند.

در ایتالیا، حقوق کارمندان و کارگران بر اساس قوانین کاری و توافقنامه‌ها و قرارداد های کاری تعیین می‌شود که از این نظر مانند کشور خودمان ایران است. درآمد مردم در ایتالیا به صورت میانگین در صنعت های مختلف و رشته های کاری متفاوت است. در امسال حداقل دستمزد ماهیانه برای افرادی که مشغول به کار هستند به طور متسوط مساوی با ۱۰۰۰ یورو می باشد که رقم خوبی هم است.

افرادی که قصد مهاجرت و زندگی در ایتالیا را دارند باید با سرمایه اندکی وارد این کشور شوند تا با وجود نرخ بیکاری در برخی از مناطق ایتالیا با مشکلی مواجه نشوند.

شرایط رفاه و امنیت مردم در ایتالیا

از جمله کشور هایی که می توان به جرئت گفت از شرایط امنیتی و رفاهی خوبی برخوردار است و مردمی که در این کشور زندگی می کنند، شکایتی از این بابت ندارند. شاخص جرم و جنایت در ایتالیا در سالیان گذشته پایین بوده و این کشور در رتبه‌بندی‌ جهانی وجود امنیت و نرخ پایین جرم و جنایت، در جایگاه خوبی برخوردار هستند.

اگر که به تاریخچه این کشور نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که ایتالیا همیشه سعی در ارائه خدمات رایگان آموزشی و بهداشتی و سلامت و درمان و… داشته است. از همین رو زندگی در ایتالیا با وجود خدمات رایگان و حمایت بیمه از مردم، کشور خوب و استانداردی برای زندگی به به حساب می آید.

خبر هایی که در مدت اخیر به گوش رسیده است که در برخی از نقاط ایتالیا فقر نسبتا زیادی وجود دارد. باید تاکید کرد که کشور ایتالیا همواره سعی بر این دارد تا با گشترس اقتصاد خوبی در بخش های مختلف و از بین بردن بیکاری، ازگسترش فقر جلوگیری کند.

شراط کار براي مهاجرین در ایتالیا

مهاجرانی که به ایتالیا می‌روند تا وارد بازار کار شوند باید به شرایط و قوانین کاری ایتالیا توجه ویژه ای داشته باشند. برای ورود به ایتالیا به عنوان فردی که قصد کار کردن دارد، باید یک ویزای کاری دریافت کنید و باید قرارداد کاری با یک شرکت معتبر در ایتالیا داشته باشید.

شرایط کاری برای مهاجرانی که در ایتالیا قصد شروع به کار دارند با شرایط کاری برای شهروندان این کشور یکی است و هیچ تبعیضی وجود نخواهد داشت. در واقع مهاجران به راحتی توانسته از حقوق و مزایایی مانند مرخصی، پاداش و بیمه بهره‌مند شوند.

کشور ایتالیا مانند دیگر کشور های اروپایی توجه و تمرکز خوبی برای پذیرش و راضی نگه داشتن مهاجران خود دارد. زیرا با جذب هر چه بیشتر مهاجران می توانند بخش های وسیعی از صنعت و سرمایه گذاری در کشورشان را گسترش دهند و در نهایت از لحاظ اقتصادی در جایگاه بالایی قرار داشته باشند.

استانداردهاي سرمایه گذاري در ایتالیا

سرمایه گذاری در ایتالیا نیازمند استاندارد هایی است که به آن پرداخته خواهد شد.

در اختیار داشتن ویزای سرمایه‌گذاری:  قبل از هرچیز و برای ورود به ایتالیا به عنوان سرمایه‌گذار، باید ویزای سرمایه گذاری را از سفارت این کشور دریافت نمایید.

سرمایه حداقل لازم است: سرمایه‌گذاری در ایتالیا، نیازمند حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری است. برای مثال، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در ایتالیا عددی حدوده ۵۰۰٫۰۰۰ یورو می باشد.

وکیل محلی داشته باشید: برای سرمایه‌گذاری در ایتالیا، بهتر است از کمک یک وکیل محلی استفاده کنید تا شما را در فرآیند طی کردن مراحل قانونی برای سرمایه گذاری راهنمایی کند.

محل اقامت مناسب و استاندارد: جهت اقامت در ایتالیا، باید محل اقامت مناسبی را پیدا کنید.

به پرداخت مالیات توجه کنید: برای سرمایه‌گذاری در ایتالیا، باید پرداخت مالیات رعایت شود. برای مثال مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر دارایی‌های شخصی از انواع مالیات ها می باشند.

رعایت قوانین کاری: اگر شما به عنوان سرمایه‌گذار در ایتالیا فعالیت کسب و کاری داشته باشید، باید قوانین کاری و مالی را به خوبی رعایت کنید.

متقاضیان مهاجرت به ایتالیا با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره شرایط و مراحل اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا یا بهترین مسیر دریافت شهروندی ایتالیا از طریق سرمایه گذاری مناسب با تخصص و مهارت خود می توانید یک مهاجرت شغلی موفق را با کمترین ریسک تجربه کنید و درباره دریافت انواع ویزای شینگن ایتالیا با کمترین مدارک در کوتاه ترین زمان مانند اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا و دانستن پردرآمدترین مشاغل برای ویزای کاری ایتالیا از به روزترین اخبار و اطلاعات قوانین مهاجرت به ایتالیا مطلع باشید تا از مسیرهای دیگر مهاجرتی مانند پناهندگی ایتالیا و … اقدام نکنید.

شرایط دریافت ویزاي کارآفرینی ایتالیا

ویزای کار آفرینی این امکان را به افراد می دهد که شما اجازه شروع کارآفرینی در ایتالیا را داشته باشید. این ویزا برای افرادی است که می‌خواهند یک کسب و کار جدید در ایتالیا شروع کنند و خیلی از این افراد دارای ایده های جدید و برتر هستند که دولت ایتالیا می تواند این افراد را به خوبی حمایت نماید. دریافت ویزای کار آفرینی ایتالیا، نیازمند رعایت شرایط زیر است:

در اختیار داشتن یک طرح کسب و کار قابل اجرا : داشتن حداقل ۵۰٫۰۰۰ یورو سرمایه برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار (مبلغی که ممکن است برای بعضی از صنایع و مناطق کمتر یا بیشتر باشد)

داشتن تحصیلات و تجربه کافی برای راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار : ارائه مستنداتی از جمله برنامه کسب و کار، مالیات و دیگر اطلاعات مالی و تجاری مربوط به کسب و کار

پس از دریافت ویزای کار آفرینی ایتالیا، دولت به شما اجازه می دهد که به مدت دو سال در ایتالیا کار کنید و سپس این ویزا را تمدید نمایید.

درباره ویزاي خوداشتغالی ایتالیا

ویزای خود اشتغالی ایتالیا برای افرادی مناسب تر است که می‌ خواهند به صورت مستقل به کار خود ادامه دهند و در ایتالیا شروع به کار کنند. برخی از افراد ممکن است با ایده های جدیدی که دارند شروع به کار در ایتالیا کنند که بازهم مورد حمایت ایتالیا قرار خواهند گرفت.

 با دریافت این ویزا، شما می‌توانید به مدت یک سال در ایتالیا اقامت داشته باشید و به کار خود ادامه دهید. شما می توانید این ویزا را در صورت نیاز تمدید نمایید.

شرایط دریافت ویزای خود اشتغالی:

داشتن مدارک و تجربه کافی در زمینه کاری مربوطه

داشتن تحصیلات و تجربه لازم در صورتی که شغل مورد نظر شما مشمول الزامات تحصیلی و تخصصی باشد

داشتن بیمه پزشکی و حقوقی

ارائه مدارک مالی معتبر و کافی

این ویزا برای افرادی مناسب است که قصد دارند به صورت مستقل به کار خود ادامه دهند و به دنبال فرصت‌های کاری در ایتالیا هستند.

ویزاي استارتاپ ایتالیا

ویزای استارتاپ ایتالیا  ویزای جدیدی است که جدیدا توسط دولت ایتالیا معرفی شده است. این ویزا برای کارآفرینان و کسب و کارهای نوپا و نوآور در ایتالیا طراحی شده است. برخی از نکات مهم ویزای استارتاپ ایتالیا عبارتند از:

فرد باید یک طرح کسب و کار نوآورانه و خلاقانه در حوزه‌هایی مانند فناوری، سلامت، محیط زیست و غیره داشته باشد.

برای اخذ این ویزا، نیاز به حداقل دو فرد دارای سهام در کسب و کار است.

داشتن حداقل ۵۰٫۰۰۰ یورو سرمایه برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار لازم است.

ارائه مدارک و اطلاعات مربوط به کسب و کار نظیر برنامه کسب و کار، برنامه توسعه و غیره

این ویزا برای دو سال صادر می‌شود و قابلیت تمدید دارد.

ویزای استارتاپ ایتالیا فرصتی برای کارآفرینان و کسب و کارهای تازه تشکیل شده با ایده های جدید و خلاقانه است تا به ایتالیا بروند و بتوانند به کار خود ادامه دهند. برای دریافت این ویزا نیاز به تحقیق و بررسی دقیق در مورد شرایط و الزامات آن دارید.

ویزاي استارتاپ ایتالیا به چه افرادي توصیه می شود؟

ویزای استارتاپ ایتالیا به کارآفرینان و افرادی که کسب و کار جدید دارند و می‌خواهند در ایتالیا به کار خود ادامه دهند، توصیه می‌شود.

برای دریافت چنین ویزایی کشور ایتالیا به نکات مهمی توجه می کند. برای مثال اگر که شما جوان باشید و قصد اخذ ویزای استارتاپ داشته باشید، شانس بالاتری برای دریافت این ویزا را دارید. طبیعی است که چنین کشوری به جوانان فرصت بیشتری بدهد.

همچنین اگر مدرک زبان انگلیسی و یا ایتالیایی داشته باشید شانس خیلی بیشتری برای راه اندازی کسب و کار خود در ایتالیا خواهید داشت.

افرادی که ایده های خلاقانه و جدید برای استارتاپ خود داشته باشند و با مدارک این ایده را به ایتالیا ارسال کنند، چنین کشوری پس از بررسی های انجام شده می تواند بر روی شما حساب باز کند.

این نکته را به یاد داشته باشید که برای ادامه کسب و کار خود در ایتالیا حداقل سرمایه لازم را دارا باشید تا با مشکلات مختلفی مواجه نشوید.

نحوه ثبت استارتاپ در کشور ایتالیا

برای ثبت استارتاپ در ایتالیا، باید به مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب نوع شرکت: در ایتالیا می‌توانید شرکت‌هایی مانند Società a responsabilità limitata (SRL) یا Società per azioni (SPA) را ثبت کنید. انتخاب نوع شرکت بستگی به نوع فعالیت شما و ترجیح‌های شما دارد.

نام‌گذاری شرکت: باید یک نام برای شرکت خود انتخاب کنید که در دسترس باشد و با قوانین ایتالیا سازگار باشد.

پیدا کردن یک بازرس مالی: باید یک بازرس مالی را انتخاب کنید که می‌تواند صحت مالی شرکت شما را تایید کند.

تهیه اسناد ثبتی: باید اسناد ثبتی شامل اساسنامه، اعلان تشکیل شرکت و گواهی از بازرس مالی داشته باشید.

ثبت شرکت: در آخر باید شرکت خود را در دفتر ثبت شرکت‌ها ثبت کنید و هزینه‌های ثبت را پرداخت کنید.

ثبت در محل مالیاتی: باید شرکت خود را در محل مالیاتی ثبت کنید تا بتوانید مالیات‌های لازم را پرداخت کنید.

بعد از ثبت شرکت، شما می‌توانید به دنبال اخذ مجوزها و پروانه‌های لازم برای شروع فعالیت خود در ایتالیا باشید.

شرایط دریافت ویزاي استارتاپ ایتالیا

کسب و کاری که بتواند در کشور ایتالیا منجر به پیشرفت بخضی از صنعت در این کشور شود و افراد دیگری را به کار بگیرد و نرخ بیکاری را تا حدی کاهش دهد شانس خوبی برای دریافت این ویزا توسط ایتالیا خواهد داشت.

برای ثبت شرکت و ایجاد کسب و کار در ایتالیا نیازمند حداقل دو فرد است و با ارائه مدارک مالی باید رضایت ایتالیا را بگیرید. زیرا برای شروع به کسب و کارتان باید حداقل 500 هزار یورو سرمایه داشته باشید که مبلغ کمی هم نمی باشد.

مدارکی که برای کشور ایتالیا می فرستید باید نشان دهنده عدم وابستگی شما به کمک از طرف دولت باشد. زیرا کسب و کار شما باید سوری برای این کشور داشته باشد. در اخیتار داشتن بیمه های پزشکی و توانایی پرداخت حقوق کارکنان از دیگر شرایط دریافت این ویزا توسط کشور ایتالیا خواهد بود. به یاد داشته باشید که این ویزا تنها برای دو سال اعتبار دارد و پس از آن باید به دنبال تمدید ویزا باشید.

مدارك دریافت ویزاي استارتاپ ایتالیا

فرم درخواست ویزا: فرم درخواست ویزا باید به زبان ایتالیایی تکمیل شود.

یک عکس رنگی: عکس شما باید با دوربین دیجیتال گرفته شده باشد و در ابعاد 3.5 در 4.5 سانتی‌متر باشد.

گذرنامه: شما باید اصل گذرنامه خود را به همراه یک کپی از صفحات مربوط به پاسپورت و اعتبار آن در اختیار داشته باشید.

بیمه سفر: شما باید بیمه مسافرت (تحت پوشش بیمه پزشکی و بیمه مسئولیت) را برای مدت اقامت خود در ایتالیا تهیه کنید.

مدارک مربوط به کسب و کار: شما باید مدارک مربوط به کسب و کار خود را شامل برنامه کسب و کار، برنامه توسعه، شرایط آماده‌باش و غیره، ارائه دهید.

مدارک مالی: شما باید متقاضی ویزای استارتاپ ایتالیا باشید و باید حداقل 50،000 یورو برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود در اختیار داشته باشید و باید گواهی بانکی از موجودی حساب خود را در ایتالیا ارائه دهید.

مدارک تحصیلی: شما باید مدارک تحصیلی خود را ارائه دهید.

مدارک بازرسی مالی: شما باید بازرس مالی به شماره یک انتخاب کنید تا صحت مالی شرکت شما را تایید کند.

سوابق قبلی: شما باید سوابق قبلی خود را در کسب و کار و تحصیلات خود را ارائه دهید.

سرمایه و هزینه هاي راه اندازي استارتاپ در ایتالیا

راه‌اندازی یک استارتاپ در ایتالیا هزینه‌های زیادی دارد و بسته به نوع کسب و کار و شرایط مختلف، می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه به برخی از هزینه‌هایی که باید متقاضیان ویزای استارتاپ در ایتالیا باید محاسبه کنند اشاره خواهیم کرد:

هزینه ثبت شرکت: هزینه ثبت شرکت در ایتالیا به میزان سرمایه اولیه شرکت و نوع شرکت متغیر است. برای مثال، ثبت یک شرکت سهامی محدود (SRL) با سرمایه اولیه 10،000 یورو، حدود 1،000 یورو هزینه دارد.

هزینه اجاره محل کار: هزینه اجاره محل کار در شهرهای بزرگ ایتالیا، مانند رم و میلان، بسیار بالا است. برای کاهش هزینه، می‌توانید محل کار را در شهرهای کوچک تر انتخاب کنید.

هزینه استخدام کارکنان: هزینه استخدام کارکنان در ایتالیا بسیار بالا است و باید به مزایا و حقوق، مالیات و بیمه کارکنان توجه شود.

هزینه مالیات: مالیات در ایتالیا تقریبا زیاد است و باید به درستی محاسبه شود.

هزینه تجهیزات و لوازم: هزینه تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای شروع کسب و کار، مانند کامپیوتر، مبلمان، تجهیزات آزمایشگاهی و غیره باید محاسبه شود.

مراحل دریافت ویزاي استارتاپ ایتالیا

تهیه مدارک مورد نیاز: باید مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای استارتاپ ایتالیا، شامل فرم درخواست ویزا، گذرنامه، بیمه سفر، مدارک مربوط به کسب و کار، مدارک مالی، مدارک تحصیلی، مدارک بازرسی مالی، اطلاعات تماس و سوابق قبلی را تهیه کنید.

ثبت نام در سامانه: باید در سامانه درخواست ویزا به نام “مودونیو” (Modonuo) ثبت نام کنید و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

مراجعه به سفارت یا کنسولگری: باید با سفارت یا کنسولگری ایتالیا تماس بگیرید و وقت ملاقات بگیرید.

مصاحبه: باید در مصاحبه حضوری با مقامات مهاجرتی ایتالیا شرکت کنید. در این مصاحبه، شما باید نوع کسب و کار خود را توضیح دهید و نشان دهید که چگونه قصد دارید تا کسب و کار خود را در ایتالیا راه‌اندازی کنید.

انتظار برای تصمیم: پس از مصاحبه، باید منتظر تصمیم مقامات مهاجرتی ایتالیا باشید. در صورت تأیید درخواست شما، ویزای استارتاپ ایتالیا صادر می‌شود و به شما ارائه خواهد شد.

شرکت هاي انکباتورهاي استارتاپ ایتالیا

انکباتورهای استارتاپ ایتالیا سازمان‌هایی هستند که به کارآفرینان و استارتاپ‌ها کمک می‌کنند تا کسب و کارهای خود را راه‌اندازی، توسعه و بهبود بخشند. این انکباتورها، از طریق ارائه خدماتی مانند فضای کار اشتراکی، مربیگری، آموزش، تحقیق و توسعه، ارتباطات، شبکه‌سازی و تامین مالی، به استارتاپ‌ها کمک می‌کنند تا در محیط کسب و کار رقابتی ایتالیا بهترین عملکرد را داشته باشند.

انکباتورهای استارتاپ ایتالیا به شکل دولتی و خصوصی فعالیت می‌کنند و برای استفاده از خدمات آن‌ها، باید به طور معمول یک مبلغ قابل توجه به عنوان هزینه عضویت پرداخت کنید. برخی از انکباتورها ممکن است با شرکت‌های بزرگ و نهادهای دولتی همکاری داشته باشند تا به استارتاپ‌ها کمک کنند تا به منابع و تسهیلات بیشتری دسترسی پیدا کنند.

بعضی از انکباتورهای استارتاپ معروف در ایتالیا شامل انکباتور استارتاپ پادوا (Padova Startup Incubator)، انکباتور پولیتکنیکو میلانو (Politecnico di Milano Incubator)، انکباتور استارتاپ تورینو (Turin Startup Incubator) و انکباتور استارتاپ‌های نابغه (H-Farm Startup Incubator) هستند.

گواهی عدم ممانعت ISH ایتالیا

گواهی عدم ممانعت ایتالیا یا به اختصار ISH، یک گواهی است که نشان می‌دهد فرد در گذشته به هیچ جرمی متهم نشده است و در حال حاضر تحت پیگیری هیچ پرونده جنایی قرار ندارد. به عبارت دیگر، این گواهی نشان می‌دهد که فرد تا به حال مرتکب هیچ جرمی نشده است.

این گواهی برای افرادی است که قصد دارند برای مدت طولانی به ایتالیا سفر کنند، به عنوان مثال برای تحصیل، کار یا اقامت دائمی. این گواهی معمولاً توسط مراجع قضایی صادر می‌شود و باید به صورت رسمی ترجمه و تأیید شود.

درخواست گواهی عدم ممانعت ایتالیا معمولاً از طریق سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور محل اقامت فرد صورت می‌گیرد. برای درخواست این گواهی، ممکن است نیاز به ارائه مدارکی مانند گذرنامه، تصاویر اثبات هویت، مدارک تحصیلی و سوابق کاری باشد. در صورتی که درخواست موفقیت آمیز باشد، گواهی عدم ممانعت ایتالیا صادر خواهد شد که معمولاً به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

شرایط دریافت گواهی ISH ایتالیا

دریافت این گواهی به دلیل اهمیت بالایی که دارد نیازمند یک سری شرایط خاص هم می باشد که افراد باید آن را دارا باشند و در زیر به آن ها اشاره خواهیم نمود.

نباید شهروند ایتالیا باشید: گواهی عدم ممانعت ایتالیا برای افرادی است که شهروند ایتالیا نیستند اما قصد دارند برای مدت طولانی به ایتالیا سفر کنند.

نباید سابقه جنایی داشته باشید: برای دریافت گواهی عدم ممانعت ایتالیا، نباید در گذشته به هیچ جرمی متهم شده یا محکوم شده باشید.

هیچ پرونده جنایی برای شما باز نباشد: برای دریافت گواهی عدم ممانعت ایتالیا، نباید در حال حاضر هیچ پرونده جنایی داشته باشید.

ارائه مدارک مورد نیاز: برای دریافت گواهی عدم ممانعت ایتالیا، باید مدارکی مانند گذرنامه، تصاویر اثبات هویت، مدارک تحصیلی و سوابق کاری را ارائه نمایید.

پرداخت هزینه: برای دریافت گواهی عدم ممانعت ایتالیا، ممکن است تا هزینه‌هایی مانند هزینه ترجمه و تایید مدارک و هزینه صدور گواهی را پرداخت کنید.

طرح تجاري یا بیزنس پلن براي دریافت ویزاي استارتاپ ایتالیا

برای دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا، باید یک طرح تجاری یا بیزنس پلن جامع تهیه کنید که بیان کننده اهداف، راهبردها و توانایی‌های کسب و کار شما باشد. در این بیزنس پلن، باید به نکات زیر توجه کنید:

معرفی تیم: در این بخش، باید تیم کسب و کار خود را معرفی کنید و توضیح دهید که هر عضو چه نوع دانش، تجربه و توانایی‌هایی دارد که به کسب و کار شما کمک می‌کند.

معرفی محصول یا خدمات: باید محصول یا خدمات خود را به طور دقیق معرفی کنید و توضیح دهید که چگونه این محصول یا خدمات شما به مشتریان کمک می‌کند و چه مزیت‌هایی نسبت به رقبای خود دارد.

بازار هدف: باید بازار هدف خود را تعریف کنید و توضیح دهید که چه نوع مشتریانی به دنبال محصول یا خدمات شما هستند و چگونه شما قصد دارید به آن‌ها خدمات ارائه دهید.

راهبردهای بازاریابی: باید راهبردهای بازاریابی خود را شرح دهید و توضیح دهید که چگونه قصد دارید محصول یا خدمات خود را به بازار هدف معرفی کنید و چگونه قصد دارید بازار را افزایش دهید.

ثبت شرکت و استارتاپی در ایتالیا

انتخاب نوع شرکت: در ایتالیا، می‌توانید انواع شرکت‌هایی مانند شرکت سهامی (S.p.A.)، شرکت مسئولیت محدود (S.r.l.) و شرکت سهامی خاص (S.a.p.a.) را ثبت کنید.

تهیه مدارک مورد نیاز: برای ثبت شرکت در ایتالیا، باید مدارکی مانند اسناد شناسایی، تصاویر پاسپورت، اطلاعات بانکی و سایر مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

تعیین مقر شرکت: برای ثبت شرکت در ایتالیا، باید یک مقر اصلی برای شرکت خود تعیین کنید.

پرداخت مالیات: برای ثبت شرکت در ایتالیا، باید مالیات‌های مربوط به شرکت خود را پرداخت کنید.

ثبت شرکت: پس از تهیه مدارک و تعیین مقر شرکت، باید به یک دفتر ثبت شرکت مراجعه کرده و ثبت شرکت خود را انجام دهید.

در ایتالیا درصد جذب سرمایه‌گذاری برای استارتاپ‌ها بسیار بالاست و دولت ایتالیا برای جذب منابع جدید در حوزه استارتاپ‌ها، تسهیلات مالی و مالیاتی را فراهم کرده است.

در این کشور برای ثبت شرکت‌ها و استارتاپ‌ها، سایر خدمات مانند ترجمه مدارک و مشاوره حقوقی و مالی نیز در دسترس هستند.

بهترین رشته هاي تحصیلی جهت ایجاد استارتاپ در ایتالیا

در ایتالیا، برای ایجاد استارتاپ، رشته‌های تحصیلی مختلفی وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند. در زیر، به برخی از بهترین رشته‌های تحصیلی جهت ایجاد استارتاپ در ایتالیا اشاره می‌کنیم:

1- مهندسی کامپیوتر: مهندسی کامپیوتر یکی از بهترین رشته‌های تحصیلی برای ایجاد استارتاپ در ایتالیا است. این رشته شامل دانش‌های مانند برنامه‌نویسی، شبکه‌های کامپیوتری، امنیت، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است.

2- مدیریت کسب و کار: رشته مدیریت کسب و کار شامل دانش‌هایی مانند بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مالی، روانشناسی، استراتژی‌های تجاری و مدیریت پروژه است که برای ایجاد و مدیریت یک استارتاپ بسیار مفید است.

3- مهندسی برق: مهندسی برق شامل دانش‌هایی مانند الکترونیک، کنترل، سیستم‌های توزیع برق، رباتیک و ابزار دقیق است که برای ایجاد استارتاپ‌هایی در حوزه‌هایی مانند اینترنت اشیا، رباتیک و سیستم‌های اتوماسیون بسیار مفید است.

4- علوم داده: رشته علوم داده شامل دانش‌هایی مانند تجزیه و تحلیل داده، برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است که برای استفاده از داده‌های بزرگ و تحلیل آن‌ها در حوزه‌های مختلف مانند بازاریابی، پزشکی و علوم اجتماعی بسیار مفید است.

اعتبار ویزاي استارتاپ ایتالیا

“ویزای استارتاپ” یک برنامه مهاجرتی است که به کارآفرینان و توانمندی‌های جوان و نوپا که می‌خواهند یک استارتاپ راه‌اندازی کنند، اجازه می‌دهد تا به ایتالیا بروند و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند.

مدت اعتبار ویزای استارتاپ ایتالیا بسته به شرایط و مواردی مانند نوع ویزای درخواستی، مدت زمانی که دولت ایتالیا به شما اعطا می‌کند و وضعیت مهاجرتی شما متفاوت است. در برخی موارد، ویزای استارتاپ ایتالیا می‌تواند به مدت دو سال باشد و در صورت لزوم، قابل تمدید است.

شرایط لازم برای دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا شامل داشتن توانایی‌های کافی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار، داشتن ایده خلاقانه و نوآورانه و داشتن حداقل 50 هزار یورو برای پشتیبانی از خود و تیم خود در ایتالیا است.

ویزای استارتاپ ایتالیا به کسب‌وکارهای نوپا و با ایده های جدید و خلاق کمک می‌کند تا به ایتالیا بروند و برای راه‌اندازی یک استارتاپ موفق، به منابع و تسهیلات مختلف دسترسی پیدا کنند.

تمدید ویزاي استارتاپ ایتالیا

ویزای استارتاپ ایتالیا می‌تواند به مدت دو سال باشد و پس از اتمام این دوره، به شرط برآورده کردن شرایط لازم، می‌تواند تمدید شود.

برای تمدید ویزای استارتاپ ایتالیا، شما باید اثبات کنید که کسب‌وکار شما در حال پیشرفت است و قادر به پرداخت هزینه‌های زندگی خود و تیم شما در ایتالیا هستید. شما باید نشان دهید که هنوز هم به اهدافی که در ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکار خود تعیین کرده بودید، پایبند هستید. برای تمدید ویزای استارتاپ ایتالیا، باید به دولت ایتالیا اثبات دهید که کسب‌وکار شما در حال توسعه است و این ادعا را با مدارک و پروفایل کسب‌وکار خود تقویت کنید.

برای تمدید ویزای استارتاپ ایتالیا، باید در زمان مقرر درخواست تمدید را ارسال کرده و رعایت مهلت‌های مربوط به فرایند تمدید را داشته باشید. درخواست تمدید باید به همراه اطلاعات و مدارک جدید مورد نیاز، نظیر گزارش فعالیت‌های کسب‌وکار، صورت‌های مالی و مدارک مربوط به تیم شما، ارسال شود.

دلایل ریجکتی ویزاي استارتاپ ایتالیا

1- عدم ارائه اطلاعات کافی: ارائه اطلاعات کافی و دقیق در مورد کسب‌وکار و توانمندی‌های شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار، یکی از شرایط اساسی دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا است. عدم ارائه اطلاعات کافی و مستندات مربوطه ممکن است باعث رد درخواست شود.

2- نداشتن حداقل میزان مالی: برای دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا، باید حداقل میزان مالی یعنی حداقل ۵۰ هزار یورو برای پشتیبانی از خود و تیم خود در ایتالیا را داشته باشید. عدم داشتن این مبلغ می‌تواند باعث رد درخواست شما شود.

3- عدم پایبندی به قوانین و مقررات: عدم پایبندی به قوانین و مقررات مربوط به ویزای استارتاپ ایتالیا می‌تواند باعث رد درخواست شود. به عنوان مثال، ارائه مدارک دروغین، یا نادرست بودن اطلاعات ارائه شده.

4- تصمیم نادرست برای راه‌اندازی کسب‌وکار: در برخی موارد، دولت ایتالیا ممکن است با توجه به بررسی‌های خود به این نتیجه برسد که راه‌اندازی کسب‌وکار شما در ایتالیا به هر دلیلی، احتمال موفقیت پایینی دارد و به همین دلیل، درخواست شما رد می‌شود.

دریافت اقامت با ویزاي استارتاپ ایتالیا

دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا، باعث می‌شود که شما بتوانید برای مدت حداکثر دو سال به عنوان کارآفرین در ایتالیا زندگی کنید و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. با دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا، امکان دریافت اقامت در ایتالیا وجود دارد.

با ویزای استارتاپ ایتالیا، شما می‌توانید به عنوان کارآفرین در ایتالیا به طور قانونی زندگی کنید و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. در واقع شما باید در طول دوره ویزای استارتاپ، شرایط مشخصی را رعایت کرده و به دولت ایتالیا نشان دهید که کسب‌وکار شما در حال پیشرفت است و شما قادر به پرداخت هزینه‌های زندگی خود و تیم خود در ایتالیا هستید.

در صورت رعایت شرایط و مقررات مربوط به ویزای استارتاپ ایتالیا، شما می‌توانید در طول دوره ویزای استارتاپ، اقامت در ایتالیا را دریافت نمایید. این اقامت می‌تواند در صورت رعایت تمامی  شرایط گذاشته شده توسط ایتالیا، تمدید شود و در نهایت می‌توانید از اقامت دائم در ایتالیا بهره‌مند شوید.

طرح هاي دولت ایتالیا جهت حمایت از استارتاپ ها

Start-up Act: این برنامه در سال 2012 توسط دولت ایتالیا راه‌اندازی شد و هدف آن ارائه حمایت‌های مالی و مالیاتی به استارتاپ‌ها و کارآفرینان است. این برنامه شامل کاهش مالیات بر ارزش افزوده، ارائه تسهیلات اعتباری با بهره کم و بسته‌های حمایتی برای شرکت‌های نوپا است.

Italia Startup Visa: این برنامه در سال 2014 توسط دولت ایتالیا راه‌اندازی شده است و هدف آن جذب کارآفرینان و استارتاپ‌ها از سراسر جهان به ایتالیا است. با این برنامه، کارآفرینان و استارتاپ‌ها می‌توانند به راحتی و با سریعترین روش ممکن ویزای استارتاپ ایتالیا را دریافت کنند.

Open Innovation: این برنامه در سال 2015 توسط دولت ایتالیا راه‌اندازی شده است و هدف آن تشویق شرکت‌های بزرگ به ایجاد روابط با استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا است. این برنامه شامل تسهیلات، رویدادها و برنامه‌های مشابه است که به شرکت‌های بزرگ کمک می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، روابط خود را با استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا تقویت کنند.

مشاغل مورد نیاز در ایتالیا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک

1- مهندسی مکانیک: به دلیل وجود صنایع مختلفی مانند خودروسازی، هواپیماسازی و صنایع فلزی،  وجود مهندسین مکانیک در ایتالیا مورد نیاز هستند.

2- فناوری اطلاعات: با رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایتالیا نیاز به کارشناسان IT دارد.

3- مهندسی برق: با توجه به توسعه صنعت برق و الکترونیک در ایتالیا، مهندسین برق و الکترونیک در این کشور مورد نیاز هستند.

4- زبان‌شناسی: با توجه به گسترش هجوم گردشگران و مهاجران به ایتالیا، زبان‌شناسان با تخصص در زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی در این کشور مورد نیاز هستند.

5- رشته‌های پزشکی: با توجه به وجود سیستم بهداشت قوی و حرفه ای در ایتالیا، پزشکان و داروسازان در این کشور از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

6- صنایع غذایی: ایتالیا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات غذایی در جهان، نیاز زیادی به کارکنان در صنایع غذایی دارد.

7- مهندسی نفت: با وجود حضور شرکت‌های نفتی در ایتالیا، مهندسین نفت در این کشور مورد توجه و نیاز هستند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای استارتاپ ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای ایتالیا برای مهاجرت به این کشور گرفتن  وقت سفارت ایتالیا است که باتوجه به حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا کاری دشوار است و درگاه رزرو وقت کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند، جهت اطلاع از ساعت باز شدن وقت سفارت ایتالیا با تیم تخصصی شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید تا درباره مصاحبه سفارت ایتالیا آمادگی لازم را کسب نمایید.

نشانی و ساعت کاری سفارت ایتالیا در تهران

کارگزاری CKGS در سال 2008 با هدف افزایش سرعت در پروسه خدمات گذرنامه، ویزای ایتالیا و جلوگیری از ازدحام در سفارتخانه و کنسولگری ایتالیا تشکیل شد. اقدام به برون سپاری خدمات شرکت ‌های کارگزاری مختلفی در سراسر دنیا خدمات دریافت مدارک اخذ ویزا از متقاضیان را برعهده دارند.

آدرس وبسایت :  http://www.ckgsir.com

ساعت تماس تلفنی :  8:30 الی 13:30

ساعات کاری کارگزاری:  8 صبح الی 4:30 بعدازظهر

ارسال درخواست:  8 صبح الی 2 بعدازظهر

آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 79/68

آدرس کنسولگری ایتالیا در تهران: خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا، بن بست فرزان شرقی، پلاک 15

آدرس کارگزاری سفارت ایتالیا  (Cox and Kings) در تهران ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع گالریا، طبقه چهارم اداری.

ایمیل سفارت ایتالیا

 ایمیل امور کنسولگری سفارت ایتالیا consolato.tehran@esteri.it

ایمیل امور دانشجویی سفارت ایتالیا studi.tehran@esteri.it

ایمیل سامانه ویزا ایتالیا visti.tehran@esteri.it

شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران
شماره تماس سفارت ایتالیا در تهران: 66726955 – 021 و 66726956 – 021

شماره تماس دفاتر کنسولگری ایتالیا در تهران:

شماره تماس دفتر ویزا: 88190160 – 021

شماره تماس دفتر امور کنسولی: 88783498 – 021

شماره تماس دفتر امور دانشجویی: 88799885 – 021

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد و پاسخ دقیق به سوالاتی مانند امکان گرفتن پناهندگی با ویزای توریستی ایتالیا و …. توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت کشورهای خارجی، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

در اختیار داشتن یک طرح کسب و کار قابل اجرا : داشتن حداقل ۵۰٫۰۰۰ یورو سرمایه برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار (مبلغی که ممکن است برای بعضی از صنایع و مناطق کمتر یا بیشتر باشد)

داشتن تحصیلات و تجربه کافی برای راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار : ارائه مستنداتی از جمله برنامه کسب و کار، مالیات و دیگر اطلاعات مالی و تجاری مربوط به کسب و کار

پس از دریافت ویزای کار آفرینی ایتالیا، دولت به شما اجازه می دهد که به مدت دو سال در ایتالیا کار کنید و سپس این ویزا را تمدید نمایید.

ویزای خود اشتغالی ایتالیا برای افرادی مناسب تر است که می‌ خواهند به صورت مستقل به کار خود ادامه دهند و در ایتالیا شروع به کار کنند. برخی از افراد ممکن است با ایده های جدیدی که دارند شروع به کار در ایتالیا کنند که بازهم مورد حمایت ایتالیا قرار خواهند گرفت.

 با دریافت این ویزا، شما می‌توانید به مدت یک سال در ایتالیا اقامت داشته باشید و به کار خود ادامه دهید. شما می توانید این ویزا را در صورت نیاز تمدید نمایید.

ویزای استارتاپ ایتالیا جدیدا توسط دولت ایتالیا معرفی شده است. این ویزا برای کارآفرینان و کسب و کارهای نوپا و نوآور در ایتالیا طراحی شده است. فرد باید یک طرح کسب و کار نوآورانه و خلاقانه در حوزه‌هایی مانند فناوری، سلامت، محیط زیست و غیره داشته باشد.برای اخذ این ویزا، نیاز به حداقل دو فرد دارای سهام در کسب و کار است.

انتخاب نوع شرکت: در ایتالیا می‌توانید شرکت‌هایی مانند Società a responsabilità limitata (SRL) یا Società per azioni (SPA) را ثبت کنید. انتخاب نوع شرکت بستگی به نوع فعالیت شما و ترجیح‌های شما دارد. نام‌گذاری شرکت، پیدا کردن یک بازرس مالی، تهیه اسناد ثبتی، ثبت شرکت، ثبت در محل مالیاتی

اخذ ویزای استارت آپ ایتالیا، ثبت شرکت و ایجاد کسب و کار در ایتالیا نیازمند حداقل دو فرد است و با ارائه مدارک مالی باید رضایت ایتالیا را بگیرند. زیرا برای شروع به کسب و کارتان باید حداقل 500 هزار یورو سرمایه داشته باشید که مبلغ کمی هم نمی باشد. مدارکی که برای کشور ایتالیا می فرستید باید نشان دهنده عدم وابستگی شما به کمک از طرف دولت باشد. زیرا کسب و کار شما باید سودی برای این کشور داشته باشد. در اختیار داشتن بیمه های پزشکی و توانایی پرداخت حقوق کارکنان از دیگر شرایط دریافت این ویزا توسط کشور ایتالیا خواهد بود. به یاد داشته باشید که این ویزا تنها برای دو سال اعتبار دارد و پس از آن باید به دنبال تمدید ویزا باشید.

فرم درخواست ویزا، یک عکس رنگی، گذرنامه، بیمه سفر، مدارک مربوط به کسب و کار، مدارک مالی، مدارک تحصیلی، مدارک بازرسی مالی، سوابق قبلی

انکباتورهای استارتاپ ایتالیا سازمان‌های خصوصی و دولتی هستند که به کارآفرینان و استارتاپ‌ها کمک می‌کنند تا کسب و کارهای خود را راه‌اندازی، توسعه و بهبود بخشند. این انکباتورها، از طریق ارائه خدماتی مانند فضای کار اشتراکی، مربیگری، آموزش، تحقیق و توسعه، ارتباطات، شبکه‌سازی و تامین مالی، به استارتاپ‌ها کمک می‌کنند تا در محیط کسب و کار رقابتی ایتالیا بهترین عملکرد را داشته باشند.

برای دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا، باید یک طرح تجاری یا بیزنس پلن جامع تهیه کنید که بیان کننده اهداف، راهبردها و توانایی‌های کسب و کار شما باشد. در این بیزنس پلن، باید به این نکات توجه کنید: معرفی تیم، معرفی محصول یا خدمات، بازار هدف، راهبردهای بازاریابی

4.7/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×